Dat lag op de verkeerde locatie.......quote:Op donderdag 26 november 2020 11:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat huis dat af was, was ook nog eens goedkoper. Dat had het koppel zonder dit programma zelf kunnen aankopen.
Maar omdat dit programma de verbouwing als middelpunt heeft hebben ze dat natuurlijk niet gedaan en hebben ze lekker 2 tonnetjes verbrast op de bouwval.
1 voor schone, dus je gaat de inhoud van de vuile vaatwasser nadat hij een programma heeft gedraaid overzetten in de schone vaatwasser zodat je het servies en de glazen niet hoeft op te bergen in een kastquote:Op donderdag 26 november 2020 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En ook hier twee ovens, een stoomovencombi en een magnetroncombi. Is ideaal.
In mijn volgende keuken ook twee vaatwassers zodat 1 voor vuile is en 1 voor schone vindt dat leegruimen altijd zo'n pokke werk.
Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1 voor schone, dus je gaat de inhoud van de vuile vaatwasser nadat hij een programma heeft gedraaid overzetten in de schone vaatwasser zodat je het servies en de glazen niet hoeft op te bergen in een kast
Ik probeer te begrijpen hoe je het gebruikt. Zodra de vaatwasser vuil aan is geweest, wissel je dan van vaatwasser zodat rechts 'vaatwasser schoon' en links 'vaatwasser vuil' is in plaats van andersom?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.
Ik heb genoeg keukenkastjes maar ondertussen gebruik ik elke keer dezelfde spullen.
Overigens vond ik de verbouwing wel erg aan de prijs. Daar zet je bijna een nieuwbouw huis voor neer.
Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen hoe je het gebruikt. Zodra de vaatwasser vuil aan is geweest, wissel je dan van vaatwasser zodat rechts 'vaatwasser schoon' en links 'vaatwasser vuil' is in plaats van andersom?
Ideaalquote:Op donderdag 26 november 2020 15:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.
En waarom zou je het voor die ¤600 niet doen.quote:
Dat zou hier absoluut fout gaan, zelfs als ik een grote sticker met "Vandaag in deze!!" op zou plakken zou schoon en vuil nog door elkaar komen te staan.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies, de vaatwasser vuil en schoon wisselen elke keer dat hij aan is gegaan.
@bleiblei @SQ hier hebben we hem weer, de discussie over twee vaatwassersquote:Op donderdag 26 november 2020 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Elke keer als ik iets nodig heb pak ik dat uit de vaatwasser schoon en na gebruik gaat dat in de vaatwasser vuil.
Ik heb genoeg keukenkastjes maar ondertussen gebruik ik elke keer dezelfde spullen.
Overigens vond ik de verbouwing wel erg aan de prijs. Daar zet je bijna een nieuwbouw huis voor neer.
Zwanger voor of na het tweede reclameblok?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:49 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Staat al een nieuwe aflevering op Videoland. Het zijn Pien en Alex met hun zoontje Nolan, wonend in een eengezinswoning in Nijmegen en ze lopen tegen de muren op.. Ze moeten een nieuw huis!
Wat een leuk stel. Lijkt precies Kate Hudson die vrouwquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:49 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Staat al een nieuwe aflevering op Videoland. Het zijn Pien en Alex met hun zoontje Nolan, wonend in een eengezinswoning in Nijmegen en ze lopen tegen de muren op.. Ze moeten een nieuw huis!
Met alle locaties van de afgelopen afleveringen zou midden Nederland al interessant worden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:59 schreef Kreator het volgende:
Leuk idee wel, dit programma. Kijk er graag naar.
Als ik niet met mijn hoofd op tv hoefde zou ik het misschien nog wel overwegen. We passen in elk geval wel in het plaatje blank hetero stel met relatief genoeg geld, maar een verrotte huizenmarkt in midden Nederland.
Eeuwig, eeuwig, meeuwis zonde! Zo'n markant huis van 100 jaar oud af te breken en er een totaal fantasieloze bunker (vast energiezuinig met kookeiland) ervoor in de plaats te zetten. Koop dan nondedju een stuk bouwgrond en plaats daar zoiets op.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moedt bij die discussie over het huus van Guus Meeuwis ook aan di 5t programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Ik rijd hier dagelijks langsquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Ik moedt bij die discussie over het huus van Guus Meeuwis ook aan di 5t programma denken. Allemaal willen ze een jaren dertig woning, maar dan wel met een kookeiland en kunststof kozijnen. [ afbeelding ]
Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat een leuk stel. Lijkt precies Kate Hudson die vrouw
Misschien is het aan de achterkant wel helemaal open en licht. Kan me zo voorstellen dat guus graag wat privacy heeft.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Deden ze idd geheimzinnig over maar kan me niet voorstellen dat ze nóg meer in dat huis hebben gepompt. 140k voor die verbouwingen vond ik al aardig aan de prijs.quote:Op zondag 29 november 2020 10:22 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer.![]()
Was me niet helemaal duidelijk hoeveel geld er nou precies is uitgegeven, want ze hadden dus ook nog overwaarde van hun verkochte huis en dat werd halverwege ook nog bij de verbouwing gebruikt, maar werd niet gezegd hoeveel.
Graag in spoiler als de uitzending nog niet op tv geweest is, dank.quote:Op zondag 29 november 2020 10:22 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Erg leuk stel. Een keertje niet zo standaard als al die stelletjes hiervoor vind ik. Wel weer hetzelfde verhaal qua budget en zo, maar vond het resultaat wel leuk, ook een keertje anders dan altijd die visgraatvloer.![]()
Was me niet helemaal duidelijk hoeveel geld er nou precies is uitgegeven, want ze hadden dus ook nog overwaarde van hun verkochte huis en dat werd halverwege ook nog bij de verbouwing gebruikt, maar werd niet gezegd hoeveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |