Je hoeft je iig niet te verkleden als je met carnaval als smurf wilt gaanquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Heb iig foto die de verpleging heeft gemaakt van hoe mijn arm er aan de achterkant uitziet nu. Wtf
Mijn hele arm is opgezwollen ook.
[ link | afbeelding ]
Zoooquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Heb iig foto die de verpleging heeft gemaakt van hoe mijn arm er aan de achterkant uitziet nu. Wtf
[ link | afbeelding ]
wordt vast een stoer littekenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan
[ link | afbeelding ]
spoiler graagquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jemig. Hoe ben jij toch gevallen?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh en als je straks niet kunt slapen. Goede film op RTL7 om 22.23 (Ik blijf natuurlijk de online-omroepster heyquote:Op woensdag 25 november 2020 20:55 schreef praadje het volgende:
Jeetje Kree, wat zie je eruit zeg. Dat is een lelijke val geweest. Had je gedronken of hoe komt het dat je gevallen bent. Wat fijn dat je ondanks alles toch bij je moedertje mag komen. Hou je goed mateke.
Gofferquote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Het is op je elleboog al Black friday.
Heb niet eens gelijk hulp ingeroepen, deed pijn, maar ook niet superveel. Pas na de foto's bleek hoe ernstig de breuk was. :Squote:Op woensdag 25 november 2020 21:00 schreef murp het volgende:
Heftige shit man. Hoe is de hulp gekomen nadat je viel en wist je meteen wat er mis was? Of zelf op de fiets naar het ziekenhuis?
Zoiets had ik ook, gestruikeld en slecht terecht gekomen. Ik kon niet meer opstaan en er werd een ziekenwagen op mijn verzoek opgeroepen. In het ziekenhuis bleek dat ik mijn rechterarm en been gebroken had.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Heb niet eens gelijk hulp ingeroepen, deed pijn, maar ook niet superveel. Pas na de foto's bleek hoe ernstig de breuk was. :S
quote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef kree het volgende:
Had toch weer koorts. Ze zijn er nog niet achter waarom. Wel vreemd.
Mijn arm is ook onwijs opgezwollen door het vocht. Denk de helft dikker als normaal.
Dus je mag nog even blijven? Beter joh, rustig aan.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef kree het volgende:
Had toch weer koorts. Ze zijn er nog niet achter waarom. Wel vreemd.
Mijn arm is ook onwijs opgezwollen door het vocht. Denk de helft dikker als normaal.
Ik zat nog even naar je foto te kijken maar je hebt wel een mooi hartje onder op je rug.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is een beste jaap kreequote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan
[ link | afbeelding ]
quote:
Wanstallige mietjesquote:
Je pi is kut gastquote:
Ja en jij hebt een kut gastquote:
Users die je niet serieus neemtquote:Op donderdag 26 november 2020 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een kut gast
Ik zal jou eens serieus nemenquote:
Met die pi heb je geen kansquote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen
A chick magnetquote:Op donderdag 26 november 2020 17:54 schreef Deisyy het volgende:
Beterschap Kree!
Maar je hebt wel een mooi litteken straks.
Dat is een beste hechting. Beterschap @kreequote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan
[ link | afbeelding ]
Is maar een klein krasje, dat had je met een schadeformulier af kunnen doen. Maar meneer wilde zo nodig de chirurgen erbij betrekken...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is maar een klein krasje, dat had je met een schadeformulier af kunnen doen. Maar meneer wilde zo nodig de chirurgen erbij betrekken...
De NSB-ersquote:Op donderdag 26 november 2020 19:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is maar een klein krasje, dat had je met een schadeformulier af kunnen doen. Maar meneer wilde zo nodig de chirurgen erbij betrekken...
Nog steeds wel erg pijnlijk, ben nu nog in het ziekenhuis maar ik mag straks weg. Herstel hiervan gaat trouwens sowieso nog 6 weken duren. Of althans voor ik iets van gewicht mag tillen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het nu met je Kree? Ben je al thuis?
Ja zal ook nog wel even pijnlijk zijn. Red je het wel alleen in huis of krijg je hulp?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nog steeds wel erg pijnlijk, ben nu nog in het ziekenhuis maar ik mag straks weg. Herstel hiervan gaat trouwens sowieso nog 6 weken duren. Of althans voor ik iets van gewicht mag tillen.
Lukt nooit alleen, dus eerst ff bij m'n ma en dan is het nog verder zien. M'n arm is nu ook nog heel erg gezwollen, dus zal in de loop van volgende week wel iets bewegelijker worden. Krijg nu m'n kleren niet eens zelf aan en uit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal ook nog wel even pijnlijk zijn. Red je het wel alleen in huis of krijg je hulp?
Doe maar voorzichtig aan
Vreselijk. Wel fijn dat je bij je moeder kan komen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Lukt nooit alleen, dus eerst ff bij m'n ma en dan is het nog verder zien. M'n arm is nu ook nog heel erg gezwollen, dus zal in de loop van volgende week wel iets bewegelijker worden. Krijg nu m'n kleren niet eens zelf aan en uit.
Het is je linkerschouder. Ben je rechts of links?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Rechts gelukkig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Het is je linkerschouder. Ben je rechts of links?
sick man, hou je taai!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Jeetje zeg, jij bent lelijk terechtgekomen. Sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Het is nog wel vrij pijnlijk, maar redelijk uit te houden als ik mijn schouder niet te veel beweeg. Nu moet dat wel want moet wat heel lichte oefeningetjes doen al van de fysio.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb deze meegelezen, get well Kree, en dat meen ik
Dat word een mooi litteken, daar betalen ze real money for in games
Gaat het een beetje?
Sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Ik kwam net het zelfde vragenquote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Lukt het allemaal een beetje en is het te doen met de pijn?
quote:Op maandag 30 november 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam net het zelfde vragen
Hey Praadje
Het gaat opzich wel maar het blijft best pijnlijk nog.quote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Lukt het allemaal een beetje en is het te doen met de pijn?
Hey Kreequote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Het gaat opzich wel maar het blijft best pijnlijk nog.
Kan ook echt nog steeds niet meer dan een paar cm bewegen vanuit mijn schouder.
Dat met name is irritant. Echt gehandicapt gewoon. Maaar gaat allemaal nog wel ff duren sowieso mag ik de komende 6 weken mijn schouder 0 belasten.
Fappen met de andere handquote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Dat met name is irritant. Echt gehandicapt gewoon. Maaar gaat allemaal nog wel ff duren sowieso mag ik de komende 6 weken mijn schouder 0 belasten.
Leonos tochquote:
1quote:Op maandag 30 november 2020 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leonos toch
ga voor straf tot 100 tellen
Moet fysio worden, heb voor de eerste weken wat oefeningen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Want zuinig als ik ben heb ik er natuurlijk geen aanvullende verzekering voor. Dus die nog even omzetten nu in dec.quote:Op maandag 30 november 2020 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree
Ja geloof best dat het pijnlijk is, arme jij.
Krijg je wel therapie om de schouder te bewegen?
Dat is jammer dan, je hebt het wel nodigquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Moet fysio worden, heb voor de eerste weken wat oefeningen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Want zuinig als ik ben heb ik er natuurlijk geen aanvullende verzekering voor. Dus die nog even omzetten nu in dec.
Maar echt heel veel kan sowieso niet want is het allemaal nog te gezwollen voor.
Ja precies, maar daar zijn die oefeningen voor die ik meekreeg dus, hele kleine bewegingen. Het is wel een beetje een martelgang, maar zal het maar doen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, je hebt het wel nodig
Je moet zorgen dat je geen frozen-shoulder gaat krijgen
Hoe pijnlijk ook wel blijven doen anders ben je straks verder van huisquote:Op maandag 30 november 2020 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies, maar daar zijn die oefeningen voor die ik meekreeg dus, hele kleine bewegingen. Het is wel een beetje een martelgang, maar zal het maar doen.
Vanmiddag ook nog even langs de huisarts, zal ik het ook nog wel evven mee overleggen.
Hi lieve Dottekequote:Op maandag 30 november 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam net het zelfde vragen
Hey Praadje
Zal nog wel even pijnlijk blijven .... en toch proberen om je oefeningen te doen ..... sterkte meneertje!quote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
Ja dat geloof ik dat het best pijn doet. En je zult je inderdaad wel gehandicapt voelen, dan merk je pas hoe vaak je een beweging maakt met die schouder. Hou je taai jongenquote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dat het best pijn doet. En je zult je inderdaad wel gehandicapt voelen, dan merk je pas hoe vaak je een beweging maakt met die schouder. Hou je taai jongen
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Wat goed dat je het in ieder geval overweegt. En inderdaad, nu heb je geen werk dus hoef je ook geen verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.
Ja het is er wel een beetje het moment voor. Zie tegen zoiets wel onwijs op. Maarja is het enige wat ik nog nooit geprobeert heb. De ambulante zorg ken ik nu wel.quote:Op maandag 30 november 2020 14:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat goed dat je het in ieder geval overweegt. En inderdaad, nu heb je geen werk dus hoef je ook geen verantwoording af te leggen.
Van de nood een deugd maken!quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.
Wauw kree!! Positief. Goed bezig !! Ik denk dat dat een hele goede beslissing zou zijn voor jezelfquote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je er tegen op ziet jongen. Maar ik heb bij mijn oudste gezien dat het ook heel fijn is in zo'n kliniek al zat hij er voor een andere verslaving. En ik weet dat bij jou de dood van je vader een hele grote impact heeft gehad, dat was bij mijn oudste ook zo. Daar kun je leren rouwen, mijn oudste heeft dat vooral door muziek te maken geleerd. En aangezien jij heel muzikaal bent kun je je daar ook mee bezighouden. Ik zou het zo tof vinden als je het gaat doen. Je verdient hetquote:Op maandag 30 november 2020 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is er wel een beetje het moment voor. Zie tegen zoiets wel onwijs op. Maarja is het enige wat ik nog nooit geprobeert heb. De ambulante zorg ken ik nu wel.
We gaan het zien eerst nog even langs de huisarts zo
Wat een lieve wijze woorden! Komop @kree !quote:Op maandag 30 november 2020 15:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je er tegen op ziet jongen. Maar ik heb bij mijn oudste gezien dat het ook heel fijn is in zo'n kliniek al zat hij er voor een andere verslaving. En ik weet dat bij jou de dood van je vader een hele grote impact heeft gehad, dat was bij mijn oudste ook zo. Daar kun je leren rouwen, mijn oudste heeft dat vooral door muziek te maken geleerd. En aangezien jij heel muzikaal bent kun je je daar ook mee bezighouden. Ik zou het zo tof vinden als je het gaat doen. Je verdient het
Top Kree, hou deze gedachten vast.quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, woensdag komt er iemand praten.quote:Op maandag 30 november 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top Kree, hou deze gedachten vast.
Zou het fijn voor je vinden als het zou lukken
Ik weet niet of je zelf kunt kiezen. Mijn oudste zat bij een hele grote organisatie met veel vestigingen aan deze kant. Zij bekeken waar hij het beste op zijn plaats zou zijn. Er zijn klinieken met een afdeling dubbele diagnose dus verslaving en onderliggende problematiek maar ook klinieken waar weer meer op andere dingen gefocust wordt. Laat het over je heen komen, stel vragen en neem dan in overleg met diegene die erover gaat een besluit.quote:Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, woensdag komt er iemand praten.
Wat ik me wel zit af te vragen, want je kunt natuurlijk zelf beetje de kliniek kiezen.
Maar ik heb geen flauw idee welke nu te kiezen want er zijn er genoeg. De huisarts kon me daar ook niet echt bij helpen trouwens.
Zou wel lekker zijn als het iets is waar ik me nog een soort van beetje op mijn gemak kan voelen.
Ik heb er helemaal geen verstand van Kree. Bel eens met zo kliniek en vraag hoe dat in zijn werk gaatquote:Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik me wel zit af te vragen, want je kunt natuurlijk zelf beetje de kliniek kiezen.
Maar ik heb geen flauw idee welke nu te kiezen want er zijn er genoeg. De huisarts kon me daar ook niet echt bij helpen trouwens.
Zou wel lekker zijn als het iets is waar ik me nog een soort van beetje op mijn gemak kan voelen.
Misschien kun je deze vraag hier stellen: R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #15quote:Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dude, wattefok heb je gedaan!?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Liefquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:20 schreef praadje het volgende:
Kreetje, vandaag weer even aan je gedacht. Hopelijk gaat het weer een klein stukje beter @:Kree
Dank, tjaa op de meesst lelijke manier ooit gevallen. Had zelf ook niet verwacht dat het zo heftig zou zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, wattefok heb je gedaan!?
Beterfap!![]()
Zou van de nood een deugd maken. Dan heeft de val misschien nog ergens zin voor gehad.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
Liefhet gaat ietsjes beter maar daardoor heb ik denk onbewust toch iets meer met die schouder bewogen als goed was, want ben vannacht wel een aantal keer wakker geworden van de pijn. Naja wat extra paracetamol en natroxfen (of hoe het ook heet) erin en heb nog wel geslapen.
Nanmiddag komt er iemand van verslavingszorg langs trouwens. Iig even kennis maken en eens zien wat alle mogelijkheden zijn. Zzie er beetje tegenop. Maargoed.
Ja dat was een beetje mijn idee ook. Maargoed moet sowieso even wachten totdat mijn schouder het iig weer een beetje doet. Als ik zo lees iig 6 wweken niks tillen. Een dan kan het nog 3-6 mnd. Duren voordat je weer normaal kunt bewegen. Best lang eigenlijk. Dam'nquote:Op woensdag 2 december 2020 09:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zou van de nood een deugd maken. Dan heeft de val misschien nog ergens zin voor gehad.
En ik bedoel dit op de meest postieve manier.
Je posts zijn in ieder geval al heul veul beter dan ze soms waren vriendquote:Op woensdag 2 december 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje mijn idee ook. Maargoed moet sowieso even wachten totdat mijn schouder het iig weer een beetje doet. Als ik zo lees iig 6 wweken niks tillen. Een dan kan het nog 3-6 mnd. Duren voordat je weer normaal kunt bewegen. Best lang eigenlijk. Dam'n
Goedemorgen lieve Kree. Ja als je een beetje verkeerd ligt dan voel je dat wel. Fijn dat de pijnstillers geholpen hebben en je nog wat hebt kunnen slapen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
Liefhet gaat ietsjes beter maar daardoor heb ik denk onbewust toch iets meer met die schouder bewogen als goed was, want ben vannacht wel een aantal keer wakker geworden van de pijn. Naja wat extra paracetamol en natroxfen (of hoe het ook heet) erin en heb nog wel geslapen.
Nanmiddag komt er iemand van verslavingszorg langs trouwens. Iig even kennis maken en eens zien wat alle mogelijkheden zijn. Zzie er beetje tegenop. Maargoed.
Dit keer 100quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je posts zijn in ieder geval al heul veul beter dan ze soms waren vriend
Keep up
Dankje lieve praadje, ze kwamen met zijn tweeën waaronder eentje ervaringsdeskundige, beetje algemeen elkaar leren kennen en wat nou allemaal de issues zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Kree. Ja als je een beetje verkeerd ligt dan voel je dat wel. Fijn dat de pijnstillers geholpen hebben en je nog wat hebt kunnen slapen.
Wat goed dat er vanmiddag al iemand langskomt. Je maakt stappen jongen. Inderdaad even kijken wat de mogelijkheden zijn en alles goed doornemen. Dat je er tegen op ziet snap ik. Je laat je toch van je kwetsbare kant zien. We kennen elkaar al zo lang dus ik mag het wel zeggen, ik ben zo fokking trots op je, nu al. Alleen al dat je ervoor openstaat. Sterkte vanmiddag lieverd.
Zie, iedereen gunt dit jou zo hard!quote:Op woensdag 2 december 2020 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dankje lieve praadje, ze kwamen met zijn tweeën waaronder eentje ervaringsdeskundige, beetje algemeen elkaar leren kennen en wat nou allemaal de issues zijn.
Merk wel opgenomen worden is niet zo vanzelfsprekend als zeggen ik wil dat. Ze neigen ook naar ambulant wat ik eigenlijk niet wil.
Maar ok eerste gesprek week om alles te overdenken, volgende week komen ze weer. Morgen belt de huisarts nog erover dus kan daar ook nog even mee praten. Toch 1,5 uur gezeten.
En fruitmand gehad wat wel super aardig is van ze trouwens.
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Zie, iedereen gunt dit jou zo hard!![]()
Wat een lieve mensen heb je getroffen dat ze een fruitmand voor je hadden meegenomenquote:Op woensdag 2 december 2020 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dankje lieve praadje, ze kwamen met zijn tweeën waaronder eentje ervaringsdeskundige, beetje algemeen elkaar leren kennen en wat nou allemaal de issues zijn.
Merk wel opgenomen worden is niet zo vanzelfsprekend als zeggen ik wil dat. Ze neigen ook naar ambulant wat ik eigenlijk niet wil.
Maar ok eerste gesprek week om alles te overdenken, volgende week komen ze weer. Morgen belt de huisarts nog erover dus kan daar ook nog even mee praten. Toch 1,5 uur gezeten.
En fruitmand gehad wat wel super aardig is van ze trouwens.
Joh het is maar een krasjequote:Op donderdag 3 december 2020 18:32 schreef praadje het volgende:
Hi @:Kree. Alles goed? Heb je het een beetje kunnen laten bezinken en heb je de huisarts nog gesproken? Nou ja, gewoon even een up-je om je te laten weten dat ik aan je denk. Je hoeft niet te reageren, kan me voorstellen dat het ook best vermoeiend is die gesprekken en dan nog je schouder. Hou je taai jongen
Heb de huisarts nog aan de telefoon gehad, maar ook die zegt van dat het mss helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je je zo even laat opnemen. Lijkt erop dat ik het nig een soort van moet gaan pushen, anders maken ze er weer ambulant van. Nu wil de huisarts wel een verwijzing schrijven dat is het punt niet. Wel bij de intake van klinieken en of de verzekering niet moeilijk gaat doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:32 schreef praadje het volgende:
Hi @:Kree. Alles goed? Heb je het een beetje kunnen laten bezinken en heb je de huisarts nog gesproken? Nou ja, gewoon even een up-je om je te laten weten dat ik aan je denk. Je hoeft niet te reageren, kan me voorstellen dat het ook best vermoeiend is die gesprekken en dan nog je schouder. Hou je taai jongen
Ja rechtszaak ook nog maandag nicequote:Op donderdag 3 december 2020 23:36 schreef Maanvis het volgende:
@:kree goed dat je hulp zoekt voor je alcoholprobleemIk zou wel zeggen dat je het beste even in dat R&P topique naar ervaringen kunt vragen, met name of het verstandig/handig is dat te vertellen bij je zitting met de OvJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |