Oh chill, boodschappen fissa in Duitsland.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:57 schreef derLudolf het volgende:
Volgens de Duitse wet mag dat (indien je naar NDS of NRW gaat, wat het waarschijnlijkst is) indien je minder dan 24 uur blijft.
Maar volgens NL wet moet je 10 dagen in quarantaine
Die waren wel echt lekker ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook vooral de vriezer aan het leegeten zodat ik weer bij Crisp kan bestellen. En dat wil ik dan eigenlijk vooral vanwege de croissants. Zo fijn om goede afbak croissants in de vriezer te hebben liggen, dat wil ik even voor de vakantie weer hebben.
Maar was het ook lekker?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het avondeten was verrassendHet was G's beurt om te koken. Ik kreeg gebakken kippenlevers
Ja. Best wel. Had wat pittiger gemogen van mij, maar met rijst en augurkjes was het echt lekkerquote:
Interessantquote:Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het avondeten was verrassendHet was G's beurt om te koken. Ik kreeg gebakken kippenlevers
Dat was gelijk een eerste keer voor mij. Was niet onaardig. En blijkbaar ga ik dit in Slowakije ook te eten krijgen maar dan van een varken en dan heel vers.....want schoonpa slacht zijn eigen varkens
Er was ooit, lang lang geleden, een recept op FOK met kippenlevertjes en dat heb ik toen gemaakt en dat was super lekker. Geen flauw idee meer waar dat recept stond. Het was ergens in 2000 of 2001quote:Op woensdag 2 december 2020 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Best wel. Had wat pittiger gemogen van mij, maar met rijst en augurkjes was het echt lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 2 december 2020 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check zelf maar
[..]
https://www.watschaftdepodcast.com/recept-chili-con-carne/
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef fietsie het volgende:
@:Candaasje heb je hier nog wat aan in het kader van je opleiding?Wat is deze, een meermin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me dat serieus altijd wel afgevraagd, hoeveel longen een centaur zou hebben (nouja goed, 4 ga ik vanuit). En ook hoe die slapen (omdat mensen moeten liggen, maar paarden een passief sta-apparaat hebben waardoor ze blijven staan...)
De roomtruffels zijn niet leverbaarquote:Op woensdag 2 december 2020 18:20 schreef Candaasje het volgende:
Elk nadeel hep z'n voordeel Cat!
Ik heb bevroren handen. En dan zit ik nog wel binnenDus ik ga maar eens het nuttige met het aangename combineren, en de afwas doen!
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was ooit, lang lang geleden, een recept op FOK met kippenlevertjes en dat heb ik toen gemaakt en dat was super lekker. Geen flauw idee meer waar dat recept stond. Het was ergens in 2000 of 2001
Ik kan er vast wel eentje voor je regelen. Maar vers 'is het niet meer vrees ik, (goed gaar bakken zou ik zeggen) en ik zou moeten bekijken welke diersoort. Dus misschien past het niet eens in de pan.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interessant![]()
Ik wil ook nog steeds eens lever proberen maar durf het niet zelf te bakken, dadelijk verpest ik het.
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben net naar je gezwaaidwe moesten in de buurt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |