SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Planet Coaster Console Edition 10-11-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers![]()
EN IK NU OOK, HAHA WIJ VIERENquote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef Blackst4r het volgende:
IK OOK DM VERSTUURD HAHAH SUKKELS WIJ 3EN
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:09 schreef Jimbo het volgende:
Alright, ik denk dat ik goed nieuws heb. M'n vriendengroep/gamegroep is allemaal voorzien van ps5's en er is er nu één over bij een maat van mij.
Hij wil hem op tweakers gooien, genoeg vraag in V&A maar ik heb gezegd dat ik hier even zou pijlen. Z'n richtprijs is 600-650. Mocht iemand hier interesse hebben DM mij maar.
Enige kanttekening die ik daar zelf bij plaats is dat ik totaal geen zin heb in dm's van random mensen die nu even komen geilen op de PS5 in dit topic, bedenk jezelf even voor je DM't of je een regular uit dit topic bent. Zo niet doe ik geen eens de moeite om je gegevens door te spelen. Iets met eigen topicvolk eerst enzo.
Als regular even een aanvraag via dm verstuurd zodat ik die PS5 voor 1000 op MP kan zettenquote:
Of weer doorverkopen voor 3x de helft.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
En maar klagen over betalen voor pre-orders, loot boxes maar wel de scalpers pijpen.
Smile and wave.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of weer doorverkopen voor 3x de helft.
Ik heb echt weinig met graphics en frame rates maar die DF filmpjes zijn ergens wel ontspannendquote:
Denk dat hij zijn dm's niet meer leestquote:Op woensdag 18 november 2020 17:34 schreef Tjacka het volgende:
heb ook Jimbo gedmt als niet regular
hopelijk wordt hij extreem mad
Oh jammerquote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn dm's niet meer leest
Doe maar.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik hier nog terecht met m'n PS4 vragen of moet ik daar een aparte reeks voor openen?
Van mij mag je , niet mij probleem noch machinequote:Op woensdag 18 november 2020 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Als regular even een aanvraag via dm verstuurd zodat ik die PS5 voor 1000 op MP kan zetten
Aparte reeks openen. Geen zin om te fuseren hiermee. Gr gr .quote:Op woensdag 18 november 2020 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik hier nog terecht met m'n PS4 vragen of moet ik daar een aparte reeks voor openen?
Jij komt uit amsterdam, dat sla ik sowieso overquote:Op woensdag 18 november 2020 17:34 schreef Tjacka het volgende:
heb ook Jimbo gedmt als niet regular
hopelijk wordt hij extreem mad
Dacht dat we vrienden waren. Als wraak heb ik je voor lul gezet in de VBL sc.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij komt uit amsterdam, dat sla ik sowieso over
Oh, ik koop nooit games in de winkel, laat maarquote:Op woensdag 18 november 2020 17:54 schreef Jimbo het volgende:
oh en ehm ging over een Disked PS5 blijkbaar
Ik wil dus stiekem héél graag Like a Dragon spelen maar heb nog nooit een Yakuza gespeeld. Zit dus enorm te twijfelen om Kiwami te gaan spelen (en op release order verdergaan) of dat ik gewoon Like a Dragon moet gaan spelen aangezien het een losstaand verhaal is en de combat mij meer aanspreekt.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat wilde je weten? Uitgespeeld en wel, niet 100%, want dat is voor mensen met tijd te veel en games te weinig.
Meh, alle versies worden benadeeld door de Series S versie. Ik ben benieuwd wat perfomances de exclusives gaan brengen. Dat is juist het nadeel van de PC markt, zo veel gezeik om drivers e.d. en verschillende hardware. Bij consoles had je dat nooit maar nu dus wel.quote:
Die DF Retro & Retro Extra vind ik het leukst. Ze kijken dan terug naar eerdere E3's enzo, Riiiiiiiiiiiiiidge Racer! Duren ook meestal een uur of langer.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb echt weinig met graphics en frame rates maar die DF filmpjes zijn ergens wel ontspannend
komt goed, die dingen komen echt om 0100 ofzo meestalquote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Nog steeds geen verzendbevestiging van bol.com
Schijnt nog tot diep in de nacht te kunnen duren dat ze dat doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Vaak genoeg dat ik zo'n mail van bol.com om 1 uur snachts kreegquote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:21 schreef KennyPowers het volgende:
When you see it...Eindelijk een Call of Duty die me interessant lijkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:21 schreef KennyPowers het volgende:
When you see it...HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hades moet winnen anders riggedquote:
Animal Crossing, klaar.quote:
Dit verdiend een banquote:
Mwah, dat denk ik niet Animal Crossing is dé lockdown game van het jaar. Switch ging die periode voor dubbele prijzen op Marktplaats en eBay, een console die drie jaar oud was. Het is de enige juiste GOTY.quote:
Hades heeft een 98% Overwhelmingly Positive op steam met meer dan 50K Reviews. Dat is vrij uniek.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik niet Animal Crossing is dé lockdown game van het jaar. Switch ging die periode voor dubbele prijzen op Marktplaats en eBay, een console die drie jaar oud was. Het is de enige juiste GOTY.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal onder geen voorwaarde meer dan 499 betalen voor de console met bluraydrive.
De noodzaak is er gewoonweg niet.
die d-t vaut ookquote:
Samequote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
Dan moet je Jimbo een DM sturen, komt alles in orde.quote:
Nou alle twee maar een ban dan. Regel jij het ff?quote:
Kreeg 'm ook net! Woop woop.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou alle twee maar een ban dan. Regel jij het ff?
Wat anders:
Je PlayStation®Camera-adapter is onderweg
Goed nieuws! Je aanvraag voor een PlayStation Camera-adapter is verwerkt en het product is op weg naar jou.
Dit duurt gewoonlijk ongeveer 1 tot 2 werkdagen.
Als er dan een GOTY-edition naar PS5 komt: graagquote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hades moet winnen anders rigged
Console versie met crosssave zou leuk zijn. Ze schijnen wel al bezig te zijn met crosssave voor switch. Wat een switch opeens best interessant maaktquote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als er dan een GOTY-edition naar PS5 komt: graag
Doom en FFVII remake het minste, voor de rest valt allemaal wat te zeggen.
Nou is het ook wel echt een dick move om een derde van de totale landelijke voorraad achter te houden..quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen boos zijn. 1/3 aan je personeel geven
Ik kan me niet voorstellen dat TLOU 2 niet wint.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hades moet winnen anders rigged
Lang niet aan die game gedachtquote:Op woensdag 18 november 2020 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Voor de nextgen'ers:
[ twitter ]
Wederom twee nominaties voor awards voor No Man's Sky, en aangezien het 1 van de weinige PS5 games is; spelen dus.
Ja ik moest lachen om die move.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja toch? Niet dat ik er op twitter voor ga zitten ofzo
Jammerquote:Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Alright
@:Blackst4r
@:stateofmind
@:friday12
Ik heb nog geen verzendbevestiging gehad maar dat mag de pret niet drukken. Ik was het een beetje zat om te wachten dus ben maar vast verder gegaan. Elk van jullie heeft een getal tussen de 1 en de 3 in de DM inbox gekregen. Deze getallen zijn random toegewezen door jullie nicks en de nummers in te voeren, daar kwam deze selectie uit.
Omdat het niet eerlijk is als ik zelf dan alsnog kies heb ik voor hulp gevraagd @:pheno antwoorde niet, toen naar @:dkup, ook geen antwoord maar gelukkig kwam uwer alleen @:kaneelstokje even ten hulp.
Kaneelstokje weet niet wie 1,2 of 3 is en heeft dan ook at random gekozen zonder een voorkeur te hebben.
[ link | afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat de persoon met #1 dus de ps5 kan overnemen.
Als ik het goed zie is dat: @:friday12
Sorry voor de andere twee, maar jullie krijgen wel een kusje
TR geplaatst voor openbaren DM.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Alright
Ik heb nog geen verzendbevestiging gehad maar dat mag de pret niet drukken. Ik was het een beetje zat om te wachten dus ben maar vast verder gegaan. Elk van jullie heeft een getal tussen de 1 en de 3 in de DM inbox gekregen. Deze getallen zijn random toegewezen door jullie nicks en de nummers in te voeren, daar kwam deze selectie uit.
Omdat het niet eerlijk is als ik zelf dan alsnog kies heb ik voor hulp gevraagd @:pheno antwoorde niet, toen naar @:dkup, ook geen antwoord maar gelukkig kwam uwer alleen @:kaneelstokje even ten hulp.
Kaneelstokje weet niet wie 1,2 of 3 is en heeft dan ook at random gekozen zonder een voorkeur te hebben.
[ link | afbeelding ]
quote:
Madquote:Op woensdag 18 november 2020 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Fijn dat de NSB ook weer even opduikt in het topic. Hoe is het jongens? De bruine overhemden netjes gestreken?
Ik win iets?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Alright
[ link | afbeelding ]
enormquote:
Thnx!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:16 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
JammerMaar is wel eerlijk, op die wijze. Gefeliciteerd fridayboyyyyyy!!!!!
now i feel badquote:Op woensdag 18 november 2020 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gefeliciteerd Friday.
Ik had er sowieso een hard hoofd in dat ik zou winnen, aangezien ik nooit geluk heb.
Dat is deze keer helaas niet anders.
Gewoon platen eraf, licht schuren, tape op het PS logo en uitsnijden en hoppa je kan hem zo matte zwart spuitenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Als SOONY nou even de BLACKED versie aankondigt.
Volgende week is BLACKED FRIDAYED JAAAAAquote:Op woensdag 18 november 2020 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Als SOONY nou even de BLACKED versie aankondigt.
Ja dat kan ook maar ik ben liever lui dan moequote:Op woensdag 18 november 2020 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon platen eraf, licht schuren, tape op het PS logo en uitsnijden en hoppa je kan hem zo matte zwart spuiten
Hey! Ik probeer me niet beledigd te voelen maarequote:Op woensdag 18 november 2020 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende week is BLACKED FRIDAYED JAAAAA
Word idd geelquote:Op woensdag 18 november 2020 20:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar ik ben liever lui dan moeEn dan zit je ook nog met de controller. Zo'n witte controller wordt snel ranzig volgens mij.
Meer dan terecht!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Voor de nextgen'ers:
[ twitter ]
Wederom twee nominaties voor awards voor No Man's Sky, en aangezien het 1 van de weinige PS5 games is; spelen dus.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:44 schreef Drankster het volgende:
Kan niet wachten op @:friday12 zijn ripdeal verhalen
Zeker zeker, inmiddels mag je het wel een voorbeeld voor veel andere developers noemen. Ik geniet eens in de zoveel tijd weer van die game, dan steek ik er weer 40/45 uur in. Al die grote gratis updates, en nu dus weer met de PS5, bij de launch, is echt heel goedquote:Op woensdag 18 november 2020 20:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Meer dan terecht!
Game nooit gespeeld maar het verhaal achter die studio, de game en alles er om heen is wel mooi.
Minder cheetos eten.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar ik ben liever lui dan moeEn dan zit je ook nog met de controller. Zo'n witte controller wordt snel ranzig volgens mij.
Mogelijk toch maar een keer opstarten danquote:Op woensdag 18 november 2020 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker, inmiddels mag je het wel een voorbeeld voor veel andere developers noemen. Ik geniet eens in de zoveel tijd weer van die game, dan steek ik er weer 40/45 uur in. Al die grote gratis updates, en nu dus weer met de PS5, bij de launch, is echt heel goed
scalperquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kreeg een mail van Gamemania. Blijkbaar heb ik daar ook nog een preorder. Niet voor de eerste golf, maar misschien wel de tweede.
Tegen de tijd dat die geleverd wordt hou ik m denk ik zelf.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:05 schreef Jimbo het volgende:
sc
[..]
scalper
Maar gewoon op fok gooien mi boy
had je toch al?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die geleverd wordt hou ik m denk ik zelf.
Hoe kun je nou niet weten dat je een preorder hebt?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kreeg een mail van Gamemania. Blijkbaar heb ik daar ook nog een preorder. Niet voor de eerste golf, maar misschien wel de tweede.
Tel kwijt raken als je het overal doet. Iemand moet die Philips Hue betalen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet weten dat je een preorder hebt?
Leeftijd waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2020 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet weten dat je een preorder hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |