Ik heb juist het idee dat er meer druk is om ze open te houden eigenlijk.quote:Op zondag 29 november 2020 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hwt is nog geen 8 december
Ik houd er alvast rekening mee dat dit wel gaat gebeuren. Al is het maar vanwrge wederom de druk van buitenaf.
dit is wel een hele treurige kopquote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Het is dan ook nog eens de koudste dag sinds 28-11quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Lekkere stemmingsmakerij weer..quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Ik hoop ook van ganser harte dat het dat effect ook gaat hebben deze rondequote:Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er meer druk is om ze open te houden eigenlijk.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
De mondkapjesplicht gaat ons redden. Straks nog avondklokje erbij. Alles om maar eiersnijders te kunnen blijven scoren bij de Action.quote:Op zondag 29 november 2020 14:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Jongens waarom daalt het nou niet? De horeca, de grootste brandhaard van het land is toch dicht?![]()
Aangevuld met wat vrijblijvende adviesjes en een max. aantal personen die bij elkaar mogen komen wat iedereen negeert, voor de rest draait alles vrijwel normaal. Dit gaat hem gewoon niet worden, minimaal tot het voorjaar blijven we zo dooretteren. En de horeca is en blijft het kind van de rekening. We doen het samen, deze crisis
![]()
Nee natuurlijk niet. Alleen wanneer het die twee hun agenda uitkomt heeft het effect. Ze geloven nogal in zichzelf. Werkt dit niet blijven we gewoon zo dooretteren tot het weer warmer wordt en het dus weer automatisch als sneeuw voor de zon verdwijntquote:Op zondag 29 november 2020 14:46 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik hoop ook van ganser harte dat het dat effect ook gaat hebben deze ronde
Dit is van hetzelfde niveau als die kop vorige week of de week ervoor. "Grootste daling sinds sluiting horeca" was dat oid.quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Ah, een lekker schreeuwende kop geplakt over een foto van een ENORME MENIGTE DES DOODS. Gouden tijden voor de media.quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Haha, welke krant?quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Scherp opgemerkt.. lijkt me geen recente foto.quote:Op zondag 29 november 2020 14:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, een lekker schreeuwende kop geplakt over een foto van een ENORME MENIGTE DES DOODS. Gouden tijden voor de media.
Is die gebruikte foto eigenlijk sowieso wel van nu? Ik bespeur een opmerkelijke volledige afwezigheid van mondkapjes...
Edit: en ook geen looproute, geen corona-gerelateerde waarschuwingen bij de winkels, etc. Ik zet m'n geld erop in dat ze gewoon de eerste de beste dramatisch ogende stockfoto van een paar jaar oud hebben gepakt.
Zo rollen sommige media, lekker goedkoop scoren.quote:Op zondag 29 november 2020 14:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, een lekker schreeuwende kop geplakt over een foto van een ENORME MENIGTE DES DOODS. Gouden tijden voor de media.
Is die gebruikte foto eigenlijk sowieso wel van nu? Ik bespeur een opmerkelijke volledige afwezigheid van mondkapjes...
Edit: en ook geen looproute, geen corona-gerelateerde waarschuwingen bij de winkels, etc. Ik zet m'n geld erop in dat ze gewoon de eerste de beste dramatisch ogende stockfoto van een paar jaar oud hebben gepakt.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eergisterenHeftig.
Met dom bedoel je de burgemeesters/veiligheidsregio en kabinet die niet begrijpen dat als je mag winkelen mensen gaan winkelen? Ja.quote:Op zondag 29 november 2020 15:06 schreef Predator40 het volgende:
zijn mensen nou echt zo fucking DOM ?
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-winkelsluiting
Dat klopt ook met wat ik ook zeg: je moet/kunt aan (moment)cijfers - buiten brandjes blussen - geen beleid ontlenen.quote:Op zondag 29 november 2020 14:39 schreef chratnox het volgende:
..
Datzelfde geldt een beetje met de RIVM cijfers die dagelijks komen. Je kunt prima een indicatie nemen met de cijfers, maar je kunt er geen beleid op baseren. Je kunt schattingen maken en daar eventueel beleid op baseren, maar puur en alleen sturen op de dagcijfers zou slecht zijn.
..
Ha, Maastricht. Weten we meteen waar a. die foto hierboven gemaakt is en b. dat hij niet recent is, want er zitten inmiddels andere winkels her en der:quote:Op zondag 29 november 2020 15:06 schreef Predator40 het volgende:
zijn mensen nou echt zo fucking DOM ?
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-winkelsluiting
Ja...en dan? Vuurwerkbommen afstekken?quote:Op zondag 29 november 2020 12:45 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig zien ook steeds meer mensen de puinhoop van geen perspectief in. Ook in mijn omgeving zichtbaar. Positieve ontwikkeling
Welnee. Net als er geen piek kwam met de BLM demo's. Of een piek met de horeca in de zomer. Of tijdens Feyenoord. Of welke andere hippe naam we in de afgelopen maanden gehad hebben die tot een nieuwe piek zou leiden. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 29 november 2020 15:23 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben bang dat rondom Black Friday weer voor nieuwe piek zorgt evenals veel besmettingen. Zowel blijkt veel mensen lak hebben aan de maatregelen, dat is duidelijk genoeg. En komende zaterdag ,5 december, zullen veel mensen toch sinterklaasfeest vieren bij iemand anders thuis.
En dan zijn er nog steeds mensen die met droge ogen durven te beweren dat de msm je niet betoetert waar je bij staat.quote:Op zondag 29 november 2020 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ha, Maastricht. Weten we meteen waar a. die foto hierboven gemaakt is en b. dat hij niet recent is, want er zitten inmiddels andere winkels her en der:
Stockfoto voor paniek:
[ afbeelding ]
Een duidelijk recente foto bij het artikel over dreigende burgemeester: https://www.1limburg.nl/d(...)innenstad-te-sluiten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |