Met spierpijn ben ik bangquote:Op zondag 29 november 2020 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben je wel moe tegen de tijd dat je daar bent.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef livelink het volgende:
Stevie Wonder - Masterblaster trouwens
Dat zeiden ze 9 maanden geleden ook al.quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil van dit hele gedoe af en dan moeten we nog even afzien volgens de geleerden. Ik ga wel zielig alleen zitten dan, zodat het beter wordt.
Van zielig doen wordt het echt niet anders. Als we ons gezonde verstand een beetje gebruiken, dan kunnen we in het voorjaar van 2021 geleidelijk terug naar normaal.quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil van dit hele gedoe af en dan moeten we nog even afzien volgens de geleerden. Ik ga wel zielig alleen zitten dan, zodat het beter wordt.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:31 schreef livelink het volgende:
We built this city - Jefferson Airplaine of Starship
Starship is een nakomeling van JA.quote:Op zondag 29 november 2020 00:33 schreef livelink het volgende:
Ik weet nooit of het Starship is of Jefferson Airplane. Volgens mij is het dezelfde band
Ik wil mijn wijn warm, dus doe dan maar een koelkast met bier.quote:Op zondag 29 november 2020 00:34 schreef just me het volgende:
koelkast met wijn of bier voor livelink
Toen ik deze quote zag dacht ik "hmm, Zokunen, dat is toch die ene van die olifanten UI" en toen zag ik daarna dat het gesprek daar toevallig ook over gingquote:
En inmiddels 3 keer verhuisd en 5 kinderen?quote:Op zondag 29 november 2020 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, Radio 49, bizar lang geleden. Toen woonde ik nog bij m'n ouders en daar zou niet binnen enkele jaren verandering in komen, want leeftijd. Sindsdien ben ik drie keer verhuisd, dus ja, flinke tijd geleden wel.
Mooi en triest tegelijk.quote:Op zondag 29 november 2020 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zie dat Arie Passchier vannacht langsgekomen is met z'n Kleine Vogel.
Niet mijn muziek, maar een vriend was gek op dat nummer. Het werd zelfs z'n lijfnummer.
Tijdens z'n bruiloft werd Arie opgetrommeld om het nummer live te komen zingen.
Helaas ook bij de uitvaart van onze vriend Piet...
De bruiloft van Piet, inclusief Arie:
https://www.ajaxfotoside.net/specials/pm/pm.html
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |