Klopt, daar heb ik er ook een aantal van. Jim Henson heeft wel meer films gemaakt die ik erg goed vind.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg
Het is een draak van een film zo te zien. Tom en Jerry zijn heilig in cartoonsquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb jaren een ui van Tom gehad
Ik ook. Heb laatst nog wat teken films terug zitten kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik heb jaren een ui van Tom gehad
Ik niet, maar wij zijn dan ook niet echt de doelgroepquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Er komt serieus een Tom en Jerry film. WTF zit iemand daar op te wachten? Tief op zeg
Dat dan welquote:
Ik vind hem nu al kut.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
Ik niet fucking hell !!!!!!!!!!quote:
Ze moeten niet de karakters veranderen, zoals ze vaak doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een draak van een film zo te zien. Tom en Jerry zijn heilig in cartoons
Nou als ie op tv komt of netflix dan welquote:
Sorry???quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze moeten niet de karakters veranderen, zoals ze vaak doen tegenwoordig
The Freggles zijn ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik er ook een aantal van. Jim Henson heeft wel meer films gemaakt die ik erg goed vind.
Leuk voor op een grauwe zondag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, maar wij zijn dan ook niet echt de doelgroep
Ja ga er ook niet voor naar de bios hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ie op tv komt of netflix dan wel
Dat vond ik nou weer geen reet aan.quote:
Of betalen op pathe thuisquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga er ook niet voor naar de bios hoor
quote:
The Storyteller vond ik wel goed van hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |