abonnement Unibet Coolblue
pi_197380
Eens kijken of we het lijstje vol kunnen maken (en laat die adressen maar achterwege, da's niet zo leuk)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 08:52:00 #2
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_197381
Wat ik ook al in de eerste treat had vermeld, maar misschien in de onzin was ondergesneeuwd.
Ervan uitgaande dat Martin zijn bedrijf ook in Spijkenisse is gevestigd (zijn woonplaats) moet zijn naam Smith zijn van Koeltechnisch Bureau Smith Holland BV.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:55:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_197382
13.53 ze hebben het over hun familie en bijbehorende achternamen, waar ze vandaan komen en tralala blablabla. Dacht ik me effe een scoop te hebben door hier de volledige achternamen en afkomst ervan te melden, komt die ktreclame er weer doorheen. Maurice zei op zijn eigen droge manier: "neej, seg ik nie". En ik mot naar me werk. Wie neemt het effe van me over?
Ben te zaai voor een signature
pi_197383
quote:
op 10-07-1999 om 06:13 PM schreef Hunter het volgende:
Eens kijken of we het lijstje vol kunnen maken (en laat die adressen maar achterwege, da's niet zo leuk)


Martin Jonkman - zeker weten, hij was op TV Rijnmond MET achternaam.

pi_197384
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

snik, ik heet ook Jonkman

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 11 Oktober 1999).]

a very rare snighbone

pi_197385
Ok ik ben er alweer overheen

Koele kop heb jij, stapper, zo had ik je ook voorgesteld

in de ban van........

a very rare snighbone

  dinsdag 2 november 1999 @ 11:22:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_197386
Cyrille van Hoof

Afkomstig uit Tilburg. Tegenwoordig A'dam. Danseres van beroep. Heeft geen blad voor de mond, en schijnt zich niet zo snel ongemakkelijk te voelen. Schijnt op te vallen door kinky kleding. Ware aanwinst voor het huis dus.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_197387
Nicolette Bouwman (zo sprak ze het in ieder geval per ongeluk uit, hoe je het echt schrijft weet ik niet)
pi_197388
Voor Erik (BigDick)

De man van Karin heet Wim. Hun kinderen heten Michael, Dennis, Valerie en Claudia
De vriendin van Maurice heet Petra
De vriendin van Ruud heet Wiltrude (Trudy) Machielsen (36 jr.). hun dochter heet Bibi (5 jr.)
De man van Mona heet Ernst. Ze heeft een zoon van negen die Shakib heet (uit een eerder huwelijk) en een dochtertje van vier, Romana.
Willem's dochters heten Lindi en Rosanne. Zijn ex heet Tessa.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197389
Ik zie in het mooie achternamen overzicht die van Anouk alleen nog niet.....
Dat moet zijn:
Anouk Drost

  dinsdag 2 november 1999 @ 13:56:00 #11
716 bary
2 B or not 2 B
pi_197390
Anouk, zou ook heel goed
Anoek Hagenaars kunnen heten. AlS dit klopt, dan is zij vorig jaar lid geworden van de studentenvereniging:
Collegium Studiosorum Veritas

Ik moet zeggen dat ze op de foto moeilijk te herkennen is door de Muts op d'r hoofd. De leefdtijd klopt wel en studie waarschijnlijk ook. geb.: 09-06-1977, studie: HCOM

pi_197391
Noop, tis toch echt Anouk Drost.
Zusje Gigi. Ken(de) ze beide persoonlijk.
Althans tot enkele jaren geleden wel......
Daarna uit het oog verloren.
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:00:00 #13
716 bary
2 B or not 2 B
pi_197392
Ook gekeken bij de Hogeschool van Utrecht. Bij de achternaam Hagenaars kwamen echter andere initialen naar voren, dan de A van Anouk, maar dit kan...
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:05:00 #14
1024 Shabba
Wakarimasu ka?
pi_197393
quote:
op 11-02-1999 om 01:30 PM schreef Hunter het volgende:
Voor Erik (BigDick)

De man van Karin heet Wim. Hun kinderen heten Michael, Dennis, Valerie en Claudia
De vriendin van Maurice heet Petra
De vriendin van Ruud heet Wiltrude (Trudy) Machielsen (36 jr.). hun dochter heet Bibi (5 jr.)
De man van Mona heet Ernst. Ze heeft een zoon van negen die Shakib heet (uit een eerder huwelijk) en een dochtertje van vier, Romana.
Willem's dochters heten Lindi en Rosanne. Zijn ex heet Tessa.


Ik de dochter van Mona gezien van het weekend en ze heet Ramona (of ik moet het steeds verkeerd hebben verstaan).

Dead By Dope Demand,
Shabba
pi_197394
Bary,

Als ik het goed heb doet ze nu account management op Schoevers in Utrecht.
Dus het kan wel kloppen dat je haar niet kan vinden in het bestand van de Hogeschool....
:-)

  dinsdag 2 november 1999 @ 14:11:00 #16
716 bary
2 B or not 2 B
pi_197395
Beste Psycho, ik kan je bericht niet bevestigen, want zowel bij de UU, als de HvU staat geen A.?.?.? Drost bekend. Degene die wel bekend bij de UU onder rechtsgeleerdheid en daar studeer je bij mijn weten geen account-manager.
Kom met iets meer info, om de boel kloppend te krijgen
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:13:00 #17
716 bary
2 B or not 2 B
pi_197396
ok, dit is dus het bewiijs dat je makkelijk (qua tijd) langs elkaar heen kan praten.
pi_197397
Beste Bary, dat van Schoevers weet ik ook (nog) niet zeker. Zoals ik al zei heb ik haar enkele jaren geleden volledig uit het oog verloren, maar ik zal nog wat navraag doen in m'n vriendenkring van vroeger. Daar zal heus wel wat uitkomen.
Ik weet alleen wel 100% zeker dat het Anouk Drost is.
  dinsdag 2 november 1999 @ 17:30:00 #19
716 bary
2 B or not 2 B
pi_197398
Mona Rooth-de Leeuw
pi_197399
Goed naar Paul de Leeuw gekeken en geluisterd barry.....

Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_197400
Waarom willen jullie zo graag iedereen zijn of haar achternaam weten? Wat is het nut hiervan?

Ik denk dat hier minder leuke acties van minder leuke mensen uit voort kunnen vloeien.

Dit is openbaar, weetjewel.

pi_197401
Niks meer of minder dan dwarsliggerij en om te kijken wat de macht van het internet is. Wil Veronica het geheim houden? Dan willen wij het weten!

Dit is overigens een topic dat al heel lang terug gaat. Het bleek ook niet moeilijk om adressen en telefoonnummers te vinden, maar die hebben we onmiddelijk weer gewist. Het moet wel leuk blijven! Maar al die achternamen zijn allang op televisie en in kranten genoemd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197402
Wees gerust! Haar achternaam komt in de gemeente Zeist een stuk of tien keer voor in het telefoonboek. Dus achter het adres en telefoonnummer kom je niet 1,2,3 met de info die ik gegeven heb.
Sterker nog, volgens mij zijn ze toch al verhuisd naar een andere gemeente. En ik weet niet welke...
Daarnaast zou ik dergelijke informatie toch niet hier (of ergens anders) publiceren.
Zou bijna op uitlokking neerkomen....
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:48:00 #24
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_197403
Kleine toevoeging (blunder):

TV8 Brabant had van de week een item over ene mevr. Wendel uit Tilburg die helemaal platgebeld werd, omdat mensen dachten dat zij Sabine was.

In een shot van het telefoonboek van Tilburg was het adres van Sabine, plus telefoonnummer (ook mobiel) luid(?) en duidelijk in beeld te zien. Sukkels

NB. dit adres is 'optnet' al meerdere malen te zien geweest en laten we lekker in het midden. Zelfs Sabine heeft recht op privacy.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  Admin woensdag 3 november 1999 @ 20:59:00 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197404
quote:
op 11-02-1999 om 08:49 PM schreef liz het volgende:
Waarom willen jullie zo graag iedereen zijn of haar achternaam weten? Wat is het nut hiervan?


Wij voyeuristen willen alles weten, zowel van Binnen-BB als BuitenBB. Een van de weinige dingen die we niet weten: de persoonlijke gegevens.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')