Als hardloper heb ik al last van die ene huissleutel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat het een zakmesje was, hondje was niet groot.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De eigenaren van de hond ook. Ik geloof dat ik de hardloper op dit moment meer het voordeel van de twijfel geef.
Moet je mij eens uitleggen hoe iemand een hond die nog niet tot z'n knie komt met een mes wil "afweren" maar hem per ongeluk tweemaal in het hart steekt...quote:‘De hond kwam niet kwispelend achter hem aan, maar dreigend’, verklaarde zijn advocate Annelies Maes. ‘Mijn cliënt nam het mes en wou er de hond mee afweren. Dat is anders gelopen. Hij betreurt de dramatische afloop die de zaak heeft gekend. Dit was absoluut niet de bedoeling en is ook voor hem een erg traumatische ervaring.
Dat dus. Die kerel is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Moet je mij eens uitleggen hoe iemand een hond die nog niet tot z'n knie komt met een mes wil "afweren" maar hem per ongeluk tweemaal in het hart steekt...
1 keer heen en weer zwaaien met je arm en je hebt de hond twee keer geraakt. Kan makkelijk per ongeluk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef crystal_meth het volgende:
Moet je mij eens uitleggen hoe iemand een hond die nog niet tot z'n knie komt met een mes wil "afweren" maar hem per ongeluk tweemaal in het hart steekt...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
1 keer heen en weer zwaaien met je arm en je hebt de hond twee keer geraakt. Kan makkelijk per ongeluk.
Jij hebt nog nooit een hond zien springen? Jij denkt poep.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
Die hond is 20 a 25cm hoog. Die komt nog niet eens tot je knie. Je praat dus poep.
Lol... Het is geen getrainde Mechelse herder manquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een hond zien springen? Jij denkt poep.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
Lol... Het is geen getrainde Mechelse herder man![]()
Ach kom nou tochquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is al uitgelegd waarom hij een mesje bij zich had.
Dat iemand zijn hond anderen laat aanvallen is vreemd.
Ik geloof niet dat hij een mes mee nam om honden te killen. Hij is een natuurfreak, ik vind het wel plausibel klinken eigenlijk. Dat je zeldzame plantjes af snijdt om dat thuis in je plakboek oid te plakken vind ik op zich al misdadig trouwens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach kom nou toch![]()
Meneer snijdt stekjes af onder het hardlopen, geloof je het zelf?![]()
De man staat op beeld, mag je mij gaan vertellen waar hij dat in z'n hardloop outfit weg ging stoppen
Per ongeluk maar wel met een bewust risico.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
1 keer heen en weer zwaaien met je arm en je hebt de hond twee keer geraakt. Kan makkelijk per ongeluk.
Is natuurlijk ook gewoon een bullshit verhaal. Een beetje zeldzame plantjes zoeken tijdens zijn rondje "ultrarennen"... Juist ja, ik geloof hem meteen...quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:23 schreef the-eye het volgende:
Ach kom nou toch![]()
Meneer snijdt stekjes af onder het hardlopen, geloof je het zelf?![]()
De man staat op beeld, mag je mij gaan vertellen waar hij dat in z'n hardloop outfit weg ging stoppen
Ook wel heel bijzonder dat hij op dat moment dus wel naar dat bewuste mes greep. Hij was zich er dus terdege van bewust dat hij daar mee zou kunnen aanvallen of verdedigen. Iemand die zo maar een mesje voor stekjes bij zich heeft denkt daar niet eens aan en zeker niet op het moment dat je schrikt van een blaffende hondquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon een bullshit verhaal. Een beetje zeldzame plantjes zoeken tijdens zijn rondje "ultrarennen"... Juist ja, ik geloof hem meteen..._!
En als betrokkene wel wat van die zeldzame plantjes vindt blijft hij er maar mooi met zijn handjes vanaf met zijn natuurfreak voorkomen.
Als jij als eigenaar je hond anderen laat aanvallen, neem je ook een bewust risico.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:28 schreef FYazz het volgende:
Per ongeluk maar wel met een bewust risico.
Dit, dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen lijnen niet aan en denken dat niemand er een shit om geeft ondanks dat Jack Russels enkelbijters zijn.
Geflipte oermens natuurfreak uitgemergelde hardloper steekt hondje dood.
Allebei fout en een week tuintjes harken...en dooor!!
Ligt er aan hoe bang je voor honden bent.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ook wel heel bijzonder dat hij op dat moment dus wel naar dat bewuste mes greep. Hij was zich er dus terdege van bewust dat hij daar mee zou kunnen aanvallen of verdedigen. Iemand die zo maar een mesje voor stekjes bij zich heeft denkt daar niet eens aan en zeker niet op het moment dat je schrikt van een blaffende hond
Waar lees jij over bijtwonden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als jij als eigenaar je hond anderen laat aanvallen, neem je ook een bewust risico.
Precies. Meneer had zijn "mesje" al klaar en stak heel per ongeluk die hond twee keer in zijn hart...quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:37 schreef the-eye het volgende:
Ook wel heel bijzonder dat hij op dat moment dus wel naar dat bewuste mes greep. Hij was zich er dus terdege van bewust dat hij daar mee zou kunnen aanvallen of verdedigen. Iemand die zo maar een mesje voor stekjes bij zich heeft denkt daar niet eens aan en zeker niet op het moment dat je schrikt van een blaffende hond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |