Ik flikker me al in quarantaine. Heb me 2x laten testen, de koek is beetje op.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ramen en deuren sluiten dan maar.
Je hoeft je toch ook niet te laten testen als je ogen branden? Dat kan ook zijn omdat je teveel achter je beeldscherm hebt gezeten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik flikker me al in quarantaine. Heb me 2x laten testen, de koek is beetje op.
dat dusquote:Op zondag 29 november 2020 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft je toch ook niet te laten testen als je ogen branden? Dat kan ook zijn omdat je teveel achter je beeldscherm hebt gezeten.
Je moet gewoon je moeder eens een knuffel gaan geven.quote:Op zondag 29 november 2020 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
4 fucking maand niemand een knuffel gegeven/ Ik sjouw op mijn tandvlees. Geen handschudden, niks.
De regels zijn er niet voor niks.quote:Op zondag 29 november 2020 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet gewoon je moeder eens een knuffel gaan geven.
Ze raakt echt niet besmet van 1 knuffel hè?
Je maakt het jezelf wellicht moeilijker dan nodig is....quote:Op zondag 29 november 2020 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
4 fucking maand niemand een knuffel gegeven/ Ik sjouw op mijn tandvlees. Geen handschudden, niks.
Klopt. Maar als jij daar enorme behoefte aan hebt, moet je dat gewoon eens doen. Dat zal je opluchten.quote:
Dat is iets wat je vandaag zelf hebt bedacht, he.quote:Op zondag 29 november 2020 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
En juist nu moet het nog even veel strenger.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Over vogels gesproken: sommige vogels zijn vanwege corona ook al te lang niet naar de kapper geweest:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. Of door slaaptekort.quote:Op zondag 29 november 2020 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft je toch ook niet te laten testen als je ogen branden? Dat kan ook zijn omdat je teveel achter je beeldscherm hebt gezeten.
M'n vader heeft een vogelkalender, waar deze maand een foto met zo'n vogel op staat. Ik vraag me af hoe die beesten ook maar iets kunnen zien.quote:
Dacht het niet! Jij bent voor, nou ik ben tegenquote:Op zondag 29 november 2020 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben voor totale lockdown nu, Maar dan ook absoluut.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
M'n vader heeft een vogelkalender, waar deze maand een foto met zo'n vogel op staat. Ik vraag me af hoe die beesten ook maar iets kunnen zien.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 29 november 2020 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Dacht het niet! Jij bent voor, nou ik ben tegen
Hoe kun je daar voor zijn als je nu al zo diep zit?quote:Op zondag 29 november 2020 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2020 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Het liedje heet Windmills Of Your Mind. Ook gezongen door Dusty Springfield, maar wie dit zingt, weet ik niet.
Ik hou me echt zoveel mogelijk aan de regels en de kinderen en de kleintjes geef ik een knuffelquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 00:09 schreef Melting het volgende:
@:livelink..... kijk je wel uit? 11 loopt uit.
Hoewel ik al wekenlang nergens kom (behalve bij de supermarkt) ben ik het niet met je eens. De verlengde kerstvakantie mogen ze van mij wel proberen.quote:Op zondag 29 november 2020 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik was vol bewondering dat hij dit wist.quote:Op zondag 29 november 2020 00:09 schreef Melting het volgende:
@:livelink..... kijk je wel uit? 11 loopt uit.
En dat moet ook gewoon kunnen.quote:Op zondag 29 november 2020 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou me echt zoveel mogelijk aan de regels en de kinderen en de kleintjes geef ik een knuffel
quote:Op zondag 29 november 2020 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Die vogel is dus een gloster-kanarie. Maar deze specifieke soort, wat ik niet wist, heet de Gloster Corona.
![]()
Ineens valt alles op z'n plaats.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Die vogel is dus een gloster-kanarie. Maar deze specifieke soort, wat ik niet wist, heet de Gloster Corona.
![]()
Ineens valt alles op z'n plaats.
Oké dan. Er zijn meerdere versies van. Doe mij die van Dusty Springfield maar. Hoewel dit er ook meer door kan.quote:
Ik ga het niet moeilijker maken dan nodig is.quote:Op zondag 29 november 2020 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat moet ook gewoon kunnen.
En voor de rest je gewoon aan de regels houden. Dan is er niets aan de hand.
Wat ik vooral bijzonder vind is dat ik de stem van Sting prima kan hebben in The Police en absoluut niet solo.quote:Op zondag 29 november 2020 00:13 schreef DJ11 het volgende:
De muziek van The Police klinkt best vol, ondanks dat er weinig instrumenten worden bespeeld.
quote:Op zondag 29 november 2020 00:12 schreef livelink het volgende:
The Police - Don't stand so close to me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |