quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze weten toch dat de ouders uit Brabant komen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.
Gewoon in de supermarktquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik eet ze ook regelmatig. Vanochtend zelfs nog. Alleen wel mokerduur die dingen.
Waar haal jij ze?
En eet je ze met schil?
Ja. Ik ook. Gewoon AH genot. Kost wat, heb je ook wat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt
Nou dat mag toch
Voor kwaliteit betaal ik graagquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Gewoon AH genot. Kost wat, heb je ook wat.
Mij heeft hij nog een PM na gestuurd.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen PM ontvangen niks
Onze vriendschap wankelt.
Is dat nog een vraag als het een Brabants kind wordt ja?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.
Het gaat vandaag zeker over de mondkapjesplicht die is ingegaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeklokt.
@:lenny_leonard
@:3rr0r
Deze grap had ik al een soort van gemaaktquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag als het een Brabants kind wordt ja?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al een soort van gemaakt
Die telde niet, want je postte door het slotje heen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al een soort van gemaakt
Daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die telde niet, want je postte door het slotje heen.
Zijn ban is zeer onterecht.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Geen PM ontvangen
Ik ben ZEER teleurgesteld
Oei, nu kan je een vinger verwachtenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Nu heb ik wel een PM ontvangen
Meteen in de prullenbak, laat dan ook maar zitten
Alle bans in VBL zijn in principe onterecht want @PSVCL mag hier ook blijven posten (@Boussaadia ook maar die is het compleet kwijt de laatste tijd)quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn ban is zeer onterecht.
Dit ter info.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Maar zijn laatste post was een belediging richting mij
Dus blij mee
PM-notificatie
01-12-2020 @ 14:43:45
Je hebt een pm-bericht ontvangen.
* GGMM klikt weg
Een vvd kieslijst is überhaupt een grapquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef fetX het volgende:
Vier vrouwen in de top 5 van de VVD kieslijst. De grappen kunnen gemaakt worden.
Maarten van der Weijden als lijstduwer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef fetX het volgende:
Vier vrouwen in de top 5 van de VVD kieslijst. De grappen kunnen gemaakt worden.
Waarschijnlijk maakt hij ook daar de 4 jaar niet vol, als de opgever die hij is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden als lijstduwer.
Is er ook een zwembad in de tweede kamer?
Zeer vermoeiende man.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden als lijstduwer.
Is er ook een zwembad in de tweede kamer?
Wat heb je in godsnaam besteldquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
De verwachte bezorgdatum van mijn pakketje (een lamp) is nu 26 december.
Ik ben woedend.
@:GGMM @:caland @:zipportal
Broodjes gevuld met kip en groenten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nog geen ideequote:Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
deze nasiquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee Drizzt. Vanwaar je vraag?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dagelijkse vraag he, makker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen idee Drizzt. Vanwaar je vraag?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Buitendam. Ik. Doen we hier niet aan.
Dit kun je rustig stellen ja. Walgelijke praktijken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
@:buitendam heeft vast een pittige mening over wat hier allemaal misgaat.
Haar zie je ook enkel voorbij komen als ze weer wat te janken heeft hè?quote:
Net zo groot als de pink van Helene?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Ellen Page onthult: 'Ik ben transgender'
https://www.nu.nl/achterk(...)ben-transgender.html
(lol)
Stukje piemel. @:jr-style-93
Op naar het Inception topic.
Moet ze toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Ellen Page onthult: 'Ik ben transgender'
https://www.nu.nl/achterk(...)ben-transgender.html
(lol)
Stukje piemel. @:jr-style-93
Op naar het Inception topic.
Ik had nog nooit van Ellen Page gehoord.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar zie je ook enkel voorbij komen als ze weer wat te janken heeft hè?
Maar ik wens haar veel sterkte met al haar angst!!!
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle bans in VBL zijn in principe onterecht want @:psvcl mag hier ook blijven posten (@:boussaadia ook maar die is het compleet kwijt de laatste tijd)
Als het buiten VBL gebeurt is het mss wel terecht.
Nu moet je dus hij zeggen, anders ben je niet woke.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ze toch lekker zelf weten.
Ik moet eerst even bekomen van de schrik hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu moet je dus hij zeggen, anders ben je niet woke.
Zo iemand die een gigantische heisa maakt over al haar problemen en aankaart dat ze NU TOCH WEL ECHT raar zal worden aangekeken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Ellen Page gehoord.
Natuurlijk wel, maar ik ga meer voor de b-sterren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo iemand die een gigantische heisa maakt over al haar problemen en aankaart dat ze NU TOCH WEL ECHT raar zal worden aangekeken.
Jeetje Niels, volg je geen showbizznieuws meer?
Vanavond na Liverpool - Ajax op SBS6quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo iemand die een gigantische heisa maakt over al haar problemen en aankaart dat ze NU TOCH WEL ECHT raar zal worden aangekeken.
Jeetje Niels, volg je geen showbizznieuws meer?
Die heeft tig kinderen, dus dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Van wie ik ook altijd heb vermoed dat ze een piemel in haar broek heeft.
En dan noem je JR kortzichtigquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft tig kinderen, dus dat zal wel niet.
Niet geloven in mannen met een baarmoeder.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft tig kinderen, dus dat zal wel niet.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Van wie ik ook altijd heb vermoed dat ze een piemel in haar broek heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Ik ben ooit op Alanis haar verjaardag geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ter info.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan noem je JR kortzichtig
Oh, dit was toch echt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet geloven in mannen met een baarmoeder.
Much to learn this n00bie has.
Dat was je kans om even tussen die benen te voelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ze trad toevallig die dag op en ik liep toch op dat festival in de rondte, zo gaat dat.
Jezelf uitgenodigd dusquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ze trad toevallig die dag op en ik liep toch op dat festival in de rondte, zo gaat dat.
Ik hoop het van ganser harte dat het op waarheid berust is maar ik doelde meer op het fenomeen adoptie wat je kennelijk boycotquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Oh, dit was toch echt.
[ afbeelding ]
Leuk in scene gezetquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Hardcore PawnGoden.
[ afbeelding ]
@:Caland
Mooi retro vestje.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
KeesGod speelt nu ook al de vader van Anne Drank.
@:JR-Style-93
@:Lenny_leonard
Ja word niet vergoed voor mij/onsquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Coco het volgende:
Wordt trouwens alleen vergoed als je al een verhoogd risico hebt @:charrell (of aanvullend pakket)
Dus geldt inderdaad voor heel Brabant.
Bijzonder lange gifquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Hardcore PawnGoden.
[ afbeelding ]
@:Caland
Wordquote:Op woensdag 2 december 2020 08:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja word niet vergoed voor mij/ons
Onderliggend lijdenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Coco het volgende:
Wordt trouwens alleen vergoed als je al een verhoogd risico hebt @:charrell (of aanvullend pakket)
Dus geldt inderdaad voor heel Brabant.
Excelquote:Op woensdag 2 december 2020 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word
Hahahahaha tering wat dom
@:onlogisch @:ggmm @:coco
Eerst boekjes, nu films? Wat een geldwolf @Slobeendquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Mention niet ontvangenquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat ze ook nog vloggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerst boekjes, nu films? Wat een geldwolf @:slobeend
Geen zin om terug te lezen, verder wel alles goed? Of moet dat nog blijken?quote:
Moet eerst naar het labquote:Op woensdag 2 december 2020 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, verder wel alles goed? Of moet dat nog blijken?
@:lenny_leonard bedankt voor je mentions.
Dankje broer, volgend jaar weer los.quote:
Je mag ook nu klikken hoor.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dankje broer, volgend jaar weer los.
ik heb hem nog zien voetballen, ik mocht hem wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De man wiens stem twee uur na de uitzending nog nazeurt in je hoofd.
Gedaan en het mooie is dat op het moment dat jij het bericht plaatste ik net in deze sc keek.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je mag ook nu klikken hoor.
Je had rond 2000 van die compilatieuitzendingen op Eurosport van de Champions League en ouwe Europa Cups. Toen heb ik echt een overdosis Frank Kramer gekregen als jochie, en sindsdien is 'ie voor altijd bij me. Ik kan hem oproepen wanneer ik wil.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb hem nog zien voetballen, ik mocht hem wel.
Nou... meer bang voor naalden... maar bij het derde buisje ging het aftappen ook wat moeilijker.quote:
quote:
Ik ken een kerel van twee bij twee meter (net zo groot en ruig als onze Don dus), die draaierig wordt bij het zien van bloedpriknaalden, en tegen de vlakte gaat wanneer hij een druppel bloed uit z'n eigen arm ziet komenquote:Op woensdag 2 december 2020 12:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou... meer bang voor naalden... maar bij het derde buisje ging het aftappen ook wat moeilijker.
Komt zeker ook uit de Achterhoek?quote:Op woensdag 2 december 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik ken een kerel van twee bij twee meter (net zo groot en ruig als onze Don dus), die draaierig wordt bij het zien van bloedpriknaalden, en tegen de vlakte gaat wanneer hij een druppel bloed uit z'n eigen arm ziet komen
Ik heb in het ziekenhuis gewerkt en daar zie je juist vaak die grote gasten vol met tatoeages die bang zijn voor naalden. Het is niet te geloven!quote:Op woensdag 2 december 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik ken een kerel van twee bij twee meter (net zo groot en ruig als onze Don dus), die draaierig wordt bij het zien van bloedpriknaalden, en tegen de vlakte gaat wanneer hij een druppel bloed uit z'n eigen arm ziet komen
Het is dan niet zozeer een bewust 'bang zijn' maar meer een instinctief iets (overlevingsinstinct) dat wat gevoelig staat afgesteld.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis gewerkt en daar zie je juist vaak die grote gasten vol met tatoeages die bang zijn voor naalden. Het is niet te geloven!
Laat maar weer zien dat tatoeages een compensatie moeten zijn voor mensen met een kleine piemel.
Drizzt heeft ook in Brabant gewerkt, dus zal wel net als jij iemand uit Helmond zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt zeker ook uit de Achterhoek?
Debiel volk
De Achterhoek is kut ja. Daar woon ik dan ook niet, en kom er ook niet vandaanquote:Op woensdag 2 december 2020 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt zeker ook uit de Achterhoek?
Debiel volk
Op naar het Neftlix topic! @Cocoquote:100% Coco – [Nederland] 2017 AL 1:24 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Tienerfilm
Mjah ik ga weer helemaal slecht op het idee van hechtingen. Sommige dingen zijn ook ehhh niet chill.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:31 schreef Charrell het volgende:
Prikje voor inenting vond ik juist niet erg, maar dit was toch een andere/dikkere naald
Deze post kan ik beamen.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis gewerkt en daar zie je juist vaak die grote gasten vol met tatoeages die bang zijn voor naalden. Het is niet te geloven!
Laat maar weer zien dat tatoeages een compensatie moeten zijn voor mensen met een kleine piemel.
Gummbahquote:Op woensdag 2 december 2020 14:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:wateropmars
Ah schreeuwende nazi's in een kamp, altijd leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Kan je even stemmen op mijn poll?quote:Op woensdag 2 december 2020 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah schreeuwende nazi's in een kamp, altijd leuk.
Gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even stemmen op mijn poll?
VBL / [POLL] Wie wordt volgend seizoen de trainer van Feyenoord?
Gestemdquote:Op woensdag 2 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reactie gezet en gestemd. Leuk dat de VBL crew weer een topic opent.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat dat maar aan ons overquote:Op woensdag 2 december 2020 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reactie gezet en gestemd. Leuk dat de VBL crew weer een topic opent.
Weer bij de tandarts geweest. Slechts wat tandsteen, maar dat is onoverkomelijk met de spalkjes die ik heb.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer bij de tandarts geweest. Slechts wat tandsteen, maar dat is onoverkomelijk met de spalkjes die ik heb.
Hopelijk was deze update weer de moeite waard.
Je schat me wel erg laag in, zeg.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Like gegeven.
Is dat Famke Louise in je UI? Ik wist helemaal niet dat jij daar fan van was
Kan jij een andere ui nemen?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer bij de tandarts geweest. Slechts wat tandsteen, maar dat is onoverkomelijk met de spalkjes die ik heb.
Hopelijk was deze update weer de moeite waard.
Word jij nou nooit moe van jezelfquote:Op woensdag 2 december 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb heel veel respect voor corona
Dat mag gewoon vind ik
Zeer regelmatig zelfs.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf
En je bent ook nog eens tegen racisme, wat ben je toch een betrokken mens!quote:Op woensdag 2 december 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb heel veel respect voor corona
Dat mag gewoon vind ik
En hij maakt als crew topics in VBL. Nou dan staat @GGMM toch wel in het boek van Sinterklaas denk ik zo.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens tegen racisme, wat ben je toch een betrokken mens!
En wat hebben vrouwen die dat zeggen?quote:Op woensdag 2 december 2020 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
En hij maakt als crew topics in VBL. Nou dan staat @:GGMM toch wel in het boek van Sinterklaas denk ik zo.
Dan krijgt hij vast extra pepernoten!
(mensen die kruidnoten zeggen, hebben doorgaans een kleine piemel)
WANBELEIDquote:PostNL bereikt maximale bezorgcapaciteit, pakketjes blijven liggen bij webshops
Een dikke reet.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat hebben vrouwen die dat zeggen?
Voor jou wel ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist prima?
Dat je op moet flikkeren met debiele vragenquote:Op woensdag 2 december 2020 17:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zegt die kleur over haar persoonlijkheid?
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat je op moet flikkeren met debiele vragen
Wowquote:Op woensdag 2 december 2020 17:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat je op moet flikkeren met debiele vragen
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een teringlelijke handen. Is dit Braddie ofzo?
@:thebradgetv
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze alleen het handdoekje had omgedraaidquote:Op woensdag 2 december 2020 17:39 schreef GGMM het volgende:
Wel fijn dat je er 'voor' en 'na' bijgezet hebt.
Anders denken mensen dat je hun nagellak verwijdert.
Goh, we hebben nog een nagelstyliste in ons midden.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het niet echt @:Charrell
Bij de rechterhand (links op de foto) is de wijs- en middelvinger schuin en sowieso zie je met dat metalic de deuken in nagels.
Tevens niet lullig bedoeld, maar als je nogal dikke/niet verfijnde/niet de mooiste vingers hebt moet je niet zo'n contrast met de nagellak creeren denk ik, juist een subtieler (lief) roze.
Dit is mijn oordeel en hier zul je het mee moeten doen.
Ik wist helemaal niet dat jij op mannen viel.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de rechterhand (links op de foto) is de wijs- en middelvinger schuin en sowieso zie je met dat metalic de deuken in nagels.
Tevens niet lullig bedoeld, maar als je nogal dikke/niet verfijnde/niet de mooiste vingers hebt moet je niet zo'n contrast met de nagellak creeren denk ik, juist een subtieler (lief) roze.
Haha, ik wist dat hij ging komen. Maar dit kan je constateren en een mening over hebben zonder zelf dat te zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goh, we hebben nog een nagelstyliste in ons midden.
Die kleur doet mij denken aan Ravel modelbouw vliegtuigen verven.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je een flikker wasquote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is dat ook alweerquote:Op woensdag 2 december 2020 19:23 schreef Coco het volgende:
Oei @:lavenderr komt voorbij in de ticker.
Zeker wetenquote:Op woensdag 2 december 2020 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Moderator TRU en nu ook BB.
En vriendin van de show VBL.
Zou je Eva doenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer
Overmeesterdquote:Op woensdag 2 december 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer
Ik las Tinderquote:Op woensdag 2 december 2020 19:23 schreef Coco het volgende:
Oei @:lavenderr komt voorbij in de ticker.
Omdat je tegen racisme bent zeker?quote:Op woensdag 2 december 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd nivea men black and white
Dat zijn geen deuken, dat zijn de magneet deeltjes in de gell die door een magneet samen getrokken worden.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Echt nietquote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Charrell het volgende:
Waarom ga ik eigenlijk gesprekken aan met een stel domme chagrijnige boeren.
black? @Zipportal @Cocoquote:Op woensdag 2 december 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd nivea men black and white
Mijn meningquote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt nietVBL'ers zijn recht voor zijn raap, maar niet dom. En met een boer is niets mis, integendeel.
Maar denk je nou echt dat de boys hier geïnteresseerd zijn in nagellak?quote:
Misschien zit er wel een gayboy tussen, weten wij veel.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat de boys hier geïnteresseerd zijn in nagellak?
IK GEEF EEN NIER VOOR GEEN RUTTE IV, a song by Hang Youth on Spotifyquote:Op woensdag 2 december 2020 13:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Drizzt heeft ook in Brabant gewerkt, dus zal wel net als jij iemand uit Helmond zijn.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Charrell het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een gayboy tussen, weten wij veel.
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of user @Bluedisplay een mening heeft over je nagellakkunsten.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Charrell het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een gayboy tussen, weten wij veel.
Met dit soort zaken hou ik me niet bezigquote:Op woensdag 2 december 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of user @:BlueDisplay een mening heeft over je nagellakkunsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |