Ik meestal al na 2 seconden Bruno Sarsquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 10x naar Marco Borsato en Bløf luisteren krijg ik eerder zelfmoordgedachtes van.
Mag ik zeggen dat ik alles van the war on drugs goed vind? Nou ik zeg het toch bij deze.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker 10x naar Marco Borsato en Bløf luisteren krijg ik eerder zelfmoordgedachtes van.
Nee, nee, dat was juist een enorm mild nummer en dé single van dat album.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zodat ze lekker 'edgy' kunnen doen van "ik ken lekker dit nummer, dat staat op de c-kant van een plaat die ze alleen op een paasdinsdag in november hebben uitgebracht met fluoriderende inpakfolie op een afgelegen parking in Wangerland tussen 03.48 en 04.12 bij aankoop van een geflambeerde magnum met grapefruitsmaak"
We gaan met de tijd mee hé?quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in de Top 2000 is het jammer dat veel oude nummers verdwijnen en niet meer terugkomen.
Bruno Mars ieuuwquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik meestal al na 2 seconden Bruno Sars
Die heb ik eigenlijk pas leren kennen dankzij A Deeper Understanding, geweldige muziekquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik alles van the war on drugs goed vind? Nou ik zeg het toch bij deze.
Dat is toch wel een beetje het Tilburg van de muziek hoor, je probeert het zoveel als mogelijk te vermijden maar helaas ontkom je er soms niet aan.quote:
Ook niet altijd de juiste geluidsfragmentenquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben van sommige artiesten wel echt de kutste liedjes zeg.
quote:
Nee, heb een hekel aan klassieke muziekquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind jij zeker goede muzak?
Ja vindt je het gek als je hier de pedo komt uithangenquote:
Denk wel net volwassen meisjes voor Koenquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vindt je het gek als je hier de pedo komt uithangen
quote:Op woensdag 2 december 2020 01:07 schreef FranticDJ het volgende:
Net Origin uitgelezen. Poah, goed boek@:kwiwi tnx voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |