abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196240159

Ik miste nog een algemeen topic over het Nederlands elftal dus bij deze.

1. Ik wilde het even hebben over Koeman, denken jullie dat hij nu alsnog naar Barcelona gaat? Afgehandeld.

2. Wie wordt de nieuwe bondscoach? De kandidaten zijn: Frank deBoer, kingFlopland

3. Het schema aankomende tijd:

Vrijdag 4 september (20.45 uur) Nederland – Polen 1-0
Maandag 7 september (20.45 uur) Nederland – Itali 0-1
Zondag 11 oktober (18.00 uur) Bosni en Herzegovina – Nederland
Woensdag 14 oktober (20.45 uur) Itali – Nederland
Zondag 15 november (18.00 uur) Nederland – Bosni en Herzegovina
Woensdag 18 november (20.45 uur) Polen – Nederland

4. Is de Boer al ontslagen?
pi_196240775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 12:23 schreef Klopkoek het volgende: [..] Kokcu is goed genoeg denk je?
Nee, en Dest ook niet. Maar over Ziyech waren ook twijfels op het moment dat hij moest kiezen. Dat maakt de discussie ook zo vermoeiend. Als iemand kiest voor een ander land omdat hij niet goed genoeg is dan is dat prima, nu hebben we een matig elftal en dan is Ziyech's keuze opeens een maatschappelijk cultureel probleem waar we nog jaren over moeten doorzeuren.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196241278
Ah de Ziyech-discussie is weer eens een hot item merk ik.
AZ
ALKMAAR
pi_196242037
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Nee, en Dest ook niet. Maar over Ziyech waren ook twijfels op het moment dat hij moest kiezen. Dat maakt de discussie ook zo vermoeiend. Als iemand kiest voor een ander land omdat hij niet goed genoeg is dan is dat prima, nu hebben we een matig elftal en dan is Ziyech's keuze opeens een maatschappelijk cultureel probleem waar we nog jaren over moeten doorzeuren.
Nederland is zeker wel een racistisch land. Vooral het voetbal wereldje. Had Stanley Menzo al last van.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 14 november 2020 @ 18:41:03 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196242118
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dest is natuurlijk wel goed genoeg, die doet het gewoon behoorlijk bij Barcelona. Dat je die kwijt bent geraakt is echter wel een stuk logischer. Overigens denk ik dat Wijndal op termijn beter wordt maar op rechtsback had Dest best ideaal kunnen zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 14 november 2020 @ 18:44:19 #6
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196242155
Morgen gaan ze winnen. Let op mijn woorden. 4-0.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196242245
Cocu ontslagen bij Derby zou een goede opvolger zijn voor de Boer als hij verliest van Bosnie
pi_196310694
Tactisch is De Boer een stap achteruit naar het stenen tijdperk van weleer

twitter

En ook dit hele Twitter account

twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 18 november 2020 @ 22:19:11 #9
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196312204
Frank _O_
pi_196312281
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef damsco het volgende:
Frank _O_
Verdient pek en veren. Zes wedstrijden, n overwinning.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196312355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze spelen aanvallend gewoon prima, maar je moet ze wel maken
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196312391
twitter

Grove verwaarlozing
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196312421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat dit wel gebeurde onder Koeman is niet helemaal toeval. Ook kwestie van trainen, en dat zie je hier aan hoe standaardsituaties worden genomen of uitgewerkt
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196312490
Zo goed als ie vandeweek was, zo beroerd is Wijnaldum vanavond
  woensdag 18 november 2020 @ 22:28:46 #15
493432 wlc_werner
boys from the hood
pi_196312565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nederland is zeker wel een racistisch land. Vooral het voetbal wereldje. Had Stanley Menzo al last van.
Maar die kreeg dan ook elke wedstrijd bananenschillen naar zich toegegooid _O-
  woensdag 18 november 2020 @ 22:29:08 #16
493432 wlc_werner
boys from the hood
pi_196312590
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:51 schreef Evertjan het volgende:
Cocu ontslagen bij Derby zou een goede opvolger zijn voor de Boer als hij verliest van Bosnie
Cocu en de Boer Samen zou goud kunnen zijn....
pi_196312604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zo goed als ie vandeweek was, zo beroerd is Wijnaldum vanavond
Goeie jinx van mezelf :D
pi_196313033
Een van de beste wedstrijden. :')

Goed dat iemand de verbinding eruit gooit. Dit interview was niks meer geworden.
pi_196313094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Polen is natuurlijk geen topland en al helemaal niet zonder hun beste spelers met de meeste marktwaarde. Het creren van kansen gaat ten koste van de defensieve zekerheid. Betere landen straffen dat af.

Jammer dat Lodeweges en de eerste wedstrijd van De Boer de zaak al direct weggooide..
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196313562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Polen is natuurlijk geen topland en al helemaal niet zonder hun beste spelers met de meeste marktwaarde. Het creren van kansen gaat ten koste van de defensieve zekerheid. Betere landen straffen dat af.

Jammer dat Lodeweges en de eerste wedstrijd van De Boer de zaak al direct weggooide..
Mwa, dat lijkt me allemaal wel heel pessimistisch. Als de verdediging weer wat sterker wordt (en dat is aannemelijk met in ieder geval De Ligt die terugkomt) dan kan het nog best wat worden.
pi_196313572
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

2, en 3 gelijke spelen. Zo slecht is dat nou ook weer niet.
pi_196313633
Ik vind dat het team qua niveau redelijk op schema ligt voor het toernooi, en dat Frank het beter doet dan verwacht. Er zijn resultaten en het is nog niet zo fantasieloos kut geweest zoals hij het bij Ajax deed. Er missen 2 basisspelers in het centrum, maar ze komen terug van een achterstand en winnen alsnog.

Het argument 'bij sterkere tegenstanders wordt je afgeatraft' om de gaten in de defensie te benaderen lijkt mij een beetje onzinnig, dat is namelijk inherent aan de positie van het Nederlands Elftal, we zijn al decennia lang een goed subtopper, het is niet reeeel om te denken dat je langere fases foutloos kan spelen.

Veel negativiteit weer om Oranje, maar alles lijkt me nog redelijk op de rails.
-nee-
pi_196313662
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat het team qua niveau redelijk op schema ligt voor het toernooi, en dat Frank het beter doet dan verwacht. Er zijn resultaten en het is nog niet zo fantasieloos kut geweest zoals hij het bij Ajax deed. Er missen 2 basisspelers in het centrum, maar ze komen terug van een achterstand en winnen alsnog.

Het argument 'bij sterkere tegenstanders wordt je afgeatraft' om de gaten in de defensie te benaderen lijkt mij een beetje onzinnig, dat is namelijk inherent aan de positie van het Nederlands Elftal, we zijn al decennia lang een goed subtopper, het is niet reeeel om te denken dat je langere fases foutloos kan spelen.

Koeman gaf niet zoveel weg hoor. Alleen toen die wedstrijden zonder De Roon.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196313680
Ik vind het vooral een beetje vreemd dat men sinds Koeman opeens denkt dat je met deze spelers echt een rol van betekenis kan gaan spelen op het EK of WK. Er zit zoveel troep tussen dat daar dan wel het nodige geluk bij moet komen kijken.

De Jong en Van Dijk zijn wereldtop, De Ligt en De Vrij schurken daar verdedigend een beetje tegenaan en dan houdt het toch wel een heel eind op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196313726
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral een beetje vreemd dat men sinds Koeman opeens denkt dat je met deze spelers echt een rol van betekenis kan gaan spelen op het EK of WK. Er zit zoveel troep tussen dat daar dan wel het nodige geluk bij moet komen kijken.

De Jong en Van Dijk zijn wereldtop, De Ligt en De Vrij schurken daar verdedigend een beetje tegenaan en dan houdt het toch wel een heel eind op.
Dat is waar, maar men weet ook uit toernooien van het verleden dat daar eveneens nogal wat zaagsel tussen zat.

Zelfs Duitsland met zijn 82 miljoen inwoners had wat opvulling in zijn basiself van 2014 met Kramer, Howedes en ga zo maar door.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196315365
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef Marsenal het volgende:

Mij valt op dat (ondanks dat er meer gecreerd wordt dan eerdere interlandperiodes) nog steeds alles van Wijnaldum en Depay moet komen als het om efficintie aankomt. Er is geen speler die eens een keer een lekker afstandsschot erin krult ofzo. Als je dat vergelijkt met andere teams hebben we op dat gebied echt een grote achterstand.

Kijk de 8 goals eens terug die we dit jaar gemaakt hebben: 4 intikkers op de doellijn. 1 penalty, 1 van richting veranderde kopbal en 2 afgeslagen klutsballen van Van de Beek. Niet bepaald doelpunten waar de klasse vanaf druipt.
pi_196317481
@hhh38 @Tarado @JR-Style-93

De totale XG van Oranje in de Nations League:

Nederland-Polen XG: 1,79 - 0,04
Nederland-Itali XG: 0,69 - 1,89
Bosni-Nederland XG: 0,65 - 1,46
Itali-Nederland XG: 1,27- 1,63
Nederland-Bosni XG: 3,13 - 1,32
Polen-Nederland XG: 1,18 - 3,17

Totaal gecreerde XG in Nations League: 11,87 XG (7 goals)
Totale XG tegen in Nations League: 6,35 XG (4 goals tegen)

Verschil XG: 5,52. (In het echt 3 goals verschil)

Betekent dus dat we veel gecreerd hebben en ondergepresteerd hebben op het maken van goals. Tegenstanders hebben echter ook te veel kansen gehad en ondergepresteerd in het benutten van hun kansen. Met name tegen Bosni uit hebben we het laten liggen, hoewel de XG daar ook niet extreem veel hoger was.

Al met al dus een redelijk terechte poulestand.
  Moderator donderdag 19 november 2020 @ 11:31:56 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196317536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat dit wel gebeurde onder Koeman is niet helemaal toeval. Ook kwestie van trainen, en dat zie je hier aan hoe standaardsituaties worden genomen of uitgewerkt
Een bondscoach hoeft een speler niet te leren hoe ze moeten afmaken
pi_196317574
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef Slobeend het volgende:
@:caland

:{

:)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196317577
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef Slobeend het volgende:
@:caland
Ach, in zo'n geval kan ik de xG nog wel waarderen.

En geeft ook wel aan dat het schrikbeeld van Frank wel meevalt. Domineren met balbezit in een U-vorm zonder kansen te creren valt heel erg mee.

Organisatorisch klopt het nog niet helemaal. Verdediging is flink zwakker geworden door blessures en op het middenveld zijn we nog steeds zoekende, wat eigenlijk ook al was onder Koeman.
  donderdag 19 november 2020 @ 11:43:57 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196317665
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mij valt op dat (ondanks dat er meer gecreerd wordt dan eerdere interlandperiodes) nog steeds alles van Wijnaldum en Depay moet komen als het om efficintie aankomt. Er is geen speler die eens een keer een lekker afstandsschot erin krult ofzo. Als je dat vergelijkt met andere teams hebben we op dat gebied echt een grote achterstand.

Kijk de 8 goals eens terug die we dit jaar gemaakt hebben: 4 intikkers op de doellijn. 1 penalty, 1 van richting veranderde kopbal en 2 afgeslagen klutsballen van Van de Beek. Niet bepaald doelpunten waar de klasse vanaf druipt.
Die intikkers waren prachtig uitgespeelde teamgoals met ook rollen voor Berghuis, Dumfries en Wijndal. Zo scoort City ook vaak en dan worden ze erom geroemd.
pi_196317710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Adames het volgende:

[..]

Ach, in zo'n geval kan ik de xG nog wel waarderen.

En geeft ook wel aan dat het schrikbeeld van Frank wel meevalt. Domineren met balbezit in een U-vorm zonder kansen te creren valt heel erg mee.

Organisatorisch klopt het nog niet helemaal. Verdediging is flink zwakker geworden door blessures en op het middenveld zijn we nog steeds zoekende, wat eigenlijk ook al was onder Koeman.
Ik mention ook specifiek de gebruikers die er wel interesse in hebben. Beetje flauw van andere users om daar dan weer een act van te maken. :)

Maar goed, eens met je analyse. Ik heb zelfs het idee dat er onder Frank nu veel meer gecreerd wordt dan onder Koeman. En dat is eigenlijk wel verrassend te noemen. Als de verdediging volgend jaar ook weer wat fitter is dan ziet het er best goed uit.
pi_196317715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:{

[ afbeelding ]

:)
:') Hoe triest is dit.
pi_196317726
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die intikkers waren prachtig uitgespeelde teamgoals met ook rollen voor Berghuis, Dumfries en Wijndal. Zo scoort City ook vaak en dan worden ze erom geroemd.
Conclusie is dus dat het voetbal goed is, maar de individuele aanvallende kwaliteit van de spelers (vooral techniek) zeer matig.
pi_196317851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Adames het volgende:
daarom, dus Koeman is niet zo bijzonder als velen hier dachten
pi_196317914
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Conclusie is dus dat het voetbal goed is, maar de individuele aanvallende kwaliteit van de spelers (vooral techniek) zeer matig.
Zou mooi zijn als Danjuma en Dilrosun een goede 2e seizoenshelft draaien bij hun clubs. Die twee zouden een prettige toevoeging zijn voor de aanval op het EK. Kunnen we Babel en Promes thuislaten. Liefst ook nog Gakpo erbij ipv Malen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196317935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er werd toen stelselmatig gewonnen tegen toplanden. Onder De Boer vooralsnog niet.

Defensief zag het er veel beter uit, en dat kwam vooral doordat hij De Roon opstelde. Toen hij dat een keer niet deed, tegen Noord-Ierland uit geloof ik, zag het er direct veel kwetsbaarder uit.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196317969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Er werd toen stelselmatig gewonnen tegen toplanden. Onder De Boer vooralsnog niet.

Defensief zag het er veel beter uit, en dat kwam vooral doordat hij De Roon opstelde. Toen hij dat een keer niet deed, tegen Noord-Ierland uit geloof ik, zag het er direct veel kwetsbaarder uit.
lijkt me ook wel logisch als je VVD en De Ligt mist, De Boer speelt wat verder naar voren dat moet je ook wat de tijd geven, Frank neemt zowaar meer risico dan Ronald, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_196318025
Moet ook toegeven dat Frankie me positief heeft verrast. Leert ook van dingen die niet werken, waar hij bij Ajax tot in de eeuwigheid Sigthorsson bleef neerzetten bijvoorbeeld.

Het is misschien ook een veel betere plek voor hem, je hoeft geen perfecte people manager te zijn als je de spelers minder ziet. De sfeer was al goed en iedereen die er is vecht hoe dan ook voor zijn plek en resultaat, iets waar de Boer waarschijnlijk meer onstpannen van raakt. Tot zover mijn psychologie van de koude grond analyse, bedankt voor uw aandacht.
What Would Goku Do
  donderdag 19 november 2020 @ 12:14:15 #41
262211 hhh38
pi_196318072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat Frank zo frivool zou spelen, dat is stap 1. Maar het is nog veel te vroeg om te zeggen dat De Boer in de absolute topwedstrijden zijn team goed kan organiseren. Itali was een goede tegenstander, maar nog niet van het niveau Frankrijk bv. En tegen Spanje was een oefenwedstrijd.

Met die WK kwalificatiewedstrijden die er in maart aankomen zullen we het ook nog niet weten, dus ik weet niet hoe ver Nederland nou kan komen op het EK. Onder Koeman had me een halve finale niet verbaasd, nu vind ik het nog moeilijk inschatten.
pi_196318175
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt me ook wel logisch als je VVD en De Ligt mist, De Boer speelt wat verder naar voren dat moet je ook wat de tijd geven, Frank neemt zowaar meer risico dan Ronald, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De Ligt kostte ons nogal wat tegendoelpunten en strafschoppen tegen.

Het verschil is de positie van De Roon en ook dat beide backs nu heel hoog staan. Koeman liet altijd n back achter staan voor de restverdediging.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196318280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het verschil is de positie van De Roon en ook dat beide backs nu heel hoog staan. Koeman liet altijd n back achter staan voor de restverdediging.
En terecht zo bleek gisteren ook maar weer.

Het is dat Bosnie en Polen er geen kut van kunnen maar daar stond je ook 2-3 keer per wedstrijd met een ondertal verdedigend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196318365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef Klopkoek het volgende:

:) heb je daar een staatje van?
pi_196318563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 23:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Koeman gaf niet zoveel weg hoor. Alleen toen die wedstrijden zonder De Roon.
Koeman creerde ook veel minder tegen de subtoppers, ik heb tegen Bosnie en Polen zoveel goede kansen gezien... die waren bij potjes van Koeman tegen de mindere goden veel minder aanwezig.
pi_196318806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Koeman creerde ook veel minder tegen de subtoppers, ik heb tegen Bosnie en Polen zoveel goede kansen gezien... die waren bij potjes van Koeman tegen de mindere goden veel minder aanwezig.
Ze benutten is ook een kunst. In xG valt het trouwens een beetje tegen, die kansen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_196318986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Met die WK kwalificatiewedstrijden die er in maart aankomen zullen we het ook nog niet weten, dus ik weet niet hoe ver Nederland nou kan komen op het EK. Onder Koeman had me een halve finale niet verbaasd, nu vind ik het nog moeilijk inschatten.
Ik verwacht niet dat oranje ver komt met De Boer. Zijn spelletje is vooral dat iedereen ver inschuift en men uiteindelijk in een halve cirkel om de tegenstander heen staat. Bij landen als Bosni en Polen zijn hiermee weinig problemen, maar teams met meer kwaliteit kunnen hier onderuit spelen. Bovendien is het een speelwijze waarbij je jezelf dwingt om te spelen in de kleine ruimte en jezelf kwetsbaar maakt voor counters.

In de carrire van De Boer won hij vooral van de kleine teams. Leuk om in Nederland met ajax kampioen te worden, maar als je internationaal iets wil bereiken, zal je toch meer in huis moeten hebben. Denk ook aan het samenspel van de spelers en het verrassingseffect. Niet voor niets zijn drie internationale clubs op rij blij dat De Boer weg is.
  donderdag 19 november 2020 @ 13:49:14 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196319389
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) heb je daar een staatje van?
Dat weet je toch zelf nog wel? Die heeft wel wat fouten gemaakt. Is verder niet erg want het is een uitstekende verdediger, maar bij NL valt hij toch wel wat tegen.
pi_196319434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Danjuma en Dilrosun een goede 2e seizoenshelft draaien bij hun clubs. Die twee zouden een prettige toevoeging zijn voor de aanval op het EK. Kunnen we Babel en Promes thuislaten. Liefst ook nog Gakpo erbij ipv Malen.
Ik had die hoop bij Danjuma ook heel lang maar de kans dat hij ineens een uitblinkende speler gaat worden lijkt me na 2 slechte jaren nihil. Zelfde verhaal eigenlijk voor Dilrosun.

Op dit moment is er geen speler die de middelmaat ontstijgt. Gakpo verwacht ik eigenlijk nog de meeste groeipotentie van in het komende seizoen.
pi_196319507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat weet je toch zelf nog wel? Die heeft wel wat fouten gemaakt. Is verder niet erg want het is een uitstekende verdediger, maar bij NL valt hij toch wel wat tegen.
uiteraard kan ik me wel wat herinneren maar nogal wat is meer dan dat
pi_196319511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 13:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze benutten is ook een kunst. In xG valt het trouwens een beetje tegen, die kansen.
Meer dan 3,0 XG tegen Bosnie en Polen is ook in vergelijking met Koeman gewoon uitstekend. Zelfs in die wedstrijden tegen Wit-Rusland enzo werd er onder Koeman eigenlijk vaak nog geen 2,0 XG gecreerd.

Estland uit: 1,38 XG gecreerd. (4 goals gemaakt)

Wit-Rusland uit: 1,62 XG gecreerd. (2 goals gemaakt)

Wit-Rusland thuis: 2,81 XG gecreerd. (4 goals gemaakt)

Estland thuis: 2,38 XG gecreerd (5 goals gemaakt)

Betekent dat we dus enorm effectief hebben gespeeld onder Koeman, tegen Estland en Wit-Rusland in totaal 15 goals gemaakt terwijl er in totaal maar 8,19 XG werd gecreerd.

Lijkt erop dat we onder Koeman dus ook wel vrij veel geluk hebben gehad.
pi_196319826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik mention ook specifiek de gebruikers die er wel interesse in hebben. Beetje flauw van andere users om daar dan weer een act van te maken. :)

Maar goed, eens met je analyse. Ik heb zelfs het idee dat er onder Frank nu veel meer gecreerd wordt dan onder Koeman. En dat is eigenlijk wel verrassend te noemen. Als de verdediging volgend jaar ook weer wat fitter is dan ziet het er best goed uit.
Zo verrassend is dat niet:

- De Roon is sinds Itali niet meer opgesteld, waardoor je aanvallend nu met 3 middenvelders speelt in plaats van een veredelde 523 in balbezit.
- De middenvelders en backs spelen z aanvallend dat het voor de tegenstander lastig is om Nederland van het gebied rond de 16 weg te houden. Gevolg daarvan is wel dat Oranje daardoor in de omschakeling enorm kwetsbaar is (zonder van Dijk en de Ligt i.i.g.) omdat de restverdediging zo gebrekkig is.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_196320290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 14:20 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Zo verrassend is dat niet:

- De Roon is sinds Itali niet meer opgesteld, waardoor je aanvallend nu met 3 middenvelders speelt in plaats van een veredelde 523 in balbezit.
- De middenvelders en backs spelen z aanvallend dat het voor de tegenstander lastig is om Nederland van het gebied rond de 16 weg te houden. Gevolg daarvan is wel dat Oranje daardoor in de omschakeling enorm kwetsbaar is (zonder van Dijk en de Ligt i.i.g.) omdat de restverdediging zo gebrekkig is.
Goed punt ja. Opvallend wel dat De Boer zo aanvallend durft te spelen, benieuwd of dit tegen de toplanden ook gaat werken.
  donderdag 19 november 2020 @ 14:55:23 #54
268491 fetX
pi_196320296
twitter

:')
pi_196320353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Stelselmatig lijkt me ook wat overdreven. Gezien de slechte resultaten die Duitsland nu al 3 jaar laat zien kun je je inmiddels afvragen of dat op dit moment wel een topland is.

De overwinning tegen Frankrijk thuis was wel heel knap. (Maar ook toen werd er overigens niet overdreven veel gecreerd.)
pi_196320447
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 14:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goed punt ja. Opvallend wel dat De Boer zo aanvallend durft te spelen, benieuwd of dit tegen de toplanden ook gaat werken.
vooral benieuwd of hij het volhoudt, bij Ajax begon hij ook wel goed aanvallend gezien maar op het laatst was het resultaatvoetbal zonder franje al heeft hij nu wel beter materiaal tot z'n beschikking.
pi_196320849
Leuke vraag voor de mensen hier uit het hoofd: Weet iemand wat de laatste gemiste penalty (los van penaltyseries) van Oranje is geweest?

@Tarado
pi_196320877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:34 schreef Generationalpha het volgende:
Leuke vraag voor de mensen hier uit het hoofd: Weet iemand wat de laatste gemiste penalty (los van penaltyseries) van Oranje is geweest?

@:Tarado
echt geen idee
pi_196320917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

echt geen idee
2005, Oranje heeft al 15 jaar geen strafschop meer gemist. (Toen was het Van Nistelrooy tegen Andorra.) Sindsdien 25 strafschoppen op rij gescoord. :)

Best een bizarre statistiek.
  donderdag 19 november 2020 @ 15:46:15 #60
15600 BB-King
Long live the King!
pi_196321035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

2005, Oranje heeft al 15 jaar geen strafschop meer gemist. (Toen was het Van Nistelrooy tegen Andorra.) Sindsdien 25 strafschoppen op rij gescoord. :)

O ja dat was die wedstrijd waar Ruud geel kreeg omdat hij voor het gezicht van een speler van Andorra ging juichen omdat deze hem uitlachte na zijn gemiste penalty. Grappig, dat kan ik nog wel herinneren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_196321248
Wel een verademing dat op rechts gekozen wordt voor een voetballer, Stengs, Berghuis en wellicht Ihhataren ook.

Dan kun je op links gerust een loper zoals Mahlen, Promes of Bergwijn zetten en Depay in de spits.
pi_196321358
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:46 schreef BB-King het volgende:

[..]

O ja dat was die wedstrijd waar Ruud geel kreeg omdat hij voor het gezicht van een speler van Andorra ging juichen omdat deze hem uitlachte na zijn gemiste penalty. Grappig, dat kan ik nog wel herinneren.
Klopt. Sinds dat moment hebben we natuurlijk wel veel goede penaltynemers gehad maar Depay is dat eigenlijk niet zo. Gelukkig schiet hij ze er voor Oranje wel makkelijk in.
pi_196321397
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 16:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Wel een verademing dat op rechts gekozen wordt voor een voetballer, Stengs, Berghuis en wellicht Ihhataren ook.

Dan kun je op links gerust een loper zoals Mahlen, Promes of Bergwijn zetten en Depay in de spits.
pi_196322290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. Sinds dat moment hebben we natuurlijk wel veel goede penaltynemers gehad maar Depay is dat eigenlijk niet zo. Gelukkig schiet hij ze er voor Oranje wel makkelijk in.
Hij schoot hem lekker in anders. En die Panenka tegen Juve ook.
pi_196322360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan komt een nieuw penaltydrama steeds dichterbij.

STAMMED.

pi_196322462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 17:39 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hij schoot hem lekker in anders. En die Panenka tegen Juve ook.
Zeker maar zijn statistieken zijn matig als het over strafschoppen gaat. 6 van de 21 gemist.
pi_196327342
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Dan komt een nieuw penaltydrama steeds dichterbij.

STAMMED.

Pff moest dit. Ik was 7 en 9 bij die trauma's :'(
What Would Goku Do
  donderdag 19 november 2020 @ 22:54:53 #68
262211 hhh38
pi_196327365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 17:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker maar zijn statistieken zijn matig als het over strafschoppen gaat. 6 van de 21 gemist.
Wanneer waren die 6? Misschien is ie beter geworden
pi_196328857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Laatste gemiste strafschop is inderdaad wel even geleden maar de laatste 2 gescoorde voor Lyon gingen er onderkant lat en binnenkant paal in. Heel zeker is dat niet.
pi_196328912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft zijn laatste 8 penalties gescoord, dus daar lijkt het inderdaad op. En zijn statistieken bevestigen dat:

In zijn PSV tijd schoot Depay 7 penalties, allemaal in de eredivisie. Hij miste er 4 van.

Sinds hij bij Lyon speelt, zijn Depay's statistieken: 14 geschoten, 12 gescoord (waarvan 3 voor Oranje), 2 gemist (allebei voor Lyon). Dat is gewoon uitstekend (86%).
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_196331040
quote:

[..]

Dat is inderdaad best bizar. Bijzonder ook dat nog geen media daar melding van hebben gemaakt, zeker gezien onze voorgeschiedenis.
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:49:31 #72
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196332747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:50 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best bizar. Bijzonder ook dat nog geen media daar melding van hebben gemaakt, zeker gezien onze voorgeschiedenis.
Het zijn natuurlijk wel alleen 'reguliere' penalties, de strafschopreeksen regen Costa Rica en Argentinie zijn neem ik aan niet meegeteld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_196333041
quote:

[..]

pi_196333065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk wel alleen 'reguliere' penalties, de strafschopreeksen regen Costa Rica en Argentinie zijn neem ik aan niet meegeteld.
Klopt, maar die worden in dit soort statistieken vrijwel nooit meegeteld omdat ze buiten de officile speeltijd vallen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 12:23:32 #75
131800 Tarado
cap de fusca
pi_196333219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:53 schreef viagraap het volgende:

[..]

Pff moest dit. Ik was 7 en 9 bij die trauma's :'(
was ook de laatste NL wedstrijd die ik live heb bijgewoond, voorgoed genezen
pi_196335695
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:50 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Zat nog eens wat te zoeken, maar volgens mij is het echt heel erg lang geleden dat een team (wat voor team dan ook, club of land) 25 strafschoppen op rij heeft gescoord.

Grappig dat er inderdaad geen enkele nieuwssite is die dit oppikt. Misschien maar beter ook, anders nemen spelers dit ook weer mee in hun hoofd.
pi_196335819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zat nog eens wat te zoeken, maar volgens mij is het echt heel erg lang geleden dat een team (wat voor team dan ook, club of land) 25 strafschoppen op rij heeft gescoord.

Grappig dat er inderdaad geen enkele nieuwssite is die dit oppikt. Misschien maar beter ook, anders nemen spelers dit ook weer mee in hun hoofd.
Ja klopt, laat het maar weer snel in de vergetelheid raken. ;)
  zondag 7 maart 2021 @ 20:02:22 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381427
twitter
  zondag 7 maart 2021 @ 20:05:09 #79
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381488
Ik mis Rikkert Karsdorp.
pi_198381557
Stekelenburg _O_
pi_198381606
Ik mis Timber.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:11:46 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381625
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:10 schreef BobW het volgende:
Ik mis Timber.
twitter
  zondag 7 maart 2021 @ 20:11:53 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198381631
Babel komen we nooit meer vanaf he?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 maart 2021 @ 20:12:15 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381639
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
Nee, die is zo leuk in de kleedkamer ofzo.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:12:57 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198381653
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee, die is zo leuk in de kleedkamer ofzo.
Hij wil zo graag naar het EK dus we nemen hem mee.

Gr gr Frank
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 maart 2021 @ 20:13:28 #86
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198381668
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
Babel is net de avondklok
Met pijn en moeite derde
  zondag 7 maart 2021 @ 20:14:42 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381685
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wil zo graag naar het EK dus we nemen hem mee.

Gr gr Frank
Ik baal wel dat Karsdorp geen kans krijgt, op een matig bezette positie. Krijgen we straks dumbjoekel.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:16:17 #88
268491 fetX
pi_198381716
Die keepers :')
  zondag 7 maart 2021 @ 20:16:41 #89
268491 fetX
pi_198381723
quote:
15s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik baal wel dat Karsdorp geen kans krijgt, op een matig bezette positie. Krijgen we straks dumbjoekel.
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat hij niet bij de voorselectie zit, maar oke.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:16:56 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198381728
quote:

[..]

Speelt St Juste in Duitsland rechtsback ook?

Maar dat Dumfries die positie gaat bekleden over een paar maanden lijkt me wel een zekerheidje, helaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198381739
quote:

[..]

Inmiddels kun je ook niet meer stellen dat hij wellicht nog rust nodig heeft gezien zijn minuten dit seizoen.

Al kan ik zijn hoofd erg slecht handelen dus ik sta het toe.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:18:05 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381756
St Juste maar geen Struijk, dit kan niet :')

Zo verschrikkelijk dom weer :')

KNVB :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:19:36 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381787
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef -XOR- het volgende:

Doe niet zo overdreven, laat die lekker voor Belgi kiezen.
pi_198381793
quote:

Enkel om hem uit de handen van Belgi te houden bedoel je? Is die man dan echt zo goed.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:20:01 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381796
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Speelt St Juste in Duitsland rechtsback ook?

Maar dat Dumfries die positie gaat bekleden over een paar maanden lijkt me wel een zekerheidje, helaas.
Nee vrijwel alle potjes cv gestaan.

of de Boer moet nog voor Tete gaan, sluit ik ook niet uit.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:20:18 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381802
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Enkel om hem uit de handen van Belgi te houden bedoel je? Is die man dan echt zo goed.
Nee.
pi_198381813
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stekelenburg _O_
Dat kan echt niet. 3 potjes en op die leeftijd. Schande en demotiverend voor elke jonge keeper.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 7 maart 2021 @ 20:21:50 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381840
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dat kan echt niet. 3 potjes en op die leeftijd. Schande en demotiverend voor elke jonge keeper.
Welke jonge keeper die er bij hoort staat er nu niet bij dan?
  zondag 7 maart 2021 @ 20:22:03 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198381846
quote:

Wie?
Oh.
pi_198381871
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Welke jonge keeper die er bij hoort staat er nu niet bij dan?
Altijd gaan voor een keeper die mogelijkerwijs ook voor Belgi zou kunnen kiezen.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:23:20 #101
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381872
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Staat op zijn 21e in de basis bij een premier league team en 1m90, is gewoon een Nederlander en geen Belg en zo dik zitten we niet in de cv's, maar iedere vooruitziende blik ontbreekt weer eens.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:24:14 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381891
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:23 schreef -XOR- het volgende:
en zo dik zitten we niet in de cv's
Dat is denk ik de best bezette positie en er komt ook genoeg talent aan.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:24:28 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198381902
quote:

[..]

Staat op zijn 21e in de basis bij een premier league team en 1m90, is gewoon een Nederlander en geen Belg en zo dik zitten we niet in de cv's, maar iedere vooruitziende blik ontbreekt weer eens.
Ook Madueke maar selecteren dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198381907
quote:

[..]

Daar hebben we Joelgod al voor.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:25:55 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381936
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat is denk ik de best bezette positie en er komt ook genoeg talent aan.
Van Dijk en De Vrij kunnen mee tot 2022 en de rest moet het nog maar zien waar te maken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:26:05 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_198381939
quote:

[..]

en zo dik zitten we niet in de cv's
Het is nog niet zo penibel dat je er verdedigende middenvelders neer moet zetten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 maart 2021 @ 20:26:15 #107
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381942
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook Madueke maar selecteren dan
Madueke is een Engelsman.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:26:46 #108
262211 hhh38
pi_198381951
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis Rikkert Karsdorp.
Ja dat is echt vreemd.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:26:49 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381952
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Van Dijk en De Vrij kunnen mee tot 2022 en de rest moet het nog maar zien waar te maken.
De Vrij is 29 die kan nog wel wat langer mee en van de Ligt durf ik wel te stellen dat die het al waar heeft gemaakt, in ieder geval meer dan Pascal Struijk.
pi_198381955
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:D

Ik ga niet happen.
  Forum Admin zondag 7 maart 2021 @ 20:27:03 #111
35723 crew  GGMM
pi_198381958
quote:

Struijk? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:27:07 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198381959
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Nou en
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 maart 2021 @ 20:27:19 #113
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381963
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Pascal Struijk
Voetballer
Pascal Augustus Struijk is een Nederlands-Belgisch voetballer die als verdediger voor Leeds United AFC speelt. Wikipedia
Geboren: 11 augustus 1999 (21 jaar), Deurne, Antwerpen, Belgi

Dit noem ik een Belg.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:27:21 #114
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381965
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is nog niet zo penibel dat je er verdedigende middenvelders neer moet zetten.
In Belgie ook niet, daar staan alleen intelligentere mensen aan het roer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:28:11 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198381986
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In Belgie ook niet, daar staan alleen intelligentere mensen aan het roer.
Waarom hebben ze hem dan niet geselecteerd?
  zondag 7 maart 2021 @ 20:28:35 #116
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198381993
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Pascal Struijk
Voetballer
Pascal Augustus Struijk is een Nederlands-Belgisch voetballer die als verdediger voor Leeds United AFC speelt. Wikipedia

Dit noem ik een Belg.

Twee Nederlandse ouders die toevallig in Belgie waren tijdens zijn geboorte, dan ben ik nog een stuk minder Nederlands dan Struijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_198382000
Er zit een boel narigheid bij, niet te geloven eigenlijk.
pi_198382006
Door XOR ga ik uit gebrek aan beter De Graafschap - Eindhoven opzetten. Heb je nou je zin??
  zondag 7 maart 2021 @ 20:29:41 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198382017
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom hebben ze hem dan niet geselecteerd?
Omdat Struijk in principe bedankt heeft aangezien hij een uitnodiging voor Oranje verwachtte. Martinez wil niet met Nederland om hem gaan vechten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:29:47 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382020
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Twee Nederlandse ouders die toevallig in Belgie waren tijdens zijn geboorte, dan ben ik nog een stuk minder Nederlands dan Struijk.
Ze werkten daar minimaal 3 jaar, weinig toeval.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:30:19 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382034
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Omdat Struijk in principe bedankt heeft aangezien hij een uitnodiging voor Oranje verwachtte. Martinez wil niet met Nederland om hem gaan vechten.
Nou dan zit er ook geen haast meer bij dus, opgelost.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:30:23 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198382037
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Door XOR ga ik uit gebrek aan beter De Graafschap - Eindhoven opzetten. Heb je nou je zin??
Ben jij mijn ex-vriendin?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 20:31:18 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198382057
Tete boven Karsdorp :'). De torren van Frank slaan weer toe.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:31:51 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382067
Voor de volledigheid ook nog even Jong Oranje, omdat daar rekening mee werd gehouden:

twitter
  zondag 7 maart 2021 @ 20:32:02 #125
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382070
St. Juste speelt bij de nummer 17 van de Bundesliga... dan had ik toch eerder voor Struijk of Botman gekozen. En Noa Lang had ook best een uitnodiging verdiend.
AZ
ALKMAAR
pi_198382085
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Durmada het volgende:
St. Juste speelt bij de nummer 17 van de Bundesliga... dan had ik toch eerder voor Struijk of Botman gekozen. En Noa Lang had ook best een uitnodiging verdiend.
Lees het bericht boven je.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:33:10 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382096
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Durmada het volgende:
Ik gok zo maar dat Botman niet echt past bij Frank zijn spelletje. Lang ipv Bergwijn ofzo had prima geweest ja maar ze kiezen voor jong.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:33:31 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198382103
Denk wel dat Padt as we speak een conducteurtje aan het mishandelen is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 20:33:37 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198382105
quote:
10s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik gok zo maar dat Botman niet echt past bij Frank zijn spelletje. Lang ipv Bergwijn ofzo had prima geweest ja maar ze kiezen voor jong.
Of El Ghazi.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:33:43 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198382110
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze werkten daar minimaal 3 jaar, weinig toeval.
Verstappen, MvdP en Youri Mulder zijn ook Belg?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:34:26 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382136
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Verstappen, MvdP en Youri Mulder zijn ook Belg?
Graag, ja en Duitser.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:34:57 #132
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382148
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Lees het bericht boven je.
Ja leuk en aardig, maar Stengs heeft niet bepaald een beter seizoen dan Lang. Uiteindelijk moet kwaliteit van het eerste elftal boven de kwaliteit van het jeugdelftal gaan.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 maart 2021 @ 20:35:13 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382153
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Of El Ghazi.
Bijvoorbeeld. Maar vooral Karsdorp snap ik niet. Zou natuurlijk kunnen dat hij pijntjes heeft en het een afspraak is maar anders vind ik dat echt onverklaarbaar.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:35:35 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198382163
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de volledigheid ook nog even Jong Oranje, omdat daar rekening mee werd gehouden:

[ twitter ]
Geen Veerman, walgelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 maart 2021 @ 20:35:39 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_198382166
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig, maar Stengs heeft niet bepaald een beter seizoen dan Lang. Uiteindelijk moet kwaliteit van het eerste elftal boven de kwaliteit van het jeugdelftal gaan.
Een EK van jong is minder belangrijk dan spelen tegen de manken en blinden van Gibraltar?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 20:35:59 #136
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198382173
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Maar vooral Karsdorp snap ik niet. Zou natuurlijk kunnen dat hij pijntjes heeft en het een afspraak is maar anders vind ik dat echt onverklaarbaar.
Speelt Tete uberhaupt ergens?
  zondag 7 maart 2021 @ 20:36:09 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382177
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen Veerman, walgelijk
Die wilde de vorige keer zelf niet.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:37:06 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382197
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Speelt Tete uberhaupt ergens?
Begin van het seizoen blessure maar volgens mij speelt hij laatste weken het meeste wel ja. Geen idee hoe goed.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:37:41 #139
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382211
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Een EK van jong is minder belangrijk dan spelen tegen de manken en blinden van Gibraltar?
Ik denk dat iemand als Lang er meer baat bij heeft om aan het echte elftal te ruiken dan nu weer met jong te gaan spelen. Wat moet hij nog meer laten zien dan?
AZ
ALKMAAR
pi_198382229
Dat Stekelenburg bij Oranje zit zegt wel wat over het niveau van de Nederlandse keepers.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198382234
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand als Lang er meer baat bij heeft om aan het echte elftal te ruiken dan nu weer met jong te gaan spelen. Wat moet hij nog meer laten zien dan?
Het draait dan ook niet om zijn belang maar het belang van jong oranje.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:39:33 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_198382262
quote:

[..]

Hoeft zich dan ook niet te bewijzen maar kan met zijn ervaring wellicht al wel een en ander op sleeptouw nemen en als je met een sterke selectie EK kan winnen, prima toch. Wordt hij later dit jaar opgeroepen voor het echte oranje
  zondag 7 maart 2021 @ 20:39:49 #143
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382268
quote:

[..]

Lang lag er ook net 3 weken ofzo uit met kerona h.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:40:15 #144
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382292
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het draait dan ook niet om zijn belang maar het belang van jong oranje.
Het belang van Jong Oranje is toch juist spelers afleveren aan het echte oranje? Een anonieme speler van Krasnodar of een smaakmaker uit de Belgische competitie, ik zou het wel weten hoor.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 maart 2021 @ 20:43:30 #145
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382386
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoeft zich dan ook niet te bewijzen maar kan met zijn ervaring wellicht al wel een en ander op sleeptouw nemen en als je met een sterke selectie EK kan winnen, prima toch. Wordt hij later dit jaar opgeroepen voor het echte oranje
Tuurlijk is dat prima, maar ik ben er een voorstander van om de beste spelers bij het echte oranje te selecteren. Babel en Strootman voor de ervaring vind ik prima, maar spelers als Stengs, Vilhena en St. Juste vind ik niet aanspraak maken op een plek in oranje momenteel.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 maart 2021 @ 20:43:34 #146
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382388
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen Veerman, walgelijk
twitter
  zondag 7 maart 2021 @ 20:43:36 #147
262211 hhh38
pi_198382390
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Durmada het volgende:

[..]

Het belang van Jong Oranje is toch juist spelers afleveren aan het echte oranje? Een anonieme speler van Krasnodar of een smaakmaker uit de Belgische competitie, ik zou het wel weten hoor.
Ver komen op een toernooi is denk ik ook wel een waardevolle ervaring
  zondag 7 maart 2021 @ 20:44:34 #148
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198382422
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Lang lag er ook net 3 weken ofzo uit met kerona h.
Dat is waar, maar ook vandaag toch gelijk weer een goaltje te pakken.
AZ
ALKMAAR
  zondag 7 maart 2021 @ 20:44:36 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198382424
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ok, apart

Heeft ‘ie een tyfushekel aan die Looi ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 maart 2021 @ 20:44:48 #150
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198382430
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jong Oranje is in de KNVB-hoofden een doel op zich geworden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 7 maart 2021 @ 20:45:15 #151
262211 hhh38
pi_198382446
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ twitter ]
Persoonlijke omstandigheden zijnde een hekel hebben aan Erwin van de Looi?
pi_198382455
Heeft Veerman vliegangst?
  zondag 7 maart 2021 @ 20:48:03 #153
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382525
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok, apart

Heeft ‘ie een tyfushekel aan die Looi ofzo?
Dat zit er dik in ja, volgens mij hoorde ik de vorige keer dat er ook wat onvrede was omdat hij toen met een blessure was weggegaan bij een trainingskamp. Maar goed, privredenen kan natuurlijk ook dat er een familielid ziek is oid en hij niet teveel van huis wil.
  zondag 7 maart 2021 @ 20:48:27 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198382536
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Veerman vliegangst?
Eerder heimwee denk ik als Volendammer.
pi_198382731
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bizot
Drommel
Van Aanholt
St Juste
Tete
Vilhena
Babel :')
Strootman :')
:W

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2021 20:57:43 ]
pi_198382918
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Pascal Struijk
Voetballer

Dit noem ik een Belg.
Net als Verstappen en Van der Poel. Weg ermee.
pi_198383506
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Net als Verstappen en Van der Poel. Weg ermee.
Oproepen, opstellen en daarna aan de kant zetten zodat de Belgen er ook niks meer mee kunnen >:)

Al is dat wel heel evil :X
pi_198383519
Strootman en Promes er bij , waarom??
  zondag 7 maart 2021 @ 22:14:04 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198384812
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef Cupfighter het volgende:
Strootman en Promes er bij , waarom??
Strootman omdat die net als Drank lekker boos kan kijken met zijn PaasEilandhoofd
RED ONS HENNIEGOD
pi_198384858
quote:
9s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Strootman omdat die net als Drank lekker boos kan kijken met zijn PaasEilandhoofd
Zit Babel er weer bij?
  zondag 7 maart 2021 @ 22:17:46 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198384905
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zit Babel er weer bij?
Uit medelijden met zijn mislukte chemokuur
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 8 maart 2021 @ 15:43:37 #162
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198393487
Ik snap nog steeds niet waarom de boer alles afbreekt waar Koeman aan begonnen was.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:11:49 #163
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198393928
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de boer alles afbreekt waar Koeman aan begonnen was.
deed hij dat maar
pi_198531275
Proef met 5.000 fans bij wedstrijd Oranje tegen Letland in WK-kwalificatie

https://www.nu.nl/voetbal(...)wk-kwalificatie.html
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 19 maart 2021 @ 12:58:24 #165
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198586252
DE SELECTIE VOOR DE WK-KWALIFICATIE
Wel Babel geen Weghorst :% :+

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:01:33 #166
319979 Fok-it
All is well
pi_198586309
Karsdorp en Weghorst negeren. Wel Babel en Veltman. Echt lachwekkend
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:01:58 #167
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198586317
TORREN
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:02:53 #168
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198586332
Frank de Jood.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198586366
Weghorst moet gaan keepen om kans te maken op een selectie, geloof ik
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:08:17 #170
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198586395
Wr geen Weghorst, wel AIDS de Jong, geen Lang, wel Babel. Veltman. :')

Of moest Lang met Jong Oranje mee? Hoe zat het ook weer?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 19 maart 2021 @ 13:09:52 #171
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198586414
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef Kriegel het volgende:
Wr geen Weghorst, wel AIDS de Jong, geen Lang, wel Babel. Veltman. :')

Of moest Lang met Jong Oranje mee? Hoe zat het ook weer?
Lang zit bij jong ja, maar als hij nodig is voor de grote boys moet hij altijd naar de grote boys
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_198586421
Babel, Veltman, Stekelenburg _O-

En dan geen Weghorst en Karsdorp, of een ander jong talent zoals Struyk. Niet dat dat nu geweldig is maar liever 1000x zo iemand dan een figuur als Veltman waar je van weet wat ie kan, en vooral niet. En dan een Babel, waarvoor? En Stekelenburg heeft ook een keer 3 wedstrijden gekeept na 5 jaar niks te hebben gespeeld, hup, oranje in.
pi_198586749
St. Juste :')

Sorry hoor.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:15:59 #174
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198588324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef TLC het volgende:

Sorry hoor.
Kan ik niet echt over oordelen, maar zal denk ik alleen bij gebrek aan Ak en De Vrij zijn, en Botman die met Jong mee is.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:29:29 #175
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198588567
Denk dat de fout vooral bij de KNVB ligt die Drank verplicht de definitieve spelerslijst voor middernacht per mail in te leveren zodat Drank dan donderdagavond met 3 flessen wijn in zijn mik ter elfder ure die selectie gaat zitten opstellen. Anders snap ik het ook niet meer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:32:41 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198588643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Kan ik niet echt over oordelen, maar zal denk ik alleen bij gebrek aan Ak en De Vrij zijn, en Botman die met Jong mee is.
Die gaat uit de Bundesliga degraderen met Mainz. Toen ik hier schreef dat Struijk geselecteerd moest worden, ook met het oog op zijn eventuele keuze voor Belgie verklaarde iedereen me hier voor gek 'want we hebben voor de toekomst nog genoeg talent'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:38:47 #177
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198588768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die gaat uit de Bundesliga degraderen met Mainz. Toen ik hier schreef dat Struijk geselecteerd moest worden, ook met het oog op zijn eventuele keuze voor Belgie verklaarde iedereen me hier voor gek 'want we hebben voor de toekomst nog genoeg talent'.
Ook gek ja, in dat opzicht. Haal die er dan even bij als St. Juste ook geen wonderseizoen beleeft en niet opeens een veel betere speler is geworden dan Struijk op dit moment.

Zelfs Jong Oranje negeert 'm _O- Maar goed, dat wordt dan ook geleidt door dezelfde staatsmongool die Ihattaren dropt voor Harroui.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:39:54 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198588783
Drank kan voor altijd teren op zijn 4 titels . Beetje net zoals Aadje die een Europacup 2 won met Mechelen maar verder overal op zijn bek ging.
RED ONS HENNIEGOD
pi_198588844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef TLC het volgende:

Sorry hoor.
Dat St Juste is geselecteerd snap ik wl. Mainz was ronde het vertrek van Achim Beierlorzer begin dit seizoen een grote samengeraapte rotzooi, die eigenlijk om n reden samen optrok, namelijk toen Beierlorzer Adam Szalai uit de selectie wilde gooien. Toen ineens keerden ze zich als een man tegen de vijand (helaas wel de verkeerde) Na aanstelling van Svensson als trainer werd de ploeg veel beter en zijn ook Botius en St Juste veel beter gaan spelen. St. Juste speelt alleen niet mooi voetbal, hij speelt zoals Alvarez nu bij Ajax of Tete bij Fulham, een jongen voor het vuile werk, het ballen afpakken, duels winnen, man uitschakelen. En dat doet ie gewoon prima, want Mainz is van kansloze degradant opgeklommen naar een mogelijke degradant (ze stonden er net zo slecht voor als Schalke en nu zitten ze met nog drie ploegen - Hertha, Bielefeld, Keulen - te knokken om wie er gaat degraderen omdat het verschil in punten nu nihil is). Nee St Juste is een goeie gemene voetballer, en die hebben we nodig naast alle ballerina's

Dat De Bier dan juist nu Weghorst wr negeert daar kan ik dan weer met mijn verstand niet bij. Is ie soms bang dat de Nederlandse oudjes te traag zijn om Wout in de spits te kunnen vinden ofzo?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:45:44 #180
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198588864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:38 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ook gek ja, in dat opzicht. Haal die er dan even bij als St. Juste ook geen wonderseizoen beleeft en niet opeens een veel betere speler is geworden dan Struijk op dit moment.

Zelfs Jong Oranje negeert 'm _O- Maar goed, dat wordt dan ook geleidt door dezelfde staatsmongool die Ihattaren dropt voor Harroui.
Struijk heeft bedankt voor Jong Oranje. Hij wil in principe voor Nederland kiezen maar wanneer hij niets van de KNVB hoort en Martinez hem bij Belgie wel voor het EK vraagt kiest hij voor Belgie.

Bij de KNVB zijn ze aartsconservatief en koppig dus die zullen we wel verliezen. Net als Ihattaren overigens, die binnen een jaar wel voor Marokko zal spelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:46:51 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198588879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:44 schreef Sabata het volgende:
Dat De Bier dan juist nu Weghorst wr negeert daar kan ik dan weer met mijn verstand niet bij. Is ie soms bang dat de Nederlandse oudjes te traag zijn om Wout in de spits te kunnen vinden ofzo?
Nee, dan kun je beter Babel een kwartier voor tijd inbrengen, die scoort altijd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:49:42 #182
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198588911
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Nee, dan kun je beter Babel een kwartier voor tijd inbrengen, die scoort altijd.
Babel blijft wel een vreemd verhaal maar welke speler is nog meer niet geselecteerd die dat zou moeten zijn?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:50:12 #183
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198588916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Struijk heeft bedankt voor Jong Oranje. Hij wil in principe voor Nederland kiezen maar wanneer hij niets van de KNVB hoort en Martinez hem bij Belgie wel voor het EK vraagt kiest hij voor Belgie.

Bij de KNVB zijn ze aartsconservatief en koppig dus die zullen we wel verliezen. Net als Ihattaren overigens, die binnen een jaar wel voor Marokko zal spelen.
Ahh, ok.

Ben er inderdaad bang voor, wat beiden betreft. Ze leren het gewoon niet. Al heeft Mo natuurlijk een redelijk kutseizoen, maar daar moet je overheen kijken omdat je 'm anders gewoon misschien voor de rest van z'n carrire kwijt bent.

Kan ie een jaar geleden nog zo gezegd hebben dat ie voor Oranje kiest, zonder die drie interlands zegt het geen flikker. Dat lost Jong natuurlijk ook niet op, maar dan hou je 'm tenminste zoet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_198588961
Van Weghorst is voorheen wel eens gezegd dat het een complete debiel is, kleeft dat dan nog aan 'm ofzo?
-nee-
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:56:44 #185
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198588999
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Van Weghorst is voorheen wel eens gezegd dat het een complete debiel is, kleeft dat dan nog aan 'm ofzo?
De Jong voldoet als pinchhitter dus ik vind dat geval nog niet zo vreemd maar keek net even naar wat Babel bij elkaar gevoetbald heeft de afgelopen maand en dat is bijzonder weinig (100 minuten) met maar liefst 1 assist
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:58:52 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198589024
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Hoezo wel eens gezegd, dat zie je toch meteen bij Woutdebiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:59:06 #187
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198589027
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:44 schreef Sabata het volgende:

[..]

Dat St Juste is geselecteerd snap ik wl. Mainz was ronde het vertrek van Achim Beierlorzer begin dit seizoen een grote samengeraapte rotzooi, die eigenlijk om n reden samen optrok, namelijk toen Beierlorzer Adam Szalai uit de selectie wilde gooien. Toen ineens keerden ze zich als een man tegen de vijand (helaas wel de verkeerde) Na aanstelling van Svensson als trainer werd de ploeg veel beter en zijn ook Botius en St Juste veel beter gaan spelen. St. Juste speelt alleen niet mooi voetbal, hij speelt zoals Alvarez nu bij Ajax of Tete bij Fulham, een jongen voor het vuile werk, het ballen afpakken, duels winnen, man uitschakelen. En dat doet ie gewoon prima, want Mainz is van kansloze degradant opgeklommen naar een mogelijke degradant (ze stonden er net zo slecht voor als Schalke en nu zitten ze met nog drie ploegen - Hertha, Bielefeld, Keulen - te knokken om wie er gaat degraderen omdat het verschil in punten nu nihil is). Nee St Juste is een goeie gemene voetballer, en die hebben we nodig naast alle ballerina's
Duidelijk. 14.gif Qua no-nonsense verdediger beter dan Hoedt momenteel, denk je? Die speelt de laatste tijd niet veel, dat helpt niet.

quote:
"Muh stormram"
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_198589032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

De Jong voldoet als pinchhitter dus ik vind dat geval nog niet zo vreemd maar keek net even naar wat Babel bij elkaar gevoetbald heeft de afgelopen maand en dat is bijzonder weinig (100 minuten) met maar liefst 1 assist
Hoorde op een podcast van die Yordi Yamali dat hij wel weer redelijk meevoetbalde en belangrijk bij de derby, geloof ik, maar het is echt te mager ja. Kan je net zo goed iemand van Jong meenemen.
-nee-
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:09:36 #189
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198589144
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo wel eens gezegd, dat zie je toch meteen bij Woutdebiel.
Een beetje melodramatisch en fanatiek zijn maakt je nog geen debiel.

SPOILER: Ik wil bovendien best graag wat meer van dit zien in plaats van dat doorsnee gemompel:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout geeft een fuck om het hele zooitje, dat moet je 'm toch in elk geval nageven.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:11:48 #190
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198589179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Babel blijft wel een vreemd verhaal maar welke speler is nog meer niet geselecteerd die dat zou moeten zijn?
Zoals ik al in een eerder topic schreef Struijk omdat ik niet overtuigd ben van de andere talenten op de CV-positie naast de Ligt. Verder zou hij natuurlijk alleen al voor het selecteren van Babel handelingsonbekwaam verklaard moeten worden, al vrees ik dat hij de Baab al een EK-plek heeft toegezegd. De rest van de selectie kan ik inderdaad wel begrijpen.

De Jong vind ik ook wel beter geschikt als pinchhitter dan Weghorst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_198589247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Niveau van z’n club hoeft niet alles te zeggen over z’n eigen niveau natuurlijk, er is ook iemand geslecteerd die niet op het hoogste niveau actief is..
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:20:01 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198589304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:09 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Een beetje melodramatisch en fanatiek zijn maakt je nog geen debiel.

SPOILER: Ik wil bovendien best graag wat meer van dit zien in plaats van dat doorsnee gemompel:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout geeft een fuck om het hele zooitje, dat moet je 'm toch in elk geval nageven.
Wout lijkt me nou typisch zo’n gozer waar de overige 23 een tyfushekel aan hebben

Een beetje de omgekeerde Babel zeg maar
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:20:32 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198589311
Slecht voor HET PROCES dus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:21:52 #194
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198589333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Niveau van z’n club hoeft niet alles te zeggen over z’n eigen niveau natuurlijk, er is ook iemand geslecteerd die niet op het hoogste niveau actief is..
Klopt, ik moet ook bekennen dat ik hem dit seizoen niet heb zien spelen, maar ik vind die staartploegen in de Bundesliga erg zwak en Struijk acteert natuurlijk op een tien keer hoger niveau.

Overigens zou je wat dat betreft Danjuma eigenlijk ook nog in de gaten kunnen houden, die is denk ik zeker niet minder dan de buitenspelers die nu wel geselecteerd zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:22:22 #195
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198589338
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Wout lijkt me nou typisch zo’n gozer waar de overige 23 een tyfushekel aan hebben

Een beetje de omgekeerde Babel zeg maar
Geen idee, ik zie 'm niet dagelijks. Heb echter nooit echt de indruk gehad bij AZ en Wolfsburg dat ie een onuitstaanbaar strebertje is of zo, gewoon heel veel drive.

Als ze 'm totaal niet moesten krijgt ie daar in Duitsland echt niet telkens de bal voor z'n poten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kriegel op 19-03-2021 16:27:37 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:32:25 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198589489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:22 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Geen idee, ik zie 'm niet dagelijks. Heb echter nooit echt de indruk gehad bij AZ en Wolfsburg dat ie een onuitstaanbaar strebertje is of zo, gewoon heel veel drive.

Als ze 'm totaal niet moesten krijgt ie daar in Duitsland echt niet telkens de bal voor z'n poten.
Daar hebben ze opzich wel een geschiedenis van populaire randdebielen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198595145
Misschien dat ze Woutje straks alsnog nodig hebben, Memphis mag blijkbaar Frankrijk niet uit

https://www.ad.nl/nederla(...)gende-week~a72f2597/

Zal vast wel een reden verzonnen worden waarom de Baab het gaat fixen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198596484
De Vrij is er ook niet bij

strontziek van die 020 coach
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:07:54 #199
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198596603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Cupfighter het volgende:

Die heeft rona.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:41:05 #200
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198596976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Cupfighter het volgende:

Die heeft corona vriend

heb ik hem niet gegund trouwens @Coco @Zipportal
graag op anoniem
pi_198597081
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:41 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Die heeft corona vriend

heb ik hem niet gegund trouwens @:coco @:zipportal
God heeft hem gestraft
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:56:41 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198602921
Is er al een topic over het EK U21?
Oh.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:29:00 #203
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_198604250
twitter

Het heeft geholpen, hij is erbij.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zaterdag 20 maart 2021 @ 16:32:54 #204
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_198605320
Een nieuwe dag, Weghorst +1
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_198605668
Over vijf a tien jaar hoor je pas welke vreemde reden Weghorst niet mee mag, benieuwd wat hij geflikt heeft. Er is altijd wel iets met gezeik tussen spelers en/of staf. Zonder zulke perikelen waren we minimaal n keer vaker wereldkampioen geweest.
What Would Goku Do
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:01:57 #206
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198605841
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:48 schreef viagraap het volgende:
Over vijf a tien jaar hoor je pas welke vreemde reden Weghorst niet mee mag, benieuwd wat hij geflikt heeft. Er is altijd wel iets met gezeik tussen spelers en/of staf. Zonder zulke perikelen waren we minimaal n keer vaker wereldkampioen geweest.
Drank heeft het niet op scorende spitsen , was bijv ook geen fan van Suarez toen die nog bij Ajax speelde omdat die niet in zijn boerenkool-systeem paste
RED ONS HENNIEGOD
pi_198605872
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Het heeft geholpen, hij is erbij.
Spreekt die gozer eigenlijk wel Frans?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:19:34 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_198606044
Belachelijk dat Weghorst er niet bij is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:40:38 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198606252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Spreekt die gozer eigenlijk wel Frans?
Het verbaast me eigenlijk dat hij heel redelijk Engels schrijft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_198606356
https://www.football-ital(...)t-international-duty

Toch wel de Vrij nog? Of zal Drank het hierbij laten
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:57:15 #211
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198606412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat Weghorst er niet bij is.
Het is ook echt niet te geloven.

Frank de Boer OUT
graag op anoniem
  zaterdag 20 maart 2021 @ 18:04:08 #212
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_198606503
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het is ook echt niet te geloven.

Frank de Boer OUT
Zijn selectiebeleid is wel iets om gelijk mee aan zijn poten te zagen als de resultaten kut blijven. Frank maakt het zichzelf niet makkelijk.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 18:12:25 #213
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198606633
Reactie Weghorst
twitter
graag op anoniem
pi_198606670
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet nodig, Emile Smith Rowe sloopt iedereen.
pi_198608266
Je zou toch bijna denken dat Babel Frank de Boer stiekem pijpt of zo.

Van mij mogen ze hoor, maar dan hoef je em toch niet iedere keer te selecteren, dat kan toch ook gewoon in hun eigen tijd ?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:11:52 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198608390
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jazeker.

VBL / [EK 2021 u21] Eindelijk weer een toernooi voor Jong Oranje!
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:16:21 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_198608477
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:48 schreef viagraap het volgende:
Rare suggestie. Bij geen van zijn clubs heb ik slechte verhalen gehoord. En overal speelde hij gewoon.
pi_198608569
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Rare suggestie. Bij geen van zijn clubs heb ik slechte verhalen gehoord. En overal speelde hij gewoon.
Ik weet het anders ook niet, het gaat er niet in bij mij dat je Babel en De Jong wel meeneemt. Ik vind oprecht dat Frank de Boer vooralsnog blijk jeeft gegeven van persoonlijke groei en professionele, maar wie weet gaat er wat Weghorst betreft nog steeds iets fout in die inteeltkop van m.
What Would Goku Do
pi_198608640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:21 schreef viagraap het volgende:

[..]

Ik weet het anders ook niet, het gaat er niet in bij mij dat je Babel en De Jong wel meeneemt. Ik vind oprecht dat Frank de Boer vooralsnog blijk jeeft gegeven van persoonlijke groei en professionele, maar wie weet gaat er wat Weghorst betreft nog steeds iets fout in die inteeltkop van m.
Het is ook geen keus tussen Babel en Weghorst maar tussen L. de Jong en Weghorst, dan is de keus wel verklaarbaar. Als pinchhitter is De Jong beter geschikt, veel meer kopkracht dan Weghorst.
Dat ie Babel selecteert is een ander verhaal maar heeft verder niets met Weghorst van doen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:27:28 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198609797
Luuk de Jong kan niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198609969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:26 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is ook geen keus tussen Babel en Weghorst maar tussen L. de Jong en Weghorst, dan is de keus wel verklaarbaar. Als pinchhitter is De Jong beter geschikt, veel meer kopkracht dan Weghorst.
Dat ie Babel selecteert is een ander verhaal maar heeft verder niets met Weghorst van doen.
Tja. Babel, de Jong en Weghorst zijn alledrie niet perse basisklanten. Maar Weghorst al een stuk meer. Je wilt toch met de sterkste selectie op pad zou je zeggen, een speelwijze komt daarna. Andersom redeneren is voor clubverband waar je daar de tijd voor hebt.
What Would Goku Do
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:38:06 #222
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198610013
Luuk de Jong is alleen goed als wisselspeler, niet als een speler die meteen in de basis staat. Gewoon een speler die je inzet tussen de 60-70e minuut als je achter staat. Dat heeft hij in het verleden ook bewezen.

Tyf even op joh dat is ook geen discussie. Weghorst hoort gewoon te spelen punt uit.
graag op anoniem
  zondag 21 maart 2021 @ 11:14:02 #223
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198615467
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Luuk de Jong is alleen goed als wisselspeler, niet als een speler die meteen in de basis staat. Gewoon een speler die je inzet tussen de 60-70e minuut als je achter staat. Dat heeft hij in het verleden ook bewezen.

Tyf even op joh dat is ook geen discussie. Weghorst hoort gewoon te spelen punt uit.
Depay is je eerste spits dus ook Weghorst hoort niet te spelen
pi_198616449
Met ons gebrek aan fatsoenlijke vleugelspelers zou ik trouwens sowieso altijd met twee spitsen spelen. Dan zou bij mij de keuze in eerste instantie altijd op Malen en Depay vallen mits fit. Maar Weghorst in een twee-spitsen-systeem heeft met wat afstand de voorkeur boven mensen als Promes, Bergwijn en Babel op de flank.

4-4-2 in een ruit zou trouwens mijn voorkeur hebben.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:43:52 #225
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198616797
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:19 schreef Solstice1 het volgende:
Met ons gebrek aan fatsoenlijke vleugelspelers zou ik trouwens sowieso altijd met twee spitsen spelen. Dan zou bij mij de keuze in eerste instantie altijd op Malen en Depay vallen mits fit. Maar Weghorst in een twee-spitsen-systeem heeft met wat afstand de voorkeur boven mensen als Promes, Bergwijn en Babel op de flank.

4-4-2 in een ruit zou trouwens mijn voorkeur hebben.
ik heb Weghorst al een tijd niet gezien maar kan hij opeens voetballen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 21 maart 2021 @ 12:45:33 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198616815
Weghorst krijgt geen kans omdat hij niet voor ajax gespeeld heeft. De Boer gaat dit echt compleet verneuken...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:46:58 #227
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198616836
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
Weghorst krijgt geen kans omdat hij niet voor ajax gespeeld heeft. De Boer gaat dit echt compleet verneuken...
:) het is de schuld van de joden want hij zet Ajacied Depay in de spits
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 maart 2021 @ 09:03:42 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198629811
https://www.npostart.nl/n(...)03-2021/POW_04923380

Interessante discussie over waarom Weghorst niet geselecteerd is.
  maandag 22 maart 2021 @ 09:05:50 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198629831
Snap sowieso die hevige discussie over de pinchhitter niet echt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198631278
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb Weghorst al een tijd niet gezien maar kan hij opeens voetballen?
Beter dan voornoemde spelers. Eigenlijk boeit het trouwens ook niet zo, ik besef me ineens dat we in de WK-kwalificatie zitten en daar wil ik gewoon niks mee te maken hebben.
pi_198647629
Derksen had wel gelijk, wat een slap gelul in die persco van De Boer en Wijnaldum.

"ja we kunnen het niet alleen, we moeten samen met andere federaties een punt maken". En dat was het dan ongeveer wel.
pi_198647912
Jeroen Stekelenburg zei gisteren dat de KNVB nog wel ergens mee gaat komen, dat ie dat idee kreeg. Ben benieuwd.
-nee-
pi_198648223
Morgen al om 18:00 :o
pi_198648326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Derksen had wel gelijk, wat een slap gelul in die persco van De Boer en Wijnaldum.

"ja we kunnen het niet alleen, we moeten samen met andere federaties een punt maken". En dat was het dan ongeveer wel.
Wat wou je er nog meer aan doen dan ?
Met opgeheven vingertje ze wel even vertellen hoe wij dat in Nederland doen ?
Dat zal vast indruk maken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_198648940
Wijnaldum is zo'n ongekend hypocriet en dom figuur. Nog net geen Depay maar komt aardig in de buurt. Hopelijk verliezen ze van die Turken.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_198649018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Wijnaldum is zo'n ongekend hypocriet en dom figuur. Nog net geen Depay maar komt aardig in de buurt. Hopelijk verliezen ze van die Turken.
Ik merk ook dat ik mn binding met het NL elftal verlies. Het kan me niet zoveel meer schelen of ze winnen of verliezen. Dat komt onder andere door dit soort zaken.
pi_198649021
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
De Jong ook niet.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:14:35 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198649070
Ach, een beetje slavernij moet toch ook gewoon mogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198649072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:

twitter

Lol.
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 maart 2021 @ 14:14:55 #240
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198649076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:11 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

De Jong ook niet.
Zijn broer wel.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:19:22 #241
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198649170
Die wijnaldum is ook net zo dom als hij eruit ziet.
pi_198649181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:14 schreef Haags het volgende:

[..]

[ twitter ]

Lol.
Ah, ja, precies. Men begon over racisme, dan is hij ineens weer erg fanatiek. Hypocriete sneuneus.
pi_198649200
Het was vooral het morele vingertje wijzen van Wijnaldum. Alle pogingen om het wat meer te duiden door Kamperman werden de grond in gesmoord met 'besef je wel wat je doet'.
pi_198649239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, ja, precies. Men begon over racisme, dan is hij ineens weer erg fanatiek. Hypocriete sneuneus.
Racisme wanneer het hem uitkomt ja. :)
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:25:53 #245
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198649263
quote:

[..]

[ twitter ]

Lol.
niet zo heel snugger die Gini
pi_198649285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:24 schreef Haags het volgende:

[..]

Racisme wanneer het hem uitkomt ja. :)
Ook direct het 'ik vind niet dat je dat mag zeggen'. Typisch.
pi_198649303
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet zo heel snugger die Gini
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook direct het 'ik vind niet dat je dat mag zeggen'. Typisch.
Hij zet zichzelf wel een beetje buitenspel ja.
pi_198649334
BLM Gini :')
De aap komt uit de mouw iedereen die wit is en kritische vragen stelt is direct een racist.
blablablabla
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:31:54 #249
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198649354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:28 schreef Haags het volgende:

[..]

[..]

Hij zet zichzelf wel een beetje buitenspel ja.
voetbal neemt wat dat betreft ook een hele rare plaats in, gekleurd is oververtegenwoordigd in verhouding met de maatschappij
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:32:19 #250
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198649366
quote:

[..]

[ twitter ]

Lol.
man man man
graag op anoniem
pi_198649425
Feit dat hij zo boos reageert geeft wel aan hoe goed de vraag eigenlijk was.
blablablabla
pi_198650319
quote:

[..]

[ twitter ]

Lol.
Sinds ze in de Premier League zijn gaan knielen voor iedere wedstrijd zijn ze daar een beetje de weg kwijt.
pi_198650449
Wijnaldum, fucking hypocrieten :') ikke ikke en de rest kan stikken
pi_198650453
waarom doet Brobbey niet mee eigenlijk?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_198650870
quote:

[..]

Ik merk ook dat ik mn binding met het NL elftal verlies. Het kan me niet zoveel meer schelen of ze winnen of verliezen. Dat komt onder andere door dit soort zaken.
Dit inderdaad, heb er helemaal niks meer mee.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 15:58:57 #256
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198650876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom doet Brobbey niet mee eigenlijk?
Die is (wissel)speler bij Jong Oranje.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:11:41 #257
268491 fetX
pi_198651035
quote:

[..]

[ twitter ]

Lol.
Zo'n slappe zak.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:13:23 #258
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198651061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die is (wissel)speler bij Jong Oranje.
wie is daar de 1e spits al zag ik dat hoe heet die nobody 4-2-2-2 speelt
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:14:20 #259
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198651073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie is daar de 1e spits al zag ik dat hoe heet die nobody 4-2-2-2 speelt
Boadu met iemand erom heen, denk Kluivert.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:15:18 #260
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198651089
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:29 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Sinds ze in de Premier League zijn gaan knielen voor iedere wedstrijd zijn ze daar een beetje de weg kwijt.
Vraag me ook af wat voor rel er was ontstaan als niet Wilfried Zaha maar bijvoorbeeld Harry Kane was blijven staan bij het BLM knielen.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:16:18 #261
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198651104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Boadu met iemand erom heen, denk Kluivert.
Gakpo eventueel
pi_198651202
WijnaldumGOD.
Allemaal boze witte mannen in dit topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:24:41 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198651239
quote:

[..]

Ik denk dat dit nieuws als een bom is ingeslagen bij het Nederlands elftal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198651415
Zal die journalist ook gecancelled worden?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:39:24 #265
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_198651463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vraag me ook af wat voor rel er was ontstaan als niet Wilfried Zaha maar bijvoorbeeld Harry Kane was blijven staan bij het BLM knielen.
Ik pleit voor een white history month.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:49:33 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198651620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gakpo eventueel
Als de Wit fit is speelt die waarschijnlijk trouwens op die positie
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:50:30 #267
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198651633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als de Wit fit is speelt die waarschijnlijk trouwens op die positie
zo verdedigend spelen ze?
pi_198651672
Sneu figuur die Gini en de rest ook eigenlijk. Lekker roepen van de zijlijn maar als ze echt een statement kunnen maken geven ze niet thuis.

Hopelijk kwalificeren ze zich niet eens
No bitch to me
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:55:46 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198651694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo verdedigend spelen ze?
Nee best aanvallend hoor, dan staan bijvoorbeeld Gakpo en Lang op de 'half-10en'. Backs staan ook heel diep. (net als bij PSV)
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:57:38 #270
131800 Tarado
cap de fusca
pi_198651713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee best aanvallend hoor, dan staan bijvoorbeeld Gakpo en Lang op de 'half-10en'. Backs staan ook heel diep. (net als bij PSV)
OK vreemd wel die De Wit er dan voor
  dinsdag 23 maart 2021 @ 17:11:46 #271
262211 hhh38
pi_198651882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het zijn toch ook totaal andere situaties? Bij racisme benadeel je niemand door een statement te maken. Hier staan de spelers en de bond voor een lastig dilemma. Het lijkt heel simpel om zo'n WK zomaar even te boycotten, maar als je dat in je eentje doet heb je de kans dat niemand meedoet en je nog een schorsing van de FIFA er bovenop krijgt. Bovendien hebben spelers er jaren naartoe gewerkt en is op een WK spelen het hoogst haalbare.

Waarom wordt de verantwoordelijkheid nu bij de individuele spelers gelegd, terwijl sponsors er hun handen vanaf kunnen trekken en het WK dan binnen een week verplaatst wordt? Bovendien is al jaren bekend dat er mensenrechten schendingen plaatsvinden (en dat het WK op een corrupte manier is toegewezen) en hadden de FIFA en de bonden toen gewoon in kunnen grijpen. Ik snap best dat dit geen makkelijke kwestie is voor een speler. Heel dom om dat gelijk te trekken met het veroordelen van racisme.
pi_198651945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het zijn toch ook totaal andere situaties? Bij racisme benadeel je niemand door een statement te maken. Hier staan de spelers en de bond voor een lastig dilemma. Het lijkt heel simpel om zo'n WK zomaar even te boycotten, maar als je dat in je eentje doet heb je de kans dat niemand meedoet en je nog een schorsing van de FIFA er bovenop krijgt. Bovendien hebben spelers er jaren naartoe gewerkt en is op een WK spelen het hoogst haalbare.

Waarom wordt de verantwoordelijkheid nu bij de individuele spelers gelegd, terwijl sponsors er hun handen vanaf kunnen trekken en het WK dan binnen een week verplaatst wordt? Bovendien is al jaren bekend dat er mensenrechten schendingen plaatsvinden (en dat het WK op een corrupte manier is toegewezen) en hadden de FIFA en de bonden toen gewoon in kunnen grijpen. Ik snap best dat dit geen makkelijke kwestie is voor een speler. Heel dom om dat gelijk te trekken met het veroordelen van racisme.
Ja, dat gelijktrekken doet dan ook helemaal niemand. Behalve Gini.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 17:30:14 #273
262211 hhh38
pi_198652130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, dat gelijktrekken doet dan ook helemaal niemand. Behalve Gini.
Dat doe je automatisch door ernaar te vragen
  dinsdag 23 maart 2021 @ 18:02:43 #274
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198652653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK vreemd wel die De Wit er dan voor
Dat is geen fijne achternaam dezer dagen
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 maart 2021 @ 18:41:01 #275
268491 fetX
pi_198653251
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat is geen fijne achternaam dezer dagen
Rene le Blanc lacht in zijn vuistje.
pi_198653603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nieuws als een bom is ingeslagen bij het Nederlands elftal.
Maakt me verder niet uit, zoals ik al zei ;)
pi_198655669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat doe je automatisch door ernaar te vragen
Nee, dat doe je dus niet automatisch. Dat zei Wijnaldum ook, en als vervolgens die journalist het uit wil leggen gaat ie er doorheen praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2021 20:04:04 ]
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:06:09 #278
262211 hhh38
pi_198655745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat doe je dus niet automatisch. Dat zei Wijnaldum ook, en als vervolgens die journalist het uit wil leggen gaat ie er doorheen praten.
Maar je probleem is dus dat ie boos wordt ipv uitlegt waarom het twee verschillende dingen zijn.

Waarom noem je hem dan een hypocriet :?
pi_198655856
quote:

[..]

Haha als de FIFA iemand moet schorsen moeten ze dat bij hun eigen doen :D nog steeds zo corrupt als ehm ... ff denken .. oh ja, nog steeds zo corrupt als de belastingdienst hier :D :')

En verder blijven mensen als Wijnaldum en de broertjes de Boer natuurlijk zo hypocriet als de pest.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:33:00 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198658818
quote:

Maar waarom zegt Wijnaldum dat dan niet? Hij kan zeggen, ik heb er geen antwoord op. Ik weet niet welk statement we moeten maken. Wij sporters worden gestuurd naar een land, we hebben er geen keuze in gemaakt. Dus ja, ik wil een graag een statement maken, maar ik wil ook niet benadeeld worden, bijvoorbeeld door niet meer mee te mogen doen.
  woensdag 24 maart 2021 @ 00:05:22 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198660045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar waarom zegt Wijnaldum dat dan niet? Hij kan zeggen, ik heb er geen antwoord op. Ik weet niet welk statement we moeten maken. Wij sporters worden gestuurd naar een land, we hebben er geen keuze in gemaakt. Dus ja, ik wil een graag een statement maken, maar ik wil ook niet benadeeld worden, bijvoorbeeld door niet meer mee te mogen doen.
Omdat hij te dom is om zelfstandig te poepen en BLM is dan heel makkelijk te verdedigen voor dat volk.
pi_198663066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind niet meer mee mogen doen aan toernooien van de Fifa eigenlijk lang niet zo erg als het feit dat er daar 6500 doden zijn gevallen. Misschien makkelijk lullen voor mij omdat ik toch nooit een WK zou spelen, maar het zou voor mij reden zijn om gewoon niet te gaan en daar de consequenties dan ook van te dragen.

De argumentatie die steeds aangevoerd wordt ten faveure van de spelers die hier dat statement niet durven maken is precies waarom tyrannen uit Qatar en verder nog steeds kunnen doen wat ze willen.
pi_198663949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:19 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik vind niet meer mee mogen doen aan toernooien van de Fifa eigenlijk lang niet zo erg als het feit dat er daar 6500 doden zijn gevallen. Misschien makkelijk lullen voor mij omdat ik toch nooit een WK zou spelen, maar het zou voor mij reden zijn om gewoon niet te gaan en daar de consequenties dan ook van te dragen.

De argumentatie die steeds aangevoerd wordt ten faveure van de spelers die hier dat statement niet durven maken is precies waarom tyrannen uit Qatar en verder nog steeds kunnen doen wat ze willen.
Grote voetballers zijn ook machtig. Als ze een sterk politiek statement geven kan Qatar ook vrij weinig doen. Of wil Qatar Wijnaldum en Van Dijk de toegang tot Qatar ontzeggen?

Voetballers zijn toch al populair en hebben snel de publieke opinie mee (net als toen met BLM) en dat is echt niet anders als het om mensenrechten gaat.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:16:26 #285
262211 hhh38
pi_198667511
twitter

74% kans *O*
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:28:47 #286
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198667754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

74% kans *O*
Apart, Engeland ook 74% kans in een aanmerkelijk zwakkere poule. Die groep van Denemarken is trouwens wel :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:42:51 #287
262211 hhh38
pi_198668104
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Apart, Engeland ook 74% kans in een aanmerkelijk zwakkere poule. Die groep van Denemarken is trouwens wel :')
Ik denk dat dat wel meevalt. Letland is echt niet veel beter dan Andorra, Montenegro niet veel beter dan Albani en Noorwegen, Turkije, Hongarije en Polen zijn ook van een vergelijkbaar niveau.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:51:02 #288
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198668307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Letland is echt niet veel beter dan Andorra, Montenegro niet veel beter dan Albani en Noorwegen, Turkije, Hongarije en Polen zijn ook van een vergelijkbaar niveau.
Turkije en Noorwegen schat ik echt wel veel hoger in dan Hongarije, Albanie en Polen. Noorwegen heeft met Odegaard, Haaland en Berge in ieder geval drie echt goede spelers en Turkije heeft een van de betere cv duo's in de wereld met Demiral en Soyuncu en is verder overall heel sterk, Under en Calhanoglu hebben ze natuurlijk ook nog.

Polen heeft met Lewandowski natuurlijk wel de beste spits ter wereld maar verder vond ik ze in hun nations league-wedstrijden erg matig. Turkije en Noorwegen schat ik beide in op het niveau van bijvoorbeeld Zweden.

klein grut als Letland, Montenegro, Gibraltar ed is natuurlijk niet relevant.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 24-03-2021 16:57:45 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 24 maart 2021 @ 19:55:39 #289
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_198672670
Kunnen we even een stemronde houden om FDB weg te stemmen als bondscoach?
  woensdag 24 maart 2021 @ 20:02:06 #290
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_198672831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef Vriezzer het volgende:
Kunnen we even een stemronde houden om FDB weg te stemmen als bondscoach?
Waarom nog stemmen?
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_198672934
pi_198674334
Geen paniek mensen, in 2028 is er weer een WK.
pi_198674985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef TLC het volgende:
Geen paniek mensen, in 2028 is er weer een WK.
Eh, nee.
pi_198675011
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Eh, nee.
Oh ja 2026 :D
pi_198675179
Ga gewoon vanaf nu voor een 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van de tegenstander, met buitenspelers als Malen en Berghuis ga je de oorlog niet winnen...
pi_198675274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ga gewoon vanaf nu voor een 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van de tegenstander, met buitenspelers als Malen en Berghuis ga je de oorlog niet winnen...
Vooral Berghuis. Bij Feyenoord is hij vaak belangrijk maar in wedstrijden op topniveau komt hij eigenlijk bijna altijd tekort, zoals de Europese wedstrijden. Typisch een eredivisievoetballer waar je op een hoger niveau geen reet aan hebt
pi_198676098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vooral Berghuis. Bij Feyenoord is hij vaak belangrijk maar in wedstrijden op topniveau komt hij eigenlijk bijna altijd tekort, zoals de Europese wedstrijden. Typisch een eredivisievoetballer waar je op een hoger niveau geen reet aan hebt
Malen heeft ook veel te veel kansen nodig om een goal te maken. Ga maar met Depay en De Jong/Weghorst (in de toekomst) spelen, en dan een middenveld met Frenkie, Wijnaldum en Gravenberch/Klaassen.
  woensdag 24 maart 2021 @ 22:44:13 #298
262211 hhh38
pi_198676128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Met Karsdorp en Wijndal op de backposities, niet eens zo'n gek idee
pi_198676159
Tegen Italie speelden we toch in een 5-3-2 en dat ging volgens mij ook prima?
pi_198676310
Announce Bosz.
  woensdag 24 maart 2021 @ 22:58:02 #301
268491 fetX
pi_198676535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Announce Bosz.
Kamikazevoetbal genot.

5-3 1-4 6-2 3-3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo