Zou me niets verbazen als er een derde golf komt na de feestdagen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:23 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat ze e en derde corona golf verwachten op 14 januari Door de feestdagen.
Helemaal als ze de horeca weer open gooienquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:23 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat ze e en derde corona golf verwachten op 14 januari Door de feestdagen.
Hebben ze een glazen bol?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:23 schreef Dotteke het volgende:
Die kans lijkt mij zeer groot zelfs.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:23 schreef Dotteke het volgende:
Hey heyquote:
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij zeer groot zelfs.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nog veel te weinig mensen besmet.
De vaccinatie moet en zal er komen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nog veel te weinig mensen besmet.
Dat er nog te weinig mensen positief zijn. Dus nog heel veel mensen die nog besmet kunnen worden.quote:
Maar duurt nog lang.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vaccinatie moet en zal er komen.
Wie doen dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat er nog te weinig mensen positief zijn. Dus nog heel veel mensen die nog besmet kunnen worden.
Ja als het zo doorgaat en er komen nu al versoepelingen kan je er opwachtenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er een derde golf komt na de feestdagen.
Nee, niets is nog zeker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal als ze de horeca weer open gooien
Maar dat is nog niet zeker of dat gebeurd toch?
Jep. We zijn er nog niet klaar mee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het zo doorgaat en er komen nu al versoepelingen kan je er opwachten
Het is toch niet zo ingewikkeldquote:
Nou de regels en fuck kerst voor een keer, lekker belangrijkquote:
Gewoon rekening houden dat het virus er nog is en nog op kan laaien.quote:
Dat is voor veel mensen blijkbaar heel belangrijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de regels en fuck kerst voor een keer, lekker belangrijk
Ja die kunnen de corona krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen blijkbaar heel belangrijk.
Ik sttuur wel een kerstkaart en volgend jaar vieren we het gewoon dubbel zo hard.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen blijkbaar heel belangrijk.
En dubbel zoveel vuurwerkquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sttuur wel een kerstkaart en volgend jaar vieren we het gewoon dubbel zo hard.
Je kan ook in april naar je familie gaan. Neem je een kerstkrans mee. Echt waar gaat het overquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sttuur wel een kerstkaart en volgend jaar vieren we het gewoon dubbel zo hard.
En dubbel zoveel echte zwarte pieten.quote:
Jij heb het al toch? Wens je iedereen een fijne kerst?quote:
Alleen maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dubbel zoveel echte zwarte pieten.
Altijdquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb het al toch? Wens je iedereen een fijne kerst?
Ja echt he. Een jaartje niet wat een rampquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook in april naar je familie gaan. Neem je een kerstkrans mee. Echt waar gaat het over
Jij kan overal veilig heen gaan nu.quote:
Het is geen ramp maar ik vind het gewoonweg wel jammer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. Een jaartje niet wat een ramp
Ik niet ik hou van corona.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen ramp maar ik vind het gewoonweg wel jammer.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik hou van corona.Geen gezoen en geen nichten en neven dag. Ik ben blij
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja positief denkenquote:
Maar mij wel blokken.quote:
Ook zonder corona kan je niet mee doen aan neven en nichten dag mee te doen 😛quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!! ik was al jaren mijn haar op die dagquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zonder corona kan je niet mee doen aan neven en nichten dag mee te doen 😛
Weet je nog, van Koten en de Bie met de tegenpartij en de positiefo's?quote:
Nou ok dan. Uitleg aanvaard.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Soms wel
Om die lekkere paddestoel gedag te zeggen doe ik dat.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ok dan. Uitleg aanvaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |