quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whoop whoop!Zal er wel mooi uitzien
Ja, mooi gezicht. Houden ze in Zwitserland de stoepen goed schoon?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Altijd weer leuk vind ik, de eerste ochtend dat je met sneeuw buiten wakker wordt
Ik zapte er voorbij en zag dat ik het niet aan kan zien.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vier Handen op een buik, wat een geweldig programma blijft dat
Wat een vader zeg...![]()
![]()
![]()
Iedereen gaat met de ski’s naar het werk toe.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mooi gezicht. Houden ze in Zwitserland de stoepen goed schoon?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zapte er voorbij en zag dat ik het niet aan kan zien.
Dat zie ik Skiwi wel doenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen gaat met de ski’s naar het werk toe.
Ik las heel iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las heel iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bos toch, dat zou ik nooit zeggen.
![]()
Daarom was ik ook flubbergastedquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bos toch, dat zou ik nooit zeggen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom was ik ook flubbergasted
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las heel iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! In weer een vers schoon opgemaakt bedje! Maar eerst nog wat treintjes en een biertjequote:
Een van de betere solo's .quote:
Ja Comfortably Numb heeft mij gewoon op een bepaalde manier geraakt, zeker deze versie met die eindeloze solo op het eindequote:Op dinsdag 1 december 2020 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de betere solo's .
Het was die of Time voor mijn lijst van de TOP2000. Maar de tekst van Time, grijpt me net iets meer dan die van Comfortably Numb.
Even goed blijft het een wereldplaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |