Niks bijzonders.quote:
Dat is miss wel een optie, maar ik denk dat ik pas in maart oid een ps5 kan aanschaffen. Trouwens, de ps5 heeft helaas geen atmos output. Volgens mij heeft de Xbox die wel, maar die wil ik dan weer niet ivm de exclusives.quote:Op zondag 29 november 2020 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, die van sony ps5?
ben niet zo'n audiofiel dus heb er weinig verstand van... Koop meestal qua audio wat ik in de aanbieding zie en een verschrikkelijk goede rating krijgt op tweakers/andere websites.
Nou ja de betere PS5-versies voornamelijk zijn natuurlijk best wel pijnlijk met de meest krachtige console.quote:Op zondag 29 november 2020 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Na elke video wordt hij aangevallen door console warriors van Xbox en Playstation.
Hier vanaf 0:20 maakt hij er ook een grap over
DS? knap gedaan!quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
Was vanmiddag een constructief dagje. Of beter gezegd destructief
Leechmonger verslagen, Fire lurker verslagen en de Dragon God verslagen.
En het bazenwapen Dragon Bone Smasher bemachtigd.
BAM
Ik wilde een raid doen bij een kerk in de buurt, maar daar waren de vijanden ook een stuk sterker. Vage shit.quote:Op zondag 29 november 2020 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt in Engeland. De volgende main mission is voor power level 190 en ik ben pas 80. Heb ook niet echt side quests open staan
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnquote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
PS4-discs upgraden naar PS5-versie discussie op Budgetgaming, dat doe ik dus ook niet meer
vertel, whats up?quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
PS4-discs upgraden naar PS5-versie discussie op Budgetgaming, dat doe ik dus ook niet meer
dit is zeker waarquote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
Bohhhh die Tifa is echt wel een hendig sjieke sma. Dikke smaballen erop!
Linkje?quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef DKUp het volgende:
Er staan gewoon fora vol over die problemen. Ni No Kuni 2 Limited Edition van Media Markt zou iedereen beter kunnen verkopen destijdsquote:Op zondag 29 november 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnBG is géén discussieforum
Er is een gratis (paar maanden terug tenminste) dynamic theme van Tifa in de Storequote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
zie net je post.quote:Op zondag 29 november 2020 18:47 schreef DKUp het volgende:
Ik zei alleen dat de upgrade niet altijd werkt.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:41 schreef Blackst4r het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef Blackst4r het volgende:
[..]Alsof ik zulke degenerate tranny shizzle als avatar wil hebben.
Daarom moet je er ook galgje komen spelenquote:Op zondag 29 november 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezegd dat ik een limited edition beter kon verkopen dan spelen. Iedereen boos omdat ik een scalper zou zijnBG is géén discussieforum
Ik vraag Immortals wel voor kerst en koop Cyberpunk 2077 zelf wel. FIFA wacht maar een jaartjequote:Op zondag 29 november 2020 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie net je post.
zou trouwens ook gewoon lekker de ps4 disked versie kopenDe upgrade fix je wel.
quote:
maar nu:quote:Op zondag 29 november 2020 19:55 schreef Blackst4r het volgende:
[..]vriend, ik had toe een lange dag achter de rug, en was mijzelf niet. Bovendien had ik geyle Tifa nog niet gezien. Die Jessy mag er ook wel wezen. Zou wel schenken.
Linkje?quote:Op zondag 29 november 2020 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook galgje komen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |