Twee graagquote:Op zondag 6 december 2020 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Breng me ff een teiltje.
Alleen al hier over zouden bellen moeten gaan rinkelen.quote:
En waarom zouden die bellen dan precies moeten gaan rinkelen?quote:Op zondag 6 december 2020 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alleen al hier over zouden bellen moeten gaan rinkelen.
[ afbeelding ]
Wow , if it aint broke don't try to fix itquote:Op zondag 6 december 2020 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alleen al hier over zouden bellen moeten gaan rinkelen.
[ afbeelding ]
Het menselijke afweersysteem herkent over het algemeen een onbekend virus niet direct nee. Dat is aan te leren via een vaccin.quote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Wow , if it aint broke don't try to fix it
De dierenartsen die geen eed van Hippocrates hebben afgelegd zitten achter de great reset!!!quote:Op zondag 6 december 2020 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Neem de moeite en kijk zelf komt al in het 1e half uurtje aan bod, oh nee je voert liever het hoogste woord de hele dag op fok
Maar kan je dan wel vertellen wat er volgens de boevenbende daar aan tafel in Groningen niet deugt aan die PCR-testen?quote:Op zondag 6 december 2020 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt jou wel meer niet helder, niet echt verrassend, ik kan er ook niet mee zitten zoals je weet. De grootste charlatans zijn de lui die de spuitjes promoten.
You first!quote:Op zondag 6 december 2020 16:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het menselijke afweersysteem herkent over het algemeen een onbekend virus niet direct nee. Dat is aan te leren via een vaccin.
Waarom zit je dan op fok?quote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja kan ik maar niet met jou en ook niet met je vriendjes, geen zin in de discussie ik ken inmiddels je standpunt, ik heb geen belangstelling en hecht ook al geen waarde aan jouw mening.
Ik ook dus niet aankomenquote:Op zondag 6 december 2020 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
You first!
Ik heb 'n gezonde, werkende imuunsystem.
Ja, en dat is dan ook precies waarom vaccinaties voor de meeste mensen effectief zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
You first!
Ik denk niet dat jij 'n betrouwbare autoriteit ben.quote:Op zondag 6 december 2020 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan ook precies waarom vaccinaties voor de meeste mensen effectief zijn.
Oh dat komt goed. En een gezond goed werkend immuunsysteem is ook nodig om iets te hebben aan een vaccin.quote:Op zondag 6 december 2020 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
You first!
Bedankt voor je mening we doen er niks mee.quote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat komt goed. En een gezond goed werkend immuunsysteem is ook nodig om iets te hebben aan een vaccin.
En hier sluit ik me (bij deze) volledig bij aan.quote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja kan ik maar niet met jou en ook niet met je vriendjes, geen zin in de discussie ik ken inmiddels je standpunt, ik heb geen belangstelling en hecht ook al geen waarde aan jouw mening.
Stel het ging om Ebola, en daar was een vaccin voor. Denk je dan nog steeds niet je gezonde goed werkende immuunsysteem komen? Dat immuunsysteem beschermt je toch wel?quote:
Die zullen we onthouden voor de volgende keer dat je hier weer iets post.quote:Op zondag 6 december 2020 17:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij 'n betrouwbare autoriteit ben.
Maar dankje voor 't delen van je mening.
Je vergeet een paar dingen zoals HIV, tetanus, TBC, hondsdolheid, et ce te ra. Tingo heeft immers toch een gezond immuunsysteemquote:Op zondag 6 december 2020 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stel het ging om Ebola, en daar was een vaccin voor. Denk je dan nog steeds niet je gezonde goed werkende immuunsysteem komen? Dat immuunsysteem beschermt je toch wel?
10.000 vaccins in mijn blauwe armen... Klinkt als een anti vaccinatie nummer. Geen kind die zonder heel hard huilen nog een vaccinatie wil na dit gehoord te hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Breng me ff een teiltje.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Wij willen graag van jullie leren en jullie standpunten begrijpen. Daarom stellen we vragen bij jullie bewijzen die we niet begrijpen. Help ons het te begrijpen ajb, maak ons wakkerquote:Op zondag 6 december 2020 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Verdiep je in wat doofpotten, het WEF óf de werking van de PCR-test en hoe we 'm interpreteren tezamen met vele misstanden in de zorg. Ook moet je net zo lang verschillende bronnen vergelijken tot het punt dat je ziet hoe 'neutraal' de MSM dus níet is en wat men weglaat of juist uitlicht.quote:Op zondag 6 december 2020 18:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal. Wij willen graag van jullie leren en jullie standpunten begrijpen. Daarom stellen we vragen bij jullie bewijzen die we niet begrijpen. Help ons het te begrijpen ajb, maak ons wakker
quote:Het kabinet ziet weinig tot geen ruimte voor versoepeling van de coronamaatregelen. Volgens Haagse bronnen is dat de uitkomst van het beraad op het Catshuis tussen de betrokken ministers. Onder leiding van premier Rutte overlegden zij met hun vaste adviseurs, onder wie RIVM-directeur Van Dissel.
Ze vinden het aantal besmettingen te ernstig om de regels te versoepelen. Toch is het nog niet helemaal uitgesloten dat het aantal gasten dat mensen met de Kerstdagen mogen ontvangen iets wordt verhoogd. Nu is het maximaal toegestane aantal bezoekers drie per dag. Maar over een eventuele verhoging moeten morgen en overmorgen knopen worden doorgehakt.
Op de laatste corona-persconferentie, drie weken geleden, zeiden Rutte en minister De Jonge nog dat half december de eerste voorzichtige versoepelingen zouden kunnen komen, als de besmettingscijfers blijven dalen. Maar de laatste tijd stijgen die juist weer.
https://nos.nl/artikel/23(...)-versoepelingen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |