quote:Op woensdag 25 november 2020 22:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Klaiber gaat de winnende maken tegen Liverpool.
^^ zet deze maar in je bookmarks
Ah, goed argument.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:53 schreef Klopkoek het volgende:
Duitse scheidsrechter dus Ajax gaat echt niet winnen
Hebben Nederlandse teams in de regel slechte resultaten mee. Feitelijk is dat gewoon zo.quote:
Het Nederlands elftal behaalt het laagste winstpercentage en hoogste verliespercentage onder Duitse leiding.quote:
Maar toen kwam de nederlaag niet door de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben Nederlandse teams in de regel slechte resultaten mee. Feitelijk is dat gewoon zo.
De heenwedstrijd was trouwens ook een Duitser (Brych).
Direct in ieder geval niet nee. Maar het patroon is er wel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toen kwam de nederlaag niet door de scheidsrechter.
Ik kan echt weinig met me druk maken om de scheidsrechter, en al helemaal voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Direct in ieder geval niet nee. Maar het patroon is er wel.
Toen die erin kwam tegen Midgetland ging het al gelijk bergafwaarts dus laat staan tegen Liverpoolquote:
Volgens mij is er geen ploeg ter wereld die zoveel mazzel heeft steeds met blessures bij tegenstanders als Ajax de laatste seizoenen.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Miemiemiemiemiemiemiemiemiemiemiemie
Oh, als je denkt dat Ajax gaat winnen ben je een nep Feyenoorder.quote:
@PSVCLquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, als je denkt dat Ajax gaat winnen ben je een nep Feyenoorder.
Weer wat geleerd. Voortaan maar altijd zeggen dat ze gaan verliezen.
PSV-supporter logica. Willy en René denken ook altijd dat PSV kampioen wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, als je denkt dat Ajax gaat winnen ben je een nep Feyenoorder.
Nope, nog geen enkele speler met twee keer geel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Staan er eigenlijk spelers van Ajax op scherp?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nope, nog geen enkele speler met twee keer geel.
Misschien was het een mistake.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:47 schreef Karina het volgende:
Je begrijpt niet dat die mistwedstrijden gewoon doorgingenJe ziet geen reet.
goeie grappenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien was het een mistake.
(ik ga al)
Like gegeven (voor wat je tussen haakjes schrijft)quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien was het een mistake.
(ik ga al)
Alweer een tijd geleden dat er eentje is doodgeschoten in de VS (of komt het niet meer in het nieuws)quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Flikker toch eens op met die BLM-propaganda
Je kunt niet elke crimineel die wordt aangepakt in het nieuws laten komen. Het is een keer klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alweer een tijd geleden dat er eentje is doodgeschoten in de VS (of komt het niet meer in het nieuws)
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik loop een minuutje achter, dus niet spoileren aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al
Schuurs heeft nog een poster van Virgil boven z'n bed denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schuurs al met z'n tweede grote fout
Deelt nog een stapelbed met z'n zus.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuurs heeft nog een poster van Virgil boven z'n bed denk ik
Kutclubquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax heeft Europees altijd de scheids mee.
Zeker, Ajax had echt geluk tegen Chelsea vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax heeft Europees altijd de scheids mee.
Een shirt heeft nog nooit een goal gemaakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:15 schreef Saekerhett het volgende:
Wel mooie shirts van Ajax. Veel mooier dan dat blauwe gedrocht.
Ja ik riep je zelfs nog net voor je posttequote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Zijn users @:Oriente en @:bluedisplay er ook?
Wie is @Oriente eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Maar vast wel oogaids gegevenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een shirt heeft nog nooit een goal gemaakt.
daar word je wel tureluurs vanquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img,w_800/https://kickandrush.shop/(...)-voor.jpg]afbeelding[/url] ]
Presentquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Die tweede doet me denken aan Vander Gungod en Frankie Verlaat. De eerste hoogstens aan Michel Kreek.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img,w_800/https://kickandrush.shop/(...)-voor.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik heb nog cassettebandjes van TDK.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drank Verlaat heeft het anders nooit aangehad volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die tweede doet me denken aan Vander Gungod en Frankie Verlaat. De eerste hoogstens aan Michel Kreek.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik ben fan van Gravenberch. (niet die van Sparta)
Ok Chineesquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kijk nu met een schuin oog mee.
Stond zojuist buiten per abuis in de hondenpoep, bah. Dit overigens ter info.
VERTEL ME ALLESquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ellen page hoort nu ook bij de club
Ik heb nog een Milkareep voor jou. Geen grap.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax zeer slordig in de directe pass.
Neem zondag maar meequote:Op dinsdag 1 december 2020 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog een Milkareep voor jou. Geen grap.
Je weet wat ik van gokken vind.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ik hoop het niet ik heb ingezet en niet op Liverpool.
Superbraaf.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
lol nee ik ben superbraaf. IK bedoel weer bij een wedstrijd
ja he? en ze hadden nog geoefend op de cornersquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Corners zijn heul moeilijk voor Ajax
Zat nog even aan de soepquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dacht nog meer, maar je ziet het nu pas
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:35 schreef RipCity het volgende:
Dat spelers van psv eens kijken naar Ajax hoe ze in Europa moeten spelen. #respect
ik verwacht wel een screenshot van zipportal van de 40-45 eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:40 schreef Mr.N het volgende:
Inb4: "de goal valt in tussen minuut 40-45"
Dat doorjagen na die slechte pass sloeg nergens op idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom maat. Voor wie ben jij?
User @:fetx hoopt dat Ajax wint.
Dan is user @fetX geen echte.quote:
User @PSVCL vond het ook al raar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Dan is user @:fetX geen echte.
on topicquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prima potjes hax boys. Ik kijk uit naar de volgende sessie
Ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb water.
Warsteiner 4.9quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Pilsjequote:Op dinsdag 1 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Karmelietjequote:Op dinsdag 1 december 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Wat een beest.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Vanaf nu kijk ik ook
Uurtje gesport, even die benen COMPLEET naar de vernieling geholpen. @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
Hier maak jij een aantal users ziedend mee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:16 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |