abonnement Unibet Coolblue
pi_196244512
Dit is nou niet echt de peptalk waar je wat mee kunt.

Lofti onderkoeld volgende week?
mag het weten
pi_196244521
Heftige beproevingen zeg. Blij dat ik niet mee doe :P
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:20:09 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196244535
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:10 schreef Tegan het volgende:
Hoezo mag Ruth nou weer blijven? De anderen met blessures kregen geen rust en moesten weg.
Vreemd inderdaad. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 november 2020 @ 21:20:21 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196244539
Leuk showtje weer ^O^
pi_196244569
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
Dit is nou niet echt de peptalk waar je wat mee kunt.

Lofti onderkoeld volgende week?
In “het echt” heb je er ook geen reet aan met “ik ga het proberen”, het is doen, of niet. De gasten die de opleiding fixen die “proberen” het ook niet, die weten het gewoon dat ze het gaan fixen.

Lotfi zag er aardig bleek uit, ben benieuwd wat daar dan weer mis is gegaan :o
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196244629
Op de NPO app kan je meteen de eerste 2 afleveringen kijken. Zit nu te kijken.
pi_196244676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:08 schreef manny het volgende:

[..]

Ze kunnen iedereen makkelijk hebben

De oefening is om flink druk te zetten en te kijken hoe de kandidaat reageert, dus bij mensen die al wat vaardigheden hebben klappen ze er harder in
Het gaat er dan ook om om juist als je weet dat je klappen gaat krijgen toch te gaan.

Als je maar vecht. En blijft vechten.
Whatever...
pi_196244719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het gaat er dan ook om om juist als je weet dat je klappen gaat krijgen toch te gaan.

Als je maar vecht. En blijft vechten.
Vond het boksen nog wel relatief soft. Bij de Belgische variant had je wel echt mensen met blauwe ogen, gekneusde ribben etc. Daar kregen ze meestal eerst een paar goede tikken. Daarna gaf de bokser ze wat ruimte om terug te vechten en dan klapte hij er nog een keer bovenop. Hier konden sommige erna gewoon nog rennen...
pi_196244861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Vond het boksen nog wel relatief soft. Bij de Belgische variant had je wel echt mensen met blauwe ogen, gekneusde ribben etc. Daar kregen ze meestal eerst een paar goede tikken. Daarna gaf de bokser ze wat ruimte om terug te vechten en dan klapte hij er nog een keer bovenop. Hier konden sommige erna gewoon nog rennen...
Ik vind het ook redelijk soft. Die Krav Maga gast kreeg hem
Wel mooi op zijn kaak.

Zag wel een paar bloedneuzen. Die krijg je niet als je niet geraakt wordt.
Whatever...
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:51:04 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_196245042
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het gaat er dan ook om om juist als je weet dat je klappen gaat krijgen toch te gaan.

Als je maar vecht. En blijft vechten.
precies. en je kan die pro de opdracht geven wel iedereen helemaal de tering te slaan, maar daar schiet niemand wat mee op

ze zetten gewoon heel flink druk en daar moet de kandidaat zich onderuit proberen te vechten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196246834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind het ook redelijk soft. Die Krav Maga gast kreeg hem
Wel mooi op zijn kaak.

Zag wel een paar bloedneuzen. Die krijg je niet als je niet geraakt wordt.
Is wel meer raars aan de hand

Waarom moest die kerel met dat knotje zowat gedwongen vertrekken omdat zijn schouder pijn deed, maar mocht die meid met haar knie een nacht rusten en daarna nog beslissen of ze door mocht gaan?

meten met twee maten lijkt het op
pi_196246868
Ik vrees het ergste voor Ruth, maar defensie moet ook laten zien met dit programma dat als je het opzich tot nu toe prima doet en potentieel blijft laten zien, je er niet direct uitgeknikkerd wordt vanwege een fysieke blessure die snel kan herstellen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196246897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:34 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Is wel meer raars aan de hand

Waarom moest die kerel met dat knotje zowat gedwongen vertrekken omdat zijn schouder pijn deed, maar mocht die meid met haar knie een nacht rusten en daarna nog beslissen of ze door mocht gaan?

meten met twee maten lijkt het op
Ruth heeft continu wel laten zien dat ze de wil had om door te gaan, bij Marvin schortte er mentaal wel wat aan. Dat telt vrij zwaar bij het KCT.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 15 november 2020 @ 08:54:25 #114
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_196249802
Vond het weer een toffe aflevering gisteren _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 15 november 2020 @ 10:58:58 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196251191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:39 schreef Ener-G het volgende:

Ruth heeft continu wel laten zien dat ze de wil had om door te gaan, bij Marvin schortte er mentaal wel wat aan. Dat telt vrij zwaar bij het KCT.
Dit is een aangepaste TV-showversie van een opleiding en dan is meten met twee maten toch wel een beetje raar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196251212
De preview voor de volgende aflevering zag er ook spectaculair uit.
pi_196252092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:34 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Is wel meer raars aan de hand

Waarom moest die kerel met dat knotje zowat gedwongen vertrekken omdat zijn schouder pijn deed, maar mocht die meid met haar knie een nacht rusten en daarna nog beslissen of ze door mocht gaan?

meten met twee maten lijkt het op
Omdat hij wel tot het uiterste ging. Dus onderdeel eer was prima. Echter fysiek kon hij eigenlijk niet goed meer mee. Hij was bij de beasting al bijna uitgestapt toen kreeg hij ook nog een kans. Sowieso vond ik hem qua instellingen ook echt zwakker dan Ruth.

Zij ging tot dan toe prima. Overigens gaat ze uitstappen denk ik. Ze gaan nog zoveel moeten lopen door ruig terrein met volle tassen en boten tillen etc. Dat gaat die knie niet trekken.
Whatever...
pi_196252279
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 11:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Omdat hij wel tot het uiterste ging. Dus onderdeel eer was prima. Echter fysiek kon hij eigenlijk niet goed meer mee. Hij was bij de beasting al bijna uitgestapt toen kreeg hij ook nog een kans. Sowieso vond ik hem qua instellingen ook echt zwakker dan Ruth.

Zij ging tot dan toe prima. Overigens gaat ze uitstappen denk ik. Ze gaan nog zoveel moeten lopen door ruig terrein met volle tassen en boten tillen etc. Dat gaat die knie niet trekken.
In Kamp Waes was het fysiek zware na een paar dagen wel klaar, grote kans dat het na de volgende loop klaar is met het zware werk. In de volgende aflevering gaan ze denk ik een nacht posten en is het de bedoeling dat ze niet in slaap vallen, wat natuurlijk wel gaat gebeuren.
pi_196254399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:36 schreef Ener-G het volgende:
Ik vrees het ergste voor Ruth, maar defensie moet ook laten zien met dit programma dat als je het opzich tot nu toe prima doet en potentieel blijft laten zien, je er niet direct uitgeknikkerd wordt vanwege een fysieke blessure die snel kan herstellen.
Kan er prima mee leven dat je er in het kader van het programma wel wordt uitgeknikkerd. Maakt het leuker om te kijken. Zeker in die fase waarin ze nu nog zitten. Rust kunnen pakken geeft je heel veel voordeel ten opzichte van andere kandidaten.
pi_196256291
Voor Marvin is het niet de eerste keer. Die werd in de eerste aflevering ook al snel uit de groep gehaald om bij te komen en medische aandacht te krijgen. Kan me wel voorstellen dat ze niet aan de gang willen blijven.

Dat Ruth een nacht mocht bijkomen is wel zuur voor die kerel die al na 45 minuten last van z'n schouder kreeg. Daar waren ze keihard tegen: ''Kun je door? Nee? OK, doei'.
pi_196257428
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 10:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Dit is een aangepaste TV-showversie van een opleiding en dan is meten met twee maten toch wel een beetje raar.
Het is niet de opleiding, het is een “impressie” van de KCT Kennismakingsdagen.
Deze kennismakingsdagen kom je al niet in zonder het slagen voor onder andere een fitheidstest.
Pas als je deze kennismakingsdagen met succes doorloopt, mag je aan de ECO beginnen.
De barakken waar ze in het begin van het programma in zaten (kamp Bakhuis Roozeboom) is ook de plek waar je start als cursist bij de reguliere kennismakingsdagen.

Marvin faalde al op meerdere momenten en sprak al openlijk zijn twijfels uit. Het wel door laten gaan van Ruth kan ook een test zijn voor de rest van de groep. Het doel is niet om iedereen eerlijk te behandelen, maar om de mensen eruit te pikken die geschikt zijn om aan de opleiding te mogen beginnen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196258065
Buds 234 en rescue warriors ep 1 t/m 3 zijn leuk om te kijken.
pi_196269023
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:45 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

In Kamp Waes was het fysiek zware na een paar dagen wel klaar, grote kans dat het na de volgende loop klaar is met het zware werk. In de volgende aflevering gaan ze denk ik een nacht posten en is het de bedoeling dat ze niet in slaap vallen, wat natuurlijk wel gaat gebeuren.
Het fysiek zware vind ik totnutoe eigenlijk wel meevallen :@ De eerste dag hebben ze wel veel fysiek zware dingen gedaan, maar zolang met doorzette werd men er niet echt op afgerekend. Heel veel haalden de loopproef niet, maar eentje slaagde erin een kuil te graven, maar eentje slaagde erin de eerste nacht al zijn naambordjes te vinden en op tijd terug te komen. Slaapvermoeidheid wordt nu wel steeds groter natuurlijk, en volgens mij zijn ze nog echt niet klaar met de fysieke dingen, maar het lijken nu meer groepsopdrachten te gaan worden dan individuele fysieke opdrachten.
En dat klimmen en springen....zolang je vast zit met een touwtje kun je niet echt testen of iemand zijn angst opzij zet opzij kan zetten om iets te doen. Misschien zou dat beter werken als ze die spring zonder touw maar boven een bak water hadden moeten doen.

Wel weer leuk om te zien!
pi_196269609
Nou ik doe het ze niet na hoor.

Snelheid kun je nog verder trainen. Doorzettingsvermogen en intelligentie moet wel in je zitten.
pi_196293712
Het boksen was bij Kamp Waes een stukje heftiger, daar had je ook grondgevechten. En na afloop huilende deelnemers.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Heb wel de indruk dat de boksers steeds harder zijn gaan slaan.
Had ook te maken met de ervaring van de betreffende deelnemers. Van Lofti de kickbokser en die Krav Maga mag je wat meer verwachten dan van een mannetje van 1m70 zonder ervaring.
pi_196293872
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:10 schreef Sodemieters het volgende:
Voor Marvin is het niet de eerste keer. Die werd in de eerste aflevering ook al snel uit de groep gehaald om bij te komen en medische aandacht te krijgen. Kan me wel voorstellen dat ze niet aan de gang willen blijven.

Dat Ruth een nacht mocht bijkomen is wel zuur voor die kerel die al na 45 minuten last van z'n schouder kreeg. Daar waren ze keihard tegen: ''Kun je door? Nee? OK, doei'.
Marvin toonde niet echt doorzettingsvermogen vond ik, was in z'n antwoorden zo twijfelachtig.
Ruth toonde meer de wil om door te gaan.
pi_196293964
Haha die Jesse en Lofti. Helemaal de weg kwijt. _O-
pi_196294062
Ik heb toch de indruk dat de Belgische versie wat zwaarder was.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 november 2020 @ 21:38:58 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_196294203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb toch de indruk dat de Belgische versie wat zwaarder was.
Denk het ook. Daar werd je direct huiswaarts gestuurd bij het niet halen van een opdracht
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_196294759
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Haha die Jesse en Lofti. Helemaal de weg kwijt. _O-
Zo idd, alsof je op een heftig feestje terecht gekomen bent :D
pi_196299718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Djeez het volgende:

[..]

Denk het ook. Daar werd je direct huiswaarts gestuurd bij het niet halen van een opdracht
Er werden vooral straffen uitgedeeld in de vorm van extra gewicht of een voorwerp mee moeten nemen.
Om een of andere reden hebben ze dat geschrapt in de Nederlandse versie.
pi_196300759
Ze zouden ook beter naar de Ardennen trekken, levert wat mooiere beelden op.
pi_196300825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:00 schreef lolcat8811 het volgende:
Ze zouden ook beter naar de Ardennen trekken, levert wat mooiere beelden op.
Helemaal als ze daar op een trainingskamp voor jihadisten stuiten 8-)

https://www.parool.nl/nie(...)e-ardennen~b54da796/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196300904
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Er werden vooral straffen uitgedeeld in de vorm van extra gewicht of een voorwerp mee moeten nemen.
Om een of andere reden hebben ze dat geschrapt in de Nederlandse versie.
Ik zei het ook al. Ik heb ook het idee dat ze nu ze in de fysieke fase zitten, meer tijd hebben om te rusten telkens met die individuele opdrachten. Met die stormbaan die ze in 6 minuten moesten doen: Naartoe rijden (rusten/snoezen), wachten, wachten, 6 minuten voluit, wachten, terugrijden etc.
Met het vechten: wachten, wachten, 3 minuten voluit, wachten, wachten.

Ik had met die stormbaan eigenlijk verwacht dat ze zouden zeggen: En nog een keer! En daarna: En nog een keer! Dat ze die baan 5-10 keer moesten doen ofzo.
pi_196301460
Gebeurt bij de echte kennismakingsdagen wel, dan ben je blij dat je even rust kan pakken als je achterin de viertonner zit. Uiteraard kunnen ze niet alles laten zien, maar deze docu geeft ook wel een aardige indruk:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_196305832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:49 schreef Ener-G het volgende:
Gebeurt bij de echte kennismakingsdagen wel, dan ben je blij dat je even rust kan pakken als je achterin de viertonner zit. Uiteraard kunnen ze niet alles laten zien, maar deze docu geeft ook wel een aardige indruk:

Mooie docu is dat
  woensdag 18 november 2020 @ 17:44:58 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_196305987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:22 schreef Ener-G het volgende:

[..]

In “het echt” heb je er ook geen reet aan met “ik ga het proberen”, het is doen, of niet. De gasten die de opleiding fixen die “proberen” het ook niet, die weten het gewoon dat ze het gaan fixen.

Lotfi zag er aardig bleek uit, ben benieuwd wat daar dan weer mis is gegaan :o
Is ook altijd mooi momentje toen ik nog training gaf. Geef je iemand een potlood.

- probeer eens te laten vallen --) cursist laat potlood vallen
- nee, nu laat je hem vallen, probeer hem eens te laten vallen ---) cursist kijkt moeilijk en houdt potlood vast
- nee, nu hou je hem vast. probeer hem nu eens te laten vallen ---) cursist zegt "maar, dat kan toch helemaal niet"

precies. proberen bestaat niet. het is doen, of niet doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 18 november 2020 @ 18:39:24 #138
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196306811
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:44 schreef manny het volgende:

[..]

Is ook altijd mooi momentje toen ik nog training gaf. Geef je iemand een potlood.

- probeer eens te laten vallen --) cursist laat potlood vallen
- nee, nu laat je hem vallen, probeer hem eens te laten vallen ---) cursist kijkt moeilijk en houdt potlood vast
- nee, nu hou je hem vast. probeer hem nu eens te laten vallen ---) cursist zegt "maar, dat kan toch helemaal niet"

precies. proberen bestaat niet. het is doen, of niet doen.
Ok, ik ga nu 100m rennen in 5 seconden. Ben zo terug.

Edit: ik ben terug, het is helaas 6 seconden geworden. Heb ik nu geprobeerd die 5 seconden te halen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196308209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:44 schreef manny het volgende:

[..]

Is ook altijd mooi momentje toen ik nog training gaf. Geef je iemand een potlood.

- probeer eens te laten vallen --) cursist laat potlood vallen
- nee, nu laat je hem vallen, probeer hem eens te laten vallen ---) cursist kijkt moeilijk en houdt potlood vast
- nee, nu hou je hem vast. probeer hem nu eens te laten vallen ---) cursist zegt "maar, dat kan toch helemaal niet"

precies. proberen bestaat niet. het is doen, of niet doen.
Het is maar goed dat ik nooit het leger in gehoeven heb. Ik zou het nogal slecht trekken dat je geacht wordt te luisteren naar figuren die dit soort quatsch te berde brengen en dan ook nog denken dat ze heel gevat zijn.
  woensdag 18 november 2020 @ 20:56:20 #140
80382 manny
30 is best veel
pi_196309999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok, ik ga nu 100m rennen in 5 seconden. Ben zo terug.

Edit: ik ben terug, het is helaas 6 seconden geworden. Heb ik nu geprobeerd die 5 seconden te halen?
Nee. je hebt het in 6 seconden gelopen. Aardige tijd trouwens.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 18 november 2020 @ 20:58:48 #141
80382 manny
30 is best veel
pi_196310089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ik nooit het leger in gehoeven heb. Ik zou het nogal slecht trekken dat je geacht wordt te luisteren naar figuren die dit soort quatsch te berde brengen en dan ook nog denken dat ze heel gevat zijn.
Was niet in het leger en is maar 1 oefeningetje, compleet uit context. Kan (niet standaard) een hulpmiddel zijn bij lieden die van alles proberen, maar niets echt doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196314930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:44 schreef manny het volgende:

[..]

Is ook altijd mooi momentje toen ik nog training gaf. Geef je iemand een potlood.

- probeer eens te laten vallen --) cursist laat potlood vallen
- nee, nu laat je hem vallen, probeer hem eens te laten vallen ---) cursist kijkt moeilijk en houdt potlood vast
- nee, nu hou je hem vast. probeer hem nu eens te laten vallen ---) cursist zegt "maar, dat kan toch helemaal niet"

precies. proberen bestaat niet. het is doen, of niet doen.
Fuck wat een onzin.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_196314970
Nou ja, er zit wel wat in natuurlijk.
Of je zegt dat je iets gaat doen (ik ga stoppen met roken, punt), of iets gaat proberen (ik ga proberen te stoppen met roken), dat zegt wel iets over je mindset waarin je op dat moment verkeert en hoe je aan die situatie gaat beginnen.
Door te zeggen dat je .... gaat proberen te doen, bouw je onbewust al de mogelijkheid in dat het je misschien niet gaat lukken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196315292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nou ja, er zit wel wat in natuurlijk.
Of je zegt dat je iets gaat doen (ik ga stoppen met roken, punt), of iets gaat proberen (ik ga proberen te stoppen met roken), dat zegt wel iets over je mindset waarin je op dat moment verkeert en hoe je aan die situatie gaat beginnen.
Door te zeggen dat je .... gaat proberen te doen, bouw je onbewust al de mogelijkheid in dat het je misschien niet gaat lukken.
Nee, want alles wat je doet, probeer je. Het feit dat een groot deel van wat je doet (en probeert), daadwerkelijk lukt, hangt daar ook niet mee samen.
Ik ga een post plaatsen op het FOK! Forum: nee, dat probeer je. Je weet nooit waarom dat mogelijk niet zou lukken (geband, toetsenbord kapot, internet down).
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 19 november 2020 @ 09:09:47 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_196315696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nou ja, er zit wel wat in natuurlijk.
Of je zegt dat je iets gaat doen (ik ga stoppen met roken, punt), of iets gaat proberen (ik ga proberen te stoppen met roken), dat zegt wel iets over je mindset waarin je op dat moment verkeert en hoe je aan die situatie gaat beginnen.
Door te zeggen dat je .... gaat proberen te doen, bouw je onbewust al de mogelijkheid in dat het je misschien niet gaat lukken.
Amen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196316767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
Nou ja, er zit wel wat in natuurlijk.
Of je zegt dat je iets gaat doen (ik ga stoppen met roken, punt), of iets gaat proberen (ik ga proberen te stoppen met roken), dat zegt wel iets over je mindset waarin je op dat moment verkeert en hoe je aan die situatie gaat beginnen.
Door te zeggen dat je .... gaat proberen te doen, bouw je onbewust al de mogelijkheid in dat het je misschien niet gaat lukken.
Ik snap het mentale aspect, maar dat maakt dat 'oefeningetje' met het potlood niet minder onzinnig.
pi_196316909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:31 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik snap het mentale aspect, maar dat maakt dat 'oefeningetje' met het potlood niet minder onzinnig.
Het was ook afkomstig van een of andere coach.
pi_196323371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:49 schreef Ener-G het volgende:
Gebeurt bij de echte kennismakingsdagen wel, dan ben je blij dat je even rust kan pakken als je achterin de viertonner zit. Uiteraard kunnen ze niet alles laten zien, maar deze docu geeft ook wel een aardige indruk:

Goeie docu, net gezien. Thanx for the tip! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196337095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:49 schreef Ener-G het volgende:
Gebeurt bij de echte kennismakingsdagen wel, dan ben je blij dat je even rust kan pakken als je achterin de viertonner zit. Uiteraard kunnen ze niet alles laten zien, maar deze docu geeft ook wel een aardige indruk:

Het leger is wel echt met een media offensief bezig. Eerst hoogvliegers, nu KvK, Commando's, een serie op Viedoland geloof ik en deze docu.

Gister de helft gekeken, wel aardig, maar ik snap zijn training niet zo goed. Bij de nulmeeting gaat het opdrukken (30/30), optrekken (4/6) en situps (52/50) en 2270 meter lopen waar 2800m nodig is. Dus wat gaat hij trainen? Kracht |:(
Niet verassend natuurlijk met een crossfit trainer, maar hij had veel meer gehad aan een beetje loopscholing. Hij loopt nu eigenlijk op 1 been zo'n beetje, dat rechterbeen trekt hij maar een beetje mee. Op een gegeven moment zegt hij ook "je bent iets sneller aan het lopen dan je normaal doet". Dan train je het lopen ook niet goed. In je trainingen loop je verreweg het meeste heel easy (80%), en de overige 20% loop je meestal sneller dan in een wedstrijd.
Maar die eerste 3 onderdelen moet elke jongere die een beetje sport toch makkelijk kunnen? Ik dacht vroeger dat je op zijn minst 50 keer op moest drukken voor een legertest. En bij KCT nu 30? En op een coopertest heb ik nooit onder de 3k gelopen. Dat zal nu veel lastiger gaan dan 20 jaar geleden, maar zal nog wel lukken, 2800m sowieso.
Ben benieuwd, lijkt erop also hij veel kracht heeft getraind, maar niet veel conditie.
pi_196337294
Lopen was wel een pijnpuntje bij Wiggert idd.

En de 2800 is het absolute minimum. Beter hou je nog wat over en loop je 3400.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')