Opmdie dagen heb ik leren behangen en sauzenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!! ik was al jaren mijn haar op die dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.quote:
Gebeurt mij zo vaakquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef DJMO het volgende:
Zo de KFC was weer lekker vandaag
Mot jij nog iets leuks hebben voor de FP? Paul reageert niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Lekker makkelijkquote:
DM me maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot jij nog iets leuks hebben voor de FP? Paul reageert niet.
Hey mario, ga je voor de DT vannacht?quote:
Geen zin om te eten of om eten te maken?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das mooi. Ik moet nog eten maar geen zin vandaag.
Goh, je bent er een keer in de avond?quote:
Hey Mario 🖐🏻quote:
Beide nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zin om te eten of om eten te maken?
A, je hebt een nieuwe?quote:
En, en, en?quote:
Hey heer ToTquote:
Al wat gehoord?quote:
Ik moest twee keer lezen. Las eerst dame ToT en dacht, huhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |