Begin je weer opnieuw... Kan je nu wél uitleggen wat er mis is met die PCR-test en hoe we 'm interpreteren?quote:Op zondag 6 december 2020 18:25 schreef n__n het volgende:
[..]
Verdiep je in wat doofpotten, het WEF óf de werking van de PCR-test en hoe we 'm interpreteren tezamen met vele misstanden in de zorg. Ook moet je net zo lang verschillende bronnen vergelijken tot het punt dat je ziet hoe 'neutraal' de MSM dus níet is en wat men weglaat of juist uitlicht.
Het is niet dat 'officiële' bronnen deze lijntjes voor jou aan elkaar verbinden, dat moet je helemaal zelf doen. Dat maakt deze kwestie juist zo gecompliceerd.
dat heb ik maar niks wijst op een masterplan, en mensen als Flavio verdraaien mijns inziens in de eerste 10 seconden van hun filmpjes meteen wat anderen zeggen. Bv besmettelijk wordt besmet.quote:Op zondag 6 december 2020 18:25 schreef n__n het volgende:
[..]
Verdiep je in wat doofpotten, het WEF óf de werking van de PCR-test en hoe we 'm interpreteren tezamen met vele misstanden in de zorg. Ook moet je net zo lang verschillende bronnen vergelijken tot het punt dat je ziet hoe 'neutraal' de MSM dus níet is en wat men weglaat of juist uitlicht.
Daarom vraag ik hulp. Alle voorbeelden die ik tot op heden gezien heb, hebben een niet kloppende logica of verdraaiing van feitenquote:Het is niet dat 'officiële' bronnen deze lijntjes voor jou aan elkaar verbinden, dat moet je helemaal zelf doen. Dat maakt deze kwestie juist zo gecompliceerd.
Het gaat inmiddels al niet meer om het aantal doden of de IC-bezetting. Het gaat er niet eens meer om of je überhaupt 'ziek' bent. Het gaat enkel nog om het 'aantal besmettingen', welke slaan op het aantal POSITIEVE PCR-testresultaten en dus geen besmettingen mogen heten, tenzij er aanvullend klinisch onderzoek is verricht. Dit staat letterlijk zo in de handleidingen van de PCR-testen en daarom is het misleiding om dit gelijk te stellen aan 'coronabesmettingen'. Ik blijf het herhalen.quote:
Omdat een positief testresultaat niets zegt over of iemand ziek of besmettelijk is, dat vereist aanvullend klinisch onderzoek, wat vooral relevant is als iemand überhaupt symptomen heeft. En dat terwijl de 'huidige mutatie' duidelijk veel minder dodelijk is, net zo goed de griep/influenza kan zijn omdat we dat niet verder onderzoeken. We trekken rechtstreeks conclusies op basis van positieve PCR-testresultaten. Dat kan dus eigenlijk niet, maar dat is wat we doen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin je weer opnieuw... Kan je nu wél uitleggen wat er mis is met die PCR-test en hoe we 'm interpreteren?
Maar een positief resultaat is toch gekoppeld aan symptomen en / of contact met iemand die besmet is?quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef n__n het volgende:
[..]
Omdat een positief testresultaat niets zegt over of iemand ziek of besmettelijk is, dat vereist aanvullend klinisch onderzoek, wat vooral relevant is als iemand überhaupt symptomen heeft. En dat terwijl er met de 'huidige mutatie' duidelijk veel minder dodelijk is, wat net zo goed de griep/influenza kan zijn omdat we dat niet verder onderzoeken. We trekken rechtstreeks conclusies op basis van positieve PCR-testresultaten. Dat kan dus eigenlijk niet, maar dat is wat we doen.
Eerder besproken.quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef n__n het volgende:
[..]
Omdat een positief testresultaat niets zegt over of iemand ziek
De afgelopen pagina's ook uitvoerig aan bod gekomen.quote:of besmettelijk is,
Dito.quote:dat vereist aanvullend klinisch onderzoek,
Dat kan niet net zo goed influenza zijn. Dat is ook al eerder uitgelegd:quote:wat vooral relevant is als iemand überhaupt symptomen heeft. En dat terwijl de 'huidige mutatie' duidelijk veel minder dodelijk is, net zo goed de griep/influenza kan zijn omdat we dat niet verder onderzoeken.
quote:Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al eerder zei:
Het CDC heeft gekeken naar een drietal landen die hun griepcijfers bijzonder nauwgezet volgen (Chili, Australië en Zuid-Afrika): https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6937a6.htm
Normaal gesproken test in de periode april-juli ongeveer 14% van de mensen met luchtwegklachten positief op influenza, in dezelfde periode 2020 was dat 0.06% Een logische verklaring is dat maatregelen die je tegen COVID-19 neemt ook de verspreiding van influenza beperkt (minder fysiek contact door bijvoorbeeld afstand houden, en thuiswerken gecombineerd met een betere hygiëne). Die maatregelen hebben ontegenzeggelijk effect op de verspreiding van elke besmettelijke ziekte. Waarom dan wel verspreiding van corona? Tegen griep hebben meer mensen een natuurlijke immuniteit, dus zal het reproductiegetal lager liggen. Zolang het onder de 1 blijft zal de verspreiding afnemen. Bij corona is er minder (of nagenoeg geen) immuniteit, dus zal het reproductiegetal bij dezelfde maatregelen hoger liggen.
Wat je vaak ziet is dat infectieziektes elkaar afwisselen: je zal bijvoorbeeld tijdens een griepgolf niet snel een verkoudheidsvirus zien pieken. Dat heeft er deels mee te maken dat wanneer je in aanraking komt met een virus je afweersysteem "aan" gaat. Er is een deel van je afweersysteem dat niet ziekte-specifiek is, en bij een infectie ook een berg generieke eiwitten aanmaakt om indringers te lijf te gaan. Wanneer je dus met virus X besmet raakt, ben je een tijdje ook minder vatbaar voor virus Y. De vraag is een beetje hoe groot dat effect is, omdat de verspreiding van COVID-19 nog niet echt gigantisch groot is.
Ook al besproken, maar leg nog eens uit waarom dat niet kan?quote:We trekken rechtstreeks conclusies op basis van positieve PCR-testresultaten. Dat kan dus eigenlijk niet, maar dat is wat we doen.
Nog steeds, oorzaak gevolg omdraaien argument gaat niet op.quote:Op zondag 6 december 2020 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Andere landen: andere demografie, andere cultuur, andere verspreiding van de bevolking, etc.
Vanaf een hypothetisch nulpunt ontwikkelt de verspreiding zich anders in Nederland dan in Zweden. Als je jouw redenatie volgt dan doen we het in Nederland slechter dan in Zweden OMDAT we (strengere) maatregelen treffen. Dat zou namelijk, volgens jou, het enige verschil zijn.
[..]
Heb je het over jezelf nu? Of lijd je aan zelfoverschatting? Denk het laatste he.quote:Op zondag 6 december 2020 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is toch knap dat we bijna een jaar verder zijn en er nog steeds veel mensen zijn die er échte he-le-maal geen flikker van snappen.
Mondkapje werkt twee kanten op.. Zegt hij met stelligheid terwijl OMT hier zegt weinig bewijs te zien. Op basis van wetenschappelijke kennis geen advies voor dragen mondkapjes.quote:Op zondag 6 december 2020 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een mondkapje werkt twee kanten op, en niemand zegt dat mondkapjes de ultieme oplossing bieden. Het ging mij er meer om dat ik benieuwd ben wat iemand die van meet af aan lak zegt te hebben aan alle voorschriften zou doen wanneer ze onverhoopt toch medische hulp nodig zou hebben na zelf besmet te raken.
En danquote:Op zondag 6 december 2020 10:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nee, als iets niet effectief is, hou je de bevolking gegijzeld zonder dat ook maar enigszins te rectificeren is.
Maar waar de grenzen liggen tussen aantal false positives / false negatives... Lijkt me wel handig om te weten maar keb niet de indruk dat dat heel goed in kaart is.
Ga je gang hoor, waarschijnlijk kan je wel ook betaald voor ook zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat komt goed. En een gezond goed werkend immuunsysteem is ook nodig om iets te hebben aan een vaccin.
What the hell are you on about?quote:Op zondag 6 december 2020 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, waarschijnlijk kan je wel ook betaald voor ook zijn.
Of gewoon vrijwilliger/brave burger worden....misschien 'n lint, medaille krijgen of 'n certificaat voor op je muur te hangen.
Ze hadden idd niet weg moeten rennen ... waar heb je het over gekke meid, op welke manier werken ze niet mee dan?quote:Op zondag 6 december 2020 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om gewoon mee te werken? Dan krijg je die heisa ook niet.
Hij werkt niet mee als ze de handboeien om doen. Lijkt me duidelijk. En nee zonder handboeien is geen optiequote:Op maandag 7 december 2020 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hadden idd niet weg moeten rennen ... waar heb je het over gekke meid, op welke manier werken ze niet mee dan?
Als de politie iemand meeneemt dan gaan standaard de handboeien om. Voor hun eigen veiligheid. Heeft niks met "grootste criminelen" te maken.quote:Op maandag 7 december 2020 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Tjemig, ik weet niet wat treuriger is, de politie die burgers in de boeien slaan alsof het de grootste criminelen zijn of al de lui die achter dit beleid staan. Beiden hebben hun gezond verstand verloren.
Het is duidelijk dat ze hem handboeien om willen doen (standaard procedure bij vervoer, om duidelijke reden).quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef ludovico het volgende:
Die grote beer lijkt me fysiek nog lastig te pakken en niet meewerken is dan wel vervelend.
Wel vreemd als iemand meewerkt dat je niet open zegt wat er gebeurt. Maar een agent is ook een mens.
Die vrouw op de grond mieteren met haar 0.01 paardenkracht. Lijkt me beetje overdreven om zo met haar om te gaan.
Vertel me iets wat ik niet weet gast, een 14 jarige jongen afvoeren met handboeien mensen behandelen als criminelen voor iets onzinnigs. Ze moeten zich schamen en jij ook.quote:Op maandag 7 december 2020 10:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als de politie iemand meeneemt dan gaan standaard de handboeien om. Voor hun eigen veiligheid. Heeft niks met "grootste criminelen" te maken.
Wat triest is is dat er mensen zijn die dat niet begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |