Je dacht: dit was zo'n goede post, die moet ik nog maar eens herhalen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:38 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Ik gooi ‘m er nog maar eens in!
[ afbeelding ]
‘WiJ STRiJDuHh voOr oNzUh cULtUur en ONS KiNduRfEestjuHhh’
Goed. voordat al de oproerkraaiers actief waren, was er niemand die mensen met donkere huidskleur voor Zwarte piet uit maakte. Dat gebeurde -juist- door die anti-pietsektes. ook toen pas begon dat in een voetbalstadion te gebeuren. en je ziet het nu bij een Bol.com reclame op facebook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ah, dus als jij iemand met een zwarte huidskleur ziet dan denk je ‘hey, dat is zwarte Piet’ en nu wil je mensen die dus een einde willen aan een racistisch karikatuur de schuld geven van jouw racist-zijn? Ik snap het niet hoor.
Ja, ik vind het beeld zo veelzeggend. Dit zijn dé pro pieten, mensen die strijden voor het behoud van zp en zogenaamd ‘behoud van de Nederlandse cultuur’.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je dacht: dit was zo'n goede post, die moet ik nog maar eens herhalen?
En gebruikt het en passant zelf ook nog even. Hij kan die smoes gaan hanteren maar daar trap ik niet in. Ik ken betrokkene al wat langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:30 schreef Iblardi het volgende:
Het was Nieuwsnieuws die die term steeds gebruikte. Oceanier zei vervolgens iets als "eigen schuld, dikke bult".
Volgens mij is Nieuwnieuws een dame.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
En gebruikt het en passant zelf ook nog even. Hij kan die smoes gaan hanteren maar daar trap ik niet in. Ik ken betrokkene al wat langer dan vandaag.
Misschien kun je hem dan nog een keer posten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:41 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ja, ik vind het beeld zo veelzeggend. Dit zijn dé pro pieten, mensen die strijden voor het behoud van zp en zogenaamd ‘behoud van de Nederlandse cultuur’.
Meneer Mevrouw kreeg waarschijnlijk te weinig respons naar zijn haar mening...quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je dacht: dit was zo'n goede post, die moet ik nog maar eens herhalen?
@Oceanier niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:43 schreef thedeedster het volgende:
Volgens mij is Nieuwnieuws een dame.
Ik heb jullie discussie over Indonesië voor een groot deel gevolgd.quote:
Oh nee. Voordat mensen massaal een vuist maakten tegen zp gebeurde het ook al dat zwarte mensen werden uitgemaakt voor zp door racisten. Waarom denk je dat mensen hiermee zijn begonnen joh? Sowieso gek dat je racisme blijft goedpraten. Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed. voordat al de oproerkraaiers actief waren, was er niemand die mensen met donkere huidskleur voor Zwarte piet uit maakte. Dat gebeurde -juist- door die anti-pietsektes. ook toen pas begon dat in een voetbalstadion te gebeuren. en je ziet het nu bij een Bol.com reclame op facebook.
nogmaals ik distantieer mij daar van. en niet alleen ik zelf, ik weet zeker dat iedereen tegen racisme is.
Ja ja ja ja je kunt tegen racisme zijn en voor Zwarte piet. Zwarte piet is namelijk niet racistisch. er is niets racistisch aan Zwarte piet. Niemand wordt uitgesloten, het is slechts een zeer klein groepje wat zichzelf beledigd voelt door Zwarte piet. netzoals een groepje zich beledigd voelt door een cartoon.
Dan weet je wel een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb jullie discussie over Indonesië voor een groot deel gevolgd.
Ja, het hele feest is weg nu zp zo goed als overal is verbanne. 😂quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je hem dan nog een keer posten.
Je weet het, kracht zit hem in de herhaling. Quincy snapt dit ook en daarom heeft hij gewonnen en is het feest weg.
Als je zwarten verband wat ben je dan? Een racist. Dus wees pro zwarte piet en geen racist.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:46 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Oh nee. Voordat mensen massaal een vuist maakten tegen zp gebeurde het ook al dat zwarte mensen werden uitgemaakt voor zp door racisten. Waarom denk je dat mensen hiermee zijn begonnen joh? Sowieso gek dat je racisme blijft goedpraten. Ik snap het niet.
https://nos.nl/l/2311146
https://www.nrc.nl/nieuws(...)voetbalveld-a3992835
Zit jij niet enkel in dit topic om te trollen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:38 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Ik gooi ‘m er nog maar eens in!
[ afbeelding ]
‘WiJ STRiJDuHh voOr oNzUh cULtUur en ONS KiNduRfEestjuHhh’
Oh nee. Ik ben tegen racisme (wie niet, zou je denkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:50 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Zit jij niet enkel in dit topic om te trollen?
Zeg maar ja of zeg maar nee, doe maar mee.
Lees mn post nog eens. Mss ga je het snappen wat ik zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ah, dus als jij iemand met een zwarte huidskleur ziet dan denk je ‘hey, dat is zwarte Piet’ en nu wil je mensen die dus een einde willen aan een racistisch karikatuur de schuld geven van jouw racist-zijn? Ik snap het niet hoor.
Je denkt niet dat het schelden en het herhaald posten van dezelfde plaatjes ermee te maken heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:55 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben tegen racisme (wie niet, zou je denken) en zet racistische mensen graag een spiegel voor. Het is wel grappig dat je mij als een troll ziet omdát ik niet dezelfde mening deel als de meesten hier.
Wie vind jij hier dan een racist? Of ben je dat in jouw ogen al als niet dezelfde mening wordt gedeeld?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:55 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Oh nee. Ik ben tegen racisme (wie niet, zou je denken) en zet racistische mensen graag een spiegel voor. Het is wel grappig dat je mij als een troll ziet omdát ik niet dezelfde mening deel als de meesten hier.
Ja, ik kwam er dus achter dat die term niet oké is. Wist ik niet, dus mijn excuses. Maar wat is een betere term voor de hooligans? Tokkies is ook niet echt oké, asocialen klinkt ook denigrerend. Misschien is onaangepasten beter? Ik weet niet hoe jij/jullie dit zien, maar ik sta wel open voor verandering wat dat betreft.quote:
ja daar heb je 'm weer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:46 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Oh nee. Voordat mensen massaal een vuist maakten tegen zp gebeurde het ook al dat zwarte mensen werden uitgemaakt voor zp door racisten. Waarom denk je dat mensen hiermee zijn begonnen joh? Sowieso gek dat je racisme blijft goedpraten. Ik snap het niet.
https://nos.nl/l/2311146
https://www.nrc.nl/nieuws(...)voetbalveld-a3992835
Heel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Never nooit niet iemand met een donkerdere huidskleur als anders gezien. Maar sinds gario z'n bakkes open trok, betrap ik me er zelf op dat ik soms wel eens denk 'hey da's zwarte piet' bij een donker persoon.
Je gaat vanzelf verrot worden door dit gekanker. En ja, ik wil dat ZP blijft en ik houd van mijn NLse cultuur. Wordt ik daarom als racist uitgemaakt, wordt ik wel giftig ja. Omdat het gewoon onterecht is, nergens op slaat maar ik wel in een hoek wordt gedrukt.
Hoe je ze noemt moet je verder zelf maar weten, ik geloof ook niet dat iemand zich daar druk om maakt. Echter ga jij een stap verder en noem je iedereen die geen tegenstander van Zwarte Piet is "white trash" en daar gaat het mis.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:58 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Ja, ik kwam er dus achter dat die term niet oké is. Wist ik niet, dus mijn excuses. Maar wat is een betere term voor de hooligans? Tokkies is ook niet echt oké, asocialen klinkt ook denigrerend. Misschien is onaangepasten beter? Ik weet niet hoe jij/jullie dit zien, maar ik sta wel open voor verandering wat dat betreft.
Ik zag het hoor. Dat maakt je niet minder racist. Het is toch best apart dat je andere mensen de schuld geeft van jouw racist-zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lees mn post nog eens. Mss ga je het snappen wat ik zeg.
Hint: Ik ben pas zo gaan denken vanaf het gezeur van de antipiet sektes. Niet daarvoor.
Zp is geen racistisch karikatuur.
Er staat nog een vraag voor je open:quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:02 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Ik zag het hoor. Dat maakt je niet minder racist. Het is toch best apart dat je andere mensen de schuld geeft van jouw racist-zijn?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:58 schreef AchJa het volgende:
Wie vind jij hier dan een racist? Of ben je dat in jouw ogen al als niet dezelfde mening wordt gedeeld?
Daarmee verdraai je mijn woorden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe je ze noemt moet je verder zelf maar weten, ik geloof ook niet dat iemand zich daar druk om maakt. Echter ga jij een stap verder en noem je iedereen die geen tegenstander van Zwarte Piet is "white trash" en daar gaat het mis.
Laat je niet gek maken hoor. Dit zijn continu dezelfde groep personen die niet voor rede vatbaar zijn en die continu je woorden proberen te verdraaien. Ze wete precies hoe ver ze mogen gaan, welke woorden net op de grens zitten en lokken je uit om uitspraken te doen waarvan ze weten dat die op dit forum net niet toegestaan zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:58 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er dus achter dat die term niet oké is. Wist ik niet, dus mijn excuses. Maar wat is een betere term voor de hooligans? Tokkies is ook niet echt oké, asocialen klinkt ook denigrerend. Misschien is onaangepasten beter? Ik weet niet hoe jij/jullie dit zien, maar ik sta wel open voor verandering wat dat betreft.
Je zegt dat je zwarte mensen associeert met zwarte piet. Vervolgens geef je daar ándere mensen de schuld van.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:08 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Daarmee verdraai je mijn woorden.
Ik noemde de mensen in Maastricht die geweld pleegden tegen mensen die vreedzaam demonstreerden white trash. En dat is dus een racistische term kwam ik achter, dus dat is niet netjes van mij en dat neem ik ook zeker terug.
Ik zou dan zeggen dat dat onaangepaste, niet al te slimme mensen zijn. Maar ik denk dat ik het juiste woord voor de mensen heb gevonden: het zijn simpelweg racisten.
Jij bent hier mensen zg. een "spiegel aan het voorhouden" dan moeten ze hier ook zitten anders is die "spiegel" van je overbodig toch?quote:Op maandag 16 november 2020 19:47 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
Ik ben een zij.Maarja, ik zie dat mensen hier het gewelddadige gedrag van racistische tokkies goedpraten. Zo erg is de haat hier dus ook. Maar ik wijs zulke mensen er graag op, zodat ze toch een spiegel voor krijgen.
En hoe noem je mensen die oproepen tot geweld (met een microfoon zelfs) en toejuichende mensen als reactie daarop?quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:08 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Daarmee verdraai je mijn woorden.
Ik noemde de mensen in Maastricht die geweld pleegden tegen mensen die vreedzaam demonstreerden white trash. En dat is dus een racistische term kwam ik achter, dus dat is niet netjes van mij en dat neem ik ook zeker terug.
Ik zou dan zeggen dat dat onaangepaste, niet al te slimme mensen zijn. Maar ik denk dat ik het juiste woord voor de mensen heb gevonden: het zijn simpelweg racisten.
Activistenquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En hoe noem je mensen die oproepen tot geweld (met een microfoon zelfs) en toejuichende mensen als reactie daarop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |