Negatief is niet de focus van het topic. En vooral toen het slecht ging is het gewoon goed om het positieve te proberen in te zien.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mochten niet genoemd worden.....mijn postings werden zelfs weg gehaald omdat het toen niet positief was.
maar dat was maanden geleden moet er erbij melden.
Ik vind het een lastige discussie. De spoedwet is er niet voor niets en als dit soort giga ketens zich daar binnen enkele dagen al tegen gaan keren schiet je je doel echt enorm voorbij wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Lol. Ergens gewoon terecht ook.
Waarom is dat terecht?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hier in de UK is men er vrij laks in. De uni gaf ons 2 katoenen mondkapjes per persoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Op het werk ben ik bijna door zo'n pakje van 50 mondkapjes heenen we zijn er denk ik een klein maandje geleden mee begonnen...
Geen idee hoeveel we er besteld hebben maar ik denk dat we nu met ons afdelinkje wel door tien van die doosjes heen zijn, dat is 500 mondkapjesper maand
Dat vind ik een vaag antwoord.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daar ligt de focus inderdaad niet op. Maar cijfers worden gewoon gepresenteerd, en die kan iedereen zien.
Dan kunnen ze ook wel gewoon alcohol gaan verkopen onder de 18 en de sigaretten weer in het zicht leggen...quote:
mijn postings werden weggehaald toen dat zei.....mocht niet gepost wordenquote:Op woensdag 2 december 2020 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik een vaag antwoord.
Wat gebeurt er als de cijfers niet positief zijn en ik zou posten dat ik ze slecht vind? Of worden slechte cijfers wel gepost, maar verder onbecommentarieerd gelaten?
Klopt, je kan nog steeds ongestoord winkelen zonder mondkapje. Ik werd vandaag wel aangesproken door een angsthaas maar heb haar vierkant uitgelachen, bemoei je met je eigen zaken en laat mij in mijn waarde. Stelletje moraalridders.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan zorg je er ook wel voor dat ze dus hun werk niet doen... Dus dat steunt je geloof ook gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Enige reden dat ik een maskertje gebruik is om geen boete te krijgen. Ik geloof verder totaal niet in het nut van die dingen dus ik heb er gewoon eentje in mijn jaszak zitten en eentje in mijn tas en die spoel ik af en toe even uit, maar zeker niet elke dag of na elk gebruik.
Wat een held ben je dan zegquote:Op woensdag 2 december 2020 12:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Klopt, je kan nog steeds ongestoord winkelen zonder mondkapje. Ik werd vandaag wel aangesproken door een angsthaas maar heb haar vierkant uitgelachen, bemoei je met je eigen zaken en laat mij in mijn waarde. Stelletje moraalridders.
Ach, de komende twee weken kunnen ze nog niet eens boetes uitschrijven las ik gister. Dus je kan nog even rebel spelenquote:Op woensdag 2 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Enige reden dat ik een maskertje gebruik is om geen boete te krijgen. Ik geloof verder totaal niet in het nut van die dingen dus ik heb er gewoon eentje in mijn jaszak zitten en eentje in mijn tas en die spoel ik af en toe even uit, maar zeker niet elke dag of na elk gebruik.
De Britse regering heeft de regels aangepast om het mogelijk te maken (normaal volgden ze tot 1 januari het EMA). Dan wist men bij de MHRA dat het in hun belang was om beter te doen dan het EMA. Ze zijn een onafhankelijk orgaan, maar ook een onafhankelijk orgaan kan doorgelicht worden en hervormingen opgelegd krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De EMA moet de neuzen van alle landen binnen de EU dezelfde kant opkrijgen, en waarschijnlijk moeten alle documenten ook vertaald worden naar alle talen binnen de EU, of andere bureaucratische rompslomp. Ik ben totaal geen fan van Brexit, maar hierdoor konden ze wel veel sneller vaccins bestellen (meestal als eerste, voor de VS, de EU kwam altijd als laatste), en ook sneller goedkeuren.
Nah, ik geloof sowieso niet in het nut van niet-medische mondkapjes, of je ze nu wast of niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan zorg je er ook wel voor dat ze dus hun werk niet doen... Dus dat steunt je geloof ook gelijk.
Heel mooi inderdaad!quote:
Ik speel niet eens rebel. Ik geloof alleen niet dat het ook maar iets gaat helpen om de besmettingscijfers terug te dringen.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, de komende twee weken kunnen ze nog niet eens boetes uitschrijven las ik gister. Dus je kan nog even rebel spelen
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben het ook niet eens met die kapjes (ze hebben potentie, mits ze juist gedragen worden ter aanvulling op de basis maatregelen - maar juist daar gaat het mis, mensen zien het als vervanging van de 1,5 meter, of dragen hem onjuist), maar het is nou eenmaal een wet nu.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een held ben je dan zeggodsamme
Ik vind jou erg stoerquote:Op woensdag 2 december 2020 12:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Klopt, je kan nog steeds ongestoord winkelen zonder mondkapje. Ik werd vandaag wel aangesproken door een angsthaas maar heb haar vierkant uitgelachen, bemoei je met je eigen zaken en laat mij in mijn waarde. Stelletje moraalridders.
quote:
En dat is ook prima. Ik vind het ook een gedoe (zeker als brildrager met de huidige temperaturen), maar ik pas me aan en voorkom daarmee een boete en dat andere mensen zich onveilig(er) gaan voelen. Kleine moeite, groot gebaar.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik speel niet eens rebel. Ik geloof alleen niet dat het ook maar iets gaat helpen om de besmettingscijfers terug te dringen.
Bij belachelijke regels en verplichtingen hoort ook belachelijk gedrag. Hopelijk motiveert het mensen meer om ook geen mondkapje te dragen, dat zag je bij het advies ook. Het zwakte iedere week af.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een held ben je dan zeggodsamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |