Ik had vroeger collega's die mega grote muizen van ¤200 per stuk hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind die kleine muizen altijd wel handig
Het was wel zo netjes geweest als ze zich aan de afspraak gehouden hadden toch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze maandag wel weer bellen, anders bel ik hen gewoon weer.
En z'n kat moet maar gewoon Felix leren eten idd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die het niet meer doen, kan je weg gooien
Dat sowieso, maar wat verwacht je van een uitzendbureau?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was wel zo netjes geweest als ze zich aan de afspraak gehouden hadden toch.
Ah tuurlijk dom van mij dat ik dat niet door hadquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintjes natuurlijk.
Metro ongeluk Spijkenisse vereeuwigd in Miniworld Rotterdam
Meestal had ik alleen een laptop met zo'n kleine muis bij mij. Vond ik altijd perfect werkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger collega's die mega grote muizen van ¤200 per stuk hadden.
"Ja ik heb grote handen, dan heb je dit nodig om RSI te voorkomen."
Hahaquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En z'n kat moet maar gewoon Felix leren eten idd.
Ik zit hier gewoon achter de pc. Een normale muis is prima voor me.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal had ik alleen een laptop met zo'n kleine muis bij mij. Vond ik altijd perfect werken
quote:
Ik wou hem aan paul geven. Maar ja die was te druk met de volgende mislukte relatie zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah tuurlijk dom van mij dat ik dat niet door had
Hebben ze wel leuk nagemaakt
Ik heb ook wel een paarcandere muizen gebruiktquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon achter de pc. Een normale muis is prima voor me.
Ik had een ergonomische van Microsoft, maar echt ideaal vond ik die niet.
Gelukkig luister ik wel als je wat vraagtquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem aan paul geven. Maar ja die was te druk met de volgende mislukte relatie zoeken.
Ik heb nu een.....ff checken.....Corsair gaming muis. Modelnummer staat er vast ook wel ergens op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paarcandere muizen gebruikt
Logitech mx1000 laser o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |