Je hoeft je iig niet te verkleden als je met carnaval als smurf wilt gaanquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Heb iig foto die de verpleging heeft gemaakt van hoe mijn arm er aan de achterkant uitziet nu. Wtf
Mijn hele arm is opgezwollen ook.
[ link | afbeelding ]
Zoooquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Heb iig foto die de verpleging heeft gemaakt van hoe mijn arm er aan de achterkant uitziet nu. Wtf
[ link | afbeelding ]
wordt vast een stoer littekenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef kree het volgende:
Nou nog eentje dan
[ link | afbeelding ]
spoiler graagquote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jemig. Hoe ben jij toch gevallen?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh en als je straks niet kunt slapen. Goede film op RTL7 om 22.23 (Ik blijf natuurlijk de online-omroepster heyquote:Op woensdag 25 november 2020 20:55 schreef praadje het volgende:
Jeetje Kree, wat zie je eruit zeg. Dat is een lelijke val geweest. Had je gedronken of hoe komt het dat je gevallen bent. Wat fijn dat je ondanks alles toch bij je moedertje mag komen. Hou je goed mateke.
Gofferquote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Het is op je elleboog al Black friday.
Heb niet eens gelijk hulp ingeroepen, deed pijn, maar ook niet superveel. Pas na de foto's bleek hoe ernstig de breuk was. :Squote:Op woensdag 25 november 2020 21:00 schreef murp het volgende:
Heftige shit man. Hoe is de hulp gekomen nadat je viel en wist je meteen wat er mis was? Of zelf op de fiets naar het ziekenhuis?
Zoiets had ik ook, gestruikeld en slecht terecht gekomen. Ik kon niet meer opstaan en er werd een ziekenwagen op mijn verzoek opgeroepen. In het ziekenhuis bleek dat ik mijn rechterarm en been gebroken had.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Heb niet eens gelijk hulp ingeroepen, deed pijn, maar ook niet superveel. Pas na de foto's bleek hoe ernstig de breuk was. :S
quote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef kree het volgende:
Had toch weer koorts. Ze zijn er nog niet achter waarom. Wel vreemd.
Mijn arm is ook onwijs opgezwollen door het vocht. Denk de helft dikker als normaal.
Dus je mag nog even blijven? Beter joh, rustig aan.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef kree het volgende:
Had toch weer koorts. Ze zijn er nog niet achter waarom. Wel vreemd.
Mijn arm is ook onwijs opgezwollen door het vocht. Denk de helft dikker als normaal.
Ik zat nog even naar je foto te kijken maar je hebt wel een mooi hartje onder op je rug.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:58 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |