Oh chill, boodschappen fissa in Duitsland.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:57 schreef derLudolf het volgende:
Volgens de Duitse wet mag dat (indien je naar NDS of NRW gaat, wat het waarschijnlijkst is) indien je minder dan 24 uur blijft.
Maar volgens NL wet moet je 10 dagen in quarantaine
Die waren wel echt lekker ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook vooral de vriezer aan het leegeten zodat ik weer bij Crisp kan bestellen. En dat wil ik dan eigenlijk vooral vanwege de croissants. Zo fijn om goede afbak croissants in de vriezer te hebben liggen, dat wil ik even voor de vakantie weer hebben.
Maar was het ook lekker?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het avondeten was verrassendHet was G's beurt om te koken. Ik kreeg gebakken kippenlevers
Ja. Best wel. Had wat pittiger gemogen van mij, maar met rijst en augurkjes was het echt lekkerquote:
Interessantquote:Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het avondeten was verrassendHet was G's beurt om te koken. Ik kreeg gebakken kippenlevers
Dat was gelijk een eerste keer voor mij. Was niet onaardig. En blijkbaar ga ik dit in Slowakije ook te eten krijgen maar dan van een varken en dan heel vers.....want schoonpa slacht zijn eigen varkens
Er was ooit, lang lang geleden, een recept op FOK met kippenlevertjes en dat heb ik toen gemaakt en dat was super lekker. Geen flauw idee meer waar dat recept stond. Het was ergens in 2000 of 2001quote:Op woensdag 2 december 2020 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Best wel. Had wat pittiger gemogen van mij, maar met rijst en augurkjes was het echt lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 2 december 2020 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check zelf maar
[..]
https://www.watschaftdepodcast.com/recept-chili-con-carne/
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef fietsie het volgende:
@:Candaasje heb je hier nog wat aan in het kader van je opleiding?Wat is deze, een meermin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me dat serieus altijd wel afgevraagd, hoeveel longen een centaur zou hebben (nouja goed, 4 ga ik vanuit). En ook hoe die slapen (omdat mensen moeten liggen, maar paarden een passief sta-apparaat hebben waardoor ze blijven staan...)
De roomtruffels zijn niet leverbaarquote:Op woensdag 2 december 2020 18:20 schreef Candaasje het volgende:
Elk nadeel hep z'n voordeel Cat!
Ik heb bevroren handen. En dan zit ik nog wel binnenDus ik ga maar eens het nuttige met het aangename combineren, en de afwas doen!
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was ooit, lang lang geleden, een recept op FOK met kippenlevertjes en dat heb ik toen gemaakt en dat was super lekker. Geen flauw idee meer waar dat recept stond. Het was ergens in 2000 of 2001
Ik kan er vast wel eentje voor je regelen. Maar vers 'is het niet meer vrees ik, (goed gaar bakken zou ik zeggen) en ik zou moeten bekijken welke diersoort. Dus misschien past het niet eens in de pan.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interessant![]()
Ik wil ook nog steeds eens lever proberen maar durf het niet zelf te bakken, dadelijk verpest ik het.
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben net naar je gezwaaidwe moesten in de buurt zijn
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan er vast wel eentje voor je regelen. Maar vers 'is het niet meer vrees ik, (goed gaar bakken zou ik zeggen) en ik zou moeten bekijken welke diersoort. Dus misschien past het niet eens in de pan.![]()
(Bij de losse koeien-lever vielen trouwens de meeste mensen bijna flauw. Ik denk door de enorme plas bloed en de sterkte ijzergeur. )
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Hier zo maar eens de lokale horeca bellen. Voelt toch alsof we iets te vieren hebben
Wist je dat ik ooit, oooooit bij een slagerij heb gesolliciteerd? (Nog pre-vegan tijd)quote:
In Duitsland staat er zo'n zwart-wit kenteken veel te dicht op je auto geparkeerd als je terugkomt uit de winkel, in Nederland is dat meestal een zwart-geel kenteken. Maar verder verschilt het niet veel vrees ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
Wat is het vréselijke verschil tussen boodschappen doen bij de supermarkt in Nederland of de supermarkt in Duitsland eigenlijk?
Ja zo vaak vind ik geen anatomische platen van meerminnen en meermannen.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat is deze, een meermin?![]()
Ik heb me dat serieus altijd wel afgevraagd, hoeveel longen een centaur zou hebben (nouja goed, 4 ga ik vanuit). En ook hoe die slapen (omdat mensen moeten liggen, maar paarden een passief sta-apparaat hebben waardoor ze blijven staan...)
De prijs en het aanbod in bak producten.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
Wat is het vréselijke verschil tussen boodschappen doen bij de supermarkt in Nederland of de supermarkt in Duitsland eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zien dat de offerte tegen valtquote:
Ik bedoel qua coronaquote:Op woensdag 2 december 2020 18:45 schreef z80 het volgende:
[..]
De prijs en het aanbod in bak producten.
En als je er toch bent even langs de DM. Tandpasta in een grote tuben voor 45 cent. zeep en shampoo voor weinig.
Aangezien de parkeervakken groter zijn zal dat nog wel mee vallen. En als je op een vrouwenparkeerplaats je auto zet kun je deze overlangs nog in het vak zetten.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In Duitsland staat er zo'n zwart-wit kenteken veel te dicht op je auto geparkeerd als je terugkomt uit de winkel, in Nederland is dat meestal een zwart-geel kenteken. Maar verder verschilt het niet veel vrees ik.
Dan is er ten minste iets leuks aan geweest. Anders heb je en een rotoffertje en een matige avond.....quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal je zien dat de offerte tegen valt![]()
Nouja dan hebben we het in ieder geval wel gevierd hahaha
Haarverf voor 1/3 van de prijs, in het 1e gangpad van de op Nederlanders gerichte Duitse supermarkt.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Aure het volgende:
Het biertje van vandaag is trouwensMoinette Brune hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat is een beetje hetzelfde als Roermond over de flos want er kwamen BELGEN naar de OUTLET.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel qua corona
Wat is er nou zo vreselijk aan als Nederlanders daar shoppen en andersom
Wij krijgen een snorretje als we daar besmet raken en zij krijgen kaasgeur aan hun voeten?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel qua corona
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wist je dat ik ooit, oooooit bij een slagerij heb gesolliciteerd? (Nog pre-vegan tijd)
Gek genoeg niet aangenomen
Dit! Dit heb ik me ook al herhaaldelijk afgevraagd. Als in het ene land nou héél héél veel corona was en in het andere amper, dan begreep ik het wel. Maar dat is niet het geval. Zo'n grens is natuurlijk ook maar een verzonnen scheidslijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
Ik bedoel qua corona
Voor mij zijn de Nederlanders welkom. Het houd de belastingen lekker laag.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel qua corona
Preciesquote:Op woensdag 2 december 2020 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan is er ten minste iets leuks aan geweest. Anders heb je en een rotoffertje en een matige avond.....
Belachelijk concept datquote:Op woensdag 2 december 2020 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Aangezien de parkeervakken groter zijn zal dat nog wel mee vallen. En als je op een vrouwenparkeerplaats je auto zet kun je deze overlangs nog in het vak zetten.
Vertel dat in Denhaag. Zij hebben verzonnen dat Nederlanders de grens niet over zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit! Dit heb ik me ook al herhaaldelijk afgevraagd. Als in het ene land nou héél héél veel corona was en in het andere amper, dan begreep ik het wel. Maar dat is niet het geval. Zo'n grens is natuurlijk ook maar een verzonnen scheidslijn.
Het leven moet je vierenquote:Op woensdag 2 december 2020 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan is er ten minste iets leuks aan geweest. Anders heb je en een rotoffertje en een matige avond.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |