Het is nog wel vrij pijnlijk, maar redelijk uit te houden als ik mijn schouder niet te veel beweeg. Nu moet dat wel want moet wat heel lichte oefeningetjes doen al van de fysio.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb deze meegelezen, get well Kree, en dat meen ik
Dat word een mooi litteken, daar betalen ze real money for in games
Gaat het een beetje?
Sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef kree het volgende:
Kreeg deze nog.
Wow
[ link | afbeelding ]
Ik kwam net het zelfde vragenquote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Lukt het allemaal een beetje en is het te doen met de pijn?
quote:Op maandag 30 november 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam net het zelfde vragen
Hey Praadje
Het gaat opzich wel maar het blijft best pijnlijk nog.quote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef praadje het volgende:
Hoe gaat het @:Kree ? Lukt het allemaal een beetje en is het te doen met de pijn?
Hey Kreequote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Het gaat opzich wel maar het blijft best pijnlijk nog.
Kan ook echt nog steeds niet meer dan een paar cm bewegen vanuit mijn schouder.
Dat met name is irritant. Echt gehandicapt gewoon. Maaar gaat allemaal nog wel ff duren sowieso mag ik de komende 6 weken mijn schouder 0 belasten.
Fappen met de andere handquote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Dat met name is irritant. Echt gehandicapt gewoon. Maaar gaat allemaal nog wel ff duren sowieso mag ik de komende 6 weken mijn schouder 0 belasten.
Leonos tochquote:
1quote:Op maandag 30 november 2020 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leonos toch
ga voor straf tot 100 tellen
Moet fysio worden, heb voor de eerste weken wat oefeningen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Want zuinig als ik ben heb ik er natuurlijk geen aanvullende verzekering voor. Dus die nog even omzetten nu in dec.quote:Op maandag 30 november 2020 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree
Ja geloof best dat het pijnlijk is, arme jij.
Krijg je wel therapie om de schouder te bewegen?
Dat is jammer dan, je hebt het wel nodigquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Moet fysio worden, heb voor de eerste weken wat oefeningen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Want zuinig als ik ben heb ik er natuurlijk geen aanvullende verzekering voor. Dus die nog even omzetten nu in dec.
Maar echt heel veel kan sowieso niet want is het allemaal nog te gezwollen voor.
Ja precies, maar daar zijn die oefeningen voor die ik meekreeg dus, hele kleine bewegingen. Het is wel een beetje een martelgang, maar zal het maar doen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer dan, je hebt het wel nodig
Je moet zorgen dat je geen frozen-shoulder gaat krijgen
Hoe pijnlijk ook wel blijven doen anders ben je straks verder van huisquote:Op maandag 30 november 2020 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies, maar daar zijn die oefeningen voor die ik meekreeg dus, hele kleine bewegingen. Het is wel een beetje een martelgang, maar zal het maar doen.
Vanmiddag ook nog even langs de huisarts, zal ik het ook nog wel evven mee overleggen.
Hi lieve Dottekequote:Op maandag 30 november 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam net het zelfde vragen
Hey Praadje
Zal nog wel even pijnlijk blijven .... en toch proberen om je oefeningen te doen ..... sterkte meneertje!quote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
Ja dat geloof ik dat het best pijn doet. En je zult je inderdaad wel gehandicapt voelen, dan merk je pas hoe vaak je een beweging maakt met die schouder. Hou je taai jongenquote:Op maandag 30 november 2020 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dat het best pijn doet. En je zult je inderdaad wel gehandicapt voelen, dan merk je pas hoe vaak je een beweging maakt met die schouder. Hou je taai jongen
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Wat goed dat je het in ieder geval overweegt. En inderdaad, nu heb je geen werk dus hoef je ook geen verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.
Ja het is er wel een beetje het moment voor. Zie tegen zoiets wel onwijs op. Maarja is het enige wat ik nog nooit geprobeert heb. De ambulante zorg ken ik nu wel.quote:Op maandag 30 november 2020 14:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat goed dat je het in ieder geval overweegt. En inderdaad, nu heb je geen werk dus hoef je ook geen verantwoording af te leggen.
Van de nood een deugd maken!quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om me toch te laten opnemen, heb nu ook even geen last van werk ook. Dus wellicht is dit het moment. Maar dan kijk ik naar begin januari ofzo als m'n schouder het hopelijk weer een beetje ok doet.
Wauw kree!! Positief. Goed bezig !! Ik denk dat dat een hele goede beslissing zou zijn voor jezelfquote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je er tegen op ziet jongen. Maar ik heb bij mijn oudste gezien dat het ook heel fijn is in zo'n kliniek al zat hij er voor een andere verslaving. En ik weet dat bij jou de dood van je vader een hele grote impact heeft gehad, dat was bij mijn oudste ook zo. Daar kun je leren rouwen, mijn oudste heeft dat vooral door muziek te maken geleerd. En aangezien jij heel muzikaal bent kun je je daar ook mee bezighouden. Ik zou het zo tof vinden als je het gaat doen. Je verdient hetquote:Op maandag 30 november 2020 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is er wel een beetje het moment voor. Zie tegen zoiets wel onwijs op. Maarja is het enige wat ik nog nooit geprobeert heb. De ambulante zorg ken ik nu wel.
We gaan het zien eerst nog even langs de huisarts zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |