Heb je geen CT scan gehad voor de operatie van je breuk?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
Net gevraagd maar ze wisten het niet zeker.
Hartfilmpje hebben ze ook nog gemaakt, bloed afgenomen uit m'n voet omdat alle plekke op mijn arm bezet zijn met infuusnaalden :S
Katheter eruit getrokken, dam'n dat voelde helemaal vreemd. En straks moet ik geloof ik nog een ct-scan
Ja daar weten ze van, komt ook nog psycholoog kijken.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:59 schreef Molo het volgende:
@:kree, niet om te bashen of pesten maar heb je daar verteld van je alcoholverslaving?
Koorts kán ook daarmee te maken hebben nu je (neem ik aan) ineens niet meer drinkt in het ziekenhuis.
Voor je behandeling goed om te vertellen, dan kan de zorg daarop aangepast worden.
Sterkte!
Jawel.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je geen CT scan gehad voor de operatie van je breuk?
Top!quote:Op woensdag 25 november 2020 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar weten ze van, komt ook nog psycholoog kijken.
Koorts was wel iets gezakt trouwens inmiddels. 38.6 nu
Ah ok, checken of de boel nu goed zit danquote:
Ja en op ontstekingen denkquote:Op woensdag 25 november 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, checken of de boel nu goed zit dan
Jemig Kree wat is er allemaal met je aan de hand?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
Net gevraagd maar ze wisten het niet zeker.
Hartfilmpje hebben ze ook nog gemaakt, bloed afgenomen uit m'n voet omdat alle plekke op mijn arm bezet zijn met infuusnaalden :S
Katheter eruit getrokken, dam'n dat voelde helemaal vreemd. En straks moet ik geloof ik nog een ct-scan
Aan zijn hand niet zoveelquote:Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Kree wat is er allemaal met je aan de hand?
Dat weet je niet he,quote:
Misschien ook ontwenningsverschijnselen erbij van de drank kree?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:51 schreef kree het volgende:
Ok corona test was negatief. Mag weer uit mn isolatiecel straks
Nee geen last van ze denken aan iets met de bloedtransfusie. Maar ze zijn nu de gebruikte zakken bloed aan het natesten. Ze nebben mij nog gechecked op longonntsteking, blaasontsteking etc. Maar dat was allemaal goed.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misschien ook ontwenningsverschijnselen erbij van de drank kree?
Gelukkig nu afwachten op de uitslagen. ze zorgen goed voor jouquote:Op woensdag 25 november 2020 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee geen last van ze denken aan iets met de bloedtransfusie. Maar ze zijn nu de gebruikte zakken bloed aan het na testen. Ze nebben mij nog gecheckt op longontsteking, blaasontsteking etc. Maar dat was allemaal goed.
Ja ze denken dat ik morfen wel naar huis mag of anders vrijdag.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig nu afwachten op de uitslagen. ze zorgen goed voor jou
Naar huis? Kun je jezelf aankleden en eten maken enzo?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze denken dat ik morfen wel naar huis mag of anders vrijdag.
Ha verband is nu van die wond af, mooi dichtgeniet stuk van een cm of 10 :S
Nee kan geen reet, schouder is best belangrijk welquote:Op woensdag 25 november 2020 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Naar huis? Kun je jezelf aankleden en eten maken enzo?
Naar de wc ...
Foto van de wond!quote:Op woensdag 25 november 2020 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze denken dat ik morfen wel naar huis mag of anders vrijdag.
Ha verband is nu van die wond af, mooi dichtgeniet stuk van een cm of 10 :S
Dat is fijn!!quote:Op woensdag 25 november 2020 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nee kan geen reet, schouder is best belangrijk wel
Maar kan gelukkig bij m'n ma terrecht. Sowieso mag je toch niet in een ziekenhuis blijven hoor. Zodra het medisch niet meer noodzakelijk is kicken ze je eruit.
Zou vandaag al zijn geweest ware het niet die koorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |