Opmdie dagen heb ik leren behangen en sauzenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!! ik was al jaren mijn haar op die dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.quote:
Gebeurt mij zo vaakquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef DJMO het volgende:
Zo de KFC was weer lekker vandaag
Mot jij nog iets leuks hebben voor de FP? Paul reageert niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Lekker makkelijkquote:
DM me maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot jij nog iets leuks hebben voor de FP? Paul reageert niet.
Hey mario, ga je voor de DT vannacht?quote:
Geen zin om te eten of om eten te maken?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.
Goh, je bent er een keer in de avond?quote:
Hey Mario 🖐🏻quote:
Beide nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zin om te eten of om eten te maken?
A, je hebt een nieuwe?quote:
En, en, en?quote:
Hey heer ToTquote:
Al wat gehoord?quote:
Ik moest twee keer lezen. Las eerst dame ToT en dacht, huhquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest twee keer lezen. Las eerst dame ToT en dacht, huh
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua werk?Nee, ze zouden vanmiddag terugbellen, maar dat is niet gebeurd.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef DJMO het volgende:
Zo de KFC was weer lekker vandaag
Goed geraden. DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooi kudt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua werk?Nee, ze zouden vanmiddag terugbellen, maar dat is niet gebeurd.
Pas op je handelllllll bukkennnnquote:
quote:
Top. Je moet er toch niet aan denken he. Een jodelende kok zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze staat op de negeerlijst dus die knietjes raken mij niet.
Toch naar de winkel geweest Mario?quote:
Smakelijk eten Aloa.quote:
eletroshop yepquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch naar de winkel geweest Mario?
Waarom niet? Ik heb ook nog zo'n kleine muis liggen en veel gebruikt. Die is al 8 jaar oudquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk de werd 2021 niet
erleven
Ik had vroeger collega's die mega grote muizen van ¤200 per stuk hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind die kleine muizen altijd wel handig
Het was wel zo netjes geweest als ze zich aan de afspraak gehouden hadden toch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maandag wel weer bellen, anders bel ik hen gewoon weer.
En z'n kat moet maar gewoon Felix leren eten idd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die het niet meer doen, kan je weg gooien
Dat sowieso, maar wat verwacht je van een uitzendbureau?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was wel zo netjes geweest als ze zich aan de afspraak gehouden hadden toch.
Ah tuurlijk dom van mij dat ik dat niet door hadquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintjes natuurlijk.
Metro ongeluk Spijkenisse vereeuwigd in Miniworld Rotterdam
Meestal had ik alleen een laptop met zo'n kleine muis bij mij. Vond ik altijd perfect werkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger collega's die mega grote muizen van ¤200 per stuk hadden.
"Ja ik heb grote handen, dan heb je dit nodig om RSI te voorkomen."
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En z'n kat moet maar gewoon Felix leren eten idd.
Ik zit hier gewoon achter de pc. Een normale muis is prima voor me.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal had ik alleen een laptop met zo'n kleine muis bij mij. Vond ik altijd perfect werken
quote:
Ik wou hem aan paul geven. Maar ja die was te druk met de volgende mislukte relatie zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah tuurlijk dom van mij dat ik dat niet door had
Hebben ze wel leuk nagemaakt
Ik heb ook wel een paarcandere muizen gebruiktquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon achter de pc. Een normale muis is prima voor me.
Ik had een ergonomische van Microsoft, maar echt ideaal vond ik die niet.
Gelukkig luister ik wel als je wat vraagtquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem aan paul geven. Maar ja die was te druk met de volgende mislukte relatie zoeken.
Ik heb nu een.....ff checken.....Corsair gaming muis. Modelnummer staat er vast ook wel ergens op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paarcandere muizen gebruikt
Logitech mx1000 laser o.a.
Koken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef mario390 het volgende:
moeddi will volgende weken
niet backen![]()
heb ik gezegd "je heeft
zoveel tijd,wat werd je dann
doen
Zeggen ze ook over DTS maar ik heb hier het best wel naar mijn zin.quote:
Je bent ook wat afgevoerd wat fok betreftquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over DTS maar ik heb hier het best wel naar mijn zin.
Dus je hebt ze niet zelf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
is nur en beeld om dat nu en in tv backte
Ja juist. Ze weten toch hoe mensen zitten te wachten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wat verwacht je van een uitzendbureau?
Die is daar maar druk meequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem aan paul geven. Maar ja die was te druk met de volgende mislukte relatie zoeken.
Die logitech was wel de fijnste die ik heb gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu een.....ff checken.....Corsair gaming muis. Modelnummer staat er vast ook wel ergens op.
Ow, dat is minder. Teveel gegeten of gewoon geen zin?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef mario390 het volgende:
moeddi will volgende weken
niet backen![]()
heb ik gezegd "je heeft
zoveel tijd,wat werd je dann
doen
Ik zit hier met een hele simpele draadloze logitech. Prima als je niet aan high end e-sports doetquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die logitech was wel de fijnste die ik heb gehad.
Ik vond een trackball vroeger wel fijn, maar die heb ik weggesodeflikkerd toen in het nieuws kwam dat ze ernstig RSI konden opleveren, en tegenwoordig worden ze juist weer verkocht om RSI te voorkomen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb ook een logitech muis draadloos bevalt mij primaquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zulke rare dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond een trackball vroeger wel fijn, maar die heb ik weggesodeflikkerd toen in het nieuws kwam dat ze ernstig RSI konden opleveren, en tegenwoordig worden ze juist weer verkocht om RSI te voorkomen!
Het voordeel van die muis was dat je de extra knoppen kon programeren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit hier met een hele simpele draadloze logitech. Prima als je niet aan high end e-sports doet
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook wat afgevoerd wat fok betreft
Trackball heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond een trackball vroeger wel fijn, maar die heb ik weggesodeflikkerd toen in het nieuws kwam dat ze ernstig RSI konden opleveren, en tegenwoordig worden ze juist weer verkocht om RSI te voorkomen!
Anyway, ik denk sowieso dat het minder prettig werkt met photoshoppen.
Dat kan nog steeds toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het voordeel van die muis was dat je de extra knoppen kon programeren.
Vind ik heel prettig werken. Is wel wat wennen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zulke rare dingen
Ik heb een hekel aan alles wat draadloos is op mijn pc.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
Met Logitechs heb ik niets anders dan ellende mee gehad; diverse muizen gehad op diverse pc's maar de verbinding viel steeds weg en kwam dan een paar seconden later weer terug.
Overgestapt op een Microsoft geloof ik, en nooit meer dat probleem gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |