Ook verteld Bart dat er voor hem veel meer in had gezeten als hij het anders had aangepakt:quote:Toen mijn goede vriend een relatie kreeg en vertrok,
kon ik de hypotheek niet meer in mijn eentje betalen…
Hoe gaat het nu met de inmiddels 41-jarige Bart?quote:Ik had miljonair kunnen zijn als ik als een soort Jan Smit overal liedjes
was gaan zingen terwijl ik niet kan zingen. Ik heb het misschien verkeerd aangepakt
Bart heeft zelf een account hier toch?quote:Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
Je kunt het natuurlijk altijd nog aan z'n broer vragen, user @:Jumparound
@FANNvanhetlaatsteuur kan niet zo goed rekenen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Bart pas 41? Jeetje, ik dacht dat hij veel ouder was. In 99 was ik 13.
oh dat klopt welquote:Op maandag 30 november 2020 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
@:FANNvanhetlaatsteuur kan niet zo goed rekenen.
Als Bart in 1999 23 jaar was, dan is hij nu dus 44 jaar.
Nou dan mag ie zich hier melden... Ik ga hem niet zoeken....quote:Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
Oké als kulie het niet leuk vinden dan ga ik niet door met dit topicquote:Op maandag 30 november 2020 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze copy-paste is alweer jaren oud.
Zeker wel een leuk topic en openingspost, dankjewel, ik kijk niet op een paar jaar.quote:Op maandag 30 november 2020 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké als kulie het niet leuk vinden dan ga ik niet door met dit topic
gelukkigquote:Op maandag 30 november 2020 12:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zeker wel een leuk topic en openingspost, dankjewel, ik kijk niet op een paar jaar.
Nog 35 dagen tot de start Big Brother 2021. Jij mag Willem doen. Jij kent denk meer bronnen en wegen, ik zit ook niet op facebook. In topic Gert is misschien ook nog info te lezen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gelukkigdoe jij er ook maar eentje als je wil?
De volgende Was Willem.
nee hoor ik heb geen FBquote:Op maandag 30 november 2020 13:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nog 35 dagen tot de start Big Brother 2021. Jij mag Willem doen. Jij kent denk meer bronnen en wegen, ik zit ook niet op facebook. In topic Gert is misschien ook nog info te lezen.
JUB / Real Life Soaps op FOK!
Ja hoor, dit is de aanloop.quote:Op maandag 30 november 2020 13:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor ik heb geen FBzelfs dat niet eens.. ik googel wat enzo...
Nou ik zie wel... misschien weet Iemands nog nieuws, ja Gert misschien of
misschien komen ze zich nog melden hier... nog beter
Ik vind Ruud nog steeds de leukstequote:
Ah kijk!quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabine Wendel, Big Brother 1999
https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F
“Al die negativiteit heeft me destijds erg geraakt. Ik verloor mezelf, werd onzeker, ging geloven in dat beeld. Daardoor wantrouwde ik ook de overweldigende positieve reacties. Ik had last van straatvrees en raakte overspannen.”
“De nazorg had beter gemoeten, vind ik. Ik ben van plan me beschikbaar te stellen als ervaringsdeskundige, om te dienen als klankbord voor mensen die net als wij plots beroemd worden. Iemand die echt begreep wat ik doormaakte, die heb ik in 1999 echt gemist.”
Ja dat klopt.....quote:Op maandag 30 november 2020 21:56 schreef AlohA het volgende:
Oh ja, volgens mij was Bart zijn username hier @dieenebart
Die ene vent heeft wél gelijk.. je speelt met mensenlevens...quote:Op maandag 30 november 2020 21:56 schreef AlohA het volgende:
Een paar jaar geleden was er een aflevering van 'Andere Tijden' over Big Brother, https://www.anderetijden.nl/aflevering/748/Big-Brother
Hierin spreken onder andere oud-bewoner Bianca en ons aller Hummie over de eerste editie. Aanrader.
Cool je hebt dus fruit en zuivel gekekenquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ene vent heeft wél gelijk.. je speelt met mensenlevens...
En je ziet was er daarna is gebeurd.. bijna iedereen heeft er wel meer of minder een trauma van
overgehouden, in ieder geval de éérste bewoners... want die hadden écht geen idéé waar wat er
buiten gebeurde en hoe de rest van hun leven dit zou beïnvloeden.
Bij de volgende BB's wisten waar ze begonnen... dat was toch ánders.
Ik heb heel even gekeken.. een paar stukjes eruit... ik ga het later wel helemaal bekijken![]()
Dank je wel voor je bijdrage,,, is een goeie!
Nee die kende ik al...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool je hebt dus fruit en zuivel gekeken
Oh meestal pleur je alles in de OPquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die kende ik al...
Ribas ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die kende ik al...
Ribas zat niet in BB... en nee Seki ook niet...quote:
Ik geloof dat in de eerste BB inderdaad geen personen in zaten met een kleurtje, zeg maar...quote:Op donderdag 3 december 2020 10:18 schreef HansCojona het volgende:
Wat een racistisch programma, mogen er geen allochtonen in ofzo?
Ik dacht je een pleziertje te doen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ribas zat niet in BB... en nee Seki ook niet...
Kom dan met de oude BBérs
Ik heb wel het interview van Willem voor je
Ja maar lieverd.... dit topic heet dan ook...quote:Op donderdag 3 december 2020 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht je een pleziertje te doen.
Maar Fruit en zuivel heeft ook Tanja, Roel en Dido. Ik post die shit maar niet dat is ook al weer lang geleden 2013
Omdat Bart beter bij Veronica paste, net zoals die oude kerel een jaar later, die mocht ook niet winnen en kreeg 50k aangebodenquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef qajariaq het volgende:
Er staat me ook nog iets bij dat er om het leven gemanipuleerd werd door de regie. Om de een of andere reden mocht Ruud niet winnen. Totaal geen idee waarom niet.
Wat ik me herinner was dat de deelnemers zelf ettelijke duizenden stemmen mochten uitbrengen waarbij ook nog een geldbedrag gemoeid was. Op die manier zou Bart uiteindelijk gewonnen hebben.
Wie weet hier nog het fijne van?
Ten tijde van BB1 had ik net een aantal maanden kabelinternet en bovendien was ik aan het omscholen waardoor ik dat najaar relatief veel thuis was. Wat ik ooit aan die life stream gevonden heb weet ik niet, het moet toch vreselijk saai zijn geweest.
Ah, niet jong genoeg. Daar hebben ze uiteindelijk niet slim aan gedaan. Ruud is altijd populairder gebleven dan Bart.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Omdat Bart beter bij Veronica paste, net zoals die oude kerel een jaar later, die mocht ook niet winnen en kreeg 50k aangeboden
Of aan hemzelf:quote:Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 1999 13:30 schreef Hunter het volgende:
Voor Erik (BigDick)De man van Karin heet Wim. Hun kinderen heten Michael, Dennis, Valerie en Claudia
De vriendin van Maurice heet Petra
De vriendin van Ruud heet Wiltrude (Trudy) Machielsen (36 jr.). hun dochter heet Bibi (5 jr.)
De man van Mona heet Ernst. Ze heeft een zoon van negen die Shakib heet (uit een eerder huwelijk) en een dochtertje van vier, Romana.
Willem's dochters heten Lindi en Rosanne. Zijn ex heet Tessa.
quote:Op dinsdag 2 november 1999 20:49 schreef liz het volgende:
Waarom willen jullie zo graag iedereen zijn of haar achternaam weten? Wat is het nut hiervan?Ik denk dat hier minder leuke acties van minder leuke mensen uit voort kunnen vloeien.Dit is openbaar, weetjewel.
quote:Op woensdag 3 november 1999 20:59 schreef Breuls het volgende:
Wij voyeuristen willen alles weten, zowel van Binnen-BB als BuitenBB. Een van de weinige dingen die we niet weten: de persoonlijke gegevens.
Haar dochter zat in Faya Lourens haar programma. Dat deed niet veel goeds.quote:Op zondag 6 december 2020 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.bigbrother1999.nl/versie-1999/bewoners/mona/
[ afbeelding ]
Naam: Mona
Leeftijd 1999: 29 jaar
Trefwoorden: vrolijk, eigenzinnig, familiemens
Status: Weggegaan voor Fl. 10.000,- op 28 oktober 1999 (het huis betreden op 30 september 1999)
Profiel
Deze Amsterdamse vrouw is getrouwd met Ernst, moeder van twee kinderen en is bekend als sfeermaakster
van de kroeg De Drie Gezusters in Amsterdam.
Hoewel velen zich negatief over Mona uitlieten, werden er toch meerdere websites voor Mona gemaakt.
De een was positiever dan de ander.
Een greep uit de titels: Mona moet blijven!, AT5 Mona site, Mona website en Shoot a Mona!
Net als Bianca verliet Mona het huis vroegtijdig voor Fl. 10.000,-, maar in haar geval was dat niet omdat ze
het niet meer aankon. Ze ontving de dag ervoor een brief van haar man en kinderen waarin stond dat haar kinderen het moeilijk hadden zonder haar.Achteraf bleek dit allemaal nog wel mee te vallen, maar als een
goede moeder nam Mona (gelukkig) het zekere voor het onzekere.
Een paar maanden na Big Brother dook Mona op met een liefdesitem a la All You Need Is Love Robert ten Brink in het programma van Patty Brard. Haar optreden is bar slecht, al kunnen de meningen daarover natuurlijk verschillen.
Big Brother 1999 - Dag 14 - Mona komt binnen
Ja nu verklap je het al...quote:Op zondag 6 december 2020 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zat ook in Fajah Lourens programma. Dat deed niet veel goeds.
2006quote:
nee 2013quote:
Was toch in 1999? Dus 21jaar geleden.quote:Op zondag 6 december 2020 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een filmpje uit 2019 met Mona en Ruud!
Ruud was echt haar ''maatje'' zegt Mona.
https://www.gids.tv/video(...)-bestaan-big-brother
20 jaar Big Brother: "Het huis zit nog in je ziel"
Aankomende week is het 20 jaar geleden dat de eerste editie van Big Brother van start ging.
De immens populaire Bart, Sabine en Ruud worden nu nog steeds herkent:
"Dat huis, dat zit nog steeds in je ziel. En we worden ook nog steeds vaak herkent."
Ja je moet ook even dat filmpje kijken.. het is een mix van vroeger en van NU!quote:Op maandag 7 december 2020 00:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch in 1999? Dus 21jaar geleden.
En Mona woonde in Purmerend, waar ze ook werkte in een tankstation (stond met betalen daar achter de kassa)
Maar dat is ook al een jaartje of 10 geleden.
Dank je wel voor deze reeks alvast.quote:
Graag gedaan qajariaqquote:Op maandag 7 december 2020 09:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze reeks alvast.
Sommigen zoals Mona kan ik me helemaal niet meer herinneren. Bianca had ik wisselende gedachten over maar is nu samen met Ruud alsnog mijn favoriet.
Ghehehehe daar hoef je anno 2020 niet mee aan te komen...quote:Martin in 2000:
“Ik werd het slachtoffer van onervarenheid.”
“Op tv kwam ik over als de jaloerse derde die niet kon uitstaan dat er iets leuks tussen Bart en Sabina aan het groeien was. In werkelijkheid was er geen sprake van jarloersheid.
Achteraf realiseer ik me dat mijn opmerking over het homoseksuele gedrag van Bart me fataal is geworden.”Martin komt net terug van een spoedklus. De publiciteit rond zijn verblijf in het Big Brother
huis is voor zijn bedrijf Alfa Koude Techniek in Spijkenisse niet verkeerd geweest.
Vele tv kijkers willen graag een airco aangelegd hebben door een bekende Nederlander.
Drie maanden na zijn afscheid van het Huis krijgt Martin nog dagelijks zestig tot tachtig e-mailtjes binnen van bewonderaars. Dat doet hem goed, want hij heeft een wat katterig gevoel aan zijn verblijf overgehouden.
Het gedwongen vertrek zit hem nog steeds niet helemaal lekker, al is hij goed opgevangen door zijn vriendin Renata, met wie hij al drie jaar samenwoont.“
Laat ik heel duidelijk zijn: ik heb een bijzonder leuke week gehad in het Big Brother huis.
Mijn twee beste maatjes in die tijd waren Sabine en Ruud.
Met Sabine omdat ik heel goed met haar kon praten en we van dezelfde humor hielden, en met
Ruud omdat we allebei dol op muziek waren.
In de eerste week trokken we veel met elkaar op.
Dat is op tv anders overgekomen.
Ik werd helaas afgeschilderd als de jaloerse derde die achter Sabina aanliep.
Er werd de indruk gewekt dat ik me afzonderde.
Zo kan ik mij beelden herinneren dat ik alleen buiten stond, naar de tuin keek en de kippen voerde.
Direct daarna kwamen shots van bewoners die gezellig bij elkaar zaten.
Martin sluit zich af, denk je als je zoiets ziet.
De werkelijkheid was volkomen anders.
Ik kan me het voorval nog als de dag van gisteren herinneren.
Ik stond daar ’s morgens om acht uur in m’n eentje omdat de rest, behalve Karin, nog in bed lag.”
“Als je de beelden die aan het eind van die 106 dagen zijn uitgezonden, vergelijkt met die van de allereerste uitzendingen, dan zie je dat er veel in de opzet van het programma is veranderd.
De in het begin nadrukkelijk aanwezige voice-over, die steeds met allerlei suggesties en opmerkingen kwam, verdween bijna geheel. Kijkers kunnen zich juist door zo’n stem laten beïnvloeden.
Ik werd het slachtoffer van die onervarenheid in het begin.”
“Ik zal je vertellen waarom ik die opmerking over Bart gemaakt heb: zijn gedrag irriteerde mij.
Er heeft zich een situatie in de woonkamer voorgedaan waar ik niet gelukkig mee was.
Hij raakte mij aan op een manier die ik niet prettig vond.
Misschien heb ik het verkeerd aangepakt, maar toen we ’s avonds een keer zonder Bart met de jongens in de slaapkamer zaten, heb ik gezegd: ‘Luister, ik zit met een probleem. Dat en dat is er voorgevallen, volgens mij
heeft Bart gevoelens voor jongens.
Niet dat ik daar op zich iets tegen heb, maar als het zo is wil ik het graag weten en hem gewoon vertellen dat ik
er niet van gediend ben.
Dat is toch mij goed recht?’
De jongens waren het met me eens.
Sabine heb ik het ook verteld en op zo’n moment realiseer je je dan even niet dat de camera’s alles registreren. Op een gegeven moment ben ik naar Bart gestapt en heb ik hem openlijk gevraagd of hij
gevoelens voor jongens had en hem duidelijk gemaakt dat ik van zijn gedrag jegens mij niet gediend was.
Bart begreep mijn opmerking en bekende dat hij vroeger veel omging met jongens uit die andere cultuur.
Hij vertelde dat er in het verleden wel meer opmerkingen over zijn gedrag waren gemaakt, maar dat hij
beslist niet zo is. Hij beloofde voortaan rekening met mij te houden. Sindsdien hebben we er nooit meer over gesproken en alleen maar lol gehad.”
“Na Big Brother heb ik ook verschrikkelijk veel lol gehad met alle interviews voor radio, televisie en pers.
Er is een heel nieuwe wereld voor mij opengegaan.
Ik heb van mijn Big Brother avontuur nog geen moment spijt gehad.”
Er is zat om terug te kijkenquote:Op maandag 7 december 2020 23:20 schreef qajariaq het volgende:
Twee dingen die me nog erg opvallen.
Ten eerste lijkt het wel of roken een selectiecriterium was. Tijden zijn veranderd.
Ten tweede dat in ieder geval Bianca maar ik dacht ook Willem en Ruud die videobanden wel hebben bewaard maar nooit ook maar iets van hebben bekeken. Dat bevestigd dat het best een heftige periode is geweest voor de deelnemers.
Het zou leuke tv zijn als er voor die eerste groep een meerdaagse reünie wordt georganiseerd in het huis, uiteraard met als doel er een paar leuke afleveringen van te maken. Ik denk dat zoiets mogelijk zelfs meer kijkers kan trekken dan deze poging het nog eens te doen.
Ik zal op YouTube eens zoeken of er meer afleveringen bestaan nog, leuk om terug te kijken.
Dank je wel!quote:Op maandag 7 december 2020 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
Complimenten voor jou, Fann. Wat een werk heb jij er in gestoken. Geweldig om dit allemaal weer de revue te zien passeren. Dankje
en zie vond je wél spannend?quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:17 schreef Flow3r het volgende:
Oh ja, die vreselijk saaie Maurice en Karin
Ik vond ze allemaal raar geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en zie vond je wél spannend?
Ik was een fan van Karinquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had het Ruud zo graag gegund.
Ik heb zo hard gelachen om haar met een lego kerstboom die vreselijk fout ging. Ik kan dat nergens terug vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een lieve vrouw.
Ik ga ook ff zoeken. Moet toch ergens te vinden zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen om haar met een lego kerstboom die vreselijk fout ging. Ik kan dat nergens terug vinden.
Succesquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga ook ff zoeken. Moet toch ergens te vinden zijn.
Nopequote:Op dinsdag 8 december 2020 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
https://www.bigbrother1999.nl/discussie-over-roddelbladen/
alstublieft
Het was een opdracht. Een kerstboom en Karin wist het allemaal. Totdat er een fout gemaakt was. Het was te grappig. Oh het was een sneeuwpop Hoewel dat blokjes conflict tussen Karin en Bart heeft plaatsgevonden, het geeft wel een nogal vertekend beeld. Karin en Bart hebben zo'n beetje vanmiddag tussen 2 uur en half 6, continue eendrachtig samengewerkt om die sneeuwpop te maken. Dus het is niet zo vreemd als er af en toe een iritatie ontstaat gezien beider karakters. Het valt wel op dat Karin het bouwen met lego erg leuk vindt, mogelijk omdat ze weet dat haar kinderen dit ook leuk vinden om te zien. Voor Bart is dit natuurlijk ook een leuke opdracht om te doen. Bij Willem zie ik weinig enthousiasme, en Ruud drukt zich vaak voor de Legobouw. Vaak staat hij er maar een beetje bij te kijken, of richt zich een beetje op huishoudelijke activiteiten.quote:
Nou het is veelquote:
Top!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/ba(...)-meegedaan~ae88d3b4/
Sabine en Bart.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:05 schreef spapaars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/ba(...)-meegedaan~ae88d3b4/
Sabine en Bart.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:05 schreef spapaars het volgende:
Ah wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/ba(...)-meegedaan~ae88d3b4/
Sabine en Bart.
[ afbeelding ]![]()
je kan het zó ook lezen![]()
Half Nederland zat in 1999 aan de buis gekluisterd als Big Brother werd uitgezonden.
Bart Spring in ’t Veld en Sabine Wendel deden mee aan het eerste seizoen.
Voor de start van een nieuwe serie Big Brother spreken we ze. ,,Als ik had geweten hoe groot de impact was,
had ik nooit meegedaan.’’
Het is ruim 21 jaar na hun eerste kennismaking en daar liggen ze weer: samen in bed.
Bart Spring in ’t Veld (44) en Sabine Wendel (47), de eerste bewoners van het Big Brother-huis, zijn wel in voor een gebbetje. En dus laten ze zich fotograferen in een bed in het Faralda Crane Hotel op de hippe hoofdstedelijke NDSM-werf.
Oh.. wacht even... toch niet zó leuk...quote:Op zondag 13 december 2020 08:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah wat leuk!![]()
je kan het zó ook lezen![]()
Half Nederland zat in 1999 aan de buis gekluisterd als Big Brother werd uitgezonden.
Bart Spring in ’t Veld en Sabine Wendel deden mee aan het eerste seizoen.
Voor de start van een nieuwe serie Big Brother spreken we ze. ,,Als ik had geweten hoe groot de impact was,
had ik nooit meegedaan.’’
Het is ruim 21 jaar na hun eerste kennismaking en daar liggen ze weer: samen in bed.
Bart Spring in ’t Veld (44) en Sabine Wendel (47), de eerste bewoners van het Big Brother-huis, zijn wel in voor een gebbetje. En dus laten ze zich fotograferen in een bed in het Faralda Crane Hotel op de hippe hoofdstedelijke NDSM-werf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja blijkbaar......quote:Op zondag 13 december 2020 08:48 schreef MissyZ het volgende:
De onschuld; 'Nee ik wist niet dat we snachts ook gefilmd werden".
En het voelde achteraf als aanranding dat we gefilmd werden.
Big Brother, 24 u, dag en nacht gefilmd.
Dat was de commercial die continue op tv was. Maar dat had Sabine even gemist denk ik toen ze zich opgaf.
Ja preciesquote:Op zondag 13 december 2020 11:51 schreef Blues het volgende:
Dat alles dat je ziet wordt gemanipuleerd (bijv. dat met dat gerommel onder die dekens en een shot van een sigaretje roken erachteraan) door de montage wist ik (en velen met mij denk ik) toen nog niet.
Nu geloof ik niets meer van wat je op TV ziet![]()
hier is de beruchte scene op minuut 1.20quote:Op zondag 13 december 2020 11:51 schreef Blues het volgende:
Dat alles dat je ziet wordt gemanipuleerd (bijv. dat met dat gerommel onder die dekens en een shot van een sigaretje roken erachteraan) door de montage wist ik (en velen met mij denk ik) toen nog niet.
Nu geloof ik niets meer van wat je op TV ziet![]()
Het moment dat ze in bed stapte was ze toch wel wat kariger gekleed dan later met een sigaretje roken.quote:Op zondag 13 december 2020 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hier is de beruchte scene op minuut 1.20![]()
Daarvoor is ook lekker bazig met uithorendat is in ieder geval niet geknipt
Zit je me nou te quoten uit 1999quote:Op zondag 6 december 2020 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe is het nu met Mona???
Leuk een reactie uit 1999 BB1 / Achternamen, deel 2
[..]
[..]
[..]
Die hoeft niet bang te zijn dat hij nu nog steeds herkend wordt. Mooi verhaal, maar dat er 24/7 gestreamd werd vergeet hij maar even.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:36 schreef spapaars het volgende:
Eerste afvaller ooit, Martin.
https://www.ad.nl/show/ik(...)and-gerukt~af56ab60/
[ afbeelding ]
Dat streamen was in het begin niet zo veel. Je had vier kanalen waarvan je er slechts een tegelijk kon bekijken op luciferdoosje formaat. Pas later werden er aps geschreven zodat je meer streams gelijktijdig kon zien.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die hoeft niet bang te zijn dat hij nu nog steeds herkend wordt. Mooi verhaal, maar dat er 24/7 gestreamd werd vergeet hij maar even.
Huh wat?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef qajariaq het volgende:
Er staat me ook nog iets bij dat er om het leven gemanipuleerd werd door de regie. Om de een of andere reden mocht Ruud niet winnen. Totaal geen idee waarom niet.
Wat ik me herinner was dat de deelnemers zelf ettelijke duizenden stemmen mochten uitbrengen waarbij ook nog een geldbedrag gemoeid was. Op die manier zou Bart uiteindelijk gewonnen hebben.
Ten tijde van BB1 had ik net een aantal maanden kabelinternet en bovendien was ik aan het omscholen waardoor ik dat najaar relatief veel thuis was. Wat ik ooit aan die life stream gevonden heb weet ik niet, het moet toch vreselijk saai zijn geweest.
Ja, ik zat wat terug te lezen. Maar dat wij zelf duizenden stemmen mochten uitbrengen, daar staat mij niets van bij.quote:
Een soort van Rutte.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik zat wat terug te lezen. Maar dat wij zelf duizenden stemmen mochten uitbrengen, daar staat mij niets van bij.
oef.... die is best wel zuur...quote:Op maandag 4 januari 2021 12:36 schreef spapaars het volgende:
Eerste afvaller ooit, Martin.
https://www.ad.nl/show/ik(...)and-gerukt~af56ab60/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef qajariaq het volgende:
quote:
Al een paar maandenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja weet ik ..die site is mee opgehouden.. zomaar ineens...
Nee dat was geen tinypic maar deze...quote:
Je bent in de war met de BB2 finale.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef qajariaq het volgende:
OK, ik had dat totaal aan de eerste keer gekoppeld maar jouw antwoord klinkt erg plausibel, zeker nadat @dieenebart het totaal niet herkende.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bent in de war met de BB2 finale.
Koos, Bianca en Robin kregen toen de optie om een envelop met 50.000 gulden aan te nemen om voortijdig het huis zelf te verlaten en 3de te worden. Die arme Koos wist niet dat hij op kop stond en dacht dat hij kansloos was voor de winst was dus nam hij dat bedrag aan. Daarna mochten ze alle drie bellen om te stemmen op hunzelf of een ander en die kreeg dan 1000 extra stemmen erbij. Bianca en Robin stemden op zichzelf en Koos stemde op Bianca.
Ja ik denk het wel. Hier kan je het betreffende moment zelf terugzien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
OK, ik had dat totaal aan de eerste keer gekoppeld maar jouw antwoord klinkt erg plausibel, zeker nadat @:dieenebart het totaal niet herkende.
Cool, dat wist ik niet (of was het vergeten). Thanks.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Koos, Bianca en Robin kregen toen de optie om een envelop met 50.000 gulden aan te nemen om voortijdig het huis zelf te verlaten en 3de te worden. Die arme Koos wist niet dat hij op kop stond en dacht dat hij kansloos was voor de winst was dus nam hij dat bedrag aan. Daarna mochten ze alle drie bellen om te stemmen op hunzelf of een ander en die kreeg dan 1000 extra stemmen erbij. Bianca en Robin stemden op zichzelf en Koos stemde op Bianca.
Och ja die arme Koosquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |