SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Brabant, is Ettoquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat over T-Town Tilly Killburg gezegd?
Ok dan kies ik een megalodon.quote:
Ik woon toch ook gewoon in Brabant joh klaphark.quote:
VERRAAAAAAIJER!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon toch ook gewoon in Brabant joh klaphark.
Pringles augurk-tomaat-mayonaise-pompoen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds trek, gelukkig heb ik Pringles gekocht vanmiddag.
Nee met rode biet en speculaaskruiden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pringles augurk-tomaat-mayonaise-pompoen?
Nou en.quote:
En nou?quote:
Dat is Belsquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu gaan we de Brabanįonne zingen
hallo kleine Matrosequote:Op dinsdag 1 december 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
So, dann mussen wir jetzt Deutsch reden, oder...
haben wir ein bisschen Spass mit den (DERDE NAAMVAL MEERVOUD!) Mädel gemacht nicht? Heuheuheu...quote:
Ach ja, ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoond blijf ik een nep-Brabo, jammer dan.quote:
Welnee, laat ons fier de geruite blokvlag hijsen en het Vaderland bezingenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoond blijf ik een nep-Brabo, jammer dan.
Ik ben niet zo chauvinistisch.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, laat ons fier de geruite blokvlag hijsen en het Vaderland bezingen
VERRRRRRRRRRRAAAAAAAAIIIIJER!!!!!!!!!!!!quote:
Ja ta mere.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VERRRRRRRRRRRAAAAAAAAIIIIJER!!!!!!!!!!!!
EN GARDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga maar uit van een hele langzame transitieperiode terug naar helemaal normaal in 2022 op zn vroegst.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou volgend jaar nou zijn met het vaccin? Ben wel benieuwd
gewoon weer normaal?
Als er maar vooruitgang isquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga maar uit van een hele langzame transitieperiode terug naar helemaal normaal in 2022 op zn vroegst.
Rond maart schat ik dat de meeste maatregelen passé zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou volgend jaar nou zijn met het vaccin? Ben wel benieuwd
gewoon weer normaal?
Oké doei.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rond maart schat ik dat de meeste maatregelen passé zijn.
Zo niet ga ik verhuizen.
kunnen we ook wel mee leven toch. Nog jaartje rustig aan doenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga maar uit van een hele langzame transitieperiode terug naar helemaal normaal in 2022 op zn vroegst.
Waarheen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rond maart schat ik dat de meeste maatregelen passé zijn.
Zo niet ga ik verhuizen.
wat gerrie zegtquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we ook wel mee leven toch. Nog jaartje rustig aan doen
Hey maatquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé hé leuk jullie hier te treffen.
Befquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik word minister-president van dit land.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd zag dat baudet weer partijleider wil worden
14e verdieping graag lift boyquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik word minister-president van dit land.
At your service.
Lul niet, Hannes. Ik heb je vorig jaar op tweede kerstdag met een stuk in je reet zien hossen daar.quote:
Ik durf er nog steeds niet goed naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dood-de-ogen-gekeken
Die van Juno toch? Vond ik wel een mooie vrouw. Nu een mooi mens dan gok ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ellen Page is nu Elliot Page en ik ben in de war.
Ja ben top2000 lijst bij elkaar aan het zoekenquote:
Ook erg fijnquote:
Ja nu ben je homo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van Juno toch? Vond ik wel een mooie vrouw. Nu een mooi mens dan gok ik.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ellen Page is nu Elliot Page en ik ben in de war.
mja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk altijd dat mensen die dat op latere leeftijd doen gewoon psychisch in de war zijn.
De analbeads maar in het nachtkastje laten vanavond.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Bohh.. teveel kaasfondue gegetenHeb het idee dat er een kilo kaas in m'n maag ligt.
Yep.. Kan niet elke dag feest zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De analbeads maar in het nachtkastje laten vanavond.
Sneeuwt het al?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Bohh.. teveel kaasfondue gegetenHeb het idee dat er een kilo kaas in m'n maag ligt.
Als ik in Zwitserland zou wonen zou ik iedere week racletten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whoop whoop!Zal er wel mooi uitzien
Ja, mooi gezicht. Houden ze in Zwitserland de stoepen goed schoon?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Altijd weer leuk vind ik, de eerste ochtend dat je met sneeuw buiten wakker wordt
Ik zapte er voorbij en zag dat ik het niet aan kan zien.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vier Handen op een buik, wat een geweldig programma blijft dat
Wat een vader zeg...![]()
![]()
![]()
Iedereen gaat met de ski’s naar het werk toe.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mooi gezicht. Houden ze in Zwitserland de stoepen goed schoon?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zapte er voorbij en zag dat ik het niet aan kan zien.
Dat zie ik Skiwi wel doenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen gaat met de ski’s naar het werk toe.
Ik las heel iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las heel iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bos toch, dat zou ik nooit zeggen.
![]()
Daarom was ik ook flubbergastedquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bos toch, dat zou ik nooit zeggen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom was ik ook flubbergasted
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las heel iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! In weer een vers schoon opgemaakt bedje! Maar eerst nog wat treintjes en een biertjequote:
Een van de betere solo's .quote:
Ja Comfortably Numb heeft mij gewoon op een bepaalde manier geraakt, zeker deze versie met die eindeloze solo op het eindequote:Op dinsdag 1 december 2020 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de betere solo's .
Het was die of Time voor mijn lijst van de TOP2000. Maar de tekst van Time, grijpt me net iets meer dan die van Comfortably Numb.
Even goed blijft het een wereldplaat...
Nee op naar een nieuwe dagquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom de dag voorbij willen? Wil je eerder dood ofzo?
Nou het was me het dagje wel inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee hoor maar heb de dinsdag wel weer gezien
Hier krijg ik ook kippenvel vanquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Comfortably Numb heeft mij gewoon op een bepaalde manier geraakt, zeker deze versie met die eindeloze solo op het einde![]()
Zoals @Bomenverzameling net al meldde, Timequote:
quote:The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals @:Bomenverzameling net al meldde, Time![]()
[..]
Erg sterk en mooi stemgeluid jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier krijg ik ook kippenvel van
Ze doet weer gewoon een Floorgasme.![]()
@Whiskers2009quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier krijg ik ook kippenvel van
Ze doet weer gewoon een Floorgasme.![]()
Ik ken hem, mooi nummer als je eens rustig zit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals @:Bomenverzameling net al meldde, Time![]()
[..]
Die is ook best cool hoor. Al vind ik Tarja toch ook onnavolgbaar. Misschien wel beter gewoon.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erg sterk en mooi stemgeluid jaEn hier zit niet van die vage Finse metal onder
Mwoa, niet bijzonder. De wegen wel, en er staan ook vanaf Oktober altijd van die oranje stokken langs alle wegen om de x meter om de zijkant van de weg aan te geven als het gesneeuwd heeft. Soort van paaltjes die ook skipistes aangeven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mooi gezicht. Houden ze in Zwitserland de stoepen goed schoon?
Oude mannen muzakquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:59 schreef LTVDK het volgende:
![]()
![]()
Dit is toch wel mijn nummer 2 (of meer 1.1) plaat aller tijden hoor![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
@:Bomenverzameling
Ik heb mijn lijstje ook ingestuurdGoed verhaal, lekker kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
@:Bomenverzameling
Ik heb mijn lijstje ook ingestuurdOok niet slecht. Al trek ik Theo en Charlie niet echt en ook Brothers on the 4th Floor is niet mijn ding (meer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja dat is gewoon pure nostalgie voor mijquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Al trek ik Theo en Charlie niet echt en ook Brothers on the 4th Floor is niet mijn ding (meer)
Ze hebben van sommige artiesten wel echt de kutste liedjes zeg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Snob 2000 lijst heb ik wel ingevuld; maar die nummers staan weer niet in de Top 2000 lijst
War on drugs en dan Ocean between the waves.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben van sommige artiesten wel echt de kutste liedjes zeg.
Dat is zodat ze lekker 'edgy' kunnen doen van "ik ken lekker dit nummer, dat staat op de c-kant van een plaat die ze alleen op een paasdinsdag in november hebben uitgebracht met fluoriderende inpakfolie op een afgelegen parking in Wangerland tussen 03.48 en 04.12 bij aankoop van een geflambeerde magnum met grapefruitsmaak"quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker 10x naar Marco Borsato en Bløf luisteren krijg ik eerder zelfmoordgedachtes van.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
War on drugs en dan Ocean between the waves.
En radiohead-> zelfmoordmuziek
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 10x naar Marco Borsato en Bløf luisteren krijg ik eerder zelfmoordgedachtes van.
Ik meestal al na 2 seconden Bruno Sarsquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 10x naar Marco Borsato en Bløf luisteren krijg ik eerder zelfmoordgedachtes van.
Mag ik zeggen dat ik alles van the war on drugs goed vind? Nou ik zeg het toch bij deze.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, nee, dat was juist een enorm mild nummer en dé single van dat album.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zodat ze lekker 'edgy' kunnen doen van "ik ken lekker dit nummer, dat staat op de c-kant van een plaat die ze alleen op een paasdinsdag in november hebben uitgebracht met fluoriderende inpakfolie op een afgelegen parking in Wangerland tussen 03.48 en 04.12 bij aankoop van een geflambeerde magnum met grapefruitsmaak"
We gaan met de tijd mee hé?quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in de Top 2000 is het jammer dat veel oude nummers verdwijnen en niet meer terugkomen.
Bruno Mars ieuuwquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meestal al na 2 seconden Bruno Sars
Die heb ik eigenlijk pas leren kennen dankzij A Deeper Understanding, geweldige muziekquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik alles van the war on drugs goed vind? Nou ik zeg het toch bij deze.
Dat is toch wel een beetje het Tilburg van de muziek hoor, je probeert het zoveel als mogelijk te vermijden maar helaas ontkom je er soms niet aan.quote:
Ook niet altijd de juiste geluidsfragmentenquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Nee, heb een hekel aan klassieke muziekquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind jij zeker goede muzak?
Ja vindt je het gek als je hier de pedo komt uithangenquote:
Denk wel net volwassen meisjes voor Koenquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vindt je het gek als je hier de pedo komt uithangen
quote:Op woensdag 2 december 2020 01:07 schreef FranticDJ het volgende:
Net Origin uitgelezen. Poah, goed boek@:kwiwi tnx voor de tip
quote:
quote:
Kwiwi in dindl op het balkon van een chaletje in de alpen met een vers kopje koffie?quote:
Mooie fantasie, eet je pizza.quote:Op woensdag 2 december 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kwiwi in dindl op het balkon van een chaletje in de alpen met een vers kopje koffie?
Pizza Flammkuchenquote:
Huehuequote:Op woensdag 2 december 2020 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Tig keer wakker geworden van een verrekte spier in m'n nek.
Daaaaar... moet.. een.. kofje koffie en een vers broodje inquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daaaaar... moet.. een.. kofje koffie en een vers broodje in
best wel jaquote:Op woensdag 2 december 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Oude vips
https://www.scientias.nl/(...)-kust-van-australie/
Fishjerkyquote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden vissen hier ook worden als we de zeebodem niet kaal zouden rossen met sleepnetten
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ook wel taaie vips zijn, zo een waar je na een uur nog op loopt te kauwen.
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wat in maar ja hoe komen we anders aan genoeg vipsen om op te eten?
ik heb nu echt geen trek in vipsquote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er over een uurtje op terug.
*noteert op oude vips kauwen.
Ja Tilapia of zo, die noemen ze niet voor niets strontmondjes.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is een dingetje. Die platgespoten kweekvis hoef ik ook niet.
que?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
He wat, slaap je op de bank?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
Vannacht weer nachtje op de bankmoet maar snel een mannetje komen kijkn naar dat lichtschakelaar dingetje buiten
Beetje wennen aan het getrouwde leven zo alvastquote:Op woensdag 2 december 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherriequote:
en die zit bij je slaapkamer?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.Tap tap tap
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb buiten aan de muur zon lichtsensoor voor verlichting in portiek. En die maakt soms nogal een tyfusherrie
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Maar echt, ruim dat lijk eens op joh.![]()
ik heb geen idee. Ik denk dat het daar zit omdat je dan ziet of of het donker wordt of nietquote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:Blij dat ik al had ontbetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
Omdat er tien over m'n toetsenbord lopen.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rouwvliegjes, waarom zoek je daarop op dit tijdstip?
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er tien over m'n toetsenbord lopen.
[..]
Als ik iets in een spoiler zet, dan weet je gewoon dat het nasty is. Vooral als er iets over lijken onder staat. Eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 2 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik al had ontbeten
[..]
Dus ergens ligt er een lijk?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn echt piepkleine zwarte vliegjes, beetje sloom, flikkeren in je drinken. Kunnen geen kwaad, maar ze vreten denk ik de wortels van m'n planten op. Ze zaten in de potgrond van m'n stekjes denk ik.quote:
Of een toekomstig lijk...quote:Op woensdag 2 december 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Of die vliegjes denken dat er een lijk te smikkelen valt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou even een headcount met je cavia’s doen?
ja misschienquote:Op woensdag 2 december 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze aanvoelen dat er vandaag iets sterft en hun plekje alvast hebben gereserveerd
pffff gelukkigquote:Op woensdag 2 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de caafs aan het tellen, dat duurt gewoon even.
Allemaal present?quote:Op woensdag 2 december 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de caafs aan het tellen, dat duurt gewoon even.
Ik had 112 al aan de lijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
was een close call heb ik het gevoel
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Of dat ze eitjes leggen in een wondje, heb je wondjes ergens gerrie?
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 december 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hier iets heel smerigs op antwoorden, maar dat is dan echt TMI.
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt naar haar brood met hagelslag*
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.
Rouwvliegjesquote:Op woensdag 2 december 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt beweegt de hagelslag.
Ik zoek naar iets tegen rouwvliegjes en dan stuit je hierop:ah ik had deze zomer ook zo'n pot tot de nek toe volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje grote foto, sorry.
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een sensor of een transformator? Een sensor maakt toch geen geluid?
Keek vannacht weer of ik er bij kon maar neequote:Op woensdag 2 december 2020 09:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoor
Oa zeer waarschijnlijk een kleine trafo. Wellicht ook een relais/thyristor/triac. condensator? who knows. Maar al die dingen kunnen brommen.
Geen gebouwbeheerder ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keek vannacht weer of ik er bij kon maar nee
O ja zoiets bedoelde ik ookquote:Op woensdag 2 december 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zijn we zelf. Straks ff appje sturen naar buurman., hij is voorzitten van onze vve.
ja onze vve wordt ook wel beheerd door een extern iemand dus die kan ik ook nog mailen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zoiets bedoelde ik ookals hier een lamp kapot is of gezeik met de lift of iets dan moet ik ook iemand van de vve mailen en dan komt iemand van het klusteam het fiksen.
Dat ze maar opschieten hier ook, dan kunnen we weer losquote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschikbaar~a54a9cdd/
Engeland gaat even proefkonijn van de wereld spelen.
even wachten nog hier. ik wil geen kerst met familie.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het wel goed zit met dat vaccin.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
behalve lizziequote:Op woensdag 2 december 2020 09:16 schreef Haags het volgende:
Enfin, over 2 maanden ruim 3 miljoen Britten overleden...
Die is toch al jaren geleden vervangen door een cyborgquote:
Nou ja, ik weet niet wat voor ding het precies is verder. Maar transformators kunnen brommenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zit meer in zo'n ding dan alleen een sensor hoor
Oa zeer waarschijnlijk een kleine trafo. Wellicht ook een relais/thyristor/triac. condensator? who knows. Maar al die dingen kunnen brommen.
Lizzie the Lizard.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren geleden vervangen door een cyborg
Dibs op een huisje in het Peak District.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:16 schreef Haags het volgende:
Enfin, over 2 maanden ruim 3 miljoen Britten overleden...
de feitelijke sensor is slechts 1component. Maar in de volksmond is 't geheel een sensorquote:Op woensdag 2 december 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat voor ding het precies is verder. Maar transformators kunnen brommen
OMG ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dibs op een huisje in het Peak District.
huehuehuequote:Op woensdag 2 december 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En sowieso, alles wat kan bewegen, kan brommen.
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de feitelijke sensor is slechts 1component. Maar in de volksmond is 't geheel een sensor
Net als een bewegingsmelder. De feitelijke bewegingssensor is 1 onderdeel ervan
Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat 100% statisch is.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk kan alles brommen/resoneren
Net wat de frequentie is.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Ja dit bromt gewoon door de muur heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |