quote:Op zondag 22 november 2020 01:12 schreef Kyran het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te postenIedere keer als ik mee probeer te posten gebeurt er iets waardoor ik een tijdje niet meer post
Cursed topic dit, ik zeg het je!
Net een Red Bull met Jagermeister gehad, dus ik ben nu ook zoquote:Op zondag 22 november 2020 01:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben nog helemaal wakker
Combineert dat lekker?quote:Op zondag 22 november 2020 01:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net een Red Bull met Jagermeister gehad, dus ik ben nu ook zo
Zometeen nog een leuke college football wedstrijd aanzetten en genieten![]()
Ja! Ultieme festival mixquote:
Klinkt wel apart. Los van elkaar lust ik het wel, door elkaar geen ideequote:Op zondag 22 november 2020 01:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja! Ultieme festival mixZuipen en energie krijgen tegelijk.
Zeker wel!quote:Op zondag 22 november 2020 09:47 schreef Greys het volgende:
Zien jullie Dolly Partons kerstfilm wel al op Netflix? IK ZIE HEM NIET.
Al bedacht wat je met deze fantastische winst gaat doen?quote:Op zondag 22 november 2020 10:23 schreef Strani het volgende:
Ik was zo iemand die zo rond de piek in 2017 wat had geïnvesteerd in Bitcoin400 euro, hadden we zo afgesproken omdat we dat konden missen en het leuk was om mee te investeren. Maar toen stortte de boel natuurlijk helemaal in. Dus ik had dat geld al een beetje vaarwel gezegd maar wel gewoon zo gelaten, voor het geval het ooit nog zou herstellen.
Nou is het deze maand opeens hard gegaan en is m'n bitcoin-investering zomaar 416 euro waard momenteelEven goed checken wanneer ik nou wil cashen en dan ben ik er ook wel klaar mee ook hoor. Voorlopig dan.
Voor mij hoeft dat inderdaad nietquote:Op zondag 22 november 2020 00:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst eerst een facebook account aanmaken, Er zijn een aantal mensen van hier die ik kan vinden op facebook maar om ze toe te voegen voelt ook zo stalkerig. Meke bijvoorbeeld.
Ja! Op tv onder de Netflix knop is ie er echt niet.quote:Op zondag 22 november 2020 10:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker wel!
Christmas on the Square, toch?
Nou ik heb net een cursus op Udemy besteld voor 10 USD dus dan ben je er al bijnaquote:Op zondag 22 november 2020 10:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Al bedacht wat je met deze fantastische winst gaat doen?![]()
Hmm gekquote:Op zondag 22 november 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Op tv onder de Netflix knop is ie er echt niet.
Wel op m'n telefoon maar ik wil op tv kijken. Hoe kan dit dan.
Zo zo, meteen met geld smijtenquote:Op zondag 22 november 2020 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb net een cursus op Udemy besteld voor 10 USD dus dan ben je er al bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |