Nooit geweten dat dit van Kurt Nilsson is.quote:
Het is oorspronkelijk van iemand anders. Hij heeft dit gecoverd.quote:Op zondag 29 november 2020 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dit van Kurt Nilsson is.
Het zijn jouw angsten Raf waar je moeilijk mee om kunt gaan maar ga er alsjeblieft niet te ver inquote:Op zondag 29 november 2020 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
Nu alles op slot. Nog even uitzingen en dan kan je mensen wellicht weer aanraken volgend jaar.
Meer zit er niet in.
Je bent te inflexibel Rafeiro. Bedenk ook dat de regels krom zijn, he.quote:Op zondag 29 november 2020 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
Nu alles op slot. Nog even uitzingen en dan kan je mensen wellicht weer aanraken volgend jaar.
Meer zit er niet in.
Jij hoeft niet de corona voor iedereen weg te houden. Als jij op je tandvlees loopt schiet niemand er wat mee op, hard gezegd.quote:Op zondag 29 november 2020 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
Juist nu het de goede kant op gaat nog harder zijn voor jezelf.
Je doet het jezelf aan, en hier hou ik het bijquote:Op zondag 29 november 2020 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
Juist nu het de goede kant op gaat nog harder zijn voor jezelf.
Ik mag niemand knuffelen, niemand, weetje hoe kut dat is? Nu even doorpielen en dan af en toe weer vind ik prima.quote:Op zondag 29 november 2020 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent te inflexibel Rafeiro. Bedenk ook dat de regels krom zijn, he.
Ik mag mijn zoon knuffelen, terwijl mijn zoon de hele dag tussen de mensen is op school. Als er iemand binnen ons gezin kans heeft op corona is hij het wel.
En mijn dochter mag ik niet knuffelen omdat ze nu ineens geen lid van het huishouden meer is.
Zoek naar de ratio binnen de regels en hou je zelf op die manier eraan. Als ik mijn zoon mag knuffelen, mag jij zeker je moeder een keer knuffelen.
Ik sluit me bij just me aan. Je legt je zelf die strenge regels op.quote:Op zondag 29 november 2020 00:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik mag niemand knuffelen, niemand, weetje hoe kut dat is? Nu even doorpielen en dan af en toe weer vind ik prima.
Nee ik volg ze.quote:Op zondag 29 november 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sluit me bij just me aan. Je legt je zelf die strenge regels op.
Precies, en wij doen Sinterklaas dit jaar ook niet met z'n allen. Junior heeft het vandaag gevierd met z'n eigen gezinnetje en ik ga volgende week zaterdag naar Merel toe. Roeien met de riemen die er wel zijn.quote:Op zondag 29 november 2020 00:23 schreef DJ11 het volgende:
Mijn moeder geeft me gewoon een kus als ik na het bezoek naar huis ga. Ze letten zelf goed op de regels, ik ook. Gewoon een kwestie van gezond verstand.
Komende week zouden we op bezoek bij m'n broer, omdat m'n neefje deze week jarig is. Maar dat gaat nu dus niet door... En mijn ouders zijn verstandig genoeg om daar ook weg te blijven.
Ga je met de roeiboot naar Merel?quote:Op zondag 29 november 2020 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
Precies, en wij doen Sinterklaas dit jaar ook niet met z'n allen. Junior heeft het vandaag gevierd met z'n eigen gezinnetje en ik ga volgende week zaterdag naar Merel toe. Roeien met de riemen die er wel zijn.
Je volgt ze extreem strikt. Strikter dan nodig is. Dat mag, dat moet je helemaal zelf weten. Maar als het ligt aan degenen die de regels maken, heb je meer vrijheid dan de vrijheid die jij jezelf momenteel gunt.quote:
Sinterklaas komt met de stoomboot dus waarom zou ik niet met de roeiboot gaanquote:
Wie zegt dat?quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
Sinterklaas komt met de stoomboot dus waarom zou ik niet met de roeiboot gaan
So what? Dan ga je een dagje later je cadeautje brengen. Je mag nog wel op bezoek bij anderen.quote:
Maar het mag niet.quote:Op zondag 29 november 2020 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Vorige week nog gedaan bij mijn vader. Was niemand die er iets van heeft gezegd.
Dat was bij m'n neefje ook de bedoeling. Het bezoek is in porties opgedeeld. Wij zouden er zaterdagmiddag heen. Alleen m'n ouders en ik zouden dan langskomen.quote:Op zondag 29 november 2020 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Vorige week nog gedaan bij mijn vader. Was niemand die er iets van heeft gezegd.
Harder dan 130 op de snelweg (na 19.00 uur) ook niet.quote:
Met spierpijn ben ik bangquote:Op zondag 29 november 2020 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben je wel moe tegen de tijd dat je daar bent.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef livelink het volgende:
Stevie Wonder - Masterblaster trouwens
Dat zeiden ze 9 maanden geleden ook al.quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil van dit hele gedoe af en dan moeten we nog even afzien volgens de geleerden. Ik ga wel zielig alleen zitten dan, zodat het beter wordt.
Van zielig doen wordt het echt niet anders. Als we ons gezonde verstand een beetje gebruiken, dan kunnen we in het voorjaar van 2021 geleidelijk terug naar normaal.quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil van dit hele gedoe af en dan moeten we nog even afzien volgens de geleerden. Ik ga wel zielig alleen zitten dan, zodat het beter wordt.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:31 schreef livelink het volgende:
We built this city - Jefferson Airplaine of Starship
Starship is een nakomeling van JA.quote:Op zondag 29 november 2020 00:33 schreef livelink het volgende:
Ik weet nooit of het Starship is of Jefferson Airplane. Volgens mij is het dezelfde band
Ik wil mijn wijn warm, dus doe dan maar een koelkast met bier.quote:Op zondag 29 november 2020 00:34 schreef just me het volgende:
koelkast met wijn of bier voor livelink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |