abonnement Unibet Coolblue
pi_196310554
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Bij Pandemrix is nog niet vastgesteld dat het vaccin verantwoordelijk is.
Verder was de beoordeling in tegenstelling tot de coronavaccins van nu niet gedaan in het gehele proces van fase en 2 onderzoek.

1 zeldzaam geval van een vaccin wat 'wellicht' een bijwerking zou kunnen hebben.
Dat van die fasen wist ik niet.
En verder zeg ik ook dat het één zeldzaam geval is, maar ja... 't is wel een geval. Ik wil een risico niet uitsluiten.
quote:
En nu heb je natuurlijk het voordeel dat de bedrijven niet uit winstoogpunt kijken.
Dat weet je nooit....
Somebody that I used to know
  woensdag 18 november 2020 @ 21:14:37 #102
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196310613
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je voorkomt dat je de griep krijgt. Of althans, als ze de juiste varianten van het virus hebben opgenomen in het vaccin, verlaag je de kans op de griep.
Sinds kinds af aan krijg ik hem ieder jaar. Waarom zou je een paar dagen zieken riskeren als je dat risico enorm simpel kan verkleinen?
Los van je persoonlijk medische status dat reden zal voor je inenting, is individueel niet te bewijzen dat de afwezigheid van een aandoening komt door een vaccinatie. Je mag en kunt natuurlijk alles geloven.

Een fit persoon zal, zo ja die al merkbaar griep doormaakt, daar weinig tot geen last van hebben.
Vooral weten en begrijpen dat ziek worden meestal ook een werkzame functie heeft... om weerstand te krijgen en die zonodig te vergroten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:15:24 #103
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_196310636
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo werkt het alleen niet. Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen keuze. Iedereen zou moeten mogen bepalen of ze liever het risico willen lopen om Corona te krijgen, of het risico willen lopen dat er bijwerkingen aan dat vaccin zitten.

De grootste groep zal gewoon voor een vaccin kiezen, maar ik vind het gewoon oprecht fout dat je er een beloningssysteem van maakt.
Ja precies. Ik wil voor mezelf prima dat risico nemen (mits vrijwillig), maar ik heb echt een interne tweestrijd om mijn dochter te laten vaccineren. Ze heeft nog niet alle vaccinaties uit het rijksvaccinatieprogramma gehad, wat als daar iets mis gaat? Op dit moment is het getest op volwassenen en wilden ze geloof ik 16-jarigen ofzo gaan toevoegen aan die tests, maar op kleine kinderen is (logischerwijs) niet getest. Dat zorgt ervoor dat het voor mij voelt alsof mijn dochter een onvrijwillig proefpersoon zou worden, en dat vind ik gewoon niet oké.

Hoe werkt het bij kleine kinderen? Hoe werkt het bij zwangere vrouwen? Hoe werkt het bij kinderen die nog niet alle andere vaccinaties gehad hebben? In samenwerking met de griepprik? Er is gewoon nog heel veel onduidelijk. Nu in een verplichting willen schieten is prematuur en voelt als een trap na.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 18 november 2020 @ 21:15:38 #104
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196310640
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:09 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nouja, dat is een goed punt. In een gemiddeld jaar gaan er 5000 mensen per jaar door aan (een vorm van) Influenza of wat dan ook. Gaan we die dan ook verplichten?
Nouja, ik ben wel voorstander om de griepprik op te nemen in het standaard vaccinatieprogramma voor de gehele bevolking i.p.v. alleen kwetsbare groepen omdat we nu niet alleen een griepgolf krijgen ieder jaar, maar daarbij waarschijnlijk ook een coronagolf.

Nadeel aan de griepprik is dat het natuurlijk wel nog steeds veel gokwerk is en de effectiviteit daardoor rond de 50% schommelt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196310648
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:08 schreef chratnox het volgende:

[..]

Omdat @:mikeytt het niet met je eens is is het niet ineens dom gelul. Zijn andere mening afdoen als janken is ook een beetje jammer.

Er zijn (naar mijn mening) terechte zorgen over het wel of niet vaccineren, en die zorgen moeten serieus genomen worden. Ik zit er een beetje hetzelfde in. Als dit vaccin gewoon onderdeel wordt van het rijksvaccinatieprogramma en je bij uitnodiging kunt kiezen om hem te halen zal ik 'm zeker gaan halen, al dan niet op dag 1. Als voor dit vaccin een plicht gaat gelden ga ik vrijwel automatisch in een mentaal verweer en denk ik: Wat hou je achter waarom het voor deze ziekte ineens verplicht moet worden?

Het doel is dat de belasting van de zorg omlaag gaat en behapbaar is en blijft. Daar hoeft niet 100% voor gevaccineerd te zijn, dat doe je door ervoor te zorgen dat mensen die anders in het ziekenhuis komen gevaccineerd zijn. Als de dekkingsgraag hoog genoeg is is alles prima.

Het vaccin verplichten is onnodig en is een beweging die totaal niet overeen komt met hoe dit land tot nu toe werkt. Prima dat het in andere landen wel zo werkt, maar dit is Nederland, niet één of ander willekeurig ander land.
Precies 👍
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Deze gezonde rakker van 23 zal zich gewoon vaccineren
Prima ieder zn keus
pi_196310664
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo werkt het alleen niet. Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen keuze. Iedereen zou moeten mogen bepalen of ze liever het risico willen lopen om Corona te krijgen, of het risico willen lopen dat er bijwerkingen aan dat vaccin zitten.
Zo werkt het alleen helaas wel bij een vaccin. Daar ben je geen individu met je eigen afwegingen, daar maak je ook deel uit van de groepsimmuniteit. Die paraplu van Arjen Lubach, weet je nog wel?
Iedereen zou moeten bijdragen om het vaccin van nut te laten zijn. Alleen op deze manier bescherm je ook de mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten inenten.

En ik vind het ook prima als er mensen zijn die niet willen, hoor. Maar waarom zou ik het dan wel doen? Dan heeft mijn inenting ook niet zoveel zin, want dan bereiken we de groepsimmuniteit niet. (even heel boud gesteld).

Dus daarom: we springen samen of we springen niet. Zo werkt het wel.
Somebody that I used to know
pi_196310690
En dit allemaal omdat er 1 chinees een verotte vleermuis heeft gegeten
Sure
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:19:54 #108
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_196310751
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nouja, ik ben wel voorstander om de griepprik op te nemen in het standaard vaccinatieprogramma voor de gehele bevolking i.p.v. alleen kwetsbare groepen omdat we nu niet alleen een griepgolf krijgen ieder jaar, maar daarbij waarschijnlijk ook een coronagolf.

Nadeel aan de griepprik is dat het natuurlijk wel nog steeds veel gokwerk is en de effectiviteit daardoor rond de 50% schommelt.
Daar kan ik me wel in vinden, maar nog steeds, mits vrijwillig. Dan zitten we straks in de situatie dat we iedereen verplicht vaccineren tegen dit coronavirus en komt volgend jaar een griepgolf en vallen er 6000 mensen om. Voor mijn gevoel is het dan meer symbolisch omdat we met zijn allen in een gigantische kramp zitten over dit virus.

Het is een klotevirus, maar dat is het omdat er (nagenoeg) geen immuniteit beschikbaar is bij mensen, met als gevolg dat er veel mensen tegelijk ziek worden. Als volgend jaar 70% gevaccineerd is en van die 30% die overblijft bijvoorbeeld 10% immuniteit verkregen heeft op een natuurlijke manier, is het risico van het virus gewoon een heel stuk kleiner.

Als we Covid-19 volledig uit zouden roeien met vaccineren valt er nog iets voor te zeggen, maar er wordt tot nu toe gezegd dat het hierna een seizoensgriep wordt. Dan het vaccin voor dit coronavirus verplichten maar de griepprik en alle andere inentingen in het rijksvaccinatieprogramma niet voelt als willekeur.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 18 november 2020 @ 21:20:49 #109
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196310777
quote:
18s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:14 schreef Vallon het volgende:

[..]

Los van je persoonlijk medische status dat reden zal voor je inenting, is individueel niet te bewijzen dat de afwezigheid van een aandoening komt door een vaccinatie. Je mag en kunt natuurlijk alles geloven.

Een fit persoon zal, zo ja die al merkbaar griep doormaakt, daar weinig tot geen last van hebben.
Vooral weten en begrijpen dat ziek worden meestal ook een werkzame functie heeft... om weerstand te krijgen en die zonodig te vergroten.
Dat hoef je op individueel niveau niet te weten. Je hoeft alleen te weten dat het in grotere groepen gezonde mensen wel werkt.

Ik heb zelf nog nooit griep gehad, of althans, nog nooit griepverschijnselen, maar een vaccin verkleint die kans wel. Al verkleint hem mijn kans om 4 dagen een snotneus te behouden, heeft het toch effect gehad. En natuurlijk is de kans ook een stuk kleiner om andere mensen met het influenza virus te besmetten.

Hoe kom je erbij dat je je weerstand verbetert door ziek te worden aan de griep en niet door een vaccin? Een vaccin doet immers precies hetzelfde, maar dan zonder de nare bijwerkingen die je krijgt als je echt ziek bent. Sterker nog, met een griepprik maak je antistoffen aan voor verschillende influenza virussen. (4 soorten). Meer dan als je de griep gewoon zou doormaken.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 18 november 2020 @ 21:21:40 #110
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196310800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja precies. Ik wil voor mezelf prima dat risico nemen (mits vrijwillig), maar ik heb echt een interne tweestrijd om mijn dochter te laten vaccineren. Ze heeft nog niet alle vaccinaties uit het rijksvaccinatieprogramma gehad, wat als daar iets mis gaat? Op dit moment is het getest op volwassenen en wilden ze geloof ik 16-jarigen ofzo gaan toevoegen aan die tests, maar op kleine kinderen is (logischerwijs) niet getest. Dat zorgt ervoor dat het voor mij voelt alsof mijn dochter een onvrijwillig proefpersoon zou worden, en dat vind ik gewoon niet oké.

Hoe werkt het bij kleine kinderen? Hoe werkt het bij zwangere vrouwen? Hoe werkt het bij kinderen die nog niet alle andere vaccinaties gehad hebben? In samenwerking met de griepprik? Er is gewoon nog heel veel onduidelijk. Nu in een verplichting willen schieten is prematuur en voelt als een trap na.
Bij kinderen niet vaccineren trek ik toch wel de grens. Dat kan echt niet.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_196310809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden, maar nog steeds, mits vrijwillig. Dan zitten we straks in de situatie dat we iedereen verplicht vaccineren tegen dit coronavirus en komt volgend jaar een griepgolf en vallen er 6000 mensen om. Voor mijn gevoel is het dan meer symbolisch omdat we met zijn allen in een gigantische kramp zitten over dit virus.
Zal we mooi zijn als we ook een griepdoden teller ernaast krijgen, wordt het nog spannend welke wint.
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:22:34 #112
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_196310830
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zo werkt het alleen helaas wel bij een vaccin. Daar ben je geen individu met je eigen afwegingen, daar maak je ook deel uit van de groepsimmuniteit. Die paraplu van Arjen Lubach, weet je nog wel?
Iedereen zou moeten bijdragen om het vaccin van nut te laten zijn. Alleen op deze manier bescherm je ook de mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten inenten.

En ik vind het ook prima als er mensen zijn die niet willen, hoor. Maar waarom zou ik het dan wel doen? Dan heeft mijn inenting ook niet zoveel zin, want dan bereiken we de groepsimmuniteit niet. (even heel boud gesteld).

Dus daarom: we springen samen of we springen niet. Zo werkt het wel.
Nee sorry, zo werkt het niet. Er zullen altijd mensen zijn die het vaccin niet kunnen verdragen, waar het vaccin niet werkt, waar het immuunsysteem niet werkt en welke andere reden ook. Een 100% vaccinatiegraad ga je nooit bereiken, ook niet bij een verplichting.

Mensen zitten nou eenmaal anders in elkaar, de één is meer risicoavers dan de ander. De ene persoon springt met plezier uit een vliegtuig met een parachute en de ander zul je nooit een vliegtuig in zien stappen om op vakantie te gaan. Mensen tegen hun wil in dwingen om risico te nemen waar ze niet comfortabel mee zijn is een grens die we naar mijn mening niet over moeten gaan in Nederland.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_196310844
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Uiteraard geheim, maar ze verplichten je niks hoor. Enkel de vraag om dit te overleggen. Zo niet, geen service
het bericht van ticketmaster in de USA al gelezen ? die zijn toch wel bezig met de opzet: geen vaccin, geen ticket
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 18 november 2020 @ 21:24:53 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196310895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja precies. Ik wil voor mezelf prima dat risico nemen (mits vrijwillig), maar ik heb echt een interne tweestrijd om mijn dochter te laten vaccineren. Ze heeft nog niet alle vaccinaties uit het rijksvaccinatieprogramma gehad, wat als daar iets mis gaat? Op dit moment is het getest op volwassenen en wilden ze geloof ik 16-jarigen ofzo gaan toevoegen aan die tests, maar op kleine kinderen is (logischerwijs) niet getest. Dat zorgt ervoor dat het voor mij voelt alsof mijn dochter een onvrijwillig proefpersoon zou worden, en dat vind ik gewoon niet oké.

Hoe werkt het bij kleine kinderen? Hoe werkt het bij zwangere vrouwen? Hoe werkt het bij kinderen die nog niet alle andere vaccinaties gehad hebben? In samenwerking met de griepprik? Er is gewoon nog heel veel onduidelijk. Nu in een verplichting willen schieten is prematuur en voelt als een trap na.
Sowieso kan ik niks met de redenatie dat het vaccin echt goed getest is. Ik geloof best dat het vaccin getest is op korte termijn bijwerken, maar ze zijn niet al jaren bezig met deze vaccins. Het is dus onmogelijk om nu al te zeggen dat er geen risico is op de lange termijn; helemaal ook voor jonge kinderen inderdaad. Het is een onwijs grote gok en het is echt schandalig dat ze dit er gewoon doorheen douwen. Stel; jij vaccineert je kind niet. Uit angst voor eventuele bijwerkingen op de lange termijn. Dan moet je dochter de rest van haar leven binnen blijven met strenge maatregelen. Totdat ze zelf kiest voor een vaccin. Want daar komt het dan op neer. Kiezen tussen ''je mag alles weer/je mag veel meer'', of ''pech gehad, je eigen keuze, draag de consequenties maar.''
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196310910
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:22 schreef chratnox het volgende:
Mensen zitten nou eenmaal anders in elkaar, de één is meer risicoavers dan de ander. De ene persoon springt met plezier uit een vliegtuig met een parachute en de ander zul je nooit een vliegtuig in zien stappen om op vakantie te gaan. Mensen tegen hun wil in dwingen om risico te nemen waar ze niet comfortabel mee zijn is een grens die we naar mijn mening niet over moeten gaan in Nederland.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar ik weet nu al dat er mensen zijn die dat risico best kunnen en willen nemen, maar vanuit een soort van aversie richting de overheid het vertikken, maar zo wel meeliften op de risicobereidheid van anderen. Daar kots ik op.
Somebody that I used to know
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:25:48 #116
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_196310923
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Bij kinderen niet vaccineren trek ik toch wel de grens. Dat kan echt niet.
Kinderen zijn geen onderdeel van de trials geweest voor zover ik weet, oftewel: Er is geen ervaring met hoe kinderen van verschillende leeftijden hierop reageren.

Er werd bijvoorbeeld initieel gezegd dat in een zeldzaam scenario Covid-19 voor een aandoening vergelijkbaar met Kawasaki kon zorgen bij kleine kinderen. Hoe weten we zeker dat dat nu niet gaat gebeuren?

Ik weet niet hoe 't met jou zit, maar ik zou (theoretisch gesproken) persoonlijk het hele VWS gebouw steen voor steen afbreken als mijn dochter ernstig ziek wordt of overlijdt omdat ze een verplichte (en ongetestte) vaccinatie heeft gekregen. Overreactie? Wellicht, maar er is in die leeftijden gewoon nog niets bekend.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_196310925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]

het bericht van ticketmaster in de USA al gelezen ? die zijn toch wel bezig met de opzet: geen vaccin, geen ticket
For the time being misschien. Het beleid verschilt daar zo van staat tot staat dat het gevoel als land gezamenlijk groepsimmuniteit proberen te bereiken lang niet zo aanwezig als hier. En sowieso, de VS, dit is wel één van de minder gestoorde berichten die ik van die kant hoor.
I'll give you something to do
pi_196310953
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Bij kinderen niet vaccineren trek ik toch wel de grens. Dat kan echt niet.
Heb jij kinderen?
Zo ja zou jij ze laten vaccineren met iets wat heel snel ontwikkeld is , waarvan niemand mag weten wat er in zit, waarvan de makers al hun verantwoordelijkheid van af halen ?
En kinderen toch niet ernstig van ziek worden ?
De regering wil het mij maar al te graag
  woensdag 18 november 2020 @ 21:28:19 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196310991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kinderen zijn geen onderdeel van de trials geweest voor zover ik weet, oftewel: Er is geen ervaring met hoe kinderen van verschillende leeftijden hierop reageren.

Er werd bijvoorbeeld initieel gezegd dat in een zeldzaam scenario Covid-19 voor een aandoening vergelijkbaar met Kawasaki kon zorgen bij kleine kinderen. Hoe weten we zeker dat dat nu niet gaat gebeuren?

Ik weet niet hoe 't met jou zit, maar ik zou (theoretisch gesproken) persoonlijk het hele VWS gebouw steen voor steen afbreken als mijn dochter ernstig ziek wordt of overlijdt omdat ze een verplichte (en ongetestte) vaccinatie heeft gekregen. Overreactie? Wellicht, maar er is in die leeftijden gewoon nog niets bekend.
Waarom zou je een kind van 16 zonder onderliggend lijden überhaupt tegen Covid-19 vaccineren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:29:10 #120
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_196311014
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kind van 16 zonder onderliggend lijden überhaupt tegen Covid-19 vaccineren?
Ik heb geen flauw idee, maar als het voor iedereen verplicht is is het voor hun ook verplicht. Kind van 16 was trouwens een voorbeeld, dat ze toe willen voegen aan de trials. Mijn dochter is net anderhalf geweest, no way dat die vooraan staat.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 18 november 2020 @ 21:29:23 #121
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196311019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:27 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Heb jij kinderen?
Nog niet
quote:
Zo ja zou jij ze laten vaccineren met iets wat heel snel ontwikkeld is
Je bedoelt een vaccin wat ontwikkeld is met letterlijk alle enorm strenge kwaliteitseisen en zelfde procedure als alle andere vaccins? Jazeker
quote:
, waarvan niemand mag weten wat er in zit,
Hoe kom je hierbij? :')
quote:
waarvan de makers al hun verantwoordelijkheid van af halen ?
En kinderen toch niet ernstig van ziek worden ?
De regering wil het mij maar al te graag
Ik heb het al gehad en had geen klachten. Betekent dat dat ik me niet moet vaccineren? Lijkt me toch wel
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 18 november 2020 @ 21:29:40 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196311029
We komen níet van dit virus af. Uitroeien kán niet, nooit meer.

Als je keuze is, zorgen dat de zorg het aan kan, dan is met de beloofde effectiviteit van deze vaccins absoluut geen vaccinatieplicht gerechtvaardigd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 18 november 2020 @ 21:30:34 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196311061
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196311068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kinderen zijn geen onderdeel van de trials geweest voor zover ik weet, oftewel: Er is geen ervaring met hoe kinderen van verschillende leeftijden hierop reageren.

Er werd bijvoorbeeld initieel gezegd dat in een zeldzaam scenario Covid-19 voor een aandoening vergelijkbaar met Kawasaki kon zorgen bij kleine kinderen. Hoe weten we zeker dat dat nu niet gaat gebeuren?

Ik weet niet hoe 't met jou zit, maar ik zou (theoretisch gesproken) persoonlijk het hele VWS gebouw steen voor steen afbreken als mijn dochter ernstig ziek wordt of overlijdt omdat ze een verplichte (en ongetestte) vaccinatie heeft gekregen. Overreactie? Wellicht, maar er is in die leeftijden gewoon nog niets bekend.
Waarschijnlijk zullen <18 in de eerste instantie geen onderdeel uitmaken van de vaccinatie
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 18 november 2020 @ 21:31:15 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196311087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, maar als het voor iedereen verplicht is is het voor hun ook verplicht. Kind van 16 was trouwens een voorbeeld, dat ze toe willen voegen aan de trials. Mijn dochter is net anderhalf geweest, no way dat die vooraan staat.
Eens. Mijne is 4, die heeft zo weinig kans op iets naar ervan, daar gaat geen vaccinatie in.

Voor mezelf twijfel ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')