abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196407044
Kopen zonder kijken

Woonprogramma waarin stellen de zoektocht én aankoop van hun nieuwe woning uit handen geven. De stellen laten Martijn Krabbé en zijn team (notaris Sandra Viveen, makelaar Alex van Keulen, bouwdeskundige Bob Sikkes en stylist Roos Reedijk) een huis voor hen zoeken, kopen en verbouwen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tegan op 26-11-2020 11:19:16 ]
pi_196407217
Ik heb ook twee ovens en een combimagnetron en twee vaatwassers. Mijn vrouw kookt veel voor groepjes vrienden en dan kom je er achter hoe gebrekkig de capaciteit is van een gemiddelde keuken. Ik zou niet meer terugwillen. Ook als ik voor het gezin kook en vlees gaar in een oven en ovenfriet in de andere doe, vraag ik me af hoe ik dat vroeger deed. :P
-nee-
pi_196407340
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook twee ovens en een combimagnetron en twee vaatwassers. Mijn vrouw kookt veel voor groepjes vrienden en dan kom je er achter hoe gebrekkig de capaciteit is van een gemiddelde keuken. Ik zou niet meer terugwillen. Ook als ik voor het gezin kook en vlees gaar in een oven en ovenfriet in de andere doe, vraag ik me af hoe ik dat vroeger deed. :P
Hier idem dito, heel fijn om twee ovens te hebben. Als we als gezin pizza willen eten kunnen we met 2 ovens alle pizza’s tegelijk bereiden. En inderdaad met ovenfriet en vleesgerechten.
Hallo
pi_196408575
Waarom komen er alleen blanke stelletjes in voor?
  woensdag 25 november 2020 @ 16:05:31 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196408601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef hoechst het volgende:
Waarom komen er alleen blanke stelletjes in voor?
Omdat alleen die zich inschrijven met een goed verhaal en een budget waar ze wat mee kunnen?

Overigens is de stelling onjuist. Niet alleen blanke stelletjes doen mee.
  woensdag 25 november 2020 @ 16:05:39 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_196408606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef hoechst het volgende:
Waarom komen er alleen blanke stelletjes in voor?
Die vraag was al eerder gesteld ;)
En dat is waarschijnlijk omdat vooral blanke stelletjes zich opgeven :P
disclaimer
  Tettenkoning woensdag 25 november 2020 @ 16:14:34 #7
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196408739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef hoechst het volgende:
Waarom komen er alleen blanke stelletjes in voor?
Kwestie van aanbod lijkt me :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196408961
twitter
pi_196409294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Al lang besproken en afgekaart.
speak only if it improves the silence.
pi_196409302
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Omdat alleen die zich inschrijven met een goed verhaal en een budget waar ze wat mee kunnen?

Overigens is de stelling onjuist. Niet alleen blanke stelletjes doen mee.
Ik zou me niet zomaar een zwarte kunnen herinneren, heb volgens mij toch elke aflevering gezien.
speak only if it improves the silence.
pi_196409451
quote:
3s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik zou me niet zomaar een zwarte kunnen herinneren, heb volgens mij toch elke aflevering gezien.
Ik heb een vrouw gezien die mij in elk geval half indo leek.

Gekke discussie weer. Dertigers die 4 ton bij elkaar weten te sprokkelen en de inrichting van hun huis aan een ander overlaten zijn over het algemeen blank, such is life.
-nee-
  woensdag 25 november 2020 @ 17:06:21 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196409476
quote:
3s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik zou me niet zomaar een zwarte kunnen herinneren, heb volgens mij toch elke aflevering gezien.
Er zijn toch ook andere kleuren dan donkerdonker? Die dame die klaagde over de zolder na opleveringhad duidelijk Indonesische roots. En ik heb nog geen paar dagen geleden ook aangehaald dat er lesbisch en homo stellen meegedaan. Of moet tegenwoordig perse een familielid van Akwasi of Sylvana meegedaan worden voordat het goed genoeg is.
pi_196409514
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw gezien die mij in elk geval half indo leek.

Gekke discussie weer. Dertigers die 4 ton bij elkaar weten te sprokkelen en de inrichting van hun huis aan een ander overlaten zijn over het algemeen blank, such is life.
Ik denk ook dat veel mensen dit gewoon niet uit handen wíllen geven; al zijn de resultaten mooi. Het is nogal wat, de zoektocht naar een huis uit handen geven.

De meeste mensen die meededen vond ik wel vrij... wereldvreemd soms. Maar dat kan ook aan mij liggen.
pi_196409563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:08 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel mensen dit gewoon niet uit handen wíllen geven; al zijn de resultaten mooi. Het is nogal wat, de zoektocht naar een huis uit handen geven.

De meeste mensen die meededen vond ik wel vrij... wereldvreemd soms. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ja leuk dat je dat aanhaalt. Van alle stellen hebben wij hier ook steeds tegen elkaar gezegd dat ze een slag van de molen hebben gehad, dat ze allemaal net iets anders zijn dan de stellen in mijn vriendengroep. Maar goed, ik ken ook weinig mensen die graag op tv willen, en met een camera bovenop de dynamiek van hun relatie willen. :P
-nee-
pi_196409661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Er zijn toch ook andere kleuren dan donkerdonker? Die dame die klaagde over de zolder na opleveringhad duidelijk Indonesische roots. En ik heb nog geen paar dagen geleden ook aangehaald dat er lesbisch en homo stellen meegedaan. Of moet tegenwoordig perse een familielid van Akwasi of Sylvana meegedaan worden voordat het goed genoeg is.
Nee, maar de samenleving bestaat uit meer dan alleen maar witte hetero mensen. :D Ik snap wel dat veel mensen dat niet helemaal doorhebben omdat ze vooral witte hetero mensen in hun omgeving hebben, maar er is echt meer dan dat.

Dat is ook wel leuk qua afwisseling: een keertje iemand alleen, iemand die net is gescheiden of zo of weet ik het, iemand met inderdaad een andere achtergrond en een keer een ander budget of andere eisen, een keer geen hetero stelletje, een keer een heel ander gebied, nou ja, genoeg verschillende mensen en voorkeuren in onze samenleving.
pi_196409684
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw gezien die mij in elk geval half indo leek.

Gekke discussie weer. Dertigers die 4 ton bij elkaar weten te sprokkelen en de inrichting van hun huis aan een ander overlaten zijn over het algemeen blank, such is life.
Ik heb daar geen bezwaar tegen, je hoort mij niet klagen.
speak only if it improves the silence.
pi_196409690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Er zijn toch ook andere kleuren dan donkerdonker? Die dame die klaagde over de zolder na opleveringhad duidelijk Indonesische roots. En ik heb nog geen paar dagen geleden ook aangehaald dat er lesbisch en homo stellen meegedaan. Of moet tegenwoordig perse een familielid van Akwasi of Sylvana meegedaan worden voordat het goed genoeg is.
Kennelijk wel, anders ben je niet woke.
speak only if it improves the silence.
pi_196409702
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:08 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel mensen dit gewoon niet uit handen wíllen geven; al zijn de resultaten mooi. Het is nogal wat, de zoektocht naar een huis uit handen geven.

De meeste mensen die meededen vond ik wel vrij... wereldvreemd soms. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Juist het wereldvreemde is de reden waarom ze als ultieme laatste stap hiervoor kiezen.
speak only if it improves the silence.
pi_196409835
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja leuk dat je dat aanhaalt. Van alle stellen hebben wij hier ook steeds tegen elkaar gezegd dat ze een slag van de molen hebben gehad, dat ze allemaal net iets anders zijn dan de stellen in mijn vriendengroep. Maar goed, ik ken ook weinig mensen die graag op tv willen, en met een camera bovenop de dynamiek van hun relatie willen. :P
Het leek er wel op 😂. Tsja, je moet er toch niet aan denken om daar als stel aan mee te doen. :P Ik niet in ieder geval.
  woensdag 25 november 2020 @ 17:34:46 #20
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196410009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Nee, maar de samenleving bestaat uit meer dan alleen maar witte hetero mensen. :D Ik snap wel dat veel mensen dat niet helemaal doorhebben omdat ze vooral witte hetero mensen in hun omgeving hebben, maar er is echt meer dan dat.

Dat is ook wel leuk qua afwisseling: een keertje iemand alleen, iemand die net is gescheiden of zo of weet ik het, iemand met inderdaad een andere achtergrond en een keer een ander budget of andere eisen, een keer geen hetero stelletje, een keer een heel ander gebied, nou ja, genoeg verschillende mensen en voorkeuren in onze samenleving.
Lees je wel wat ik post? Er doen niet alleen witte heterostellen mee aan het programma 8)7 . Dat is exact en het enige wat ik daar post. Hoe kan je in vredesnaam een andere boodschap daaruithalen? :?

Dat is ook al besproken in voorgaande topics. Singles zijn niet interessant voor dit programma omdat je dan de relatie dynamiek mist. Van origine was doelgroep van dit programma ook mensen die er samen niet uitkwamen door wensen die niet matchten. Dat door de woningnood het aspect "we kunnen niet betalen waar we naar zoeken" is pas dit seizoen erbij gekomen.
pi_196410500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:03 schreef hoechst het volgende:
Waarom komen er alleen blanke stelletjes in voor?
Ook al eerder gezegd. Anders zou het programma ‘urgentie sociale huurwoning huren zonder kijken’ heten.
Hallo
pi_196410666
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik post? Er doen niet alleen witte heterostellen mee aan het programma 8)7 . Dat is exact en het enige wat ik daar post. Hoe kan je in vredesnaam een andere boodschap daaruithalen? :?

Dat is ook al besproken in voorgaande topics. Singles zijn niet interessant voor dit programma omdat je dan de relatie dynamiek mist. Van origine was doelgroep van dit programma ook mensen die er samen niet uitkwamen door wensen die niet matchten. Dat door de woningnood het aspect "we kunnen niet betalen waar we naar zoeken" is pas dit seizoen erbij gekomen.
Van de 21 afleveringen - tot nu toe - was er 1 lesbisch stel en 1 meisje had half Aziatische roots. De rest allemaal wit en hetero. Je kunt er zo een bingokaartje van maken eigenlijk. :)

Je komt met de, in mijn ogen, kinderachtige opmerking ‘moet tegenwoordig perse een familielid van Akwasi of Sylvana meegedaan worden voordat het goed genoeg is’, terwijl je zelf ook wel kan inschatten dat dat niet het ‘probleem’ is als we het hebben over diversiteit in dit programma.

Vandaar ook m’n opmerking dat niet heel Nederland bestaat uit witte heterostellen (die op zoek zijn naar een jaren 30 huis), maar dat ik ook heel goed begrijp dat sómmige mensen dat besef niet hebben omdat ze niet in aanraking komen met andere mensen.

Ik hoop dat ze wat met de feedback gaan doen en het in komende seizoenen een beetje anders wordt.
pi_196410673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:05 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Ook al eerder gezegd. Anders zou het programma ‘urgentie sociale huurwoning huren zonder kijken’ heten.
Ja, want als je niet wit en hetero bent, dan zit of wil je in een sociale huurwoning. Een hypotheek (van 4 ton) is dan uitgesloten; alleen witte hetero mensen kunnen dat.
pi_196410892
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ja, want als je niet wit en hetero bent, dan zit of wil je in een sociale huurwoning. Een hypotheek (van 4 ton) is dan uitgesloten; alleen witte hetero mensen kunnen dat.
Dat is wel de grootste groep ja. Dit wordt min of meer bevestigd door Martijn Krabbé.

En eerlijk gezegd zie ik in mijn woonplaats ook heel weinig zwarte/bruine/gele mensen die koopwoningen van +400k bezitten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sebbeszweet op 25-11-2020 18:38:58 ]
Hallo
  woensdag 25 november 2020 @ 19:13:43 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_196411500
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:18 schreef Nieuwsnieuws het volgende:


Ik hoop dat ze wat met de feedback gaan doen en het in komende seizoenen een beetje anders wordt.
Als die diverse doelgroep zich niet opgeeft houdt het op he. Het is geen make over showtje waarbij je een leuke dag krijgt aangeboden. Het is nogal wat om even ongezien een paar ton door een ander te laten uitgeven. Dus ze kunnen wel willen dat de deelnemers divers zijn, als de deelnemers dat zelf niet willen gebeurt dat niet :')
disclaimer
pi_196411707
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:13 schreef SQ het volgende:

[..]

Als die diverse doelgroep zich niet opgeeft houdt het op he. Het is geen make over showtje waarbij je een leuke dag krijgt aangeboden. Het is nogal wat om even ongezien een paar ton door een ander te laten uitgeven. Dus ze kunnen wel willen dat de deelnemers divers zijn, als de deelnemers dat zelf niet willen gebeurt dat niet :')
Ook jammer dat die diversiteit zo geforceerd overal moet worden doorgevoerd. Owee als er geen manke homosexuele neger in een rolstoel in je programma zit.
Hallo
  woensdag 25 november 2020 @ 19:29:05 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_196411731
Milfje trouwens, die Alina uit Assendelft.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_196413117
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:33 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Dat is wel de grootste groep ja. Dit wordt min of meer bevestigd door Martijn Krabbé.

En eerlijk gezegd zie ik in mijn woonplaats ook heel weinig zwarte/bruine/gele mensen die koopwoningen van +400k bezitten.
😩
pi_196413197
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 19:13 schreef SQ het volgende:

[..]

Als die diverse doelgroep zich niet opgeeft houdt het op he. Het is geen make over showtje waarbij je een leuke dag krijgt aangeboden. Het is nogal wat om even ongezien een paar ton door een ander te laten uitgeven. Dus ze kunnen wel willen dat de deelnemers divers zijn, als de deelnemers dat zelf niet willen gebeurt dat niet :')
Daar heb je gelijk in, toch is ‘t jammer. Na het zoveelste vaak toch ook wel saaie heterokoppel met dezelfde woonwensen en budgetten heb ik het wel gezien, dus ik hoop op andere mensen, woonwensen, budgetten etc. En als dr nog zo’n soortgelijk seizoen komt met zulke mensen kap ik gewoon wel met kijken, ook prima :P
pi_196413351
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:05 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, toch is ‘t jammer. Na het zoveelste vaak toch ook wel saaie heterokoppel met dezelfde woonwensen en budgetten heb ik het wel gezien, dus ik hoop op andere mensen, woonwensen, budgetten etc. En als dr nog zo’n soortgelijk seizoen komt met zulke mensen kap ik gewoon wel met kijken, ook prima :P
Best wel een kwalijke en in essentie ook wel een discriminerende reactie. Wat maakt het nu uit of de kandidaten blank, zwart, bruin, homo etc. zijn? Ik snap niet dat er mensen zijn die op deze manier naar televisie kijken.
Hallo
pi_196416714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:13 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Best wel een kwalijke en in essentie ook wel een discriminerende reactie. Wat maakt het nu uit of de kandidaten blank, zwart, bruin, homo etc. zijn? Ik snap niet dat er mensen zijn die op deze manier naar televisie kijken.
Ga jij nou serieus beweren dat dít een discriminerende reactie is? Nadat je zelf het volgende zei:

quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:33 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Dat is wel de grootste groep ja. Dit wordt min of meer bevestigd door Martijn Krabbé.

En eerlijk gezegd zie ik in mijn woonplaats ook heel weinig zwarte/bruine/gele mensen die koopwoningen van +400k bezitten.
;(
pi_196417130
Wat is dit nou weer voor geneuzel. Donkere mensen geven zich niet op, en dan stop je met kijken omdat het programma niet divers genoeg is.
Oké, ze mogen weleens een andere laag van de bevolking pakken. Mensen met een lager budget die echt echt echt geen huis kunnen vinden. Daar zit een veel grotere uitdaging in. Maar dan nog ga je stelletjes niet kiezen op kleur. Dat is even kwalijk als wat er beweerd wordt: dat er alleen blanken worden gekozen.
Klagen omdat de diversiteit niet geforceerd wordt, is klagen om het klagen.
Tap tap tap
  donderdag 26 november 2020 @ 07:29:55 #33
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196417332
Kap eens met dat gezeik met z'n allen. Manmanman ik word er zo verdomd moe van :r

Wat o.a. @SQ zegt: als er geen niet-blanke koppels zijn die mee willen doen of er zijn geen homo koppels die zich opgeven, dan houdt het op. Maar al die verbolgen Twitter sneeuwklokjes en SJW's kunnen die gewoon een keer kappen met overal een rasisme en discriminatie probleem van te maken?

Bedankt namens 99,5% van Nederland.
  donderdag 26 november 2020 @ 08:43:31 #34
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196417894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:33 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Dat is wel de grootste groep ja. Dit wordt min of meer bevestigd door Martijn Krabbé.

En eerlijk gezegd zie ik in mijn woonplaats ook heel weinig zwarte/bruine/gele mensen die koopwoningen van +400k bezitten.

Hier wel heeeeeeel veel (expats). Maar die gaan zich echt niet inschrijven voor dat programma :D .

Simpelweg omdat die niet met hun kop op tv moeten en wél weten wat ze kunnen kopen met hun geld.
pi_196417999
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 18:33 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Dat is wel de grootste groep ja. Dit wordt min of meer bevestigd door Martijn Krabbé.

En eerlijk gezegd zie ik in mijn woonplaats ook heel weinig zwarte/bruine/gele mensen die koopwoningen van +400k bezitten.
Dat!

Plus, ik kan me voorstellen dat als mensen in Amsterdam wonen en nooit buiten de stad komen, dat ze de TV erg "blank" vinden, alleen als je buiten de stad komt dan zul je zien dat de rest van Nederland ook erg blank is. In Friesland, Groningen (excl. stad), Drenthe, Zeeland, etc. is het ook behoorlijk zoeken naar donkere mensen. Als ik een gemiddelde talkshow kijk, dan vind ik het juist vaak erg geforceerd gekleurd.

Maar als leuke, gekleurde, homoseksuele stelletjes zich aanmelden (met een werkbaar budget), dan denk ik niet dat ze bij de TV daar een enkel probleem mee hebben.

Ter info: 1 op de 7 heeft een niet-westerse migratie-achtergrond in Nederland, de meeste stelletjes zijn niet gemengd, dus in ongeveer 1 op de 7 afleveringen zou je een migratie-stel mogen verwachten als het volledig willekeurig verdeeld is... alleen zul je bij koopwoningen zien dat veel minder dan 1 op de 7 een niet-westerse migratie-achtergrond heeft, plus dat ze misschien ook nog eens minder kijken naar dit programma (en laat staan mee willen doen)... dan wordt de spoeling dus gewoon heel erg dun en mag je blij zijn met eens in de paar seizoenen een stelletje met een niet-westerse migratie-achtergrond.

[ Bericht 2% gewijzigd door MrBadGuy op 26-11-2020 09:03:09 ]
pi_196418056
Elk programma heeft nu eenmaal zijn eigen doelgroep aan deelnemers. Als ik naar Help mijn man is een klusser kijk, komen de deelnemers ook bijna altijd uit dezelfde sociale klasse. Misschien omdat het probleem daar vaker speelt, of misschien dat anderen wat meer moeite hebben om de vuile was buiten te hangen.

De deelnemers aan Kopen zonder kijken zijn vooral mensen die status ontlenen aan hun woning. Daarom hebben ze ook vaak hetzelfde onmogelijke eisenpakket.
pi_196418209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:13 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Best wel een kwalijke en in essentie ook wel een discriminerende reactie. Wat maakt het nu uit of de kandidaten blank, zwart, bruin, homo etc. zijn? Ik snap niet dat er mensen zijn die op deze manier naar televisie kijken.
😂

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, na 20 keer dezelfde types in dezelfde steden, dezelfde budgetten met dezelfde woonwensen vind ik het saai worden. Diversiteit in mensen/koppels/woonwensen/budgetten is voor mij interessanter.
pi_196418258
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 06:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit nou weer voor geneuzel. Donkere mensen geven zich niet op, en dan stop je met kijken omdat het programma niet divers genoeg is.
Oké, ze mogen weleens een andere laag van de bevolking pakken. Mensen met een lager budget die echt echt echt geen huis kunnen vinden. Daar zit een veel grotere uitdaging in. Maar dan nog ga je stelletjes niet kiezen op kleur. Dat is even kwalijk als wat er beweerd wordt: dat er alleen blanken worden gekozen.
Klagen omdat de diversiteit niet geforceerd wordt, is klagen om het klagen.
Je zou gewoon beter kunnen lezen. Ik vind het ook apart dat diversiteit hier door iedereen wordt gekoppeld aan een kleurtje en verder niet. Er is nog meer verschil tussen mensen dan alleen een kleur, zoals ik hier al een paar keer heb aangegeven. (Maar ik begrijp ook dat veel mensen dan niet beseffen als hun omgeving voornamelijk uit dezelfde mensen bestaat.)
pi_196418382
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Je zou gewoon beter kunnen lezen. Ik vind het ook apart dat diversiteit hier door iedereen wordt gekoppeld aan een kleurtje en verder niet. Er is nog meer verschil tussen mensen dan alleen een kleur, zoals ik hier al een paar keer heb aangegeven. (Maar ik begrijp ook dat veel mensen dan niet beseffen als hun omgeving voornamelijk uit dezelfde mensen bestaat.)
Je hebt het steeds over heterosexuele witte blanke koppels.
Hallo
  donderdag 26 november 2020 @ 09:21:08 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_196418383
Mensenkinderen zeg, kunnen we deze niet-relevante discussie gewoon nu staken en ons gewoon weer lekker gaan ergeren aan Roos de heliumdoos en de uitbouw van Bob? En het anders op Twitter voortzetten ofzo? Thanks namens bijna alle kijkers van deze show.
disclaimer
pi_196418400
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Je zou gewoon beter kunnen lezen. Ik vind het ook apart dat diversiteit hier door iedereen wordt gekoppeld aan een kleurtje en verder niet. Er is nog meer verschil tussen mensen dan alleen een kleur, zoals ik hier al een paar keer heb aangegeven. (Maar ik begrijp ook dat veel mensen dan niet beseffen als hun omgeving voornamelijk uit dezelfde mensen bestaat.)
Mijn omgeving bestaat inderdaad voornamelijk uit mensen met een westerse achtergrond. Shit happens in dorpen buiten de Randstad. Ik ken wel andere mensen. Homo's, lesbiennes, biseksuelen, mensen met een beperking, jonge moeders, oude moeders, mensen met mentale problemen, mensen met lichamelijke aandoeningen, weduwes en weduwnaars. Allemaal dezelfde mensen ja. Jij bent degene die voornamelijk loopt te nuilen over witte koppels.
Tap tap tap
pi_196418446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 08:43 schreef bleiblei het volgende:

Hier wel heeeeeeel veel (expats). Maar die gaan zich echt niet inschrijven voor dat programma :D .

Simpelweg omdat die niet met hun kop op tv moeten en wél weten wat ze kunnen kopen met hun geld.
Ik zou überhaupt niet weten wie wat voor huis koopt.
Tap tap tap
pi_196419088
Oh ja oké :D Nou ja als steeds dezelfde types worden geselecteerd, met dezelfde woonwensen en eisen en budgetten en in nagenoeg dezelfde steden omdat dat alleen de mensen zijn die zich opgeven, kijk ik gewoon niet meer, want ‘t is voorspelbaar.

En dat terwijl zo’n programma zich ook goed zou lenen om andere problemen op de woningmarkt te laten zien, trouwens. Dus juist die starters met een kleiner budget (1 keer gezien) die nergens tussenkomen of oudere mensen (is wel 1/2 keer voorbij gekomen) die gelijkvloers willen wonen bijvoorbeeld.

Heb ook het idee dat sommige koppels zich nu opgeven omdat ze weten dat de resultaten mooi zijn. Bij het laatste koppel had ik dat sterk. Die hadden volgens mij prima zelf kunnen bieden op een leuk huis zonder dat er problemen waren. Dit is een invulling van mijn kant, maar daar leek er wel een beetje op.
pi_196419131
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Je zou gewoon beter kunnen lezen. Ik vind het ook apart dat diversiteit hier door iedereen wordt gekoppeld aan een kleurtje en verder niet. Er is nog meer verschil tussen mensen dan alleen een kleur, zoals ik hier al een paar keer heb aangegeven. (Maar ik begrijp ook dat veel mensen dan niet beseffen als hun omgeving voornamelijk uit dezelfde mensen bestaat.)
Alle mensen zijn uniek, elk stel in dit programma is weer een nieuw stel... maar jij rekent ze af op hun huidskleur en seksuele geaardheid (en budget). Zeker een D66'er of GL'er? _O-
  donderdag 26 november 2020 @ 10:32:25 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196419237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:20 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

Heb ook het idee dat sommige koppels zich nu opgeven omdat ze weten dat de resultaten mooi zijn. Bij het laatste koppel had ik dat sterk. Die hadden volgens mij prima zelf kunnen bieden op een leuk huis zonder dat er problemen waren. Dit is een invulling van mijn kant, maar daar leek er wel een beetje op.
Sorry maar, je gaat met dit programma een contract met een notaris aan waarbij je het programma carte blanche geeft terwijl jij ervoor betaalt: dat vind ik best een stap en een beslissing die je niet zomaar neemt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196419308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 17:18 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Nee, maar de samenleving bestaat uit meer dan alleen maar witte hetero mensen. :D Ik snap wel dat veel mensen dat niet helemaal doorhebben omdat ze vooral witte hetero mensen in hun omgeving hebben, maar er is echt meer dan dat.

Dat is ook wel leuk qua afwisseling: een keertje iemand alleen, iemand die net is gescheiden of zo of weet ik het, iemand met inderdaad een andere achtergrond en een keer een ander budget of andere eisen, een keer geen hetero stelletje, een keer een heel ander gebied, nou ja, genoeg verschillende mensen en voorkeuren in onze samenleving.
Wanneer gaan de diversiteitsgoeroes nou eens snappen dat niet in elke groep mensen een geforceerde afspiegeling van de maatschappij te vinden moet zijn? Verschillende mensen hebben verschillende interesses, wensen en mogelijkheden. Je pool "deelnemers" bestaat door die verschillen tussen mensen nu eenmaal niet uit een prachtige afspiegeling van de maatschappij. Of het nu voor een tv-programma is, voor een bepaalde functie binnen je bedrijf of de potentiële leden voor een bepaalde sportclub is, het zal je niet lukken om volledig 'divers' te zijn.

Of moeten we miljonairskinderen in Laren gaan forceren om te voetballen? Omdat die op de lokale voetbalclub ondervertegenwoordigd zijn? En moeten we dan een iemand met een kleurtje en exotische naam forceren om zich aan te melden bij de golfclub? Nee, zo werkt diversiteit niet.

Bij dit programma zoeken ze deelnemers met een budget waar op zich een prima woning voor te vinden is, maar die vanwege het pittige (en soms tegenstrijdige) eisenpakket, twee paar linkerhanden en moeite om ergens doorheen te kijken niet hun droomhuis vinden. Maar die door hun huidige woonsituatie toch wel tamelijk dringend op zoek zijn naar een ander huis.
Gezinsuitbreiding is nu eenmaal een belangrijke reden om het startersflatje achter je te laten en op zoek te gaan naar een gezinswoning. Het budget wat benodigd is voor een succesvolle zoektocht van Alex is simpelweg niet in alle lagen van de bevolking voorhanden. En 60-ers die kleiner willen wonen, hebben meestal dusdanig budget (overwaarde) dat ze er zelf wel uitkomen. Het stel van vorig seizoen kon dan weer geen geschikte gelijkvloerse woning vinden zonder bovenburen en met tuin. En kwam dus toch in aanmerking voor het programma.
pi_196419343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:20 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Oh ja oké :D Nou ja als steeds dezelfde types worden geselecteerd, met dezelfde woonwensen en eisen en budgetten en in nagenoeg dezelfde steden omdat dat alleen de mensen zijn die zich opgeven, kijk ik gewoon niet meer, want ‘t is voorspelbaar.

En dat terwijl zo’n programma zich ook goed zou lenen om andere problemen op de woningmarkt te laten zien, trouwens. Dus juist die starters met een kleiner budget (1 keer gezien) die nergens tussenkomen of oudere mensen (is wel 1/2 keer voorbij gekomen) die gelijkvloers willen wonen bijvoorbeeld.
Oplossing staat in je antwoord. Of kijk gewoon naar ‘mensen’ inplaats van blanke/zwarte/bruine/homo etc.

Ok nu genoeg hierover wat mij betreft.
Hallo
pi_196419624
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sorry maar, je gaat met dit programma een contract met een notaris aan waarbij je het programma carte blanche geeft terwijl jij ervoor betaalt: dat vind ik best een stap en een beslissing die je niet zomaar neemt.
Ik weet hoe het proces werkt. Het laatste koppel met bijna 7 ton te besteden had best veel keuze (zoals ook wel te zien was dat Bob en Alex in een helemaal af huis stonden), dan is meedoen aan zo’n programma volgens mij meer een ‘luxe’ dan mensen die wonen in een klein hol en nergens tussen kunnen komen op de woningmarkt. Maar ik kan ernaast zitten uiteraard. Ik zei al: is een invulling.
pi_196419733
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:01 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Ik weet hoe het proces werkt. Het laatste koppel met bijna 7 ton te besteden had best veel keuze (zoals ook wel te zien was dat Bob en Alex in een helemaal af huis stonden), dan is meedoen aan zo’n programma volgens mij meer een ‘luxe’ dan mensen die wonen in een klein hol en nergens tussen kunnen komen op de woningmarkt. Maar ik kan ernaast zitten uiteraard. Ik zei al: is een invulling.
Dat huis dat af was, was ook nog eens goedkoper. Dat had het koppel zonder dit programma zelf kunnen aankopen.

Maar omdat dit programma de verbouwing als middelpunt heeft hebben ze dat natuurlijk niet gedaan en hebben ze lekker 2 tonnetjes verbrast op de bouwval. :')
pi_196419970
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook twee ovens en een combimagnetron en twee vaatwassers. Mijn vrouw kookt veel voor groepjes vrienden en dan kom je er achter hoe gebrekkig de capaciteit is van een gemiddelde keuken. Ik zou niet meer terugwillen. Ook als ik voor het gezin kook en vlees gaar in een oven en ovenfriet in de andere doe, vraag ik me af hoe ik dat vroeger deed. :P
En ook hier twee ovens, een stoomovencombi en een magnetroncombi. Is ideaal.
In mijn volgende keuken ook twee vaatwassers zodat 1 voor vuile is en 1 voor schone vindt dat leegruimen altijd zo'n pokke werk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196422249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat huis dat af was, was ook nog eens goedkoper. Dat had het koppel zonder dit programma zelf kunnen aankopen.

Maar omdat dit programma de verbouwing als middelpunt heeft hebben ze dat natuurlijk niet gedaan en hebben ze lekker 2 tonnetjes verbrast op de bouwval. :')
Dat lag op de verkeerde locatie.......
speak only if it improves the silence.
  donderdag 26 november 2020 @ 15:48:55 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_196422941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En ook hier twee ovens, een stoomovencombi en een magnetroncombi. Is ideaal.
In mijn volgende keuken ook twee vaatwassers zodat 1 voor vuile is en 1 voor schone vindt dat leegruimen altijd zo'n pokke werk.
1 voor schone, dus je gaat de inhoud van de vuile vaatwasser nadat hij een programma heeft gedraaid overzetten in de schone vaatwasser zodat je het servies en de glazen niet hoeft op te bergen in een kast :?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_196422963
quote:
11s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

1 voor schone, dus je gaat de inhoud van de vuile vaatwasser nadat hij een programma heeft gedraaid overzetten in de schone vaatwasser zodat je het servies en de glazen niet hoeft op te bergen in een kast :?
Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.
Ik heb genoeg keukenkastjes maar ondertussen gebruik ik elke keer dezelfde spullen.

Overigens vond ik de verbouwing wel erg aan de prijs. Daar zet je bijna een nieuwbouw huis voor neer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 november 2020 @ 15:52:28 #54
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_196422992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.
Ik heb genoeg keukenkastjes maar ondertussen gebruik ik elke keer dezelfde spullen.

Overigens vond ik de verbouwing wel erg aan de prijs. Daar zet je bijna een nieuwbouw huis voor neer.
Ik probeer te begrijpen hoe je het gebruikt. Zodra de vaatwasser vuil aan is geweest, wissel je dan van vaatwasser zodat rechts 'vaatwasser schoon' en links 'vaatwasser vuil' is in plaats van andersom?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_196423002
quote:
3s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik probeer te begrijpen hoe je het gebruikt. Zodra de vaatwasser vuil aan is geweest, wissel je dan van vaatwasser zodat rechts 'vaatwasser schoon' en links 'vaatwasser vuil' is in plaats van andersom?
Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 november 2020 @ 17:53:28 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196424357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.
Ideaal _O_
pi_196424669
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ideaal _O_
En waarom zou je het voor die ¤600 niet doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 november 2020 @ 18:34:03 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_196429421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.
Dat zou hier absoluut fout gaan, zelfs als ik een grote sticker met "Vandaag in deze!!" op zou plakken zou schoon en vuil nog door elkaar komen te staan.
Overigens draait hij bij ons altijd 's nachts en ruim ik hem 's morgens gewoon leeg, dat werkt hier soms al niet (kind dat een gebruikt ontbijtbordje in de vaatwasser met schone vaat zet bijvoorbeeld).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196430099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.
Ik heb genoeg keukenkastjes maar ondertussen gebruik ik elke keer dezelfde spullen.

Overigens vond ik de verbouwing wel erg aan de prijs. Daar zet je bijna een nieuwbouw huis voor neer.
@bleiblei @SQ hier hebben we hem weer, de discussie over twee vaatwassers :D
Somebody that I used to know
  vrijdag 27 november 2020 @ 23:10:01 #61
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196446338
Wat was die discussie, ik ben zelf iemand die mensen een snel SJW zouden noemen en het gebrek aan diversiteit in dit programma is gewoon omdat ze specifieke groepen targetten.

Generatie X immigranten koppels wiens ouders van niets komen die al blij zijn met een afgetrapte kluswoning geven zich hier hier voor op.
Stellen met redelijke opleidingen maar gewoon enkele tegenslagen hebben gehad en realistisch zijn geven zich hier niet voor op.
Hoogopgeleid toevallig gemixt stel met realistische wensen geven zich hier niet voor op.
Mensen met bv duidelijk hulp in de familie geven zich hier (bijna nooit, uitzondering enkele afleveringen) niet voor op.
Stellen zonder kinderen, dus met minder kosten, geven zich minder snel op.

En ik zou me ook niet zo 123 opgeven dus de uitschieters blijven over. Ik zou best wel een seizoen willen van mensen die net altijd naast het net vissen; maar dan moet RTL ook erkennen hoe enorm fucked de markt is en dat is geen feelgood dus ja.

[ Bericht 8% gewijzigd door DumpTruck op 28-11-2020 00:05:31 (extra reden en spelling) ]
Schapen zijn relax.
pi_196450842
Staat al een nieuwe aflevering op Videoland. Het zijn Pien en Alex met hun zoontje Nolan, wonend in een eengezinswoning in Nijmegen en ze lopen tegen de muren op.. Ze moeten een nieuw huis!
pi_196450872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:49 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Staat al een nieuwe aflevering op Videoland. Het zijn Pien en Alex met hun zoontje Nolan, wonend in een eengezinswoning in Nijmegen en ze lopen tegen de muren op.. Ze moeten een nieuw huis!
Zwanger voor of na het tweede reclameblok?
Tap tap tap
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 november 2020 @ 10:59:21 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196450950
Leuk idee wel, dit programma. Kijk er graag naar.

Als ik niet met mijn hoofd op tv hoefde zou ik het misschien nog wel overwegen. We passen in elk geval wel in het plaatje blank hetero stel met relatief genoeg geld, maar een verrotte huizenmarkt in midden Nederland.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  zaterdag 28 november 2020 @ 11:28:14 #65
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_196451308
Ik moet bij die discussie over het huis van Guus Meeuwis ook aan dit
programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Da hopman op 30-11-2020 08:16:44 ]
De mensen zijn gek geworden
pi_196451315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:49 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Staat al een nieuwe aflevering op Videoland. Het zijn Pien en Alex met hun zoontje Nolan, wonend in een eengezinswoning in Nijmegen en ze lopen tegen de muren op.. Ze moeten een nieuw huis!
Wat een leuk stel. Lijkt precies Kate Hudson die vrouw
  zaterdag 28 november 2020 @ 11:30:09 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196451334
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:59 schreef Kreator het volgende:
Leuk idee wel, dit programma. Kijk er graag naar.

Als ik niet met mijn hoofd op tv hoefde zou ik het misschien nog wel overwegen. We passen in elk geval wel in het plaatje blank hetero stel met relatief genoeg geld, maar een verrotte huizenmarkt in midden Nederland.
Met alle locaties van de afgelopen afleveringen zou midden Nederland al interessant worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196457665
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moedt bij die discussie over het huus van Guus Meeuwis ook aan di 5t programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Eeuwig, eeuwig, meeuwis zonde! Zo'n markant huis van 100 jaar oud af te breken en er een totaal fantasieloze bunker (vast energiezuinig met kookeiland) ervoor in de plaats te zetten. Koop dan nondedju een stuk bouwgrond en plaats daar zoiets op.
pi_196458226
In het programma vaak de wens jaren-30 woning met karakteristieke elementen. Vervolgens worden er hele achtergevels gesloopt met glasinloodramen en openslaande houten deuren en er een of andere wanstaltige uitbouw tegenaan geplet met aluminium schuifdeuren. Ook dat gezeik om altijd die open keuken wens, nondedju, waarom dan een jaren-30 huis willen? Dichte keuken met het originele doorgeefluikje kan toch ook en is karakteristiek. Paneeldeuren werden ook gesloopt om plaats te maken voor de glazen (om te kotsen) aluminium zwarte deuren.

Zoveel wansmaak in deze tv-serie niet eerder gezien.

Net als de schrootjeshoos uit de jaren'70.

[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 28-11-2020 21:21:07 ]
pi_196458357
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moedt bij die discussie over het huus van Guus Meeuwis ook aan di 5t programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Ik rijd hier dagelijks langs -O- In het echt is het donkerder dan op de foto. En foeilelijk.
pi_196463717
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:29 schreef Fugue het volgende:

[..]

Wat een leuk stel. Lijkt precies Kate Hudson die vrouw
Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer. :)

Was me niet helemaal duidelijk hoeveel geld er nou precies is uitgegeven, want ze hadden dus ook nog overwaarde van hun verkochte huis en dat werd halverwege ook nog bij de verbouwing gebruikt, maar werd niet gezegd hoeveel.
pi_196464321
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moedt bij die discussie over het huus van Guus Meeuwis ook aan di 5t programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Misschien is het aan de achterkant wel helemaal open en licht. Kan me zo voorstellen dat guus graag wat privacy heeft.
speak only if it improves the silence.
  Official ESF Kreviewer zondag 29 november 2020 @ 11:29:51 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196464331
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 10:22 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer. :)

Was me niet helemaal duidelijk hoeveel geld er nou precies is uitgegeven, want ze hadden dus ook nog overwaarde van hun verkochte huis en dat werd halverwege ook nog bij de verbouwing gebruikt, maar werd niet gezegd hoeveel.
Deden ze idd geheimzinnig over maar kan me niet voorstellen dat ze nóg meer in dat huis hebben gepompt. 140k voor die verbouwingen vond ik al aardig aan de prijs.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_196464410
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blues op 29-11-2020 11:49:12 ]
pi_196464424
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 10:22 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer. :)

Was me niet helemaal duidelijk hoeveel geld er nou precies is uitgegeven, want ze hadden dus ook nog overwaarde van hun verkochte huis en dat werd halverwege ook nog bij de verbouwing gebruikt, maar werd niet gezegd hoeveel.
Graag in spoiler als de uitzending nog niet op tv geweest is, dank.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 29-11-2020 11:49:25 ]
  zondag 29 november 2020 @ 12:29:17 #76
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_196464839
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2020 11:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Misschien is het aan de achterkant wel helemaal open en licht. Kan me zo voorstellen dat guus graag wat privacy heeft.
Dan wel voorzien van zwarte Belisol kozijnen hoop ik. Anders blijf je niet in de jaren 20 remake van een jaren 30 huis.
De mensen zijn gek geworden
  zondag 29 november 2020 @ 13:12:29 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196465333
Morgen geen uitzending i.v.m. extra docu over de zaak Nicky Verstappen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 november 2020 @ 08:04:16 #78
176766 crew  zoem
zoemt
pi_196479848
• Discussie over diversiteit mag een stuk minder, het gaat hier over kopen zonder kijken.
• Spoilers uiteraard in een spoiler-tag, zodat anderen die live willen kijken ook kunnen meelezen.

* zoem vliegt weer weg
  maandag 30 november 2020 @ 08:14:25 #79
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_196479902
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Da hopman op 30-11-2020 08:15:30 (Verkeerd geplakt ) ]
De mensen zijn gek geworden
pi_196486345
Ik heb vandaag op Videoland de nieuwe aflevering gezien van de Australische versie. Wat een irritante vrouw deed daaraan mee zeg... ze was zo extreem geobsedeerd door de vloer (moest exact dezelfde zijn als in haar oude huis) dat ze eerst niet eens naar de rest van het huis keek :')

Ik wacht nog een week tot de NL'se versie weer op TV komt. Want subs...
  maandag 30 november 2020 @ 17:31:23 #81
3542 Gia
User under construction
pi_196486433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moet bij die discussie over het huis van Guus Meeuwis ook aan dit
programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Ik heb een jaren 30 woning waar de vorige eigenaar kunststof kozijnen in gezet heeft. Wel met de kleine ruitjes, maar die zitten tussen het glas.

Zo jammer.
  maandag 30 november 2020 @ 20:29:31 #82
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196488938
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 17:25 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb vandaag op Videoland de nieuwe aflevering gezien van de Australische versie. Wat een irritante vrouw deed daaraan mee zeg... ze was zo extreem geobsedeerd door de vloer (moest exact dezelfde zijn als in haar oude huis) dat ze eerst niet eens naar de rest van het huis keek :')

Ik wacht nog een week tot de NL'se versie weer op TV komt. Want subs...
Kun je die op Videoland aanzetten? Volgens mij kijk ik wel altijd met ondertiteling!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196490382
Over de nieuwe aflevering..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196490523
Over nieuwe aflevering

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo
pi_196490905
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Over nieuwe aflevering

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel vermeld hoor. Alles was op.. en je weet de aankoopprijs van het huis en hun totale budget.
pi_196491684
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:35 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Is wel vermeld hoor. Alles was op.. en je weet de aankoopprijs van het huis en hun totale budget.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196494335
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:35 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Is wel vermeld hoor. Alles was op.. en je weet de aankoopprijs van het huis en hun totale budget.
Toen was ik zeker wat drinken halen, heb dat
Volledig gemist
Hallo
pi_196494526
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 21:56 schreef Ace1 het volgende:
Over de nieuwe aflevering..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196499533
Gek, de laatste aflevering stond gisteravond nog online op Videoland (maar ik viel in slaap), vandaag niet meer. Hebben jullie dat ook?
pi_196499696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:44 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Gek, de laatste aflevering stond gisteravond nog online op Videoland (maar ik viel in slaap), vandaag niet meer. Hebben jullie dat ook?
Ja, zat vanochtend lekker te kijken en moest na 45 min stoppen (kind ziek op school). Kom ik thuis (het viel mee) en wil ik met een kop thee verder kijken. Is ie eraf gehaald |:(
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:01:10 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196499848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:44 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Gek, de laatste aflevering stond gisteravond nog online op Videoland (maar ik viel in slaap), vandaag niet meer. Hebben jullie dat ook?
Misschien omdat ie nog op de TV moet worden uitgezonden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:02:32 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196499869
Van hun website:
quote:
Op maandag 7 december verschijnt de aflevering op televisie. Op 14 december is de laatste aflevering van het seizoen te zien, maar niet getreurd: seizoen vier is dit voorjaar al te zien!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196499945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Misschien omdat ie nog op de TV moet worden uitgezonden?
Bij Videoland kun je een week vooruit kijken. Dat kon gisteren ook, maar vandaag blijkbaar niet meer. :?
pi_196500392
Was er gisteren geen aflevering? Want hij staat niet op RTL XL ;(
Koel en donker bewaren
pi_196500506
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:52 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt zonde.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:10:17 #96
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196500794
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:51 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ja, zat vanochtend lekker te kijken en moest na 45 min stoppen (kind ziek op school). Kom ik thuis (het viel mee) en wil ik met een kop thee verder kijken. Is ie eraf gehaald |:(
Ah dan ben ik niet gek.
Schapen zijn relax.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:28:40 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196502060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Was er gisteren geen aflevering? Want hij staat niet op RTL XL ;(
Lees eens een keertje wat posts terug?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196503512
Die kerel is overigens wel stereotype fokker. Ben benieuwd welke user het is
Hallo
pi_196556760
Heb vanavond een oude aflevering teruggekeken die blijkbaar dinsdag op tv was uitgezonden? Tweede seizoen, eerste aflevering. Bram en Sammy ofzo. In Amersfoort. En ik fiets er morgen langs *O*
Somebody that I used to know
pi_196557694
Ik kijk hem nu terug. Wist niet dat er dinsdag toch een aflevering was. Wel leuk koppel: Bram en Sanne ^O^ Wat een kast van een huis. Snap niet dat ze dit niet zelf konden fixen voor dit budget. Genoeg budget :7

[ Bericht 18% gewijzigd door Joosie200 op 05-12-2020 00:29:04 ]
mag het weten
pi_196559441
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:57 schreef Postbus100 het volgende:
Heb vanavond een oude aflevering teruggekeken die blijkbaar dinsdag op tv was uitgezonden? Tweede seizoen, eerste aflevering. Bram en Sammy ofzo. In Amersfoort. En ik fiets er morgen langs *O*
Toch niet :{
Somebody that I used to know
pi_196606670
Nu dus wel nieuwe aflevering?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196606701
Zeg het maar, is er een 2e kind op komst?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 20:35:46 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606746
Ben zo blij dat ik op dit moment geen huis hoef te kopen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_196606767
Ah, een jaren 30 woning
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:37:20 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196606786
PIENJOOOO
  maandag 7 december 2020 @ 20:38:24 #107
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606811
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:36 schreef franklop het volgende:
Ah, een jaren 30 woning
Jij je huis al verkocht?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:38:42 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196606818
Hoezo weet hij dat dat nu niet gaat gebeuren.
  maandag 7 december 2020 @ 20:38:50 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196606821
"Ik hou van fris"
"Nieuwbouw dus?"
"Nee dat heeft geen ziel"
pi_196606841
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Jij je huis al verkocht?
Yup! 1 bod gehad en die geaccepteerd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 20:40:05 #111
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606855
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef franklop het volgende:

[..]

Yup! 1 bod gehad en die geaccepteerd
Nice! Gefeliciteerd! Boven de vraagprijs?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:40:25 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196606865
Wow. Mooie badkamer.
pi_196606883
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nice! Gefeliciteerd! Boven de vraagprijs?
Ook nog eens. :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 20:41:18 #114
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606899
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef franklop het volgende:

[..]

Ook nog eens. :)
*O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:41:54 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196606919
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef franklop het volgende:

[..]

Ook nog eens. :)
Rijke tata gespot!
  maandag 7 december 2020 @ 20:42:23 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606936
Dan heb je 6 jaar verbouwd en dan geen vaatwasser geplaatst :') _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_196606937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die aflevering met dat huis dat alleen bestond uit muren en een dak is al geweest, vrij aan het begin van het seizoen, als je die bedoelt. Was geloof ik inderdaad die bij Jinek.
@Guanabana dit is de aflevering die ik bedoel met 'you've got some balls' *O*
Somebody that I used to know
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:42:47 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196606948
Schuifpuitje kan geregeld worden dankzij Belisol _O_
pi_196606951
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Rijke tata gespot!
Je weet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 20:43:28 #120
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196606968
Zo heel klein is dat huis toch niet?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 7 december 2020 @ 20:44:50 #121
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196607009
Yeah Bob vind dat ik een goed huis heb gekocht *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:44:51 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196607011
Weer zo'n bijzondere jongen.
pi_196607018
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 20:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

@:Guanabana dit is de aflevering die ik bedoel met 'you've got some balls' *O*
Ik kijk nu niet, maar ik kijk het morgen terug!
Koel en donker bewaren
pi_196607051
Het zijn echt altijd exact dezelfde stelletjes, waar halen ze die toch elke keer weer vandaan
  maandag 7 december 2020 @ 20:50:58 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196607180
Dat zullen de stelletjes zijn die zich het meeste aanmelden... ze hebben het geld en ze willen er eigenlijk zelf geen moeite meer in stoppen.
pi_196607219
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Schuifpuitje kan geregeld worden dankzij Belisol _O_
Verschrikkelijk zielloos, zo'n plastic of aluminium schuifpui.

Wij hebben gekozen voor houten openslaande paneeldeuren. Mooi karakteristiek.
pi_196607258
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
Zo heel klein is dat huis toch niet?
De 115m2 die ze voor het nieuwe huis wensen zal inderdaad niet heel veel groter zijn. Maar als ik het goed begrijp, hebben ze in het 'oude' huis maar twee slaapkamers.
  maandag 7 december 2020 @ 20:55:43 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196607294
Die muur _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:56:14 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196607309
Wauw.
  maandag 7 december 2020 @ 20:57:22 #130
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196607350
Alex die Bob persifleert _O-

Wat een bouwval :')
  maandag 7 december 2020 @ 20:57:55 #131
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196607366
Wat een verschrikking :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_196607374
Bob moet wel aan het werk gehouden worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 20:59:11 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196607400
Bob heeft geld nodig
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 20:59:26 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196607409
Aanbouw _O_

Daar gaat de tuin.
  maandag 7 december 2020 @ 20:59:31 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196607414
Jaaaaaa Bob de Uitbouwer is er weer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 december 2020 @ 20:59:45 #136
123170 alors
zlata1234
pi_196607423
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:46 schreef Remco het volgende:
Het zijn echt altijd exact dezelfde stelletjes, waar halen ze die toch elke keer weer vandaan
Idd :') 'we willen een huis met een ziel' en dan vervolgens van binnen alles strak en modern doen. Ja prima hoor, zou ik ook doen, ik heb niks met oude meuk, maar waarom moet die buitenkant dan per se 'oud'?
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:04:36 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:05:24 #138
123170 alors
zlata1234
pi_196607543
Ik vind eigenlijk dat voor straf dat 'glas in lood' raam erin moet blijven zitten.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 december 2020 @ 21:05:49 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196607556
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaa Bob de Uitbouwer is er weer
Met schuifpui he!

Bij dat huis passen beter openslaande deuren, maar die heeft de sponsor niet denk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 7 december 2020 @ 21:05:59 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196607560
Hopelijk komen ze dadelijk langs het huis van René le Blanc
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196607571
quote:
Als hij heeft moeten overbieden is er geen 130k over voor Bob
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196607594
quote:
Veel te klein.. nog steeds te weinig slaapkamers.
pi_196607658
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef alors het volgende:

[..]

Idd :') 'we willen een huis met een ziel' en dan vervolgens van binnen alles strak en modern doen. Ja prima hoor, zou ik ook doen, ik heb niks met oude meuk, maar waarom moet die buitenkant dan per se 'oud'?
Hebben ze toch gelijk in? Het gemiddelde nieuwbouwhuis is gewoon een sfeerloze blokkendoos natuurlijk. Dat heeft een hele andere uitstraling dan een ouder huis dat modern is ingericht.
pi_196607670
Blijft moeilijk dat navigeren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196607692
Vermoeiende vent
pi_196607735
Hopelijk komt er wat extra budget na verkoop eigen woning :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:14:44 #147
123170 alors
zlata1234
pi_196607765
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Hebben ze toch gelijk in? Het gemiddelde nieuwbouwhuis is gewoon een sfeerloze blokkendoos natuurlijk. Dat heeft een hele andere uitstraling dan een ouder huis dat modern is ingericht.
Alsof oud gelijk staat aan sfeer.

https://www.funda.nl/koop(...)e-beauvoirstraat-22/

Niks mis mee ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196607773
quote:
Is echt een hele leuke buurt/straat.
  maandag 7 december 2020 @ 21:17:24 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196607814
quote:
Wat een boel geld voor een huis van dat formaat in die staat.
Dat moet wel een hele gewilde wijk zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 december 2020 @ 21:17:33 #150
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196607821
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:14 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof oud gelijk staat aan sfeer.

https://www.funda.nl/koop(...)e-beauvoirstraat-22/

Niks mis mee ^O^
Sfeerloos standaard hok. En vooral die achtertuin ;( .
pi_196607836
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:14 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof oud gelijk staat aan sfeer.

https://www.funda.nl/koop(...)e-beauvoirstraat-22/

Niks mis mee ^O^
Haha, dat is nou precies waar ik aan denk bij een sfeerloos nieuwbouwhuis. Het is gewoon erg vierkant en steriel allemaal.

Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik snap goed dat die mensen daar ongelukkig van zouden worden.
pi_196607840
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een boel geld voor een huis van dat formaat in die staat.
Dat moet wel een hele gewilde wijk zijn...
Pal bij de Uni...Super gewild :Y
pi_196607921
Wacht maar tot jullie binnen zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:22:33 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196607940
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Pal bij de Uni...Super gewild :Y
Zou wel graag een paar straten verderop in de wijk zitten, dit zit nog vrij dicht bij een drukke kruising.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 december 2020 @ 21:22:35 #155
123170 alors
zlata1234
pi_196607942
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Haha, dat is nou precies waar ik aan denk bij een sfeerloos nieuwbouwhuis. Het is gewoon erg vierkant en steriel allemaal.

Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik snap goed dat die mensen daar ongelukkig van zouden worden.
De binnenkant wordt bij al die zogenaamd karakteristieke huizen ook altijd helemaal gestript van alle karakteristieke elementen en als een nieuwbouwwoning ingericht. Waarom is die buitenkant zo heilig dan?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196607950
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Veel te klein.. nog steeds te weinig slaapkamers.
Ik tel in de situatie voor verbouwing 4 slaapkamers.

Waarschijnlijk gaat de kleine slaapkamer opgeofferd worden tbv badkamer. Iets wat mijns inziens niet nodig is:
- Een hoekje van de slaapkamer bij de oude badkamer aan de voorkant trekken en je kan een riant wastafelmeubel kwijt in de nieuw ontstane nis.
- Daar tegenover een douche van goed formaat.
- En er is al een separaat toilet.

Een goede badkamer hoeft niet groot te zijn. Wasmachine/droger kunnen prima een plek vinden op de voorzolder.
pi_196607957
Lekker vanaf de bank tv kijken.. onee kan niet.
  maandag 7 december 2020 @ 21:23:21 #158
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196607966
Leuke tuin wel, beetje jammer dat Bob er meteen een heel stuk vanaf wil halen voor een uitbouw...
pi_196607979
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:22 schreef Szura het volgende:

[..]

Zou wel graag een paar straten verderop in de wijk zitten, dit zit nog vrij dicht bij een drukke kruising.
Ik heb er jaren prima gewoond.
  maandag 7 december 2020 @ 21:24:04 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196607988
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Hebben ze toch gelijk in? Het gemiddelde nieuwbouwhuis is gewoon een sfeerloze blokkendoos natuurlijk. Dat heeft een hele andere uitstraling dan een ouder huis dat modern is ingericht.
Het zijn volgens mij meestal vooral de nieuwbouwwijken die amper sfeer ademen, plus dat de tuinen klein zijn, de huizen dicht op elkaar staan.

Als alle sfeer uit zo'n jaren 20/30/50/60 woning gerenoveerd wordt zou het gros waarschijnlijk zelfs liever een nieuwbouwwoning op dezelfde plek hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196608077
O dat is toch prima budget, waar hij om vroeg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608080
335k voor een bouwval
  maandag 7 december 2020 @ 21:28:48 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608108
335k voor een krot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608112
140k voor verbouwing daarmee kan iedere mongool er een top huis van maken :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:29:18 #165
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608123
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:27 schreef Duiveltja het volgende:
335k voor een bouwval
Toch 24k onder de vraagprijs.
pi_196608140
Mensen moeten eens letten op wat voor onzin die interieur stylisten uitkramen. Bij vtwonen ook zo
  maandag 7 december 2020 @ 21:30:22 #167
123170 alors
zlata1234
pi_196608152
Mijn oren bloeden.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:31:04 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608169
Haten op drummers :')
  maandag 7 december 2020 @ 21:31:12 #169
123170 alors
zlata1234
pi_196608171
Vandaar die platen _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196608174
Ja mensen, je weet nooit wat je buren allemaal doen..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:32:02 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608188
Toevallig net een Post-it over het Applelogo.
  maandag 7 december 2020 @ 21:32:10 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608191
Zeik niet over drummers joh, klootzak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 december 2020 @ 21:32:38 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608204
Roos :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608211
Roos is 45 maar voelt zich nog helemaal 25
pi_196608237
Lekker kut naast drummers
  maandag 7 december 2020 @ 21:35:08 #176
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608259
Kan die buurman niet elektronisch drummen? Doe ik ook, geeft geen overlast.
Don't let my username fool you...
pi_196608278
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef Duiveltja het volgende:
Roos is 45 maar voelt zich nog helemaal 25
Eerder 2.5, waar is Roosopunicorn.gif als je hem nodig hebt :+
mag het weten
pi_196608306
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Metalfreak het volgende:
Kan die buurman niet elektronisch drummen? Doe ik ook, geeft geen overlast.
Als ze platen op de muur hebben moeten aanbrengen dan denk ik het niet zal wel een mongool zijn
  maandag 7 december 2020 @ 21:37:23 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608313
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Metalfreak het volgende:
Kan die buurman niet elektronisch drummen? Doe ik ook, geeft geen overlast.
Elektronisch drummen kan toch niet tippen aan een echt drumstel man _O- _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608336
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Szura het volgende:

[..]

Elektronisch drummen kan toch niet tippen aan een echt drumstel man _O- _O-
Prima doe dat dan in een studio. Niet in een woonwijk
  maandag 7 december 2020 @ 21:40:07 #181
123170 alors
zlata1234
pi_196608369
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Prima doe dat dan in een studio. Niet in een woonwijk
Idd, vind het wel de omgekeerde wereld als je extra isolatie moet aanbrengen omdat de buurman graag drumt. En het zal niet gaan om een uurtje per week als daar isolatie voor wordt aangebracht. En ze toevallig even langs gingen en ook op dat moment gedrumd werd...
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 december 2020 @ 21:40:58 #182
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608384
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Szura het volgende:

[..]

Elektronisch drummen kan toch niet tippen aan een echt drumstel man _O- _O-
Nee, voor een live optreden niet nee, maar voor oefenen is het prima met gaasvellen. En als je dan zo nodig per se echt wil drummen thuis, bouw je maar een geluidsdichte ruimte. :)
Don't let my username fool you...
  maandag 7 december 2020 @ 21:41:35 #183
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196608396
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef alors het volgende:

[..]

Idd, vind het wel de omgekeerde wereld als je extra isolatie moet aanbrengen omdat de buurman graag drumt. En het zal niet gaan om een uurtje per week als daar isolatie voor wordt aangebracht. En ze toevallig even langs gingen en ook op dat moment gedrumd werd...
Nou inderdaad, is vast zo’n type die geen zin heeft om rekening met zijn buren te houden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 7 december 2020 @ 21:44:11 #184
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196608446
Ik vond de 2 laatste stellen (dus inclusief die laatste die op videoland staan) wel leuk.
Wel beide de grap maken over dat alle anderen zwanger zijn.

Stel van deze week was wel duidelijk laks met de corona, lekker komt Martijn langs en je hebt alle keren gewoon bezoek half op schoot.
Schapen zijn relax.
  maandag 7 december 2020 @ 21:45:50 #185
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196608486
Ik zou het huis als direct op Funda zetten na oplevering, met zo'n buurman. Vreselijk, dit ga je dus ook horen als je in de tuin zit.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:46:34 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608508
Heb je een mooi huis, hangen ze overal dat kuttegeltje op.
  maandag 7 december 2020 @ 21:46:39 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196608511
Wat een kille woonkamer zeg...
  maandag 7 december 2020 @ 21:47:11 #188
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196608523
Wat een lelijke goedkope uitbouw, het lijkt wel een aangebouwde schuur.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 7 december 2020 @ 21:47:18 #189
123170 alors
zlata1234
pi_196608525
drie ovens? :') Wat moet je daar nou mee?
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 december 2020 @ 21:47:41 #190
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608534
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:46 schreef James1988 het volgende:
Wat een kille woonkamer zeg...
Dat ja, totaal niet gezellig.
Don't let my username fool you...
pi_196608535
Verschrikkelijke vloer in woonkamer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:47:48 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608536
Wat een donker hok
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608537
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:45 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou het huis als direct op Funda zetten na oplevering, met zo'n buurman. Vreselijk, dit ga je dus ook horen als je in de tuin zit.
dit dus. Zit je lekker met zo'n drum mongool naast je.

Zal juridisch toch wel wat tegen te doen zijn?
  maandag 7 december 2020 @ 21:48:03 #194
123170 alors
zlata1234
pi_196608544
Weer die lelijke messing kranen. Over twee jaar ben je die helemaal zat.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196608546
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef James1988 het volgende:
Leuke tuin wel, beetje jammer dat Bob er meteen een heel stuk vanaf wil halen voor een uitbouw...
In dit geval is de tuin zo diep dat er voor de verandering meer dan een postzegel-terras over blijft nadat de uitbouw is geplaatst.

Helaas wel weer de foeilelijke prefab delen met zwart hout (houtlook?) van de sponsors. Een huis als dit verdient gewoon een traditioneel gebouwde uitbouw.
  maandag 7 december 2020 @ 21:48:15 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608547
Jawel, plant in de badkamer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608555
Vond hun oude huis mooier
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608556
Zal de buurman in de woonkamer drummen?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:48:39 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608559
Die glimmende tegels in de badkamer, iewl.
pi_196608565
Niemand die die tegels horizontaal doet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:48:56 #201
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608567
Lelijke badkamer, verschrikkelijk lelijke tegels en ook dat messing...
Don't let my username fool you...
  maandag 7 december 2020 @ 21:49:26 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196608573
Die badkamer, vreselijk...
  maandag 7 december 2020 @ 21:49:47 #203
123170 alors
zlata1234
pi_196608580
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

dit dus. Zit je lekker met zo'n drum mongool naast je.

Zal juridisch toch wel wat tegen te doen zijn?
Is heel lastig... met huurders kan een woningstichting soms nog iets, met koophuizen motje hopen dat je politie of gemeente iets doet. Maar dat soort dingen heeft meestal niet echt prioriteit.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:50:02 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608585
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:48 schreef Szura het volgende:
Jawel, plant in de badkamer
Scheelt, in hun oude badkamer hadden ze er meer.
pi_196608588
Zolder niet gedaan, teleurstelling incoming
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:50:20 #206
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196608591
Ik heb hun moodboards niet goed gezien, maar de stijl komt niet echt overeen met de vintage look van hun vorige woning.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196608601
Woonkamer leek me erg klein
pi_196608602
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

Is heel lastig... met huurders kan een woningstichting soms nog iets, met koophuizen motje hopen dat je politie of gemeente iets doet. Maar dat soort dingen heeft meestal niet echt prioriteit.
Wat mooie speakers en fijne techno als tegengeluid
  maandag 7 december 2020 @ 21:51:40 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608612
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:50 schreef Rianne84 het volgende:
Woonkamer leek me erg klein
Erg kil vooral
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_196608619
Degene die de elektra in de badkamer heeft gedaan moet dringend terug naar school. Stopcontacten bij de wastafels zonder klepje...
pi_196608620
Doen ze nog een paar maanden later interview als ze er een tijdje gewoond hebben
  maandag 7 december 2020 @ 21:52:43 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608628
Moet toch echt een galmbak van jewelste zijn...
Don't let my username fool you...
pi_196608635
Van buiten ziet de uitbouw er echt niet uit.
  maandag 7 december 2020 @ 21:53:09 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608636
What the hell is dat met die houten buitenkant van de aanbouw
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 december 2020 @ 21:53:40 #215
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196608644
Budget was zeker op voor raambekleding, of er ws geen sponsor.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 7 december 2020 @ 21:53:41 #216
123170 alors
zlata1234
pi_196608645
Zij heeft iets van Kate Hudson trouwens.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196608646
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef Szura het volgende:
What the hell is dat met die houten buitenkant van de aanbouw
Ze houden van klussen, dus kunnen ze zelf nog wat bijhouden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608650
Lekker tv kijken zo
  maandag 7 december 2020 @ 21:53:53 #219
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608651
Je kan alleen vanaf de zijkant tv kijken? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:54:14 #220
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608656
Lekker schuin TV kijken :')

Elle keer zo'n debiele opstelling rond de tv. Haat Roos tv kijken ofzo?
pi_196608658
Maar dat bad is amper 1.60?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608676
Nog steeds maar 2 slaapkamers
pi_196608685
Kijk, dit is een prima reactie op de zolder
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:56:09 #224
123170 alors
zlata1234
pi_196608691
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:55 schreef Rianne84 het volgende:
Nog steeds maar 2 slaapkamers
Ja bijzonder idd...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196608693
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:55 schreef Rianne84 het volgende:
Nog steeds maar 2 slaapkamers
Ja dat dacht ik al toen die had in het begin over dat washok had, wat raar. Lijkt me de belangrijkste wens uit het rijtje.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 21:56:25 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608694
Op de stoel waar Roos nu zit kan je beter tv kijken.
pi_196608697
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:55 schreef Rianne84 het volgende:
Nog steeds maar 2 slaapkamers
Naja de zolder kan je nog wel verbouwen tot slaapkamer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:56:31 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196608698
Niet zwanger?!(!?!?!?!?!?!?!?
  maandag 7 december 2020 @ 21:56:47 #229
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196608702
Van die zolder kan je toch een ruime slaapkamer creeren? Ze hebben nog 9 maanden...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 7 december 2020 @ 21:56:54 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196608705
475.000 uitgegeven, maar nog geen zolder voltooid
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 december 2020 @ 21:57:27 #231
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_196608717
Naast die tv vond ik het vooral raar dat ze een slaapkamer hebben opgeofferd voor de badkamer. Nu hebben ze nog steeds hetzelfde aantal slaapkamers en zijn ze dus feitelijk alleen verhuisd voor de vaatwasser :D

Al zullen ze wel een mooie slaapkamer kunnen maken van die zolder gok ik zo.
  maandag 7 december 2020 @ 21:57:28 #232
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_196608718
quote:
13s.gif Op maandag 7 december 2020 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Lekker schuin TV kijken :')

Elle keer zo'n debiele opstelling rond de tv. Haat Roos tv kijken ofzo?
Dat haten interieurstylisten altijd. Ik ken ook zo iemand die zich daar mee bezig hield, had een minitv op een onhandige plek, want dat was anders esthetisch onverantwoord... :')
Don't let my username fool you...
pi_196608724
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat mooie speakers en fijne techno als tegengeluid
Volgens mij zag ik bij die gozer in het oude huis een elektrische gitaar staan. Kunnen ze gezellig samen jammen. :P
pi_196608726
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:56 schreef Szura het volgende:
475.000 uitgegeven, maar nog geen zolder voltooid
Maar wel 80k extra waarde!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608733
Ik denk elke keer dat Roos gepersifleerd wordt terwijl ze het zelf is.
pi_196608748
Nieuwe aflevering doet Giel Beelen mee :D Of het is zijn tweelingbroer
Hallo
pi_196608792
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nieuwe aflevering doet Giel Beelen mee :D Of het is zijn tweelingbroer
Hopelijk niet, want bij Giel kijk ik niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_196608817
Over de nieuwe.. en laatste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 22:02:43 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196608822
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat haten interieurstylisten altijd. Ik ken ook zo iemand die zich daar mee bezig hield, had een minitv op een onhandige plek, want dat was anders esthetisch onverantwoord... :')
Ik zit juist overal te kijken of ie netjes aan de wand hangt etc, dus dit valt me altijd op :D
  maandag 7 december 2020 @ 22:07:32 #240
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196608910
Is er eigenlijk niemand die hun oude huis gevonden heeft op funda? Ben wel benieuwd wat het verschil in grootte nu was. Het nieuwe zat op 115+24 dus zeg 140m2. Én een garage (telt niet mee in woonoppervlak maar wel heeeel veel bergruimte).
  maandag 7 december 2020 @ 22:09:04 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196608935
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:07 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk niemand die hun oude huis gevonden heeft op funda? Ben wel benieuwd wat het verschil in grootte nu was. Het nieuwe zat op 115+24 dus zeg 140m2. Én een garage (telt niet mee in woonoppervlak maar wel heeeel veel bergruimte).
De nieuwe was pré uitbouw toch 105?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196608940
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:02 schreef Ace1 het volgende:
Over de nieuwe.. en laatste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo
  maandag 7 december 2020 @ 22:12:46 #243
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_196608977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196609033
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:12 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee
pi_196609128
Ik vind het altijd zonde als ze zo’n erker niet benutten. Dat was een paar afleveringen geleden ook al zo. Daar wordt dan plompverloren een bank voor gepleurd, ipv dat ze het bij de kamer betrekken.

Verder was ook die badkamer erg onpraktisch ingericht, met dat douchescherm zo dicht op de wasbak. Ik denk dat je daar niet eens kan bukken zonder met je kont tegen het douchescherm aan te botsen. Laat staan dat gezinsleden elkaar kunnen passeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2020 22:23:04 ]
  maandag 7 december 2020 @ 22:22:18 #246
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196609129
Lijkt mij sterk dat er geen afzuigkap is. Zal wel een ingebouwde zijn met recirculatie filters, wat overigens waardeloos maar dat terzijde
  maandag 7 december 2020 @ 22:24:25 #247
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196609171
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

De nieuwe was pré uitbouw toch 105?
Oh ja, 105 inderdaad. Zit op 130m2. Das ook niet je van het voor de rest van je leven :o . Maar goed, die zolder was wel echt laag en klein. Als ze daar wat aan doen in de toekomst scheelt dat al veel.
pi_196609177
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt mij sterk dat er geen afzuigkap is. Zal wel een ingebouwde zijn met recirculatie filters, wat overigens waardeloos maar dat terzijde
Het werd zelfs nog benoemd..
  maandag 7 december 2020 @ 22:25:41 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196609189
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt mij sterk dat er geen afzuigkap is. Zal wel een ingebouwde zijn met recirculatie filters, wat overigens waardeloos maar dat terzijde
Dat valt best mee. Mijn ouwe 15 jaar geleden was waardeloos. Wat wij nu hebben (al een jaar) werkt perfect :) .
  maandag 7 december 2020 @ 22:25:55 #250
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_196609193
Ik heb ook geen afzuigkap, maar wel een rookmelder vlak boven m'n fornuis :') gelukkig gaat ie bijna nooit af, dus het is prima te doen :P
Maar mijn balkon zit wel aan de keuken, dus die deur kan gewoon open en dat doe ik meestal wel.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 december 2020 @ 22:44:42 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196609495
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:07 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk niemand die hun oude huis gevonden heeft op funda? Ben wel benieuwd wat het verschil in grootte nu was. Het nieuwe zat op 115+24 dus zeg 140m2. Én een garage (telt niet mee in woonoppervlak maar wel heeeel veel bergruimte).
Had het huisnummer niet meegekregen, dus de uitzending even opnieuw gekeken. :P

https://www.funda.nl/koop(...)iezendwarsstraat-13/
  maandag 7 december 2020 @ 22:44:42 #252
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196609496
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:24 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Het werd zelfs nog benoemd..
Geen idee heb niet gekeken :P geen Videoland hier dus zie het volgende week pas ;)
  maandag 7 december 2020 @ 22:47:08 #253
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196609546
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat valt best mee. Mijn ouwe 15 jaar geleden was waardeloos. Wat wij nu hebben (al een jaar) werkt perfect :) .
Ik zeg dat het niet werkt maar als ik mag kiezen dan liever gewoon een pijp naar buiten ^O^ veel gezonder ook schijnt. Dat wisselen van de filters is een ding wat veel mensen niet doen.

Net als WTW, die filters worden ook weinig vervangen. Moet ik ook hoognodig weer doen B-)
  maandag 7 december 2020 @ 23:41:23 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196610361
Oké. Ze zijn dus van 96m wonen via 105m naar 129m. wonen gegaan. En van 2 slaapkamers naar...2 slaapkamers.
Maar wel een donkere glimmende badkamer en een vaatwasser!! En vooral maar liefst 3 (!!!) ovens. Why???
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 december 2020 @ 00:35:58 #255
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196610733
Dat ze ondanks veel logische redenen wel echt voor duurzaam gingen is wel cool.
Schapen zijn relax.
  dinsdag 8 december 2020 @ 01:53:25 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196611228
Irritante vent was dat.
pi_196611290
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef golfer het volgende:
Oké. Ze zijn dus van 96m wonen via 105m naar 129m. wonen gegaan. En van 2 slaapkamers naar...2 slaapkamers.
Maar wel een donkere glimmende badkamer en een vaatwasser!! En vooral maar liefst 3 (!!!) ovens. Why???
Plus zolder dus 3 slaapkamers zou je zeggen.
pi_196611299
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 22:22 schreef Heph844 het volgende:
Ik vind het altijd zonde als ze zo’n erker niet benutten. Dat was een paar afleveringen geleden ook al zo. Daar wordt dan plompverloren een bank voor gepleurd, ipv dat ze het bij de kamer betrekken.

Verder was ook die badkamer erg onpraktisch ingericht, met dat douchescherm zo dicht op de wasbak. Ik denk dat je daar niet eens kan bukken zonder met je kont tegen het douchescherm aan te botsen. Laat staan dat gezinsleden elkaar kunnen passeren.
Hoe zou je dat beter kunnen benutten?
  dinsdag 8 december 2020 @ 08:42:25 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_196612721
Helaas, komend seizoen zit al vol dus wij mogen niet meedoen ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 8 december 2020 @ 08:46:20 #260
3542 Gia
User under construction
pi_196612751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 02:17 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Hoe zou je dat beter kunnen benutten?
Brede vensterbank met kussentjes als leeshoek. Of volzetten met grote planten.
Of speeltafel van kind in de erker.
Bank ervoor vind ik ook jammer. Is ruimte genoeg voor een betere indeling.
  dinsdag 8 december 2020 @ 08:59:26 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_196612919
Deze aflevering voelde een beetje afgeraffeld, ik kan er de vinger niet helemaal op leggen. Voelde ook alsof Roos gewoon snel wat meubels naar binnen heeft geschoven. De indeling was raar, maar ik krijg ook niet bedacht hoe het nou beter zou kunnen. Eethoek naar voren en zithoek naar achteren wellicht.
En ja, graag meer slaapkamers willen en er dan alsnog maar 2 hebben. Voor 2 ton meer. :')
disclaimer
pi_196613083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:59 schreef SQ het volgende:
Deze aflevering voelde een beetje afgeraffeld, ik kan er de vinger niet helemaal op leggen. Voelde ook alsof Roos gewoon snel wat meubels naar binnen heeft geschoven. De indeling was raar, maar ik krijg ook niet bedacht hoe het nou beter zou kunnen. Eethoek naar voren en zithoek naar achteren wellicht.
En ja, graag meer slaapkamers willen en er dan alsnog maar 2 hebben. Voor 2 ton meer. :')
Had ik ook wel een beetje. Maar die zolder valt best nog wel tot slaapkamer te maken. Opslagruimte hebben ze al met de garage
pi_196615256
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
Degene die de elektra in de badkamer heeft gedaan moet dringend terug naar school. Stopcontacten bij de wastafels zonder klepje...
Sinds wanneer? Ik heb de afgelopen tien jaar in vier huizen gewoond, maar kan me geen klepje op stopcontacten bij de wastafel herinneren.
Tap tap tap
pi_196615409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sinds wanneer? Ik heb de afgelopen tien jaar in vier huizen gewoond, maar kan me geen klepje op stopcontacten bij de wastafel herinneren.
Hoeft ook niet, de badkamer is in zones verdeeld. De zone boven de wastafel hoeft niet voorzien te zijn van een klepje.
speak only if it improves the silence.
pi_196615421
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef golfer het volgende:
Oké. Ze zijn dus van 96m wonen via 105m naar 129m. wonen gegaan. En van 2 slaapkamers naar...2 slaapkamers.
Maar wel een donkere glimmende badkamer en een vaatwasser!! En vooral maar liefst 3 (!!!) ovens. Why???
Hebben wij ook. Combi magnetron, hoge druk stoomoven en een gewone stoomoven. Waarom? Geen idee. Ik kook nooit :') en mijn vrouw eigenlijk ook maar beperkt :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 12:54:27 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196616476
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef golfer het volgende:
Oké. Ze zijn dus van 96m wonen via 105m naar 129m. wonen gegaan. En van 2 slaapkamers naar...2 slaapkamers.
Maar wel een donkere glimmende badkamer en een vaatwasser!! En vooral maar liefst 3 (!!!) ovens. Why???
Drie ovens is nergens voor nodig. Zonde van je ruimte.
pi_196616566
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Drie ovens is nergens voor nodig. Zonde van je ruimte.
Hier hadden we het begin dit topic ook al over. Wij hebben er ook drie en gebruiken ze best vaak! Als je voor groepjes kookt heb je ze best nodig, zeker als je ook taart of ander baksels erbij wilt maken. :Y
-nee-
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:02:32 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196616603
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Hier hadden we het begin dit topic ook al over. Wij hebben er ook drie en gebruiken ze best vaak! Als je voor groepjes kookt heb je ze best nodig, zeker als je ook taart of ander baksels erbij wilt maken. :Y
Hmmzz, dat neem ik dan van je aan.
pi_196620134
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:02 schreef Ace1 het volgende:
Over de nieuwe.. en laatste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was wel echt geweldig, die zelfspot en dat sarcasme van hem 😃
pi_196620856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december [quote]3s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2581047/11/25#p196615409]dinsdag 8 december 2020 11:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, de badkamer is in zones verdeeld. De zone boven de wastafel hoeft niet voorzien te zijn van een klepje.
2020 11:30[/url] schreef CherryLips het volgende:[/b]

[..]

Sinds wanneer? Ik heb de afgelopen tien jaar in vier huizen gewoond, maar kan me geen klepje op stopcontacten bij de wastafel herinneren.
[/quote]

Een straal van 60cm rond de wastafelkraan valt wel degelijk binnen de zone voor 'spatwaterdicht' (zone 2). Ook de 60cm boven de kraan.

Hier werd gesproken over een meubel van 60 cm. De kranen zitten niet op het uiterste uiteinde van het meubel, dus minder dan 60 cm verwijderd van de stopcontacten die precies tussen beide wastafels op kraanhoogte waren gemonteerd.

Stopcontacten die ver genoeg verwijderd zijn van een kraan hoeven idd niet voorzien te worden van een klepje.
pi_196620964
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Drie ovens is nergens voor nodig. Zonde van je ruimte.
Als wij vrienden te eten hebben, maak ik graag oven-gerechten. De meeste ovengerechten kun je namelijk al 95% voorbereiden ruim voordat je gasten arriveren. Zodra je gasten er zijn hoef je dan alleen de laatste hand aan het gerecht te leggen en de ovenschalen in de oven te schuiven. Maar wanneer je gerecht uit meerdere schalen bestaat, met verschillende bereidingsduur en vooral temperatuur zijn meerdere ovens zeer welkom.

Ovengerechten zorgen ervoor dat je daadwerkelijk tijd kan doorbrengen met je gasten. In plaats van je uit te sloven in de keuken terwijl je gasten al lekker van hun drankje en evt een borrelhapje genieten.
pi_196621223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als wij vrienden te eten hebben, maak ik graag oven-gerechten. De meeste ovengerechten kun je namelijk al 95% voorbereiden ruim voordat je gasten arriveren. Zodra je gasten er zijn hoef je dan alleen de laatste hand aan het gerecht te leggen en de ovenschalen in de oven te schuiven. Maar wanneer je gerecht uit meerdere schalen bestaat, met verschillende bereidingsduur en vooral temperatuur zijn meerdere ovens zeer welkom.

Ovengerechten zorgen ervoor dat je daadwerkelijk tijd kan doorbrengen met je gasten. In plaats van je uit te sloven in de keuken terwijl je gasten al lekker van hun drankje en evt een borrelhapje genieten.
Als je ze hebt gebruik je ze vast, maar drie lijkt me ook wel veel. Zo'n mega keuken was het ook weer niet.
Scheelt dat ik ook niet kapot ben van ovengerechten.
pi_196622210
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:59 schreef SQ het volgende:
Deze aflevering voelde een beetje afgeraffeld, ik kan er de vinger niet helemaal op leggen. Voelde ook alsof Roos gewoon snel wat meubels naar binnen heeft geschoven. De indeling was raar, maar ik krijg ook niet bedacht hoe het nou beter zou kunnen. Eethoek naar voren en zithoek naar achteren wellicht.
En ja, graag meer slaapkamers willen en er dan alsnog maar 2 hebben. Voor 2 ton meer. :')
Het straalde inderdaad niet echt de luxe die je voor dit budget verwacht uit. Kleine keuken, maar twee slaapkamers.
  woensdag 9 december 2020 @ 09:28:53 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196632816
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef golfer het volgende:
Oké. Ze zijn dus van 96m wonen via 105m naar 129m. wonen gegaan. En van 2 slaapkamers naar...2 slaapkamers.
Maar wel een donkere glimmende badkamer en een vaatwasser!! En vooral maar liefst 3 (!!!) ovens. Why???
Die zolder kan nog een derde kamer worden, maar dan moeten ze niet te snel aan de tweede beginnen :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 9 december 2020 @ 11:22:41 #275
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196634477
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef Ivo1985 het volgende:
Als wij vrienden te eten hebben, maak ik graag oven-gerechten. De meeste ovengerechten kun je namelijk al 95% voorbereiden ruim voordat je gasten arriveren. Zodra je gasten er zijn hoef je dan alleen de laatste hand aan het gerecht te leggen en de ovenschalen in de oven te schuiven. Maar wanneer je gerecht uit meerdere schalen bestaat, met verschillende bereidingsduur en vooral temperatuur zijn meerdere ovens zeer welkom.

Ovengerechten zorgen ervoor dat je daadwerkelijk tijd kan doorbrengen met je gasten. In plaats van je uit te sloven in de keuken terwijl je gasten al lekker van hun drankje en evt een borrelhapje genieten.
Dus in plaats van je uit te sloven in de keuken doe je dat maar met je 3 ovens :')

En wat een onzin dat een fatsoenlijke maaltijd koken zoveel tijd kost. Steak/vis en aardappels bakken of frites in de frituur gooien is amper 15 minuten werk (en de salade die je erbij serveert kun je ook voorbereiden, net als het voor- en nagerecht) :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196638350
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef James1988 het volgende:
"Ik hou van fris"
"Nieuwbouw dus?"
"Nee dat heeft geen ziel"
Ja dat is altijd leuk. En het dan vervolgens wel helemaal VT wonen nieuwbouwstijl inrichten.
Al moet ik zeggen dat ik dat deze keer vond meevallen. De badkamer was wel verschrikkelijk en ook had ik een stalenbalk extra er in gezet zodat je niet met die kolom midden in je kamer zat.
Wat mij trouwens nog het meeste verbaasde is dat je de hele vloer open hebt liggen en voor een gietvloer kiest en dan geen nieuwe HR ketel en vloerverwarming aanlegt. Dat had je nu hooguit ¤4k meer gekost.

Overigens als je een nieuwbouw huis te steriel vindt dan laat je er toch vuil en zand op blazen.

[ Bericht 10% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 09-12-2020 15:34:08 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196638415
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Sfeerloos standaard hok. En vooral die achtertuin ;( .
Daar zitten qua architectuur meer karakteristieke elementen in dan de meeste jaren 30 en 50 woningen.
Overigens goed om te weten dat goed afgewerkte jaren 70 weer de shit gaat worden, dat heb ik nu *O* .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196638509
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:02 schreef Ace1 het volgende:
Over de nieuwe.. en laatste aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat ook op NLziet te zien?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196638549
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 22:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Had het huisnummer niet meegekregen, dus de uitzending even opnieuw gekeken. :P

https://www.funda.nl/koop(...)iezendwarsstraat-13/
WTF Loopt er nu pal naast de open meterkast een rioolpijp? En dat midden in de gang?
Hoezo timmer je daar niets omheen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 december 2020 @ 15:49:49 #280
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_196638890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als wij vrienden te eten hebben, maak ik graag oven-gerechten. De meeste ovengerechten kun je namelijk al 95% voorbereiden ruim voordat je gasten arriveren. Zodra je gasten er zijn hoef je dan alleen de laatste hand aan het gerecht te leggen en de ovenschalen in de oven te schuiven. Maar wanneer je gerecht uit meerdere schalen bestaat, met verschillende bereidingsduur en vooral temperatuur zijn meerdere ovens zeer welkom.

Ovengerechten zorgen ervoor dat je daadwerkelijk tijd kan doorbrengen met je gasten. In plaats van je uit te sloven in de keuken terwijl je gasten al lekker van hun drankje en evt een borrelhapje genieten.
Paar weken terug snapte ik de twee ovens al niet, maar het wordt me nu ook duidelijk waarom. Ik kook graag, maar alleen voor mij en m'n vriendin. Als er vrienden komen vallen we al gauw terug op good old Thuisbezorgd :D :P
  woensdag 9 december 2020 @ 15:52:22 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_196638929
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

WTF Loopt er nu pal naast de open meterkast een rioolpijp? En dat midden in de gang?
Hoezo timmer je daar niets omheen.
Ik denk omdat die hele hal maar 90 cm breed is.
disclaimer
pi_196639580
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:52 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik denk omdat die hele hal maar 90 cm breed is.
Dan nog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196640297
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die zolder kan nog een derde kamer worden, maar dan moeten ze niet te snel aan de tweede beginnen :')
Bij een tweede heb je nog wel wat tijd. Hun zoontje is nu 2. Eerst zwanger worden dan tijdens de babytijd het kindje op je eigen kamer. Ben je zo een jaar verder. En dan zou je nog een bedje op de kamer bij je oudste kunnen zetten.
Voordat je die naar boven “stuurt ” duurt ook wel even.

Maar ik ben het met je eens, 2 slaapkamers op de eerste verdieping is wellicht wat weinig voor een gezin wat nog uitbreiding wilt (ligt ook weer aan de leeftijden van de rest en of je het belangrijk vindt dat ieder een eigen kamer heeft).

Verder vond ik het wel een mooi huis hoor.
Alleen, veel te duur imho.

Oh ja, die uitbouw zag er van de buitenkant inderdaad als een chalet uit. Vreemd.

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 09-12-2020 17:43:48 ]
pi_196651007
Matige verbouwing inderdaad. Lelijke aanbouw, flink stuk tuin kwijt. Ongezellige, kille woonkamer, lelijke badkamer, donker met spuuglelijke kleine tegels (veel voegen die je schoon moet houden) Gietvloer zonder vloerverwarming in een oud huis lijkt me hartstikke koud. De goten waren niet gedaan, lekker als die ook verrot zijn.
Komen nog heel wat k's bij als het echt af is.

Als je ziet waar de deur van de garage uitkomt, zie je hoeveel tuin er ingeleverd is voor de uitbouw.

En tot overmaat van ramp Roos in een Hollyhobby jurkje.
  donderdag 10 december 2020 @ 10:54:36 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196651078
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
Matige verbouwing inderdaad. Lelijke aanbouw, flink stuk tuin kwijt. Ongezellige, kille woonkamer, lelijke badkamer, donker met spuuglelijke kleine tegels (veel voegen die je schoon moet houden) Gietvloer zonder vloerverwarming in een oud huis lijkt me hartstikke koud. De goten waren niet gedaan, lekker als die ook verrot zijn.
Komen nog heel wat k's bij als het echt af is.
[ afbeelding ]
Als je ziet waar de deur van de garage uitkomt, zie je hoeveel tuin er ingeleverd is voor de uitbouw.

En tot overmaat van ramp Roos in een Hollyhobby jurkje.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er een nieuwe deur van de garage naar de uitbouw gemaakt, ik geloof nooit dat die uitbouw 7 meter was.

Hier zie je dat de ruimte tussen de achterpui en de garage 98 cm is en de garage zelf vervolgens 637 cm.
Dat zou een uitbouw van 7 meter betekenen als die loopdeur van de garage de deur naar de keuken is geworden:
https://www.funda.nl/koop(...)eltlaan-149/#foto-23

[ Bericht 7% gewijzigd door Leandra op 10-12-2020 11:00:28 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 december 2020 @ 11:02:28 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196651193
Overigens zie je op de kadastrale kaart hoeveel tuin er nog achter de garage is, daar mis je die paar meter uitbouw niet aan.
https://www.funda.nl/koop(...)ltlaan-149/kadaster/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196651403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is er een nieuwe deur van de garage naar de uitbouw gemaakt
Ja, klopt.
Ze zeiden bij binnenkomst in de garage ook; hee, die deur zat er eerst niet.
  donderdag 10 december 2020 @ 11:21:05 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196651483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:16 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Ze zeiden bij binnenkomst in de garage ook; hee, die deur zat er eerst niet.
Zou ook gewoon onhandig zijn als er vanuit de garage geen deur meer naar de tuin was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196654871
Net pas afgelopen afleveringen gekeken, ben niet heel enthousiast over hoe het geworden is.

Lelijke donkere tegels in de badkamer, de slaapkamer van dat ventje vond ik een creepy kale bende ook zo met dat oude bed, die kast in hun slaapkamer vond ik niks, zo'n gietvloer vind ik een heel kille uitstraling hebben en die woonkamer sloeg ook nergens op. Waarom je bank zo voor die erker neerzetten en de tv in zo'n rare hoek. :')

En die uitbouw ziet er van de buitenkant ook niet uit.

Maar goed, zelf waren ze er blij mee :)
Koel en donker bewaren
pi_196655836
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:

Maar goed, zelf waren ze er blij mee :)
Vooral omdat het contrast zo groot was *)
pi_196659846
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Net pas afgelopen afleveringen gekeken, ben niet heel enthousiast over hoe het geworden is.

Lelijke donkere tegels in de badkamer, de slaapkamer van dat ventje vond ik een creepy kale bende ook zo met dat oude bed, die kast in hun slaapkamer vond ik niks, zo'n gietvloer vind ik een heel kille uitstraling hebben en die woonkamer sloeg ook nergens op. Waarom je bank zo voor die erker neerzetten en de tv in zo'n rare hoek. :')

En die uitbouw ziet er van de buitenkant ook niet uit.

Maar goed, zelf waren ze er blij mee :)
De gietvloer was een grote wens van haar...
pi_196660321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:19 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De gietvloer was een grote wens van haar...
Ja, kan ik het nog wel een kille uitstraling vinden hebben :P
Koel en donker bewaren
pi_196661607
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:19 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De gietvloer was een grote wens van haar...
De wensen van de deelnemers zijn onbelangerijk, het gaat erom welke wensen FOK! Heeft. Dat zie je na elke aflevering weer.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 10 december 2020 @ 20:51:55 #294
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196661938
Ik heb ook geen afzuigkap, maar mijn centrale afzuiging (flatje) zit recht boven het fornuis dus effectief hetzelfde.
Schapen zijn relax.
pi_196662025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:51 schreef DumpTruck het volgende:
Ik heb ook geen afzuigkap, maar mijn centrale afzuiging (flatje) zit recht boven het fornuis dus effectief hetzelfde.
Volgens mij is dat soort afzuiging stuk minder effectief...
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 10 december 2020 @ 22:14:10 #296
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196663828
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:55 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij is dat soort afzuiging stuk minder effectief...
Ja klopt, maar hij kan op 3 standen dus tijdens het koken staat ie hoog. Was toentertijd te blut iets te kopen, en nu ben ik bijna weg dus ach.
Schapen zijn relax.
  donderdag 10 december 2020 @ 22:15:16 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196663859
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:14 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ja klopt, maar hij kan op 3 standen dus tijdens het koken staat ie hoog. Was toentertijd te blut iets te kopen, en nu ben ik bijna weg dus ach.
Dat is ventilatie, dat is wat anders dan een afzuigkap.
  donderdag 10 december 2020 @ 22:16:21 #298
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196663875
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat is ventilatie, dat is wat anders dan een afzuigkap.
Je hebt vast gelijk, maar het raam zit dichtbij. Zou als ik iets zou kopen wel gewoon een kap nemen hoor.
Los daarvan vind die kookplaten met directe afzuiging ook beetje vreemd tbh.
Schapen zijn relax.
pi_196669028
Wat een afschuwelijke en afschuwelijk buitenafwerking van die uitbouw. Die zou bij mij binnen een week gesloopt zijn.
Het doet mij gewoon pijn aan mijn ogen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196670244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat een afschuwelijke en afschuwelijk buitenafwerking van die uitbouw. Die zou bij mij binnen een week gesloopt zijn.
Het doet mij gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik snap trouwens echt niet waar die 140k heen is gegaan.
- Uitbouw is HSB en dan ook nog van de goedkope en lelijke variant;
- Geen stalenbalk toegepast om kamer echt open te maken;
- Geen vloerverwarming toegepast;
- Geen nieuwe ketel of verwarmingssysteem.

Wel nieuwe kozijnen, keuken en badkamer wat behoorlijke kostenposten zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196670298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik snap trouwens echt niet waar die 140k heen is gegaan.
- Uitbouw is HSB en dan ook nog van de goedkope en lelijke variant;
- Geen stalenbalk toegepast om kamer echt open te maken;
- Geen vloerverwarming toegepast;
- Geen nieuwe ketel of verwarmingssysteem.

Wel nieuwe kozijnen, keuken en badkamer wat behoorlijke kostenposten zijn.
Bob schijnt niet goedkoop te zijn
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')