Nederlandse tekst?quote:Op zondag 29 november 2020 12:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nu Valhalla opgestart en diverse veranderingen waar het in mij ogen soepeler loopt dan oddyssey vallen mij gelijk op. De missende nl tekst is wel een misser denk ik.
Enfin, ik zie soms als ik in een kamp ben op het scherm pijlen staan met ‘fire ....’ en ook iets met ‘wealth...’ staan, wat houdt dit in en is dit uit te zetten? Denk telkens dat er een objective is, maar dan als ik erheen loop gaat het weg
Onder sound - closed captions : off.quote:Op zondag 29 november 2020 12:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nu Valhalla opgestart en diverse veranderingen waar het in mij ogen soepeler loopt dan oddyssey vallen mij gelijk op. De missende nl tekst is wel een misser denk ik.
Enfin, ik zie soms als ik in een kamp ben op het scherm pijlen staan met ‘fire ....’ en ook iets met ‘wealth...’ staan, wat houdt dit in en is dit uit te zetten? Denk telkens dat er een objective is, maar dan als ik erheen loop gaat het weg
Dit. Behoorlijk irritant die 'feature'.quote:Op zondag 29 november 2020 13:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Onder sound - closed captions : off.
Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.quote:
Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.quote:Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.
Ouch sterktequote:Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zesde oor operatie. Heb choleosteem, hardnekkige infectie. Heb nu een radicale oorholte, als het goed is gaan ze 7 dec mijn oor oorholte afvullen met glas en krijg ik titanium hoorbotjes. Ach, het is wat het is.
Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.quote:Op zondag 29 november 2020 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.
Ja dan ben je een cyborgquote:Op zondag 29 november 2020 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los van De problemen, klinkt dit best Stoer.
De Dualsense wordt ook gewoon opgeladen in de Nintendo Switch-Dock.quote:Op zondag 29 november 2020 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar aangezien sommige PS5's konden bricken door de controller in de Rest Mode op te laden (ik weet niet of dat al gepatched is met de systeem update van van de week).
Als ik nou mijn PS5 controller aansluit op mijn PS4 (wel met de eigen kabel want USB C), en die in Rest Mode zet, dan wordt de controller toch ook opgeladen?
Topquote:Op zondag 29 november 2020 15:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Dualsense wordt ook gewoon opgeladen in de Nintendo Switch-Dock.
Moet dus haast wel.
Resistance is futilequote:
Sterkte!quote:Op zondag 29 november 2020 09:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Maandag word ik geopereerd, daarna minimaal 2 tot 6 weken revalideren. Zaterdag dan maar bij Intertoys ophalen.
Zou gelijk een 3d headset kopen als cadeautje aan jezelfquote:Op zondag 29 november 2020 14:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.
Ik heb me al een Sony soundbar/sub kado gedaan, maar je brengt me wel op een idee. Heb je enige suggesties?quote:Op zondag 29 november 2020 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou gelijk een 3d headset kopen als cadeautje aan jezelf
Ik heb zelf in de afgelopen 8 jaar 3 keer een zware oorontsteking gehad.quote:Op zondag 29 november 2020 14:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een beetje. Het is een techniek wat pas 2 jaar in Nederland gebruikt wordt. Daar heb ik heel veel mazzel mee. Ben nu 38 en heb 30 jaar lang met nagenoeg 1 oor moeten leven. Als et verband eraf mag zal ik eindelijk met 2 oren kunnen horen. Dat zal echt bizar worden.
geen idee, die van sony ps5?quote:Op zondag 29 november 2020 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb me al een Sony soundbar/sub kado gedaan, maar je brengt me wel op een idee. Heb je enige suggesties?
Oorontsteking is idd fucked up. Van mijn 8ste tot mijn 19de elk jaar 3 a 4 van gehad. Het komt omdat de buis van Eustatius van mij erg nauw is en daardoor mijn binnenoor niet kan luchten/drogen.quote:Op zondag 29 november 2020 16:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb zelf in de afgelopen 8 jaar 3 keer een zware oorontsteking gehad.
Waarbij ik de laatste keer ondanks de maximale dosis pijnstillers en antibiotica zo'n beetje 24 uur per dag last van die pijnaanvallen waarbij het leek of er telkens een reepje van mijn hersenen afgesneden werd.
En dat zo'n beetje om de 10 minuten.
Ik kon me dag en nacht, letterlijk en figuurlijk, geen houding nemen van de pijn.
Dat waren echt 2 verschrikkelijke weken![]()
![]()
Sindsdien heb ik nog 1 goed oor, en het andere oor is nog 75%.
In drukke situaties/geroezemoes heb ik soms moeite gesprekken te volgen, maar gek genoeg hoor ik geluiden, hoe zacht dan ook, wel nog steeds goed.
Wat hebben we gemist?quote:Op zondag 29 november 2020 16:55 schreef KennyPowers het volgende:
https://twitter.com/dark1x
Only approved followers can see @:dark1x’s Tweets.
boze fanboys genot
Niks bijzonders.quote:
Dat is miss wel een optie, maar ik denk dat ik pas in maart oid een ps5 kan aanschaffen. Trouwens, de ps5 heeft helaas geen atmos output. Volgens mij heeft de Xbox die wel, maar die wil ik dan weer niet ivm de exclusives.quote:Op zondag 29 november 2020 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, die van sony ps5?
ben niet zo'n audiofiel dus heb er weinig verstand van... Koop meestal qua audio wat ik in de aanbieding zie en een verschrikkelijk goede rating krijgt op tweakers/andere websites.
Nou ja de betere PS5-versies voornamelijk zijn natuurlijk best wel pijnlijk met de meest krachtige console.quote:Op zondag 29 november 2020 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Na elke video wordt hij aangevallen door console warriors van Xbox en Playstation.
Hier vanaf 0:20 maakt hij er ook een grap over
DS? knap gedaan!quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
Was vanmiddag een constructief dagje. Of beter gezegd destructief
Leechmonger verslagen, Fire lurker verslagen en de Dragon God verslagen.
En het bazenwapen Dragon Bone Smasher bemachtigd.
BAM
Ik wilde een raid doen bij een kerk in de buurt, maar daar waren de vijanden ook een stuk sterker. Vage shit.quote:Op zondag 29 november 2020 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt in Engeland. De volgende main mission is voor power level 190 en ik ben pas 80. Heb ook niet echt side quests open staan
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnquote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
PS4-discs upgraden naar PS5-versie discussie op Budgetgaming, dat doe ik dus ook niet meer
vertel, whats up?quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
PS4-discs upgraden naar PS5-versie discussie op Budgetgaming, dat doe ik dus ook niet meer
dit is zeker waarquote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
Bohhhh die Tifa is echt wel een hendig sjieke sma. Dikke smaballen erop!
Linkje?quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
Er staan gewoon fora vol over die problemen. Ni No Kuni 2 Limited Edition van Media Markt zou iedereen beter kunnen verkopen destijdsquote:Op zondag 29 november 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnBG is géén discussieforum
Er is een gratis (paar maanden terug tenminste) dynamic theme van Tifa in de Storequote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
zie net je post.quote:Op zondag 29 november 2020 18:47 schreef DKUp het volgende:
Ik zei alleen dat de upgrade niet altijd werkt.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef Blackst4r het volgende:
[..]Alsof ik zulke degenerate tranny shizzle als avatar wil hebben.
Daarom moet je er ook galgje komen spelenquote:Op zondag 29 november 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnBG is géén discussieforum
Ik vraag Immortals wel voor kerst en koop Cyberpunk 2077 zelf wel. FIFA wacht maar een jaartjequote:Op zondag 29 november 2020 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie net je post.
zou trouwens ook gewoon lekker de ps4 disked versie kopenDe upgrade fix je wel.
quote:
maar nu:quote:Op zondag 29 november 2020 19:55 schreef Blackst4r het volgende:
[..]vriend, ik had toe een lange dag achter de rug, en was mijzelf niet. Bovendien had ik geyle Tifa nog niet gezien. Die Jessy mag er ook wel wezen. Zou wel schenken.
Linkje?quote:Op zondag 29 november 2020 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook galgje komen spelen
http://demonssouls.wikidot.com/crowquote:Op zondag 29 november 2020 21:20 schreef StateOfMind het volgende:
Weet een van de Demon's Souls spelers toevallig of de Greystone Chunks ook te krijgen zijn via die kraai waar je kunt ruilen?
Want de enige farm plek die er is, is daar beneden vlak voor de Flamelurker Archstone.
Ik heb die wereld in Pure Black Tendency voor de betere loot, die ene ring voor een hogere kans op betere loot en farm steeds die 6 vuurspugende rots wormen, Rinse and repeat.
Ik barst nu van de Greystone Shards, heb een stuk of 3 Pure Greystones (maar één nodig) en het enige wat ik nog nodig heb zijn 4 Greystone Chunks.
En laat nou net die telkens níet als loot achterblijven![]()
Uiteindelijk, na heul veul rinse and repeaten had ik genoeg Chunks om mijn Crushing Axe naar +5 te brengen.quote:
In principe zijn games als AC prima te doen op 30fps.quote:Op zondag 29 november 2020 20:42 schreef DKUp het volgende:
Valhalla speel ik weer in de performance mode, 1440P en hoger is prima op een 4K-tv.
Vandaag was COD Black Ops Cold War echt goed speelbaar. Wat een drama was het gisteren met al die tryhards met alles unlocked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 29 november 2020 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prodigy world event in ValhallaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Prodigy world event in ValhallaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had zo iets stiekem eerder verwacht in immortalsOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Best opwindend totdat er een third party memory card in beeld kwam.quote:Op zondag 29 november 2020 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
zeg roy, hoe oncomfortabel wordt je hiervan...
Netjes! Nu de controller nogquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I dont like it. I love it!
Moet zeggen dat in persoon het een stuk strakker nog oogt dan op de fotos
Prodigy world event in ValhallaCreatief bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee hoe ik die chill kan doen dat ie niet compleet slijt.quote:
ah is t eindelijk offcieel?quote:Op maandag 30 november 2020 00:40 schreef Ixnay het volgende:
https://www.kitguru.net/g(...)-by-bluepoint-games/
1 van de beste games ooit gaat mogelijk een remake krijgen van de beste game-remakers ooit, Bluepoint.
Ik was vroeger nooit zo van de Metal Gear games, dus nooit gespeeld (op The Phantom Pain na), dus ben benieuwd.quote:Op maandag 30 november 2020 00:40 schreef Ixnay het volgende:
1 van de beste games ooit gaat mogelijk een remake krijgen van de beste game-remakers ooit, Bluepoint.
Dat ze er snel met hun poten vanaf blijven.quote:Op maandag 30 november 2020 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Nee man fantastisch!! Ik wil die game zo enorm graag next gen spelen. Snake?? SNAAAAAAAKE!!!!quote:Op maandag 30 november 2020 07:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat ze er snel met hun poten vanaf blijven.
Als er toch één studio is waarvan je niet bang hoeft te zijn dat ze het origineel vernachelen dan is het Bluepoint wel.quote:Op maandag 30 november 2020 07:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat ze er snel met hun poten vanaf blijven.
Wauw, dat ziet er verdomde sexy uit!quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I dont like it. I love it!
Moet zeggen dat in persoon het een stuk strakker nog oogt dan op de fotos
Speel het origineel dan toch gewoon? Al die energie en hopen geld had men ook aan een nieuwe game uit kunnen geven. Door het origineel te spelen krijg je ook meer inzicht en respect voor waar games van komen wat betreft grafische ontwikkeling.quote:Op maandag 30 november 2020 07:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch één studio is waarvan je niet bang hoeft te zijn dat ze het origineel vernachelen dan is het Bluepoint wel.
Hele PS1 + PS2 library porten/emulaten met trophy supportquote:Op maandag 30 november 2020 08:15 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Speel het origineel dan toch gewoon? Al die energie en hopen geld had men ook aan een nieuwe game uit kunnen geven. Door het origineel te spelen krijg je ook meer inzicht en respect voor waar games van komen wat betreft grafische ontwikkeling.
Sowieso is Metal Gear een meesterlijke game reeks, maar je gaat toch ook niet de Monna Lisa in het Louvre vervangen door een moderne versie.
Karel is allesbehalve een fanboyquote:Op maandag 30 november 2020 10:19 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5
jezus
XBOX FANBOYS BOOOOOOOOOOOO
KUTSITE
xbox one s 249euri morgen in huis zie ik bij cbquote:Op maandag 30 november 2020 10:19 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5
jezus
KUTSITE
Zo, gereageerd op weer zo'n droeftoeter die denkt dat we betaald worden. Sony was zo karig om niet eens een ps5 op te sturen, we konden er pas 1 in januari voor een weekje of wat lenenquote:Op maandag 30 november 2020 10:19 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5
jezus
KUTSITE
Schelen die consoles 250,- EUR?quote:Op maandag 30 november 2020 10:19 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5
jezus
KUTSITE
Jij zou Xenoblade zo tof vinden he. Als je een VR headset koopt voor Beat Saber kun je ook wel een Switch halen voor Xenoblade.quote:Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schelen die consoles 250,- EUR?
(maar nee, dan overweeg ik nog geen switcj. En dan bedoel ik niet Nintendo switch).
Ik heb al sinds jaar en dag witte controllers (want witte PS4) en gebruik ze elke dag (want geen smart tv, dus netflix etc via PS4). Niks vies aan, blijft wit. Alleen af en toe een beetje vuil in de groeven (maar dat is niet kleur-afhankelijk).quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat wit wel snel vies gaat worden, verder wel prima ander kleurtje, kan ik ze uit elkaar houden
Ik at gewoon cheeto's (van die knaloranje) tijdens t gamen, met witte controllers.quote:Op maandag 30 november 2020 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet idd niet tegelijkertijd chips eten en gamen![]()
Hie haal ik om de paar dagen even een droge microvezeldoek eroverheen, bij de grips, tussen de toetsen/D-pad, triggers/bumpers en de thumbsticks.
Frustraties alom! Ik raak die game ook echt even niet meer aan. Misschien als ze de next-gen patch hebben om te kijken of ze ondertussen wat gefixt hebben, maar tot nu toe hebben ze alleen een uitgesteld B-rank DLC in de schappen liggen. Leuk dat het gratis is, maar Kate gaat deze game niet reddenquote:Op maandag 30 november 2020 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Pff, wat is die ironman besturing met dat vliegen kut in Avengers
Maar goed, we gaan gewoon door.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik at gewoon cheeto's (van die knaloranje) tijdens t gamen, met witte controllers.
Ja daar worden ze vet en kruimelig en oranje van.... maar dat gaat er ook weer vanaf
De joystickjes kan ik me voorstellen, want dat is zachter rubber,. Maar die zijn dan ook donker.
Je weet dat je je mond open moet doen als je er chips in wil flikkeren?quote:
Wie zegt dat de Mona Lisa die daar aan de muur hangt geen goede reproductie is, en dat het origineel veilig ligt opgeborgen in de geklimatiseerde kluizen van het Louvre (zal me overigens niks verbazen als dat daadwerkelijk zo zou zijnquote:Op maandag 30 november 2020 08:15 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Speel het origineel dan toch gewoon? Al die energie en hopen geld had men ook aan een nieuwe game uit kunnen geven. Door het origineel te spelen krijg je ook meer inzicht en respect voor waar games van komen wat betreft grafische ontwikkeling.
Sowieso is Metal Gear een meesterlijke game reeks, maar je gaat toch ook niet de Monna Lisa in het Louvre vervangen door een moderne versie.
Ja, jij wast je handenquote:Op maandag 30 november 2020 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al sinds jaar en dag witte controllers (want witte PS4) en gebruik ze elke dag (want geen smart tv, dus netflix etc via PS4). Niks vies aan, blijft wit. Alleen af en toe een beetje vuil in de groeven (maar dat is niet kleur-afhankelijk).
Het is geen rubber of stof he. Het is hard plastic.
Cooorooonaaaaaaaa!!!!quote:
had mij dan de review laten tikkenquote:Op maandag 30 november 2020 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, gereageerd op weer zo'n droeftoeter die denkt dat we betaald worden. Sony was zo karig om niet eens een ps5 op te sturen, we konden er pas 1 in januari voor een weekje of wat lenen
corona is wel een goed excuus om nu thuis te zitten gamenquote:
Nah, crew first. Maar er is een submit voor de beste stuurlui die aan wal staanquote:
quote:Op maandag 30 november 2020 13:56 schreef Aurelius het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)is-man-in-problemen/
Ik zou het niet kunnen zeggen of dat het echte schilderij is. Ik vermoed van wel al zal er wel een kopie klaar staan voor als het echt nodig is.quote:Op maandag 30 november 2020 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wie zegt dat de Mona Lisa die daar aan de muur hangt geen goede reproductie is, en dat het origineel veilig ligt opgeborgen in de geklimatiseerde kluizen van het Louvre (zal me overigens niks verbazen als dat daadwerkelijk zo zou zijn)?
Zelf game ik al sinds het Commodore 64 tijdperk (wel met floppy disc, tape was voor paupers), dus je hoeft mij echt niet uit te leggen hoe de graphics (en gaming/consoles/computers) zich ontwikkeld hebben.
Dat is voor mij persoonlijk ook een van de redenen dat ik anno nu ook écht geen game meer kan spelen met zulke oude graphics. Been there, done that. Ik kan me daar gewoon niet meer toe aanzetten.
Prima als je dat wel kan, prima als je dat niet kan.
En nee, graphics zijn iid niet hét belangrijkste deel van een game, maar wel een belangrijk onderdeel.
En als de remake dan volledig trouw blijft aan het origineel (dus niet zoals de FF7 remake, waar het verhaal veranderd schijnt te zijn), is het helemaal prima.
En laat Bluepoint daarin nou een uitstekend trackrecord in hebben.
Neem nu hun laatste wapenfeit, Demon's Souls. Destijds gespeeld op de PS3, en ik geniet nu met volle teugen van deze schitterende remake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |