Je kon de debatten live volgen op NPO1, meerdere media hielden liveblogs bij en dagelijks verschenen er tientallen artikelen over het onderwerp.quote:Op maandag 30 november 2020 14:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je het verschil niet wil zien, dan houdt het op.
Spectaculairder ook vooral. Maar er is van heel wat kanten toch ook wel iets gezegd dat Asscher wel mazzel had met deze timing van de chaos. Anders had hij veel meer negatieve aandacht gekregen...quote:Op maandag 30 november 2020 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kon de debatten live volgen op NPO1, meerdere media hielden liveblogs bij en dagelijks verschenen er tientallen artikelen over het onderwerp.
Maar deze kwestie speelt al jaren en het einde is nog niet in zicht. Het FvD-debacle voltrok zich in een paar dagen en was daarom in bepaalde opzichten meer urgent.
Analyse van de analyse:quote:Op maandag 30 november 2020 09:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vanaf 11:30 komt Baudet wel met een goede verklaring over het waarom jongeren die appjes plaatsen...
Nu de fractie van FVD nog slechts uit (fractievoorzitter) Thierry Baudet bestaat en het bestuur van de partij vleugellam is (hoewel zij er officieel niet over gaan) ziet Baudet kennelijk kans te doen wat hij stiekem altijd al heeft gewild, uitspraak over zetelrovers of niet...quote:
Mwah... hier vind ik het nog wel meevallen... (Als je niet nu die mogelijke drugsinfo had dan was het je vast niet verder opgevallen!)quote:Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef spinazieruiker het volgende:
Kijk hoe hij beweegt dan:
[ twitter ]
Als die niet stijf van de coke staat dan zou ik zeker een bezoekje aan een dokter overwegen
Dat is niet best , lijkt wel de Nederlandse Joe Bidenquote:Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Als die niet stijf van de coke staat dan zou ik zeker een bezoekje aan een dokter overwegen
Dat is coke. Geen twijfel mogelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Ervaring ?quote:Op maandag 30 november 2020 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is coke. Geen twijfel mogelijk.
Ja. Best veel ook.quote:
Die schokkerige bewegingen zijn toch onderdeel van een imitatie van een fictieve toeschouwer die iets als "ja, uuuhhhh..." doet? Is dat coke-achtig?quote:Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
quote:
Dit filmpje is vrijdag al gemaakt. Er zijn meerdere beelden van die ook vanuit een andere hoek zijn gemaakt. Ook die zijn hier al gedeeld. Niemand die toen melding maakte dat Thierry helemaal strak van de coke stond. Ik zie het ook niet zo. Kan me wel voorstellen dat je in zo'n situatie behoorlijk redelijk gespannen bent. Dat hele gedoe gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Vind hem dan eigenlijk nog best relaxed met de situatie omgaan.quote:Op maandag 30 november 2020 16:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Die schokkerige bewegingen zijn toch onderdeel van een imitatie van een fictieve toeschouwer die iets als "ja, uuuhhhh..." doet? Is dat coke-achtig?
Ik zie ook niet zo duidelijk iemand die stijf staat van de coke. Bij de geenstijl coronakelder vond ik 'm als een waanzinnige ogen maar hier zie ik dat niet zozeer. Nachtje niet slapen kan je ook aardig spastisch laten lijken.quote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit filmpje is vrijdag al gemaakt. Er zijn meerdere beelden van die ook vanuit een andere hoek zijn gemaakt. Ook die zijn hier al gedeeld. Niemand die toen melding maakte dat Thierry helemaal strak van de coke stond. Ik zie het ook niet zo. Kan me wel voorstellen dat je in zo'n situatie behoorlijk redelijk gespannen bent. Dat hele gedoe gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Vind hem dan eigenlijk nog best relaxed met de situatie omgaan.
Als ik naar de Voice kijk waar mensen ook stijf van de stress staan, dan zie ik ook dat ze minder relaxedte bewegingen maken. Dat gaat vaak samen met stress. Het is volgens mij meer een vecht- of vluchtreaktie waarvan hij later ook blijk geeft als hij als een speer het pand weer in vlucht. Ik geef het je te doen om in zo'n situatie met zoveel aandacht nog zo beheerst te blijven. De meeste internethelden mensen hier durven nog niet eens van hun zolderkamer af te komen.quote:Op maandag 30 november 2020 17:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie ook niet zo duidelijk iemand die staan staat van de coke. Bij de geenstijl corona kelder vond ik 'm als een waanzinnige ogen maar hier zie ik dat niet zozeer. Nachtje niet slapen kan je ook aardig spastisch laten lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |