Je speelt er gewoon niet genoeg opquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo niet...boeiend, hij werkt prima verder
Nou ja moet je horen, alle huidige ps5 consoles maken qua zowel delen van het geheugen als de SSD's, intern dus geen contact met wat het behoort af te koelen en alleen een metalen plaat..quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit soort dingen baren mij wel zorgen
Zal SOONY dit euvel nog gaan tackelen?
Zeer toffe, en mooie, gamequote:Op zaterdag 28 november 2020 17:54 schreef AToontje87 het volgende:
Zijn er mensen die Ghost of Tsushima hebben gespeeld? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe game met een leuke SP. Als ik e.e.a. zo online lees denk ik dat dit spel mij wel kan gaan boeien.
Alleen als je er last van hebt (garantie dus).quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit soort dingen baren mij wel zorgen
Zal SOONY dit euvel nog gaan tackelen?
Fantastische game, hele goede combat en gameplay, prima verhaal en ziet er ook prachtig uit.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:54 schreef AToontje87 het volgende:
Zijn er mensen die Ghost of Tsushima hebben gespeeld? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe game met een leuke SP. Als ik e.e.a. zo online lees denk ik dat dit spel mij wel kan gaan boeien.
Ik vind het minder dan AC hoewel het vast een betere game is.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:54 schreef AToontje87 het volgende:
quote:
Meer had ik niet nodig...quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Fantastische game, hele goede combat en gameplay, prima verhaal en ziet er ook prachtig uit.
O dit vind ik dan toch jammer om te horen. Ik heb zojuist AC Black Flag op de switch klaar, en ik moet zeggen dat het allemaal wat tegen valt. Erg eentonig en repetitief. Wellicht dat switch niet met PS te vergelijken is.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het minder dan AC hoewel het vast een betere game is.
Couldn't care less.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja moet je horen, alle huidige ps5 consoles maken qua zowel delen van het geheugen als de SSD's, intern dus geen contact met wat het behoort af te koelen en alleen een metalen plaat..
Wat is klacht nummer 1? Falend geheugen en SSD's zowel qua letterlijk gebruik als dat het trager gaat. (ja dat zijn 2 dingen, maar ze komen tegelijk voor)
Het verklaart ook de artifact problemen zoals je hier heel duidelijk kan zien.
Dit ga je veel van de huidige productie tegen komen tot de volgende batch waar ze waarschijnlijk de koperen platen en dergelijke net wat anders gaan inbouwen.. dit is echt beschamend slecht en ik zat echt te hopen op een ps5. (of series X, beide leken mij prima)
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Couldn't care less.
Hier werkt ie prima, en gaat ie kapot door dat soort onzin krijg ik een nieuwe onder garantie. Tja.
Zeker waar, maar heb wel ds al uitquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je speelt er gewoon niet genoeg op![]()
Anders was die allang oververhit.
Weer een stukje verder met hollow knight. Hoe meer ik het speel hoe gaver het wordt.
Had jij een sxs ? Dat ding is in standby ook verdomd warm nog zegquote:
Mwah mn ps4 launch model was nooit een ding waarmee ik gezeik had.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:45 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Werkelijk ieder nieuw product heeft kinderziektes. Als je zo graag meteen het nieuwe product wilt, dan heb je met dit soort dingen te maken. Dat weet je.
Heel goed van jequote:Op zaterdag 28 november 2020 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeker waar, maar heb wel ds al uit
Ik ben wel een redelijke AC-fan en ik hoor van heel mensen dat ze Ghost of Tsushima heel leuk en goed vinden. Ik kom er telkens niet echt in helaas.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:39 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
O dit vind ik dan toch jammer om te horen. Ik heb zojuist AC Black Flag op de switch klaar, en ik moet zeggen dat het allemaal wat tegen valt. Erg eentonig en repetitief. Wellicht dat switch niet met PS te vergelijken is.
Nee, komt er wel in 2021 of 2022. Helaas nul nieuwe titels die de moeite waard zijn als je een PS5 hebt momenteelquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had jij een sxs ? Dat ding is in standby ook verdomd warm nog zeg
Ik bedoelde meer of dat ze een wijziging in hun ontwerp zullen doen dat die te warme onderdelen beter gekoeld gaan worden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je er last van hebt (garantie dus).
In Nederland heb je op alle apparatuur wettelijk 2 jaar fabrieksgarantie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of dat ze een wijziging in hun ontwerp zullen doen dat die te warme onderdelen beter gekoeld gaan worden.
Hoe lang geeft Sony garantie eigenlijk? 2 jaar?
Sony geeft een jaar fabrieksgarantie, de winkel moet je garantie geven waarbij je uit mag gaan van een deugdelijke machine.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of dat ze een wijziging in hun ontwerp zullen doen dat die te warme onderdelen beter gekoeld gaan worden.
Hoe lang geeft Sony garantie eigenlijk? 2 jaar?
Uitstekende prijs. Ideale game voor al het gespuis dat nog niet next-gen is gegaan.quote:
Flink moeilijk is het ook vergeleken met Odyssey. Nu lekker bezig in de Quality mode met geile graphicsquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valhalla![]()
Ze doen hier weer een beetje wat ze met Odyssey en de DLC hebben gedaan, maar dan in de base game. Erg tof gedaan.
De combat blijft een uitdaging, ik kan er echt niets van![]()
Had daar bij Kassandra echt geen last van...
21 uurtjes op de klok nu.
Ik wilde het bijna doen, maar deze game gaat goedkoper worden en/of een PS Plus-titel een keer wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uitstekende prijs. Ideale game voor al het gespuis dat nog niet next-gen is gegaan.
Niet zo’n bijzondere port toch? Wacht wel tot ie €15,- is ofzo. Begin volgend jaar komt ook nog een expansion.quote:
Dat valt nog best wel mee.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:33 schreef DKUp het volgende:
Grafisch valt het flink tegen, dus ook een reden om het niet te doen.
Ik heb die heel even geprobeerd in Quality mode, maar eenmaal gewend aan 60fps ben ik toch maar weer terug gegaan naar de Performance mode.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:33 schreef DKUp het volgende:
Flink moeilijk is het ook vergeleken met Odyssey. Nu lekker bezig in de Quality mode met geile graphics
Misschien psychisch, maar ik vind van wel. En de frame ratel is stabiel.quote:Op zondag 29 november 2020 06:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die heel even geprobeerd in Quality mode, maar eenmaal gewend aan 60fps ben ik toch maar weer terug gegaan naar de Performance mode.
In Performance mode ziet het er aluit.
Ziet het er in Quality mode dan echt zoveel (nog) beter uit?
Geiler dan sommige volledig 3D games.quote:
Wellicht dat het in Engeland meer opvalt.quote:Op zondag 29 november 2020 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien psychisch, maar ik vind van wel. En de frame ratel is stabiel.
Normaal nooit geen problemen gehad met Bol, maar die zijn, net als andere webshops, afhankelijk van de vervoerders.quote:Op zondag 29 november 2020 08:08 schreef blessed19 het volgende:
Heren,
Welke shop aarden jullie mij aan om een spel day 1 binnen te krijgen met de post?
Ik kan namelijk niet wachten om immortals fenyx rising te kunnen spelen.
Trouwens nog bedankt voor jullie audio input. Helaas heeft mijn bravia geen ARC, dus het is een Sony soundbar/sub geworden met atmos integratie.
Goeie! Dat ga ik ook maar doen.quote:Op zondag 29 november 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Normaal nooit geen problemen gehad met Bol, maar die zijn, net als andere webshops, afhankelijk van de vervoerders.
En met de feestdagen voor de deur en Black Friday/Cyber Monday e.d. zou ik wel rekening houden met vertraging.
Wat ik zelf meestal doe is de lokale Intertoys bellen met het verzoek er een voor mij apart te houden, die ik dan zelf ophaal
Ik ben door Noorwegen gerusht en was er relatief snel. Paar uurtjes, misschien niet eens twee. Weet het niet meerquote:Op zondag 29 november 2020 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht dat het in Engeland meer opvalt.
Ik zit nog in Noorwegen, dus zodra ik in Engeland aankom, zal ik het nog eens proberen, die Quality mode.
Maar ik speel voornamelijk Demon's Souls, slechts af en toe afgewisseld met Valhalla.
Na hoeveel uur kom je eigenlijk in Engeland aan?
In principe Bol, maar deze maanden weet je het niet. PostNL is de belemmerende factor hier. Als je echt day one wil gamen kun je altijd digitaal gaan.quote:Op zondag 29 november 2020 08:08 schreef blessed19 het volgende:
Heren,
Welke shop aarden jullie mij aan om een spel day 1 binnen te krijgen met de post?
Trouwens nog bedankt voor jullie audio input. Helaas heeft mijn bravia geen ARC, dus het is een Sony soundbar/sub geworden met atmos integratie.
quote:Op zondag 29 november 2020 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben door Noorwegen gerusht en was er relatief snel. Paar uurtjes, misschien niet eens twee. Weet het niet meer
Dan zal ik er wel het dubbele over doen, ontdekkingsreiziger dat ik benquote:Op zondag 29 november 2020 09:19 schreef DKUp het volgende:
Na iets van drie uurtjes was ik in Engeland.
Thnx voor de tip. Maandag word ik geopereerd, daarna minimaal 2 tot 6 weken revalideren. Zaterdag dan maar bij Intertoys ophalen.quote:Op zondag 29 november 2020 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben door Noorwegen gerusht en was er relatief snel. Paar uurtjes, misschien niet eens twee. Weet het niet meer
[..]
In principe Bol, maar deze maanden weet je het niet. PostNL is de belemmerende factor hier. Als je echt day one wil gamen kun je altijd digitaal gaan.
Watskeburt?quote:Op zondag 29 november 2020 09:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Maandag word ik geopereerd, daarna minimaal 2 tot 6 weken revalideren. Zaterdag dan maar bij Intertoys ophalen.
Ik vond Noorwegen niet zo boeiend, heb niets met sneeuwlevels. Alles is dan zo traag voor het 'realisme' van ploeteren door de sneeuw. Gelukkig was het niet zo erg als in RDR2quote:Op zondag 29 november 2020 09:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik er wel het dubbele over doen, ontdekkingsreiziger dat ik ben
Gelukkig nietquote:Op zondag 29 november 2020 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond Noorwegen niet zo boeiend, heb niets met sneeuwlevels. Alles is dan zo traag voor het 'realisme' van ploeteren door de sneeuw. Gelukkig was het niet zo erg als in RDR2
Multipass.quote:Op zondag 29 november 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat er een Monster Hunter film komt straks.
Met Milladenk wel mijn grootste filmcrush ooit.
Milla Jovovich is iddquote:Op zondag 29 november 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk houden ze het wel bij één film. Die andere Capcom game met haar werd ietsje te lang uitgerekt in de films.quote:Op zondag 29 november 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bol, ygz,nedgamequote:Op zondag 29 november 2020 08:08 schreef blessed19 het volgende:
Heren,
Bol is in deze tijden wel een safar bet trouwens. Het gaat nu bij post nl vooral mis bij het sorteren. Bol heeft zn eigen sorteercentra waardoor de kans veeel grote is dat het pakje er de dag erna al is.quote:Op zondag 29 november 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Normaal nooit geen problemen gehad met Bol, maar die zijn, net als andere webshops, afhankelijk van de vervoerders.
En met de feestdagen voor de deur en Black Friday/Cyber Monday e.d. zou ik wel rekening houden met vertraging.
Wat ik zelf meestal doe is de lokale Intertoys bellen met het verzoek er een voor mij apart te houden, die ik dan zelf ophaal
Vele fapjes op gezet in mijn jonge jaren.quote:
Denk dat in deze tijden films weinig opleveren, waardoor vervolgen niet zo snel gemaakt worden.quote:Op zondag 29 november 2020 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze het wel bij één film. Die andere Capcom game met haar werd ietsje te lang uitgerekt in de films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |