SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes heb al best veel gehaald vandaag
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
The Muppets is sowieso goedquote:![]()
![]()
Eens, ik heb ook alle afleveringen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dat zijn er nogal wat denk ik?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens, ik heb ook alle afleveringen.![]()
Pepe de garnaal vind ik altijd lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef shiitake het volgende:
Muppets zijn sowiesoVooral de Swedish Chef en Beaker.
Ik keek dat altijd met mijn vader. Mijn moeder vond ons kinderachtigquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens, ik heb ook alle afleveringen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
5 seizoenen, iets van 124 afleveringen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De hernieuwde versie met Sandra Bullock is ookquote:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
En zijn nog een aantal films ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 seizoenen, iets van 124 afleveringen.![]()
Hey Mazz🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HatseflatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Klopt, daar heb ik er ook een aantal van. Jim Henson heeft wel meer films gemaakt die ik erg goed vind.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg![]()
Ik heb jaren een ui van Tom gehad![]()
![]()
Het is een draak van een film zo te zien. Tom en Jerry zijn heilig in cartoonsquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb jaren een ui van Tom gehadIedereen is een kutlultrut
Ik ook. Heb laatst nog wat teken films terug zitten kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb jaren een ui van Tom gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet, maar wij zijn dan ook niet echt de doelgroepquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat dan welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind hem nu al kut.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg
Ik niet fucking hell !!!!!!!!!!quote:Iedereen is een kutlultrut
Ze moeten niet de karakters veranderen, zoals ze vaak doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een draak van een film zo te zien. Tom en Jerry zijn heilig in cartoons![]()
![]()
Nou als ie op tv komt of netflix dan welquote:
Sorry???quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze moeten niet de karakters veranderen, zoals ze vaak doen tegenwoordigIedereen is een kutlultrut
The Freggles zijn ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik er ook een aantal van. Jim Henson heeft wel meer films gemaakt die ik erg goed vind.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leuk voor op een grauwe zondag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, maar wij zijn dan ook niet echt de doelgroepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ga er ook niet voor naar de bios hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ie op tv komt of netflix dan welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond ik nou weer geen reet aan.quote:
Of betalen op pathe thuisquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga er ook niet voor naar de bios hoor
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:The Storyteller vond ik wel goed van hem.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: