SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Geen idee of dat zin heeft in de winkel , hoor er wisselende verhalen over (mensen die bijvoorbeeld een S meekregen ipv X)quote:Op maandag 16 november 2020 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees dat je in de winkel een pre-order kunt plaatsen. Enig idee of dat zinvol is? In dat geval kar ik even naar een Mediamarkt.
Batterypack is slechts 1x pluggen en verder gewoon aan de kabel hangenquote:Op maandag 16 november 2020 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben m'n batterijen kwijt. Heb er twee in de SeX controller die meegeleverd werden maar m'n OneS zit zonder
Maar ik blijf voorstander van batterijen.
Das pas 1 generatie terug.quote:Op maandag 16 november 2020 23:04 schreef xminator het volgende:
Jonges ik ga mijn ps5 verkopen en ga een XsX kopen.
Laatste xbox wat ik had was een xbox 1, ben benieuwd.
Waarschijnlijk de OG Xbox, wat een bazen ding was dat zeg.quote:
Nee, jammer, had het wel willen meemaken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 01:13 schreef OMG het volgende:
Zijn er nog meer mensen die enorm genieten van de "boring-sushi" errors in Watch Dogs: Legion en vervolgens weer missies moeten herspelen omdat de hele handel dan geen save games meer lijkt te maken?
Lekker is dat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-2021-aanhouden.html
Microsoft verwacht pas in april weer voldoende Xboxen te hebben om aan de vraag te voldoen.
Betekent dat de vraag groter zal zijn dan het aanbod tm april. Als je je best doet kun je er echt wel een krijgen voor die tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Microsoft verwacht pas in april weer voldoende Xboxen te hebben om aan de vraag te voldoen.
Dan wacht ik nog even. Vermaak mij prima op de Xbox one x met destiny 2quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Wat de fuck, ondertussen kun je de nieuwe consoles kopen voor dubbele prijs van scalpers.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Scalpers nooit belonen. Nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:22 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wat de fuck, ondertussen kun je de nieuwe consoles kopen voor dubbele prijs van scalpers.
Ik zoek nog steeds de series s maar nergens kunnen vinden.
neem mij eens mee op sleeptouw dan, snap geen kut van dat hele spel...quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even. Vermaak mij prima op de Xbox one x met destiny 2
quote:
Er is genoeg te doen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem mij eens mee op sleeptouw dan, snap geen kut van dat hele spel...
Of er is gewoon barweinig te doen, dat vooral denk ik
Dat lijkt mij stug, ik bedoel hoe laadde het dan op tijdens spelen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:53 schreef Jimbo het volgende:
Het lijkt er op, dat de Xbox one controller wél opgeladen kan worden met een USB c kabel. alleen niet met de play/charge kabel die ze meeleveren.
Ik heb vannacht de xbox in standbye gehad met de controller eraan en hij is nu vol. Het kán dus wel
tijdens het spelen werkt het prima, standby niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 07:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij stug, ik bedoel hoe laadde het dan op tijdens spelen?
Kan een zeldzaam geval van kapotte kabel zijn geweest?
Ik bedoel het klinkt nogal vreemd.
Wel vreemd, snap niet hoe dat verschil kan bestaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijdens het spelen werkt het prima, standby niet.
Met een andere kabel wel.
Op amazon.fr stond ie, verzending op 22 november dacht ik te zienquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:22 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wat de fuck, ondertussen kun je de nieuwe consoles kopen voor dubbele prijs van scalpers.
Ik zoek nog steeds de series s maar nergens kunnen vinden.
Dit. Al heb ik dus gewoon een lader onder de bank liggen voor telefoon, tablet en laad daar ook mijn controllers mee op, scheelt een struikeldraad door de kamer...quote:Op woensdag 18 november 2020 08:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wel vreemd, snap niet hoe dat verschil kan bestaan.
Als het tijdens spelen oplaad en de console staat op de juiste stand ingesteld qua power mode, dan zou het net als de andere kabel opladen.
Kijk. Dat zijn vrienden.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Belt een maat vraagt die of ik thuis ben, ja natuurlijk in deze tijden zitten we bijna allemaal thuis. Komt die aan met een Xbox series s.Ja ik wilde een s...
Zijn vader () wilde toch wachten voor een series x dus ik kreeg een gesealde xbox series s in mijn handen gedrukt.
Natuurlijk voor de normale winkelprijs.
Nu nog een 2e controller scoren, voelt echt premium aan.
Was even wennen, maar als ik nu m'n oude X1 controller pak dan glijdt hij m'n hand uit. Wil nooit meer terug!quote:Op woensdag 18 november 2020 18:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Controller voelt me nog een tikkeltje vreemd aan met zijn textuur, maar is wel heerlijk solide.
Snap het ook niet, ben in een of andere vliegende stad, maar wtf moet ik doen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem mij eens mee op sleeptouw dan, snap geen kut van dat hele spel...
Of er is gewoon barweinig te doen, dat vooral denk ik
Gokje in generic shooter #93838383: schieten op alles wat beweegt ?quote:Op woensdag 18 november 2020 23:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Snap het ook niet, ben in een of andere vliegende stad, maar wtf moet ik doen?
Nee, het lijkt een of andere capital waar ik niks kan.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gokje in generic shooter #93838383: schieten op alles wat beweegt ?
Heel soms lijkt daar wat beschikbaar te komen maar het staat al snel weer op 'niet op voorraad'quote:Op woensdag 18 november 2020 17:20 schreef xminator het volgende:
Te koop via microsoft btw!
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Of de pagina verdwijnt opeens in zijn geheel alsof het überhaupt niet iets is wat je kan kopen bij microsoft.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heel soms lijkt daar wat beschikbaar te komen maar het staat al snel weer op 'niet op voorraad'
Je zoekt een single player shooter? Doom (Eternal)quote:Op donderdag 19 november 2020 13:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Destiny 2 is wel heel dik alleen zoek ik iets soortgelijks maar zonder dat gear en teamplay gedoe.
Halo!quote:Op donderdag 19 november 2020 13:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Destiny 2 is wel heel dik alleen zoek ik iets soortgelijks maar zonder dat gear en teamplay gedoe.
Destiny is vreemd. Na verschillende campaigns doorspelen snap ik nog steeds niks van het spel. Ben altijd in de war hoe ik bij een Quest of missie kom. Als je eenmaal in een missie zit zijn ze altijd tof!quote:Op donderdag 19 november 2020 08:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, het lijkt een of andere capital waar ik niks kan.
Ja 1, 2, 3 en Reach toen heel vaak gespeeld.quote:
Ty, ondertussen heb ik Gears of War ultimate maar gedownload, ik heb ooit alleen maar de 2e deel op de 360 gespeeld.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zoekt een single player shooter? Doom (Eternal)
Je kunt activiteiten joinen en zo of gewoon solo spelen maar het level aspect vind ik niet zo tof plus het wordt moeilijker na een tijdje en dan ben je eigenlijk genoodzaakt om samen te spelen, het is een soort van mmorpg maar dan anders.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Destiny is vreemd. Na verschillende campaigns doorspelen snap ik nog steeds niks van het spel. Ben altijd in de war hoe ik bij een Quest of missie kom. Als je eenmaal in een missie zit zijn ze altijd tof!
Maar je aan de hand nemen of iets uitleggen vergeten ze.
Het probeert veel te zijn, maar is uiteindelijk niks.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je kunt activiteiten joinen en zo of gewoon solo spelen maar het level aspect vind ik niet zo tof plus het wordt moeilijker na een tijdje en dan ben je eigenlijk genoodzaakt om samen te spelen, het is een soort van mmorpg maar dan anders.![]()
Voor activiteiten kun je quick travel gebruiken om te switchen naar een andere plek of naar andere planeten.
Ik heb het pas een uurtje of 2 gespeeld dus waarschijnlijk zit ik er compleet naast. Op het begin was ik in zo'n 'groepsquest' en ik deed maar wat. Het is zo te zien een game dat je moet verkennen om het te snappen.
Gears of warquote:Op donderdag 19 november 2020 15:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja 1, 2, 3 en Reach toen heel vaak gespeeld.
[..]
Ty, ondertussen heb ik Gears of War ultimate maar gedownload, ik heb ooit alleen maar de 2e deel op de 360 gespeeld.![]()
Ik had nog 1tb portable Samsung SSD er liggen en die komt nu mooi van pas.![]()
Tetris is fucked up wazig, free lsd trips. Als er een mogelijkheid was om het met een vr te spelen...![]()
Die hebben wel meer games met flinke kortingen de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Watch Dogs Legion blijkbaar vier tientjes volgende week bij Intertoys. Blacked Friday
Beter.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Watch Dogs Legion blijkbaar vier tientjes volgende week bij Intertoys. Blacked Friday
prima dealquote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, zelfde voor Valhalla, save game problemen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:03 schreef OMG het volgende:
Die hele handel saved alleen voor geen meter. Ben er voorlopig mee gestopt, ubi forums heeft ook een 45+ pagina lange thread waar ubisoft nog steeds niet officieel op heeft gereageerd..
https://forums.ubisoft.co(...)ss-not-saving/page47
Dat maakt niets uit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog nergens last van gehad (tot op heden). Wel weer een reminder om meerdere save files aan te maken.
Oh my. Dat zou echt smijten met de controller worden danquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit.
Raakt 1 corrupt dan zeggen ze allemaal "data corrupt!", dat is het hele probleem, dat alle save files zogenaamd corrupt zijn.
Zijn wel wat work arounds voor maar dat werkt soms wel en soms niet, sommige zijn dan al 100 uur verloren op die manier.
Zeer slecht allemaal.
Ikzelf ben het ook nog niet tegengekomen.
Klopt niet, leg het maar in je winkelmand "online uitverkocht".quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:42 schreef nils7 het volgende:
Hij staat op mediamarkt
Direct link
https://www.mediamarkt.nl(...)7C%7Cp%7Cregulier%7C
Het is mij gelukt 'm te bestellen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klopt niet, leg het maar in je winkelmand "online uitverkocht".
Maar de winkelpagina zegt beschikbaar.
Gok dat het een retour is, want zelfs microsoft zelf kan niks leveren voor eind december.
Dus dan zit je met een tweedehands stuk ding waarschijnlijk.
Ja maar dan nog, er zijn geen nieuwe verscheept, dat is pas NA 1 december.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, er zijn geen nieuwe verscheept, dat is pas NA 1 december.
Dus dit zijn tweedehands dingen.
Tenzij iemand kan bevestigen dat het niet zo is natuurlijk, maar ik vertrouw mediamarkt voor geen meter.
Kunnen annuleringen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tenzij iemand kan bevestigen dat het niet zo is natuurlijk, maar ik vertrouw mediamarkt voor geen meter.
ehm geen bezorgingstijd ivm Blackfriday (stonden ** en als ik dat opzocht konden ze geen levertijd geven ivm blackfriday).quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:29 schreef 2dope het volgende:
[..]laten we eerst maar gewoon even afwachten.
@:nils7 bezorging 9 december?
quote:Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending
Voor bepaalde games krijg je automatisch de beste versie, sommige games zijn exact hetzelfde als op de oudere consoles. Er zijn online lijsten te vinden 'optimised for X' (of iets dergelijks).quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef nils7 het volgende:
Heb altijd beide gehad (de Xb1 staat zelfs in de huiskamer).
Wilde ook beide bestellen maar toch gekozen voor alle pijlen op de PS5 te mikken. Via Cyberport lijkt me dat half gelukt maar via MM net de Xseries kunnen bestellen.
Maar dus nooit echt gefocust op games voor de Xseries, worden mijn oude games (die ik online heb gekocht voor een normale Xb1) gewoon geupscaled naar 4K of moet ik nog iets speciaals doen? Of moet ik echt speciaal nieuwe games kopen?
Top, goed om te wetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor bepaalde games krijg je automatisch de beste versie, sommige games zijn exact hetzelfde als op de oudere consoles. Er zijn online lijsten te vinden 'optimised for X' (of iets dergelijks).
Nieuwe games, zoals Assassin's Creed Valhalla, herkennen dat je speelt op een X en zullen upgraden naar de nieuwste versie. Dat gaat via Smart Delivery.
In het kort komt het erop neer, dat je altijd de beste versie speelt op je Series X.
Tjah garantie werk dan, en het is natuurlijk geen levensbehoefte voor mij persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik had er een kunnen kopen bij MM, maar gezien de problemen bij beide consoles die zichzelf compleet kunnen bricken ala red ring of death toestanden, ik wacht nog wel even.
Winkels hebben vandaag ook vracht met Xboxen binnen gekregen heb ik van iemand uit een whatsapp groep had begrepen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wel de goede stekker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:24 schreef Myraela het volgende:
De pakketbezorger stond net voor de deur.Vriend heeft hem eergisteren via de Poolse Microsoft website besteld. Ze kwamen op Tweakers met die tip, ook naar Italië zijn veel mensen uitgeweken. Ik had er een beetje een hard hoofd ik toen hij me vertelde dat hij hem in Polen had besteld.
Maar het is toch geen baksteen in een doos.
Levering was ook gewoon uit Nederland overigens, alleen het boekje is Pools en Engels.
Watch Dogs is nog beter, daar kun je niet eens zelf saven. 1 save game, en die zit in de cloud.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit.
Raakt 1 corrupt dan zeggen ze allemaal "data corrupt!", dat is het hele probleem, dat alle save files zogenaamd corrupt zijn.
Zijn wel wat work arounds voor maar dat werkt soms wel en soms niet, sommige zijn dan al 100 uur verloren op die manier.
Zeer slecht allemaal.
Ikzelf ben het ook nog niet tegengekomen.
Geen manual save optie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Watch Dogs is nog beter, daar kun je niet eens zelf saven. 1 save game, en die zit in de cloud.
Nope. Is wel aangekondigd op de State of the Game pagina voor Watch Dogs, maar wanneer de game je de melding geeft dat je Xbox Live verbinding niet meer werkt (maar het uiteraard wel gewoon doet, want dit is de Ubisoft bug voor de game), dan kun je alles wat je daarna doet de volgende keer dat je game start weer opnieuw doen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen manual save optie?amai.
Okay, dan haal ik die game volgende week dus nog niet. Dit moet eerst opgelost worden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Nope. Is wel aangekondigd op de State of the Game pagina voor Watch Dogs, maar wanneer de game je de melding geeft dat je Xbox Live verbinding niet meer werkt (maar het uiteraard wel gewoon doet, want dit is de Ubisoft bug voor de game), dan kun je alles wat je daarna doet de volgende keer dat je game start weer opnieuw doen.
Structuur op de achterkant voor meer grip. Aangepaste dpad (heel fijn). Dat zijn voor mij na een week de grootste veranderingen tov de One S controller die ik had.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef Friday12 het volgende:
Hoeveel is de controller veranderd tegenover de nieuwste van xbox one?
Ik zou inderdaad wachten want;quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dan haal ik die game volgende week dus nog niet. Dit moet eerst opgelost worden.
27 euro via mehicoquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:38 schreef DKUp het volgende:
Tja Watch Dogs, ¤40,- nu lijkt aardig maar over een paar maanden misschien wel ¤30,- en flink wat patches er overheen.
Nagenoeg heel europa heeft onze stekkers.quote:
Deel 1 en 2 beiden voor een tientje per stuk opgepikt :vquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:38 schreef DKUp het volgende:
Tja Watch Dogs, ¤40,- nu lijkt aardig maar over een paar maanden misschien wel ¤30,- en flink wat patches er overheen.
Welke game?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef xminator het volgende:
Het is wel echt kut dat niemand een xbox heeft. Wereld van verschil qua matchmaking
Welke game?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef xminator het volgende:
Het is wel echt kut dat niemand een xbox heeft. Wereld van verschil qua matchmaking
vind de wifi, ook 5ghz sowieso op beide ps5 en xbox best kut.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allejezus, wifi op m'n slaapkamer is echt flut. 125 kbs haal ik op de Xbox One S
Gewoon maar zo'n tplink m5 setje halen denk ik?
Dat zijn mooi prijzen, zat gelijk te kijken of PS ook goedkoop was daar, maar die naaien ze goed door ze in USD te laten betalenquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
27 euro via mehico
Of 66 euro incl bundle met asss creed valhala
Warzone, op de playstation werd ik bijna altijd matchmaked met ps spelers en dan uit NL/UK (fijne mensen om mee te spelen). Op de xbox is het met name pc/xbox spelers waar ik mee word gematchmaked en deze komen dan uit spanje/italie/duitsland (minder fijne mensen om mee te spelen).quote:
Dit is ook één van de redenen geweest om over te stappen. Incl game pass ultimate voor 100 euro voor drie jaar. Ps5 lekker verkocht aan een gek die er 950 euro voor over had en nu dus xsx.quote:Op zaterdag 21 november 2020 04:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zijn mooi prijzen, zat gelijk te kijken of PS ook goedkoop was daar, maar die naaien ze goed door ze in USD te laten betalen
Ik snap wel dat mensen daar liever een xbox hebben, gezien de games 1/3e van de prijs kostne
Ik ga altijd via de Xbox knop op de controller naar 'mijn games en apps'. Die route vind ik het makkelijkst.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:00 schreef 75020 het volgende:
Na meerdere PlayStation's te hebben gehad ben ik nu over gestapt naar de Xbox. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het goed. Ik vind alleen de menu's wat onoverzichtelijk, maar het kan ook een kwestie van wennen zijn. 🙂
Ook heb ik nog wat moeite om m'n dingen op de controller te vinden maar het voelt wel een stuk steviger aan dan de controller van de PlayStation.
Nee, speelt dat af in Somalia?quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef xminator het volgende:
Nog mensen die sea of thieves spelen?
Heb ik ook net ontdekt. Ben een tijd de menu's aan het doorspitten geweest om te kijken waar ik wat kon vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga altijd via de Xbox knop op de controller naar 'mijn games en apps'. Die route vind ik het makkelijkst.
Dan koop je er nog .. uh nee laat maar.quote:Op zondag 22 november 2020 11:36 schreef Sfancta het volgende:
Fuck dat EA bij game pass zit nu, ben mijn xbox kwijt aan mijn vrouw... Sims.....Planet coaster....
Ze had het al erover, want ze wou ook wel xboxen vanuit bedquote:Op zondag 22 november 2020 13:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan koop je er nog .. uh nee laat maar.
Even tot april wachten dan, mag je vrouw die XsX betalen.
Boven een S en beneden een Xquote:Op zondag 22 november 2020 14:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ze had het al erover, want ze wou ook wel xboxen vanuit bedHad al opgegooid om mij een nieuwe te kopen voor beneden dan...
Af en toe met vrienden. Goed spel geworden de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:31 schreef xminator het volgende:
Nog mensen die sea of thieves spelen?
Soms hebben games wat meer tijd nodig om hun potentie te bereiken. Vooral als developers er moeite in blijven stekenquote:Op maandag 23 november 2020 11:55 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Af en toe met vrienden. Goed spel geworden de afgelopen jaren.
Tall Tales inderdaad het hoogtepunt. En je moet wat geluk hebben met de server waar je in komt.quote:Op maandag 23 november 2020 14:50 schreef AMDB het volgende:
Tall Tales zijn erg leuk in Sea of Thieves. Andere content/alliances vallen wat tegen.
Meeste fun zit toch echt in het samenwerken.
Ik vind het juist fijn dat die aan knop nu niet meer touch gevoelig is, maakt het schoonmaken wat makkelijkerquote:Op maandag 23 november 2020 15:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu alles een weekje in gebruik, eerste indrukken
+
Compact
Stil
Alle generaties in één
Prima controller
Support voor oude controllers
Upscaling/autoHDR voor oudere games
4K player
-
Knoppen op console ipv touch-panelen (stapje terug)
Geen optische uitgang
Lampjes in controller en console scheller licht
Opstart geluidje zacht/wisselvallig ipv resoluut
Al met al een prima console waar ik nu al veel plezier van heb. Classic xbox games hebben er nooit beter uitgezien, nieuwe games moet ik binnenkort gaan testen met Cyberpunk en Watch Dogs.
Opnieuw begonnen met ACII en Splinter Cell, beide games toen Ubisoft nog een tegendraadse kwaliteit had
Same, je wil niet weten hoe vaak m'n hond de One aangezet heeft.quote:Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn dat die aan knop nu niet meer touch gevoelig is, maakt het schoonmaken wat makkelijkersoms haalde ik er een stofdoek langs en dan vloog hij weer eens aan.
Al je pluspunten kan ik me in vinden. Vooral dat stille. Het is niet een mega upgrade ten opzichte van de One X, maar toch voelt het als een echte nieuwe console.
Enige nadeel vind ik de geluidsproductie van de UHD speler. Met een schijfje er in maakt die aanzienlijk meer geluid dan de One X.
Die wilde gewoon A Dog's Life spelen natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 20:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Same, je wil niet weten hoe vaak m'n hond de One aangezet heeft.
Hahaha. Hij is meestal bang voor video games. Vooral The Witcher 3 is gehaat. Vertrekt standaard naar boven als iemand die speelt.quote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wilde gewoon A Dog's Life spelen natuurlijk.
Mijne speelt Disneyland game en Pixar Rushquote:Op zondag 22 november 2020 11:36 schreef Sfancta het volgende:
Fuck dat EA bij game pass zit nu, ben mijn xbox kwijt aan mijn vrouw... Sims.....Planet coaster....
Mijn hond vind The Witcher 3 juist heel erg interessant om te kijken.quote:Op maandag 23 november 2020 22:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hahaha. Hij is meestal bang voor video games. Vooral The Witcher 3 is gehaat. Vertrekt standaard naar boven als iemand die speelt.
Haha ja mooi. Ik ga binnenkort voor FFVIII, een game van 20+ jaar oud. Heb er in ieder geval genoeg flops voor.quote:Op maandag 23 november 2020 23:43 schreef xminator het volgende:
Next gen en ik zit mount and blade erop te spelen
Het voelt gewoon minder premium/afgewerkt, zelfde met de lampjes: wat scheller, goedkoper ogend.quote:Op maandag 23 november 2020 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn dat die aan knop nu niet meer touch gevoelig is, maakt het schoonmaken wat makkelijkersoms haalde ik er een stofdoek langs en dan vloog hij weer eens aan.
Al je pluspunten kan ik me in vinden. Vooral dat stille. Het is niet een mega upgrade ten opzichte van de One X, maar toch voelt het als een echte nieuwe console.
Enige nadeel vind ik de geluidsproductie van de UHD speler. Met een schijfje er in maakt die aanzienlijk meer geluid dan de One X.
Das een hele mooie prijs diederik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controllers goedkoop, ook de blauwe
https://www.otto.nl/p/122(...)/#?itemId=1229056900
Meld je ook aan voor de nieuwsbrief voor vijf euro extra korting.
Ik ben er ook zeer content mee Pieter-Jan.quote:
Oh nice, neem ik mee.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controllers goedkoop, ook de blauwe
https://www.otto.nl/p/122(...)/#?itemId=1229056900
Meld je ook aan voor de nieuwsbrief voor vijf euro extra korting.
Bij mij is ook al eens een tutorial message blijven hangen, over het bouwen van zo'n hut voor dat Hidden One's Bureau. Bleef maar in beeld staan, zelfs na fast travelen, uitspelen van sidequests etc. Save/load loste het voor mij ook op.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfoe, dacht even dat m'n AC Valhalla bugged was. Kreeg de melding 'you must be anonymous' in een gewone opdracht in m'n eigen dorp. Ging niet weg ook... Save en reload werkte.
Ik zit er weer helemaal in met ruim 15 uur op de klok. Odyssey was lang genoeg terug blijkbaar (begin dit jaar). Moest er ff inkomen en ben de intro in Noorwegen snel doorgelopen. Moest de sneeuw uit. Nu in Engeland net de Zealots 'vrijgespeeld' en wel benieuwd hoe die hier geïntegreerd zijn in de gameplay. Hopelijk onderbreken ze m'n missies niet al te veel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bij mij is ook al eens een tutorial message blijven hangen, over het bouwen van zo'n hut voor dat Hidden One's Bureau. Bleef maar in beeld staan, zelfs na fast travelen, uitspelen van sidequests etc. Save/load loste het voor mij ook op.
Hoe bevalt 'ie jou tot nu toe? Weet ff niet meer hoe AssCreed-moe jij was, had je recent ook niet Odyssey (uit)gespeeld?
Enig idee hoe dit is aan te passen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt als parental controle die niet goed staan.
Via https://account.microsoft.com/family/quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enig idee hoe dit is aan te passen?
Hmhm, dacht dat Odyssey voor mij ook wel lang genoeg geleden was maar heb toch al 'n beetje dat sleurgevoel in Walhalla zitten. Meestal helpt bij mij main quests doen dan wel en die vind ik ook wel tof, maar de behoefte om er gewoon opuit te trekken ontbreekt waardoor ik maar gewoon leef van icoontje naar icoontje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er weer helemaal in met ruim 15 uur op de klok. Odyssey was lang genoeg terug blijkbaar (begin dit jaar). Moest er ff inkomen en ben de intro in Noorwegen snel doorgelopen. Moest de sneeuw uit. Nu in Engeland net de Zealots 'vrijgespeeld' en wel benieuwd hoe die hier geïntegreerd zijn in de gameplay. Hopelijk onderbreken ze m'n missies niet al te veel.
Ik denk wel dat ik minder tijd zal besteden dan in Odyssey waar ik bijna alle Ancients had opgezocht en de season pass DLC ook uitgespeeld heb. Dat wordt wel teveel AC dan waarschijnlijk.
Soundtrack vind ik wel goed, grafisch dikke prima. Alleen tearing valt me soms wat tegen. Ik speel toch op een nextgen console... Naja, kinderziektes denk ik.
Dat upgrade systeem snap ik inderdaad ook weinig van, ga je de stealth kant op en dan krijg je allerlei health buffs etc. Zit weinig logica in wat mij betreftquote:Op woensdag 25 november 2020 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmhm, dacht dat Odyssey voor mij ook wel lang genoeg geleden was maar heb toch al 'n beetje dat sleurgevoel in Walhalla zitten. Meestal helpt bij mij main quests doen dan wel en die vind ik ook wel tof, maar de behoefte om er gewoon opuit te trekken ontbreekt waardoor ik maar gewoon leef van icoontje naar icoontje.
Het speelt verder prima, beeld/geluid voortreffelijk, en blijf het parcoursysteem supervet vinden (al zou ik toch graag nog een handmatige springknop willen hebben). Combat is oke, die special abilities zijn erg tof alleen ik vind het 'opladen' errvan met light attacks niet zo, had liever gewoon wat minder schade gezien en dan cooldowns.
Upgradesysteem vind ik maar matig, je begint met drie 'paths' voor de 3 disciplines (brawl/stealth/ranged) maar vervolgens loopt alles alsnog door elkaar. Upgraden van equipment vind ik ook maar gaar met die extra sockets en "chance to change appearance"Waarom niet gewoon stat improvement na upgraden? Dom gedoe met die runes.
Anyway wel een prima Assassin's Creed. Ga het wel afmaken denk ik.
Hoezo heb je een xbox one gekocht? Is toch nog relatief prijzig voor wat het is? Of heb je een Xbox one x?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand tips, heb net Xbox one, COD Cold Wars gekocht en heb verder een goede internetverbinding. Maar als ik mp wil spelen blijft hij bij connection status in de game zelf steeds op ; not connected staan terwijl de Xbox one dus wel een goede verbinding heeft. Iemand tips? (modem reset heeft niet geholpen)
*Krijg bij warzone de melding ; the current proflie is not allowed to play on xbox life terwijl dat wel zo is.
Precies dat idd, je kunt je niet echt specialiseren/min-maxen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat upgrade systeem snap ik inderdaad ook weinig van, ga je de stealth kant op en dan krijg je allerlei health buffs etc. Zit weinig logica in wat mij betreft
Even via internet je privacy settings van je profiel controleren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand tips, heb net Xbox one, COD Cold Wars gekocht en heb verder een goede internetverbinding. Maar als ik mp wil spelen blijft hij bij connection status in de game zelf steeds op ; not connected staan terwijl de Xbox one dus wel een goede verbinding heeft. Iemand tips? (modem reset heeft niet geholpen)
*Krijg bij warzone de melding ; the current proflie is not allowed to play on xbox life terwijl dat wel zo is.
Onderschat dat niet, ik heb de moeilijkheid weer terug op easy gezet nadat ik op normal was begonnen. Maar drie keer dood in één raid vond ik kut.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies dat idd, je kunt je niet echt specialiseren/min-maxen.
Niet dat dat nodig is want het is schijtsimpel allemaal maar toch
Niet in een te hoog gebied gaan Raiden?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onderschat dat niet, ik heb de moeilijkheid weer terug op easy gezet nadat ik op normal was begonnen. Maar drie keer dood in één raid vond ik kut.
Lees in jouw eerdere reactie ook iets over speciale aanvallen. Moet ik me dan ook maar eens in verdiepen. Nu spam ik gewoon RB
Roy is niet de beste moeilijkheidsgraad-graadmeter.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet in een te hoog gebied gaan Raiden?
Voor iemand die al 30 jaar dezelfde hobby uitoefent is het niet best nee.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Roy is niet de beste moeilijkheidsgraad-graadmeter.
Doom Eternal is wel een toffe game maar de moeilijkheidsgraad is iets te hoog. Ik bedoel ik speel games de eerste keer altijd op normaal of eentje hoger maar normaal voelt zich aan als legendarisch...quote:Op woensdag 25 november 2020 18:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Benieuwd naar de decembergames op Game Pass. Sowieso Dragon Quest en Call of the Sea natuurlijk. En voor PC EA Play en DOOM Eternal.
voor je het weet speelt ze cod, destiny en gearsquote:Op maandag 23 november 2020 22:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mijne speelt Disneyland game en Pixar Rush
Oh, ik speel bijna alle games op easy. Ik heb niet meer de illusie dat ik ooit goed word in deze hobby.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor iemand die al 30 jaar dezelfde hobby uitoefent is het niet best nee.
Verfrissender om te lezen dan uitgekauwde "git gud" postsquote:Op woensdag 25 november 2020 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor iemand die al 30 jaar dezelfde hobby uitoefent is het niet best nee.
Het is best vaak kutweerquote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef DKUp het volgende:
Ik ben net in Ravensthorpe aangekomen. Heel erg benieuwd naar Engeland.
Roy zei het, zoals in Breath of the Wild. Ik was al blij dat ik de zon zag en veel groen. De Hidden Blade is gelukkig terug.quote:
Performance mode was er nog niet? Dat is wel keurig dat ze die toevoegen ja, vind dat eigenlijk wel een must voor deze generatie / Speel 'm zelf op pc (met PS5-controller)quote:Op woensdag 25 november 2020 21:08 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Geile graphics of 60FPS vast en heel veel fixes.
Eigenlijk nu alleen maar Performance mode (60FPS) op de Series X en PS5 en morgen komt daar dus de 30FPS Quality mode bij. PS5-controller is briljant.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Performance mode was er nog niet? Dat is wel keurig dat ze die toevoegen ja, vind dat eigenlijk wel een must voor deze generatie / Speel 'm zelf op pc (met PS5-controller)![]()
Wel netjes na dat eerdere gestuntel in de communicatie daarover ("minimaal 30 fpsquote:Op woensdag 25 november 2020 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk nu alleen maar Performance mode (60FPS) op de Series X en PS5
Grafisch ziet het er nu uit als een iets mooiere Odyssey, maar dan wel met 60FPS en veel snellere laadtijden.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wel netjes na dat eerdere gestuntel in de communicatie daarover ("minimaal 30 fps" )
Hij's bij vlagen echt beeldschoon. Vooral met een laagstaand zonnetje aan de waterkantquote:Op woensdag 25 november 2020 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grafisch ziet het er nu uit als een iets mooiere Odyssey, maar dan wel met 60FPS en veel snellere laadtijden.
maar op de pc mis je toch alles wat de ps5 controller zo chill maakt? Heel die trilfuncties en die triggers met extra spanning erop enzoquote:Op woensdag 25 november 2020 21:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Performance mode was er nog niet? Dat is wel keurig dat ze die toevoegen ja, vind dat eigenlijk wel een must voor deze generatie / Speel 'm zelf op pc (met PS5-controller)![]()
Keuzes.... Wordt quality mode denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk nu alleen maar Performance mode (60FPS) op de Series X en PS5 en morgen komt daar dus de 30FPS Quality mode bij. PS5-controller is briljant.
Drivers zijn er idd nog niet (en komen er ws. ook niet)quote:Op woensdag 25 november 2020 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar op de pc mis je toch alles wat de ps5 controller zo chill maakt? Heel die trilfuncties en die triggers met extra spanning erop enzo
1440P en hoger met 60FPS is niet verkeerd. Benieuwd naar de ervaringen van de Quality Mode.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Keuzes.... Wordt quality mode denk ik.
50eur extra is gewoon heel schappelijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Series X was even weer beschikbaar op bol, maar dan via een reseller, 549, dikke doei.
Dat soort figuren ga ik niet belonen. (Het alweer uitverkocht trouwens.. domme lui die dus kopen)
Ja leuk fabeltje, het is een ordinaire dief via bots snel bepaalde spullen bemachtigen en dat voor een hogere prijs doorverkopen.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
50eur extra is gewoon heel schappelijk.
Vergeet niet dat bol van deze reseller ook 10% pakt, dus hij verkoopt hem voor 500 (wat ie dr voor krijgt). Heel netjes gewoon, niet zo zeiken
Leuk fabeltje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 05:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja leuk fabeltje, het is een ordinaire dief via bots snel bepaalde spullen bemachtigen en dat voor een hogere prijs doorverkopen.
Oh hij probeert het niet voor 2000 euro zoals je wat je elders ziet, wat aardig zeg.
Nou weet ik ook meteen hoe jij aan die extra Xbox bent gekomen.
Is het legaal? Ja, maar moreel gezien nogal dubieus op z’n minst.
Mooi man, iemand die dus ziet dat ze het niet kwijtraken voor de enorme bedragen die ze hoopte te vangen, een verhaal wat je ook aan de ps5 scalper kant hoort.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuk fabeltje?
Gast ik verkoop zelf al jaren via bol. Hun cut op games e.d. is 10%
Ik vind het dus niet meer dan normaal dat deze gozer er 550 voor vraagt, hij krijgt er zelf maar 500voor, bol pakt de rest.
En dan alsnog, doe niet zo pauper voor die 5 tientjes zeg. Oh boehoe iets kost een paar euro meer dan het deed in de winkel omdat er vraag naar is
Gozer had hem voor 700 erop moeten gooien, dan had ie hem ook verkocht, maar in plaats daarvan is ie schappelijk en doet ie hem voor kostprijs weg. Gewoon netjes van 'm
Mwah...quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk zijn Microsoft en Sony knettergek dat ze die consoles niet voor ¤ 1000 in de markt zetten het eerste halfjaar. Je raakt ze gegarandeerd allemaal kwijt.
En, nog tevreden mee? Ik zag de Razer Kishi voorbij komen en dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:53 schreef AMDB het volgende:
Vandaag m'n telefoon clip voor Xbox controller binnen gekregen (MOGA). Werkt best lekker. Cool om games te streamen. Vind het fijner spelen dan een "Switch model" met controllers aan de zijkant.
Ik snap jouw probleem niet, ben je een beetje salty dat je niet op tijd was een xsx of ps5 te scoren? Zo moeilijk was 't niet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mooi man, iemand die dus ziet dat ze het niet kwijtraken voor de enorme bedragen die ze hoopte te vangen, een verhaal wat je ook aan de ps5 scalper kant hoort.
Je ziet nu al krampachtige smeekbedes om bepaalde reclames van die figuren wat langer te laten staan omdat ze het niet kwijt kunnen raken, te weinig mensen trappen er in.![]()
Net zoals dat stuk stront in Canada, beroofd van z'n "scalped" ps5's en opgelicht en doxxed, zo hoort het.
je mag die van odd vast kopen voor 1000, dan is het opeens wel okéquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:15 schreef vosss het volgende:
Ik zou graag 50 of 100 euro meer smijten naar iemand die mij een Series X kan leveren op dit moment.
Nee, ik ben helaas wat meer tegenovergesteld, ik geef meestal alles gratis weg als ik het zelf niet nodig heb of niet meer wil hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je mag die van odd vast kopen voor 1000, dan is het opeens wel oké
So far zeker tevreden. De clip zit lichtelijk in de weg van de trigger buttons, maar niet storend. Hij is redelijk goedkoop, dus zeker het proberen waard. Zou wel zorgen dat je een redelijke kwaliteit koopt, de MOGA is Xbox branded en heeft twee scharnieren, waarmee je je telefoon in een stand kan zitten die je licht, is ook belangrijk om balans van controller/telefoon goed af te kunnen stellen. Veel goedkopere clips hebben deze scharnieren niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
En, nog tevreden mee? Ik zag de Razer Kishi voorbij komen en dat lijkt mij ook wel wat.
Neequote:
neequote:Op zondag 29 november 2020 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hadden er nog mensen hier een Xbox controller bij Otto besteld, en zo ja, heb je m al binnen?
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan jumpscares.... daarom speel ik horrorgames nooitquote:Op zondag 29 november 2020 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik speel nu RE7 en ik vind het beter dan al die andere Survival Horrors die het alleen moeten hebben van jumpscares. Outlast was wel tof maar dat werd al snel saai.
Ligt eraan hoe en hoevaak het ingezet wordt. Resident Evil 7 valt daarin wel mee. Silent Hill kon dat ook opbouwen, en had gewoon nog raardere situaties. Idem voor Evil Within. Maar genoeg horrorgames die zoveel demonen of clowns op je af sturen als je weer eens een deurtje opent, bijna lachwekkend ipv horror.quote:Op maandag 30 november 2020 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan jumpscares.... daarom speel ik horrorgames nooit
Kleutergedrag is weggehaald, we kunnen weer ontopic.quote:
28janquote:Op maandag 30 november 2020 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en hoevaak het ingezet wordt. Resident Evil 7 valt daarin wel mee. Silent Hill kon dat ook opbouwen, en had gewoon nog raardere situaties. Idem voor Evil Within. Maar genoeg horrorgames die zoveel demonen of clowns op je af sturen als je weer eens een deurtje opent, bijna lachwekkend ipv horror.
Ik ben benieuwd naar The Medium, maar ipv over een week komt ie nu in januari uit geloof ik
gelukkig heb ik een backlog van heb ik jou daarquote:
Ben hier maar gestopt met spellen kopen, heb echt 0 tijd deze en aankomende maandquote:Op maandag 30 november 2020 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een backlog van heb ik jou daar
Vette handen en gamen is echt een doodzonde he...quote:Op maandag 30 november 2020 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben hier maar gestopt met spellen kopen, heb echt 0 tijd deze en aankomende maand
Zodra het kerstavond is gaat de vrouw het huis uit (mag wel weer terug komen) en de console aan. Pizza en een glas drank erbij en gaan met die banaan
Maar pizza is een dikke +1 dus het is mij vergeven.quote:Op maandag 30 november 2020 14:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vette handen en gamen is echt een doodzonde he...
Condemned: Criminal Origins was echt een heerlijke launchtitel voor de 360quote:Op maandag 30 november 2020 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en hoevaak het ingezet wordt. Resident Evil 7 valt daarin wel mee. Silent Hill kon dat ook opbouwen, en had gewoon nog raardere situaties. Idem voor Evil Within. Maar genoeg horrorgames die zoveel demonen of clowns op je af sturen als je weer eens een deurtje opent, bijna lachwekkend ipv horror.
Ik ben benieuwd naar The Medium, maar ipv over een week komt ie nu in januari uit geloof ik
Condemned was tof ja, behalve deel 2 daar was echt alles zwart. Elke kamer was donker, zat vol met zwart slijm en zwarte monsters etc. Ik was vaker de weg kwijt dan dat ik ergens bang van was. Dat was echt tequote:Op maandag 30 november 2020 15:15 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Condemned: Criminal Origins was echt een heerlijke launchtitel voor de 360. Nog steeds één van mijn favoriete titels van die generatie. Heerlijk luguber sfeertje zonder al te veel jumpscares.
Vreselijke sequel ja, ook nooit uitgespeeld.quote:Op maandag 30 november 2020 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Condemned was tof ja, behalve deel 2 daar was echt alles zwart. Elke kamer was donker, zat vol met zwart slijm en zwarte monsters etc. Ik was vaker de weg kwijt dan dat ik ergens bang van was. Dat was echt te
Ik zou tijdens het kauwen op een pizza gewoon een film of een serie aanzetten. Niks vergeven.quote:Op maandag 30 november 2020 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar pizza is een dikke +1 dus het is mij vergeven.
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:18 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een Gamepass voor 6 maanden gekocht, als ik nu wil upgraden naar ultimate, gaat Xbox dit dan zelf verrekenen? Op mijn Xbox geeft hij gewoon aan dat ik 12,99 ga betalen.
Ho-ly shit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:52 schreef Drankster het volgende:
De Xbox Series X|S is zo goed in emulaten dan het zelfs GameCube en PS2 games speelt.
Euro per transactie zelfs dus als je 24 maanden Gold hebt krijg je voor een euro Ultimate er bij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja.
Maar je kent de gold naar ultimate upgrade waar je geld kan besparen? Laat je game pass verlopen koop 3, 6, 12 maand gold en gooi er een maand game pass ultimate tegen aan en voila al je gold maanden zijn geupgrade in game pass ultimate.
Je kunt gold kopen voor rond de 40e voor een jaar en 1 maand ultimate voor 13 (oid). Iets meer dan 50eu voor een jaar game pass ultimate.![]()
Ik moet de video nog eens goed gaan bekijken. En ook eens mezelf verdiepen in de mogelijkheden die One S heeft. Die staat bij mij nu een beetje te mooi te wezen maar voor emulatie kan ik die best weer eens aan het werk zetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vet he, wel eindbaas van Microsoft dat ze dev mode gewoon vrijgeven.
Dus als ik het goed begrijp hoef je niet elke 3 jaar een ander account in te stellen als hoofdaccount en als je 'automatisch abonnement verlengen' uitzet en je game pass verloopt kun je weer opnieuw hetzelfde trucje uithalen op hetzelfde account?quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja.
Maar je kent de gold naar ultimate upgrade waar je geld kan besparen? Laat je game pass verlopen koop 3, 6, 12 maand gold en gooi er een maand game pass ultimate tegen aan en voila al je gold maanden zijn geupgrade in game pass ultimate.
Je kunt gold kopen voor rond de 40e voor een jaar en 1 maand ultimate voor 13 (oid). Iets meer dan 50eu voor een jaar game pass ultimate.![]()
Voor zover ik het heb begrepen wel ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:55 schreef Compatibel het volgende:
Mensen, ik snap niet helemaal hoe backwards compatibility werkt op de series X. Kan ik AC Valhalla kopen voor Xbox one en zonder problemen op de series X spelen? Exact hetzelfde als wanneer ik de (duurdere) series versie koop?
Jep. Technisch gezien is dat geen BC maar speel je automatisch de Series X versie. Heet smart delivery.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:55 schreef Compatibel het volgende:
Mensen, ik snap niet helemaal hoe backwards compatibility werkt op de series X. Kan ik AC Valhalla kopen voor Xbox one en zonder problemen op de series X spelen? Exact hetzelfde als wanneer ik de (duurdere) series versie koop?
Er is maar één versie.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:55 schreef Compatibel het volgende:
quote:Control (Android & Console) – December 3
After a secretive agency in New York is invaded by an otherworldly threat, you become the Director struggling to regain control. This third-person action adventure game will challenge you to master a combination of supernatural abilities that will keep you on the edge of your seat.
Doom Eternal (PC) – December 3
Now coming to Xbox Game Pass for PC! Hell’s armies have invaded Earth and now you must become the Slayer in an epic single-player campaign to conquer demons across dimensions and stop the final destruction of humanity. Experience the ultimate combination of speed and power in Doom Eternal – the next leap in push-forward, first-person combat.
Haven (Console & PC) ID@Xbox – December 3
Does love really conquer all? Play as two lovers who gave up everything and escaped to a lost planet to be together. Glide through a mysterious landscape, explore a fragmented world and fight against what’s trying to tear them apart in this RPG adventure about love, rebellion, and freedom.
Rage 2 (Android) – December 3
Dive headfirst into a dystopian world devoid of society, law, and order. Rage 2 brings together two studio powerhouses – Avalanche Studios, masters of open world insanity, and id Software, creators of the first-person shooter – to deliver a carnival of carnage where you can go anywhere, shoot anything, and explode everything.
Slime Rancher (Android & Console) ID@Xbox – December 3
Slime Rancher is the tale of Beatrix LeBeau, a plucky, young rancher who sets out for a life a thousand light years away from Earth on the “Far, Far Range” where she tries her hand at making a living wrangling slimes. Attempt to stake a claim, amass a fortune, and avoid the continual peril that looms from the rolling, jiggling avalanche of slimes around every corner.
Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action (PC) ID@Xbox – December 3
Welcome to Va-11 Hall-A, the original cyberpunk bartending simulator! Take on the role of Jill Stingray, bartender at the downtown watering hole of Va-11 Hall-A (affectionately nicknamed “Valhalla”). In this story-driven game you’ll influence a myriad of decisions through the drinks you prepare, so listen carefully to your clients and mix the drink that will change their lives.
Yes, Your Grace (Android, Console & PC) ID@Xbox – December 3
In this kingdom management RPG, petitioners will arrive in the throne room each turn to ask for your advice and assistance. Decide whether to help them with their problems, or to conserve resources for more important matters. Remember: supplies are limited, and not everyone has the kingdom’s best interests at heart…
Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (Console & PC) – December 4
Follow the perilous journey of The Luminary who must uncover the mystery of his fate with the aid of a charismatic cast of supporting characters. This Definitive Edition includes all the content from the acclaimed Dragon Quest XI, and adds extra scenarios, a grand orchestral version of the music, the ability to switch between 2D and 3D graphic modes, a Japanese audio option, and much more!
Call of the Sea (Android, Console & PC) ID@Xbox – December 8
Dive into an otherworldly tale of mystery and love set in the 1930s, South Pacific. Play as Norah, an enigmatic woman on the trail of her missing husband’s expedition. The search takes place on a strange but beautiful island in the South Pacific, filled with secrets waiting to be unearthed. Call of the Sea is a story-led game with puzzles, where every clue leads you deeper and leaves you questioning everything.
Monster Sanctuary (Android & Console) ID@Xbox – December 8
On your quest to become the ultimate Monster Keeper, you’ll unravel the cause of a mystery that threatens the peace between humans and monsters. With over 100 monsters to encounter and dangerous lands ahead, you’ll need to build a powerful team if you want to save the Monster Sanctuary.
Starbound (PC) ID@Xbox – December 8
In Starbound, you can create your own story! In this space-sandbox adventure you may choose to save the universe from the forces that destroyed your home, uncovering greater galactic mysteries in the process, or you may wish to forego a heroic journey entirely in favor of colonizing uncharted planets. Farm, collect, craft and build – the possibilities are limitless.
Unto The End (Console & PC) ID@Xbox – December 9
Unto The End is a challenging combat adventure game in the style of a cinematic platformer. The story is simple: get home to your family. Master read-react combat in intense sword fights. Spot opportunities to trade and use items. An adventure told through your actions; how will you make it home?
Assetto Corsa (Android & Console) – December 10
Assetto Corsa is the ultimate racing simulator. Featuring legendary circuits such as Monza, Silverstone and Circuit de Barcelona-Catalunya, each track has been reproduced using Laser scan technology, offering racers the most realistic experience possible out on track. Assetto Corsa features advanced aerodynamic simulation, with each car developed using knowledge gained through collaboration with manufacturers.
Gang Beasts (Android & Console) ID@Xbox – December 10
Gang Beasts is a silly multiplayer party game with surly gelatinous characters, brutal slapstick fight sequences, and absurd hazardous environments, set in the mean streets of Beef City. Customize your character and fight enemies in the melee game mode or fight with friends against the gangs of Beef City in the gang game mode.
GreedFall (Android, Console & PC) – December 10
Engage in a core roleplaying experience with GreedFall, and forge the destiny of a new world seeping with magic, and filled with riches, lost secrets, and fantastic creatures. With diplomacy, deception, and force, become part of a living, evolving world. Influence its course and shape your story.
Superhot: Mind Control Delete (Android & Console) ID@Xbox – December 10
Time moves only when you move. The long-awaited third game in the groundbreaking Superhot franchise, Mind Control Delete gives you more insight into the signature power fantasy world of Superhot with more story, more signature gameplay, more action, more guns. Keep dancing the slow-motion ballet of destruction for so much longer than ever before.
Yooka-Laylee and the Impossible Lair (Android, Console & PC) ID@Xbox – December 10
Get the Royal Beettalion ready to take down Capital B and his Impossible Lair! Join Yooka and Laylee in an all-new 2.5D adventure! Run, jump, and roll your way through a series of challenging 2D levels and explore a puzzling 3D Overworld packed with secrets and collectibles.
Er zit ook echt geen enkele interessante game bijquote:
Wat voor games vind je tof? Want voor mijn gevoel moet voor iedereen hier wel iets tussen zitten. Simracers, actiegames, platformers, RPG's en allerlei indies.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zit ook echt geen enkele interessante game bij
Wel gaar dat dit niet de Ultimate Edition is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:07 schreef OMG het volgende:
Control is tof. De DLCs zijn ook aan te raden, vooral de laatste als je Alan Wake leuk vond.
Dit. Zeker 3 games die ik wil spelen (Yooka Laylee, Control en Call of the Sea). En dan heb ik GreedFall al (viel me best tegen eerlijk gezegd).quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:56 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat voor games vind je tof? Want voor mijn gevoel moet voor iedereen hier wel iets tussen zitten. Simracers, actiegames, platformers, RPG's en allerlei indies.
Game Pass heeft toch nooit iets buiten de base games?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:15 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wel gaar dat dit niet de Ultimate Edition is.
Dat weet ik dus niet, ik heb pas sinds kort weer een Xbox. Ik had nog een 360.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:54 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hoef je niet elke 3 jaar een ander account in te stellen als hoofdaccount en als je 'automatisch abonnement verlengen' uitzet en je game pass verloopt kun je weer opnieuw hetzelfde trucje uithalen op hetzelfde account?
Wats met Valhalla?quote:
goei game (die xbox pass game met een titel die er op lijkt, want leuk enzo xbox humor dit dat)quote:
Ohhh snap, ik zie m nu pasquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goei game (die xbox pass game met een titel die er op lijkt, want leuk enzo xbox humor dit dat)
Oh, nou ja het is ook niet heel belangrijk, want m'n abonnement verloopt pas in november 2023quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ik heb pas sinds kort weer een Xbox. Ik had nog een 360.
Genieten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:41 schreef Jimbo het volgende:
3 jaar gamepass voor 90 eur, beste deal in gaming
Heb 2 jaar voor 43 euro gepakt in augustus. Wel beetje spijt van het derde jaar, niet bij nagedachtquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:41 schreef Jimbo het volgende:
3 jaar gamepass voor 90 eur, beste deal in gaming
Leek me ook wel interessant maar word niet echt warm van wat ik er over leesquote:
Te weinig omkoopbudget gehad. Dat komt ervan als je het zelf uitgeeftquote:Op woensdag 2 december 2020 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leek me ook wel interessant maar word niet echt warm van wat ik er over lees
Een AVOID van Eurogamer belooft weinig goeds inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die specifieke recensent vind ik dan weer ontzettend zwak, maar het is wel een indicatie idd. Dit soort argumenten om een game af te fakkelen vind ik moeilijk serieus te nemen, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 2 december 2020 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een AVOID van Eurogamer belooft weinig goeds inderdaad.
Maar lees meer geluiden (wait what) dat het niet al te best is. Had sowieso liever een vervolg gezien op Vampyr, die interactive novels kunnen me sinds LiS1 toch niet meer bekoren.quote:Dontnod never commits to giving Sam's behaviour a name, but it reads like an attempt to depict someone on the autistic spectrum. As a developer with a strong record of tackling mental and socio-political issues in their games, Dontnod does itself no favours with being noncommittal, but it also becomes painfully obvious that this was likely the better choice in Twin Mirror's case because to me it feels like no research went into the portrayal of a neurodivergent person. After Dontnod finally took steps to actively work with the people it's portraying by collaborating with GLAAD for Tell Me Why, this is an especially disappointing step backwards.
Als de hele review zo geschreven is, is er geen doorkomen aan. Waar zijn de reviews gebleven die gewoon zeggen 'ziet er top uit, geluid is prachtig, gameplay wat stroef soms, teveel sidequesten kan eentonig worden, verder dikke prima 8/10'.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die specifieke recensent vind ik dan weer ontzettend zwak, maar het is wel een indicatie idd. Dit soort argumenten om een game af te fakkelen vind ik moeilijk serieus te nemen, bijvoorbeeld:
[..]
Maar lees meer geluiden (wait what) dat het niet al te best is. Had sowieso liever een vervolg gezien op Vampyr, die interactive novels kunnen me sinds LiS1 toch niet meer bekoren.
Waar vind je 43 eu voor 2 jaar gold?quote:Op woensdag 2 december 2020 00:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb 2 jaar voor 43 euro gepakt in augustus. Wel beetje spijt van het derde jaar, niet bij nagedacht
Via Brazilië:quote:Op woensdag 2 december 2020 12:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar vind je 43 eu voor 2 jaar gold?
Mijn ultimate loopt over 2 weken ong af maar ik wil natuurlijk wel de beste deal pakken.Nu even een beetje op de kleintjes letten, ik heb de laatste maand teveel geld uitgegeven aan hardware en software.
Ahh ja, met vpn.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via Brazilië:
https://nl.pepper.com/aan(...)e-at-gamesdeal-67752
Ik vind dat overigens teveel moeite en ga meestal voor 12 maanden voor 36 via CD Keys.
Ook groot fan van Dontnod, maar met de huidige reviews wacht ik nog even. Lijkt me een goede Game Pass kandidaat over een paar maanden.quote:
Volgens een VPN Portugal of brazilie. Was trouwens geen moeite, gratis vpn trial, even redeemen zo en klaar. Is nu stuk duurder geworden zag ik. 33/34 per jaar.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Mijn ultimate loopt over 2 weken ong af maar ik wil natuurlijk wel de beste deal pakken.Nu even een beetje op de kleintjes letten, ik heb de laatste maand teveel geld uitgegeven aan hardware en software.
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
let even op, hoor de laatste tijd dat dit niet meer werktquote:Op woensdag 2 december 2020 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via Brazilië:
Ik vind dat overigens teveel moeite en ga meestal voor 12 maanden voor 36 via CD Keys.
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik lees praktisch geen reviews, dus dat allemaal gemist.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook groot fan van Dontnod, maar met de huidige reviews wacht ik nog even. Lijkt me een goede Game Pass kandidaat over een paar maanden.
Ja sowieso. LiS2 nooit uitgespeeld en jammer genoeg niet meer in GP. Tell Me Why binnen een paar dagen uitgespeeld, dus het type spel ligt me wel. De Sherlock games ook altijd heel tof gevonden en nu eindelijk aan Grim Fandango begonnen. Denk dat deze sowieso ook wel gaat komen! Maar niet gelijk, eerst Grim Fandango en Full Throttle uitspelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:09 schreef OMG het volgende:
[..]
[..]
Ik lees praktisch geen reviews, dus dat allemaal gemist.
Heb gisteravond een paar uur gespeeld en ik vermaak me best. Denk niet dat Dontnod snel de Life Is Strange games gaat overtreffen, die blijf ik beide het best vinden, maar in de categorie "rond wandelen, met mensen praten, posters lezen, keuzes maken, en een verhaal ontrafelen" speelt het best, vooral als je dat soort games wel leuk vindt.
Misschien een prepaid kaartje kopen?quote:Op woensdag 2 december 2020 19:38 schreef noodgang het volgende:
Ook via Brazilië 3 jaar aan X-box gold toegevoegd. Alleen blijkbaar stond bij het toevoegen mijn account op Verenigde Staten geregistreerd![]()
Nu heb ik drie jaar aan gold, maar krijg hem met geen mogelijkheid geüpgraded. Als ik het via de Nederlandse site doe krijg ik de melding dat de regio niet klopt met het abonnement. Probeer ik het via de VS krijg ik bij elke betaalmethode die ik toevoeg de melding dat die niet werkt en ik contact op moet nemen met Microsoft (en ja, zowel Paypal als creditcard werkt gewoon, is ook weer een regio-dingetje)
3v kaart of iets?quote:Op woensdag 2 december 2020 19:38 schreef noodgang het volgende:
Ook via Brazilië 3 jaar aan X-box gold toegevoegd. Alleen blijkbaar stond bij het toevoegen mijn account op Verenigde Staten geregistreerd![]()
Nu heb ik drie jaar aan gold, maar krijg hem met geen mogelijkheid geüpgraded. Als ik het via de Nederlandse site doe krijg ik de melding dat de regio niet klopt met het abonnement. Probeer ik het via de VS krijg ik bij elke betaalmethode die ik toevoeg de melding dat die niet werkt en ik contact op moet nemen met Microsoft (en ja, zowel Paypal als creditcard werkt gewoon, is ook weer een regio-dingetje)
Ga eerst proberen m'n live te 'verhuizen', schijnt mogelijk te zijn. Overweeg zelfs gewoon contact met MS op te nemen of t overgezet kan worden. Als dat niet lukt ga ik US prepaid kaartje proberen (t stomme is dat ik niet eens meer weet waarom en wanneer ik t account op VS heb gezetquote:Op woensdag 2 december 2020 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien een prepaid kaartje kopen?
killer instinct?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:27 schreef PjotterFRL het volgende:
In het kader van raar nieuws:
Microsoft heeft een fighting game platform, voor toernooien, overgenomen. Wtf moeten ze daar nou weer mee. Microsoft maakt geeneens fighting games.
[ twitter ]
Killer Instinctquote:
Fighting games zijn wel groot in Azië/Japan toch? Microsoft heeft al aangegeven een grotere speler te willen worden op de Aziatische markt dus op zich geen slecht zet.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:27 schreef PjotterFRL het volgende:
In het kader van raar nieuws:
Microsoft heeft een fighting game platform, voor toernooien, overgenomen. Wtf moeten ze daar nou weer mee. Microsoft maakt geeneens fighting games.
[ twitter ]
Lost Odyssey 2quote:Op woensdag 2 december 2020 20:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fighting games zijn wel groot in Azië/Japan toch? Microsoft heeft al aangegeven een grotere speler te willen worden op de Aziatische markt dus op zich geen slecht zet.
Ik hoop vooral op goede jrpg’s naar de Xbox.
Nice!quote:Op donderdag 3 december 2020 15:08 schreef noodgang het volgende:
Met veel gedoe via de MS chat toch drie jaar Game Pass Ultimate
Met het zien van de titel Sea of Thieves denk ik gelijk terug aan deze clip en is mijn dag gelijk een stuk beter.quote:
Maak je dan ook een nieuwe account aan op het netwerk van MS of voeg je het gewoon toe aan je huidige account? Mijn Gold is alweer afgelopen maar wil geen nieuwe gamer tag.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via Brazilië:
Gewoon bij CD Keys een EU key kopen. Dat werkt het best.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maak je dan ook een nieuwe account aan op het netwerk van MS of voeg je het gewoon toe aan je huidige account? Mijn Gold is alweer afgelopen maar wil geen nieuwe gamer tag.
Gewoon huidige account werkt prima met overzetten van gold naar game pass (als je niet met regiodingen gaat liggen kloten zoals ikquote:Op donderdag 3 december 2020 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maak je dan ook een nieuwe account aan op het netwerk van MS of voeg je het gewoon toe aan je huidige account? Mijn Gold is alweer afgelopen maar wil geen nieuwe gamer tag.
899, special price for youquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
899, special price for you
en orangebox erbij
quote:
Teringzakquote:en orangebox erbij
Die werken niet op platte tv's enkel op crt. Net als de NES Zapperquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit tegen, ik heb dat nog ergens opgeborgen liggen.![]()
Ik vraag me af of light guns nog een dingetje is.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die werken niet op platte tv's enkel op crt. Net als de NES Zapper
Jammer dat daar nooit een oplossing voor gekomen is...quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die werken niet op platte tv's enkel op crt. Net als de NES Zapper
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is er geen telegram groep voor series X in stock? De ps5 heeft dat wel, wat best handig is.
Daar begin ik niet aan. 15 euro minder maarquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Voor wie de gok wil wagen, tweedehands / retour op bol voor 484.
De X of ps5 digital.quote:Op zondag 6 december 2020 10:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. 15 euro minder maar
De s is wel op voorraad zie ik. Maar wil echt de x
Er is een whatsapp groep waar ik al een tijdje uit ben. Maar dnek dat je snelste bent als je gewoon reserveert bij de mediamarket.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is er geen telegram groep voor series X in stock? De ps5 heeft dat wel, wat best handig is.
Ik kan niet reserveren?quote:Op zondag 6 december 2020 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Er is een whatsapp groep waar ik al een tijdje uit ben. Maar dnek dat je snelste bent als je gewoon reserveert bij de mediamarket.
ik heb 2 Xbox series x (we gamen samen op de Xbox) nodig en de normale ps5quote:Op zondag 6 december 2020 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De X of ps5 digital.
Maar allebei niet te verkrijgen.
Zit op die telegram groep waar zo’n bot alles bijhoudt op elke grote site in Europa sneller dan je gemaild kan worden, maar sinds gisterochtend helemaal niets meer.
Het is rete jammer dat ik voorlopig niet in de buurt van een mediamarkt kan komen.quote:Op zondag 6 december 2020 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Er is een whatsapp groep waar ik al een tijdje uit ben. Maar dnek dat je snelste bent als je gewoon reserveert bij de mediamarket.
Welkom (terug)quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef Studiotje het volgende:
Hoppa, afgelopen dinsdag even tussendoor op de site van Mediamarkt een bestelling kunnen plaatsen voor de Xbox Series X. Dinsdag verstuurd en sindsdien was het stil. Nu word die morgen geleverd
Voor het eerst sinds 2013 weer op een Xbox gamen
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef Studiotje het volgende:
Hoppa, afgelopen dinsdag even tussendoor op de site van Mediamarkt een bestelling kunnen plaatsen voor de Xbox Series X. Dinsdag verstuurd en sindsdien was het stil. Nu word die morgen geleverd
Voor het eerst sinds 2013 weer op een Xbox gamen
Ga ik morgen allemaal regelenquote:Op zondag 6 december 2020 23:25 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Niet vergeten Game Pass te nemen.
Kakzooi, had beter zes euro meer kunnen betalen en dan via microsoft zelf moeten bestellen.quote:Op maandag 7 december 2020 07:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Otto geeft nu blijkbaar aan dat er zes weken levertijd zit op die controllersDie komen dit jaar dus niet meer.
Ik zie ditzelfde bij meer webwinkels maar ook bijv bij bepaalde extern spul van de ps5.quote:Op maandag 7 december 2020 07:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Otto geeft nu blijkbaar aan dat er zes weken levertijd zit op die controllersDie komen dit jaar dus niet meer.
Mjah, ik heb er in principe geen nodig maar die blauwe is wel nice voor minder dan 40 euro. Nu maar geduld hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 07:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Kakzooi, had beter zes euro meer kunnen betalen en dan via microsoft zelf moeten bestellen.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:06 schreef xminator het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)eries-x-1667555.html
Te bestellen bij MM.
Nog steeds.quote:Op maandag 7 december 2020 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch enkele minuten op voorraad geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |