Toen ik deze quote zag dacht ik "hmm, Zokunen, dat is toch die ene van die olifanten UI" en toen zag ik daarna dat het gesprek daar toevallig ook over gingquote:
En inmiddels 3 keer verhuisd en 5 kinderen?quote:Op zondag 29 november 2020 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, Radio 49, bizar lang geleden. Toen woonde ik nog bij m'n ouders en daar zou niet binnen enkele jaren verandering in komen, want leeftijd. Sindsdien ben ik drie keer verhuisd, dus ja, flinke tijd geleden wel.
Mooi en triest tegelijk.quote:Op zondag 29 november 2020 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zie dat Arie Passchier vannacht langsgekomen is met z'n Kleine Vogel.
Niet mijn muziek, maar een vriend was gek op dat nummer. Het werd zelfs z'n lijfnummer.
Tijdens z'n bruiloft werd Arie opgetrommeld om het nummer live te komen zingen.
Helaas ook bij de uitvaart van onze vriend Piet...
De bruiloft van Piet, inclusief Arie:
https://www.ajaxfotoside.net/specials/pm/pm.html
[ afbeelding ]
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 29 november 2020 09:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik had mijn koffiezetapparaat schoongemaakt en kreeg het even niet in elkaar, maar het is gelukt
Ik had al bijna mijn gewone koffiezetter gepakt maar ik ben cool gebleven en het is geluktquote:Op zondag 29 november 2020 09:39 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Mad, brother, aRd.
[..]
Goedemorgen just me.
Dat was even stressen op de vroege morgen dan.
Goed zo, het is ook echt even de juiste slag weten te vinden. Die we nu hebben is ook zo vaag, en dan draait de zeteenheid opeens een stukje en krijg je ‘m met geen mogelijkheid terug in elkaar. Maar mbv google kwam ik er uitquote:Op zondag 29 november 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had al bijna mijn gewone koffiezetter gepakt maar ik ben cool gebleven en het is gelukt
Is dat niet de tweede keer?quote:Op zondag 29 november 2020 09:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik had mijn koffiezetapparaat schoongemaakt en kreeg het even niet in elkaar, maar het is gelukt
Ik ben al een tijd afgestudeerd en heb een stabiele relatie, woonsituatie en baan, maar wil verder nog wel een aantal jaar blijven leven als student. Niemand lijkt het te begrijpen, maar ik voel me echt te jong om te settelenquote:Op zondag 29 november 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En inmiddels 3 keer verhuisd en 5 kinderen?
Hey mevrouw die de salto maakte.quote:Op zondag 29 november 2020 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd afgestudeerd en heb een stabiele relatie, woonsituatie en baan, maar wil verder nog wel een aantal jaar blijven leven als student. Niemand lijkt het te begrijpen, maar ik voel me echt te jong om te settelen![]()
.
Meer oudequote:
Ja Oscar, je zou bijna zeggen dat je een newbie bent hierquote:
Ben jij degene die het langste R49 trouw is gebleven ?quote:
Denk stiekem dat ik er net wat langer lurk.quote:Op zondag 29 november 2020 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij degene die het langste R49 trouw is gebleven ?
dat telt nietquote:Op zondag 29 november 2020 12:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Denk stiekem dat ik er net wat langer lurk.
Maar hij gebruikt ook 2 accounts, hihi.quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 12:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar hij gebruikt ook 2 accounts, hihi.
#metoo zo ongeveer met een korte onderbrekingquote:Op zondag 29 november 2020 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
Heb het mee gestart inderdaad, toen we onze eigen zender begonnen.quote:Op zondag 29 november 2020 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
24, oordeel zelfquote:Op zondag 29 november 2020 11:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer oude![]()
Al is nijntje niet oud, voor ik klappen krijg
De een neemt een koude douche en jij een warmequote:Op zondag 29 november 2020 13:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga zo even een hete douche nemen. Tot later.
was ook niet een heel bekend van Ome Neil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |