Ja een vrouw of een zwarte als president dat is een nachtmerrie voor de oprechte redneckquote:Op maandag 30 november 2020 06:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Biden heeft zijn voet verzwikt tijdens het uitlaten van zijn hond. De republikeinen waren gelijk in opperste staat van paniek in de gedachte dat Kamala Harris misschien wel het roer over kan nemen. Goedemorgen GOP!![]()
Het zou 2020 wel helemaal afmakenquote:Op maandag 30 november 2020 06:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Biden heeft zijn voet verzwikt tijdens het uitlaten van zijn hond. De republikeinen waren gelijk in opperste staat van paniek in de gedachte dat Kamala Harris misschien wel het roer over kan nemen. Goedemorgen GOP!![]()
wat denk je? Zal Biden er weer een handvol stemmen bij krijgen na de hertelling?quote:
Oei, 't wordt nog spannend. Er is alleen nog een (tweede) hertelling gaande in Georgia, waarbij de vorige hertelling 1.400 extra stemmen opleverde voor Trump. Dat Biden er nu ook wat stemmen bij krijgt, is wel zo eerlijk vind ikquote:Op maandag 30 november 2020 08:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
wat denk je? Zal Biden er weer een handvol stemmen bij krijgen na de hertelling?
Oprechte evangelistquote:Op maandag 30 november 2020 07:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja een vrouw of een zwarte als president dat is een nachtmerrie voor de oprechte redneck
Ford en Carter, waren op zich allebei niet herverkozen, alhoewel Ford ook nooit gekozen is.quote:Op maandag 30 november 2020 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Lijkt me vrij uniek dat we over 4 jaar twee presidenten achter elkaar hebben die allebei niet herverkozen zijn.
Gezien zijn leeftijd kan biden onmogelijk voor een tweede termijn gaan, wat deze unieke situatie oplevert.
Hoezo kan hij niet voor een tweede termijn gaan? Ja hij is nogal oud maar zijn gezondheid lijkt prima in orde.quote:Op maandag 30 november 2020 09:16 schreef TjjWester het volgende:
Lijkt me vrij uniek dat we over 4 jaar twee presidenten achter elkaar hebben die allebei niet herverkozen zijn.
Gezien zijn leeftijd kan biden onmogelijk voor een tweede termijn gaan, wat deze unieke situatie oplevert.
Tuurlijk welquote:Op maandag 30 november 2020 10:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo kan hij niet voor een tweede termijn gaan? Ja hij is nogal oud maar zijn gezondheid lijkt prima in orde.
HIj heeft aangegeven een soort tussenpaus te willen zijn om de enorme bende die Trump ervan heeft gemaakt te herstellen.quote:Op maandag 30 november 2020 10:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo kan hij niet voor een tweede termijn gaan? Ja hij is nogal oud maar zijn gezondheid lijkt prima in orde.
Campangepraat natuurlijk, dat lijkt me duidelijk. Hij zal over twee jaar zeggen dat hij bijna geen tijd heeft om zijn agenda uit te voeren omdat er zo veel rommel is op te ruimen en hij dus een tweede termijn nodig heeftquote:Op maandag 30 november 2020 11:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HIj heeft aangegeven een soort tussenpaus te willen zijn om de enorme bende die Trump ervan heeft gemaakt te herstellen.
Hij zal toch zelf ook wel de afweging maken dat ie aan het eind van een tweede termijn 86 (!) zou zijn? Ik zou er geen zin meer in hebben denk ik zoquote:Op maandag 30 november 2020 12:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Campangepraat natuurlijk, dat lijkt me duidelijk. Hij zal over twee jaar zeggen dat hij bijna geen tijd heeft om zijn agenda uit te voeren omdat er zo veel rommel is op te ruimen en hij dus een tweede termijn nodig heeft
Misschien wordt Obama nog een keer vice president danquote:Op maandag 30 november 2020 12:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij zal toch zelf ook wel de afweging maken dat ie aan het eind van een tweede termijn 86 (!) zou zijn? Ik zou er geen zin meer in hebben denk ik zo
We zullen het wel zien. Ik vermeod dat ie het stokje doorgeeft aan Harris, als de electorale situatie dat toelaat dan, want vrouwen zijn natuurlijk eng en zwarte al helemaal.
Het is helemaal niet zeker dat Harris hoog in de pikorde staat wat betreft presidentskandidaat. Ze wordt dan wel vice-president, maar dat is ze puur en alleen vanwege haar huidskleur en geslacht. Vergeet niet dat ze bij de primaries het zo dramatisch deed dat ze al in december de handdoek in de ring gooide.quote:Op maandag 30 november 2020 12:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij zal toch zelf ook wel de afweging maken dat ie aan het eind van een tweede termijn 86 (!) zou zijn? Ik zou er geen zin meer in hebben denk ik zo
We zullen het wel zien. Ik vermeod dat ie het stokje doorgeeft aan Harris, als de electorale situatie dat toelaat dan, want vrouwen zijn natuurlijk eng en zwarte al helemaal.
Nee, dat is ze natuurlijk helemaal niet vanwege haar huidskleur en geslacht, kom op zeg.quote:Op maandag 30 november 2020 12:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat Harris hoog in de pikorde staat wat betreft presidentskandidaat. Ze wordt dan wel vice-president, maar dat is ze puur en alleen vanwege haar huidskleur en geslacht. Vergeet niet dat ze bij de primaries het zo dramatisch deed dat ze al in december de handdoek in de ring gooide.
Mij zou het niet verbazen. De Democratische partij is er erg goed in de verkeerde kandidaat te selecteren.quote:Op maandag 30 november 2020 12:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat Harris hoog in de pikorde staat wat betreft presidentskandidaat. Ze wordt dan wel vice-president, maar dat is ze puur en alleen vanwege haar huidskleur en geslacht. Vergeet niet dat ze bij de primaries het zo dramatisch deed dat ze al in december de handdoek in de ring gooide.
Dat wil je ontkennen? Vice-president is in de praktijk een vrij symbolische functie die vooral gebruikt wordt om bepaalde groepen aan te spreken. Biden had vantevoren al aangekondigd dat hij een vrouw zou kiezen als running mate, en na George Floyd stond vast dat dat een zwarte vrouw zou worden. Dat waren de twee criteria.quote:Op maandag 30 november 2020 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is ze natuurlijk helemaal niet vanwege haar huidskleur en geslacht, kom op zeg.
De partij selecteert dan ook niet iemand, dat doen de partijleden. En die hebben al laten zien weinig op te hebben met Harris. Misschien dat ze dat kan veranderen als VP in de komende vier jaar maar daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op maandag 30 november 2020 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mij zou het niet verbazen. De Democratische partij is er erg goed in de verkeerde kandidaat te selecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |