Nee, en Dest ook niet. Maar over Ziyech waren ook twijfels op het moment dat hij moest kiezen. Dat maakt de discussie ook zo vermoeiend. Als iemand kiest voor een ander land omdat hij niet goed genoeg is dan is dat prima, nu hebben we een matig elftal en dan is Ziyech's keuze opeens een maatschappelijk cultureel probleem waar we nog jaren over moeten doorzeuren.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:23 schreef Klopkoek het volgende: [..] Kokcu is goed genoeg denk je?
Nederland is zeker wel een racistisch land. Vooral het voetbal wereldje. Had Stanley Menzo al last van.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, en Dest ook niet. Maar over Ziyech waren ook twijfels op het moment dat hij moest kiezen. Dat maakt de discussie ook zo vermoeiend. Als iemand kiest voor een ander land omdat hij niet goed genoeg is dan is dat prima, nu hebben we een matig elftal en dan is Ziyech's keuze opeens een maatschappelijk cultureel probleem waar we nog jaren over moeten doorzeuren.
Dest is natuurlijk wel goed genoeg, die doet het gewoon behoorlijk bij Barcelona. Dat je die kwijt bent geraakt is echter wel een stuk logischer. Overigens denk ik dat Wijndal op termijn beter wordt maar op rechtsback had Dest best ideaal kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, en Dest ook niet. Maar over Ziyech waren ook twijfels op het moment dat hij moest kiezen. Dat maakt de discussie ook zo vermoeiend. Als iemand kiest voor een ander land omdat hij niet goed genoeg is dan is dat prima, nu hebben we een matig elftal en dan is Ziyech's keuze opeens een maatschappelijk cultureel probleem waar we nog jaren over moeten doorzeuren.
Verdient pek en veren. Zes wedstrijden, n overwinning.quote:
Ze spelen aanvallend gewoon prima, maar je moet ze wel makenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verdient pek en veren. Zes wedstrijden, n overwinning.
Dat dit wel gebeurde onder Koeman is niet helemaal toeval. Ook kwestie van trainen, en dat zie je hier aan hoe standaardsituaties worden genomen of uitgewerktquote:Op woensdag 18 november 2020 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze spelen aanvallend gewoon prima, maar je moet ze wel maken
Maar die kreeg dan ook elke wedstrijd bananenschillen naar zich toegegooidquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nederland is zeker wel een racistisch land. Vooral het voetbal wereldje. Had Stanley Menzo al last van.
Cocu en de Boer Samen zou goud kunnen zijn....quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:51 schreef Evertjan het volgende:
Cocu ontslagen bij Derby zou een goede opvolger zijn voor de Boer als hij verliest van Bosnie
Goeie jinx van mezelfquote:Op woensdag 18 november 2020 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zo goed als ie vandeweek was, zo beroerd is Wijnaldum vanavond
Polen is natuurlijk geen topland en al helemaal niet zonder hun beste spelers met de meeste marktwaarde. Het creren van kansen gaat ten koste van de defensieve zekerheid. Betere landen straffen dat af.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze spelen aanvallend gewoon prima, maar je moet ze wel maken
Mwa, dat lijkt me allemaal wel heel pessimistisch. Als de verdediging weer wat sterker wordt (en dat is aannemelijk met in ieder geval De Ligt die terugkomt) dan kan het nog best wat worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Polen is natuurlijk geen topland en al helemaal niet zonder hun beste spelers met de meeste marktwaarde. Het creren van kansen gaat ten koste van de defensieve zekerheid. Betere landen straffen dat af.
Jammer dat Lodeweges en de eerste wedstrijd van De Boer de zaak al direct weggooide..
2, en 3 gelijke spelen. Zo slecht is dat nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verdient pek en veren. Zes wedstrijden, n overwinning.
Koeman gaf niet zoveel weg hoor. Alleen toen die wedstrijden zonder De Roon.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat het team qua niveau redelijk op schema ligt voor het toernooi, en dat Frank het beter doet dan verwacht. Er zijn resultaten en het is nog niet zo fantasieloos kut geweest zoals hij het bij Ajax deed. Er missen 2 basisspelers in het centrum, maar ze komen terug van een achterstand en winnen alsnog.
Het argument 'bij sterkere tegenstanders wordt je afgeatraft' om de gaten in de defensie te benaderen lijkt mij een beetje onzinnig, dat is namelijk inherent aan de positie van het Nederlands Elftal, we zijn al decennia lang een goed subtopper, het is niet reeeel om te denken dat je langere fases foutloos kan spelen.
Veel negativiteit weer om Oranje, maar alles lijkt me nog redelijk op de rails.
Dat is waar, maar men weet ook uit toernooien van het verleden dat daar eveneens nogal wat zaagsel tussen zat.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral een beetje vreemd dat men sinds Koeman opeens denkt dat je met deze spelers echt een rol van betekenis kan gaan spelen op het EK of WK. Er zit zoveel troep tussen dat daar dan wel het nodige geluk bij moet komen kijken.
De Jong en Van Dijk zijn wereldtop, De Ligt en De Vrij schurken daar verdedigend een beetje tegenaan en dan houdt het toch wel een heel eind op.
Mij valt op dat (ondanks dat er meer gecreerd wordt dan eerdere interlandperiodes) nog steeds alles van Wijnaldum en Depay moet komen als het om efficintie aankomt. Er is geen speler die eens een keer een lekker afstandsschot erin krult ofzo. Als je dat vergelijkt met andere teams hebben we op dat gebied echt een grote achterstand.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat het team qua niveau redelijk op schema ligt voor het toernooi, en dat Frank het beter doet dan verwacht. Er zijn resultaten en het is nog niet zo fantasieloos kut geweest zoals hij het bij Ajax deed. Er missen 2 basisspelers in het centrum, maar ze komen terug van een achterstand en winnen alsnog.
Het argument 'bij sterkere tegenstanders wordt je afgeatraft' om de gaten in de defensie te benaderen lijkt mij een beetje onzinnig, dat is namelijk inherent aan de positie van het Nederlands Elftal, we zijn al decennia lang een goed subtopper, het is niet reeeel om te denken dat je langere fases foutloos kan spelen.
Veel negativiteit weer om Oranje, maar alles lijkt me nog redelijk op de rails.
Een bondscoach hoeft een speler niet te leren hoe ze moeten afmakenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat dit wel gebeurde onder Koeman is niet helemaal toeval. Ook kwestie van trainen, en dat zie je hier aan hoe standaardsituaties worden genomen of uitgewerkt
Ach, in zo'n geval kan ik de xG nog wel waarderen.quote:
Die intikkers waren prachtig uitgespeelde teamgoals met ook rollen voor Berghuis, Dumfries en Wijndal. Zo scoort City ook vaak en dan worden ze erom geroemd.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mij valt op dat (ondanks dat er meer gecreerd wordt dan eerdere interlandperiodes) nog steeds alles van Wijnaldum en Depay moet komen als het om efficintie aankomt. Er is geen speler die eens een keer een lekker afstandsschot erin krult ofzo. Als je dat vergelijkt met andere teams hebben we op dat gebied echt een grote achterstand.
Kijk de 8 goals eens terug die we dit jaar gemaakt hebben: 4 intikkers op de doellijn. 1 penalty, 1 van richting veranderde kopbal en 2 afgeslagen klutsballen van Van de Beek. Niet bepaald doelpunten waar de klasse vanaf druipt.
Ik mention ook specifiek de gebruikers die er wel interesse in hebben. Beetje flauw van andere users om daar dan weer een act van te maken.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, in zo'n geval kan ik de xG nog wel waarderen.
En geeft ook wel aan dat het schrikbeeld van Frank wel meevalt. Domineren met balbezit in een U-vorm zonder kansen te creren valt heel erg mee.
Organisatorisch klopt het nog niet helemaal. Verdediging is flink zwakker geworden door blessures en op het middenveld zijn we nog steeds zoekende, wat eigenlijk ook al was onder Koeman.
Conclusie is dus dat het voetbal goed is, maar de individuele aanvallende kwaliteit van de spelers (vooral techniek) zeer matig.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die intikkers waren prachtig uitgespeelde teamgoals met ook rollen voor Berghuis, Dumfries en Wijndal. Zo scoort City ook vaak en dan worden ze erom geroemd.
daarom, dus Koeman is niet zo bijzonder als velen hier dachtenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:36 schreef Adames het volgende:
En geeft ook wel aan dat het schrikbeeld van Frank wel meevalt. Domineren met balbezit in een U-vorm zonder kansen te creren valt heel erg mee.
Zou mooi zijn als Danjuma en Dilrosun een goede 2e seizoenshelft draaien bij hun clubs. Die twee zouden een prettige toevoeging zijn voor de aanval op het EK. Kunnen we Babel en Promes thuislaten. Liefst ook nog Gakpo erbij ipv Malen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat het voetbal goed is, maar de individuele aanvallende kwaliteit van de spelers (vooral techniek) zeer matig.
Er werd toen stelselmatig gewonnen tegen toplanden. Onder De Boer vooralsnog niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, dus Koeman is niet zo bijzonder als velen hier dachten
lijkt me ook wel logisch als je VVD en De Ligt mist, De Boer speelt wat verder naar voren dat moet je ook wat de tijd geven, Frank neemt zowaar meer risico dan Ronald, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er werd toen stelselmatig gewonnen tegen toplanden. Onder De Boer vooralsnog niet.
Defensief zag het er veel beter uit, en dat kwam vooral doordat hij De Roon opstelde. Toen hij dat een keer niet deed, tegen Noord-Ierland uit geloof ik, zag het er direct veel kwetsbaarder uit.
Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat Frank zo frivool zou spelen, dat is stap 1. Maar het is nog veel te vroeg om te zeggen dat De Boer in de absolute topwedstrijden zijn team goed kan organiseren. Itali was een goede tegenstander, maar nog niet van het niveau Frankrijk bv. En tegen Spanje was een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, dus Koeman is niet zo bijzonder als velen hier dachten
De Ligt kostte ons nogal wat tegendoelpunten en strafschoppen tegen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook wel logisch als je VVD en De Ligt mist, De Boer speelt wat verder naar voren dat moet je ook wat de tijd geven, Frank neemt zowaar meer risico dan Ronald, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
En terecht zo bleek gisteren ook maar weer.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Ligt kostte ons nogal wat tegendoelpunten en strafschoppen tegen.
Het verschil is de positie van De Roon en ook dat beide backs nu heel hoog staan. Koeman liet altijd n back achter staan voor de restverdediging.
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt kostte ons nogal wat tegendoelpunten en strafschoppen tegen.
Koeman creerde ook veel minder tegen de subtoppers, ik heb tegen Bosnie en Polen zoveel goede kansen gezien... die waren bij potjes van Koeman tegen de mindere goden veel minder aanwezig.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Koeman gaf niet zoveel weg hoor. Alleen toen die wedstrijden zonder De Roon.
Ze benutten is ook een kunst. In xG valt het trouwens een beetje tegen, die kansen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koeman creerde ook veel minder tegen de subtoppers, ik heb tegen Bosnie en Polen zoveel goede kansen gezien... die waren bij potjes van Koeman tegen de mindere goden veel minder aanwezig.
Ik verwacht niet dat oranje ver komt met De Boer. Zijn spelletje is vooral dat iedereen ver inschuift en men uiteindelijk in een halve cirkel om de tegenstander heen staat. Bij landen als Bosni en Polen zijn hiermee weinig problemen, maar teams met meer kwaliteit kunnen hier onderuit spelen. Bovendien is het een speelwijze waarbij je jezelf dwingt om te spelen in de kleine ruimte en jezelf kwetsbaar maakt voor counters.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die WK kwalificatiewedstrijden die er in maart aankomen zullen we het ook nog niet weten, dus ik weet niet hoe ver Nederland nou kan komen op het EK. Onder Koeman had me een halve finale niet verbaasd, nu vind ik het nog moeilijk inschatten.
Dat weet je toch zelf nog wel? Die heeft wel wat fouten gemaakt. Is verder niet erg want het is een uitstekende verdediger, maar bij NL valt hij toch wel wat tegen.quote:
Ik had die hoop bij Danjuma ook heel lang maar de kans dat hij ineens een uitblinkende speler gaat worden lijkt me na 2 slechte jaren nihil. Zelfde verhaal eigenlijk voor Dilrosun.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Danjuma en Dilrosun een goede 2e seizoenshelft draaien bij hun clubs. Die twee zouden een prettige toevoeging zijn voor de aanval op het EK. Kunnen we Babel en Promes thuislaten. Liefst ook nog Gakpo erbij ipv Malen.
uiteraard kan ik me wel wat herinneren maar nogal wat is meer dan datquote:Op donderdag 19 november 2020 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf nog wel? Die heeft wel wat fouten gemaakt. Is verder niet erg want het is een uitstekende verdediger, maar bij NL valt hij toch wel wat tegen.
Meer dan 3,0 XG tegen Bosnie en Polen is ook in vergelijking met Koeman gewoon uitstekend. Zelfs in die wedstrijden tegen Wit-Rusland enzo werd er onder Koeman eigenlijk vaak nog geen 2,0 XG gecreerd.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze benutten is ook een kunst. In xG valt het trouwens een beetje tegen, die kansen.
Zo verrassend is dat niet:quote:Op donderdag 19 november 2020 11:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik mention ook specifiek de gebruikers die er wel interesse in hebben. Beetje flauw van andere users om daar dan weer een act van te maken.
Maar goed, eens met je analyse. Ik heb zelfs het idee dat er onder Frank nu veel meer gecreerd wordt dan onder Koeman. En dat is eigenlijk wel verrassend te noemen. Als de verdediging volgend jaar ook weer wat fitter is dan ziet het er best goed uit.
Goed punt ja. Opvallend wel dat De Boer zo aanvallend durft te spelen, benieuwd of dit tegen de toplanden ook gaat werken.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zo verrassend is dat niet:
- De Roon is sinds Itali niet meer opgesteld, waardoor je aanvallend nu met 3 middenvelders speelt in plaats van een veredelde 523 in balbezit.
- De middenvelders en backs spelen z aanvallend dat het voor de tegenstander lastig is om Nederland van het gebied rond de 16 weg te houden. Gevolg daarvan is wel dat Oranje daardoor in de omschakeling enorm kwetsbaar is (zonder van Dijk en de Ligt i.i.g.) omdat de restverdediging zo gebrekkig is.
Stelselmatig lijkt me ook wat overdreven. Gezien de slechte resultaten die Duitsland nu al 3 jaar laat zien kun je je inmiddels afvragen of dat op dit moment wel een topland is.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er werd toen stelselmatig gewonnen tegen toplanden. Onder De Boer vooralsnog niet.
Defensief zag het er veel beter uit, en dat kwam vooral doordat hij De Roon opstelde. Toen hij dat een keer niet deed, tegen Noord-Ierland uit geloof ik, zag het er direct veel kwetsbaarder uit.
vooral benieuwd of hij het volhoudt, bij Ajax begon hij ook wel goed aanvallend gezien maar op het laatst was het resultaatvoetbal zonder franje al heeft hij nu wel beter materiaal tot z'n beschikking.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Goed punt ja. Opvallend wel dat De Boer zo aanvallend durft te spelen, benieuwd of dit tegen de toplanden ook gaat werken.
echt geen ideequote:Op donderdag 19 november 2020 15:34 schreef Generationalpha het volgende:
Leuke vraag voor de mensen hier uit het hoofd: Weet iemand wat de laatste gemiste penalty (los van penaltyseries) van Oranje is geweest?
@:Tarado
2005, Oranje heeft al 15 jaar geen strafschop meer gemist. (Toen was het Van Nistelrooy tegen Andorra.) Sindsdien 25 strafschoppen op rij gescoord.quote:
O ja dat was die wedstrijd waar Ruud geel kreeg omdat hij voor het gezicht van een speler van Andorra ging juichen omdat deze hem uitlachte na zijn gemiste penalty. Grappig, dat kan ik nog wel herinneren.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
2005, Oranje heeft al 15 jaar geen strafschop meer gemist. (Toen was het Van Nistelrooy tegen Andorra.) Sindsdien 25 strafschoppen op rij gescoord.![]()
Best een bizarre statistiek.
Klopt. Sinds dat moment hebben we natuurlijk wel veel goede penaltynemers gehad maar Depay is dat eigenlijk niet zo. Gelukkig schiet hij ze er voor Oranje wel makkelijk in.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
O ja dat was die wedstrijd waar Ruud geel kreeg omdat hij voor het gezicht van een speler van Andorra ging juichen omdat deze hem uitlachte na zijn gemiste penalty. Grappig, dat kan ik nog wel herinneren.
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Wel een verademing dat op rechts gekozen wordt voor een voetballer, Stengs, Berghuis en wellicht Ihhataren ook.
Dan kun je op links gerust een loper zoals Mahlen, Promes of Bergwijn zetten en Depay in de spits.
Hij schoot hem lekker in anders. En die Panenka tegen Juve ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. Sinds dat moment hebben we natuurlijk wel veel goede penaltynemers gehad maar Depay is dat eigenlijk niet zo. Gelukkig schiet hij ze er voor Oranje wel makkelijk in.
Dan komt een nieuw penaltydrama steeds dichterbij.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
2005, Oranje heeft al 15 jaar geen strafschop meer gemist. (Toen was het Van Nistelrooy tegen Andorra.) Sindsdien 25 strafschoppen op rij gescoord.![]()
Zeker maar zijn statistieken zijn matig als het over strafschoppen gaat. 6 van de 21 gemist.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij schoot hem lekker in anders. En die Panenka tegen Juve ook.
Pff moest dit. Ik was 7 en 9 bij die trauma'squote:Op donderdag 19 november 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan komt een nieuw penaltydrama steeds dichterbij.
STAMMED.
Wanneer waren die 6? Misschien is ie beter gewordenquote:Op donderdag 19 november 2020 17:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker maar zijn statistieken zijn matig als het over strafschoppen gaat. 6 van de 21 gemist.
Laatste gemiste strafschop is inderdaad wel even geleden maar de laatste 2 gescoorde voor Lyon gingen er onderkant lat en binnenkant paal in. Heel zeker is dat niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer waren die 6? Misschien is ie beter geworden
Hij heeft zijn laatste 8 penalties gescoord, dus daar lijkt het inderdaad op. En zijn statistieken bevestigen dat:quote:Op donderdag 19 november 2020 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer waren die 6? Misschien is ie beter geworden
Dat is inderdaad best bizar. Bijzonder ook dat nog geen media daar melding van hebben gemaakt, zeker gezien onze voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel alleen 'reguliere' penalties, de strafschopreeksen regen Costa Rica en Argentinie zijn neem ik aan niet meegeteld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best bizar. Bijzonder ook dat nog geen media daar melding van hebben gemaakt, zeker gezien onze voorgeschiedenis.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt, maar die worden in dit soort statistieken vrijwel nooit meegeteld omdat ze buiten de officile speeltijd vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel alleen 'reguliere' penalties, de strafschopreeksen regen Costa Rica en Argentinie zijn neem ik aan niet meegeteld.
was ook de laatste NL wedstrijd die ik live heb bijgewoond, voorgoed genezenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:53 schreef viagraap het volgende:
[..]
Pff moest dit. Ik was 7 en 9 bij die trauma's
Zat nog eens wat te zoeken, maar volgens mij is het echt heel erg lang geleden dat een team (wat voor team dan ook, club of land) 25 strafschoppen op rij heeft gescoord.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best bizar. Bijzonder ook dat nog geen media daar melding van hebben gemaakt, zeker gezien onze voorgeschiedenis.
Ja klopt, laat het maar weer snel in de vergetelheid raken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zat nog eens wat te zoeken, maar volgens mij is het echt heel erg lang geleden dat een team (wat voor team dan ook, club of land) 25 strafschoppen op rij heeft gescoord.
Grappig dat er inderdaad geen enkele nieuwssite is die dit oppikt. Misschien maar beter ook, anders nemen spelers dit ook weer mee in hun hoofd.
Hij wil zo graag naar het EK dus we nemen hem mee.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die is zo leuk in de kleedkamer ofzo.
Ik baal wel dat Karsdorp geen kans krijgt, op een matig bezette positie. Krijgen we straks dumbjoekel.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zo graag naar het EK dus we nemen hem mee.
Gr gr Frank
Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat hij niet bij de voorselectie zit, maar oke.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Karsdorp geen kans krijgt, op een matig bezette positie. Krijgen we straks dumbjoekel.
Speelt St Juste in Duitsland rechtsback ook?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Karsdorp geen kans krijgt, op een matig bezette positie. Krijgen we straks dumbjoekel.
Inmiddels kun je ook niet meer stellen dat hij wellicht nog rust nodig heeft gezien zijn minuten dit seizoen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven, laat die lekker voor Belgi kiezen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef -XOR- het volgende:
St Juste maar geen Struijk, dit kan niet
Zo verschrikkelijk dom weer
KNVB
Enkel om hem uit de handen van Belgi te houden bedoel je? Is die man dan echt zo goed.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef -XOR- het volgende:
KNVB
Nee vrijwel alle potjes cv gestaan.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt St Juste in Duitsland rechtsback ook?
Maar dat Dumfries die positie gaat bekleden over een paar maanden lijkt me wel een zekerheidje, helaas.
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel om hem uit de handen van Belgi te houden bedoel je? Is die man dan echt zo goed.
Dat kan echt niet. 3 potjes en op die leeftijd. Schande en demotiverend voor elke jonge keeper.quote:
Welke jonge keeper die er bij hoort staat er nu niet bij dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. 3 potjes en op die leeftijd. Schande en demotiverend voor elke jonge keeper.
Wie?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef -XOR- het volgende:
KNVB
Altijd gaan voor een keeper die mogelijkerwijs ook voor Belgi zou kunnen kiezen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke jonge keeper die er bij hoort staat er nu niet bij dan?
Staat op zijn 21e in de basis bij een premier league team en 1m90, is gewoon een Nederlander en geen Belg en zo dik zitten we niet in de cv's, maar iedere vooruitziende blik ontbreekt weer eens.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel om hem uit de handen van Belgi te houden bedoel je? Is die man dan echt zo goed.
Ook Madueke maar selecteren danquote:Op zondag 7 maart 2021 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Staat op zijn 21e in de basis bij een premier league team en 1m90, is gewoon een Nederlander en geen Belg en zo dik zitten we niet in de cv's, maar iedere vooruitziende blik ontbreekt weer eens.
Daar hebben we Joelgod al voor.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Staat op zijn 21e in de basis bij een premier league team en 1m90, is gewoon een Nederlander en geen Belg en zo dik zitten we niet in de cv's, maar iedere vooruitziende blik ontbreekt weer eens.
Van Dijk en De Vrij kunnen mee tot 2022 en de rest moet het nog maar zien waar te maken.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is denk ik de best bezette positie en er komt ook genoeg talent aan.
Het is nog niet zo penibel dat je er verdedigende middenvelders neer moet zetten.quote:
De Vrij is 29 die kan nog wel wat langer mee en van de Ligt durf ik wel te stellen dat die het al waar heeft gemaakt, in ieder geval meer dan Pascal Struijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Dijk en De Vrij kunnen mee tot 2022 en de rest moet het nog maar zien waar te maken.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Dijk en De Vrij kunnen mee tot 2022 en de rest moet het nog maar zien waar te maken.
Struijk?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef -XOR- het volgende:
KNVB
Pascal Struijkquote:
In Belgie ook niet, daar staan alleen intelligentere mensen aan het roer.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog niet zo penibel dat je er verdedigende middenvelders neer moet zetten.
Waarom hebben ze hem dan niet geselecteerd?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Belgie ook niet, daar staan alleen intelligentere mensen aan het roer.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pascal Struijk
Voetballer
Pascal Augustus Struijk is een Nederlands-Belgisch voetballer die als verdediger voor Leeds United AFC speelt. Wikipedia
Geboren: 11 augustus 1999 (21 jaar), Deurne, Antwerpen, Belgi
Dit noem ik een Belg.
Omdat Struijk in principe bedankt heeft aangezien hij een uitnodiging voor Oranje verwachtte. Martinez wil niet met Nederland om hem gaan vechten.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan niet geselecteerd?
Ze werkten daar minimaal 3 jaar, weinig toeval.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Twee Nederlandse ouders die toevallig in Belgie waren tijdens zijn geboorte, dan ben ik nog een stuk minder Nederlands dan Struijk.
Nou dan zit er ook geen haast meer bij dus, opgelost.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat Struijk in principe bedankt heeft aangezien hij een uitnodiging voor Oranje verwachtte. Martinez wil niet met Nederland om hem gaan vechten.
Ben jij mijn ex-vriendin?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Door XOR ga ik uit gebrek aan beter De Graafschap - Eindhoven opzetten. Heb je nou je zin??
Lees het bericht boven je.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Durmada het volgende:
St. Juste speelt bij de nummer 17 van de Bundesliga... dan had ik toch eerder voor Struijk of Botman gekozen. En Noa Lang had ook best een uitnodiging verdiend.
Ik gok zo maar dat Botman niet echt past bij Frank zijn spelletje. Lang ipv Bergwijn ofzo had prima geweest ja maar ze kiezen voor jong.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Durmada het volgende:
St. Juste speelt bij de nummer 17 van de Bundesliga... dan had ik toch eerder voor Struijk of Botman gekozen. En Noa Lang had ook best een uitnodiging verdiend.
Of El Ghazi.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Botman niet echt past bij Frank zijn spelletje. Lang ipv Bergwijn ofzo had prima geweest ja maar ze kiezen voor jong.
Verstappen, MvdP en Youri Mulder zijn ook Belg?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze werkten daar minimaal 3 jaar, weinig toeval.
Graag, ja en Duitser.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verstappen, MvdP en Youri Mulder zijn ook Belg?
Ja leuk en aardig, maar Stengs heeft niet bepaald een beter seizoen dan Lang. Uiteindelijk moet kwaliteit van het eerste elftal boven de kwaliteit van het jeugdelftal gaan.quote:
Bijvoorbeeld. Maar vooral Karsdorp snap ik niet. Zou natuurlijk kunnen dat hij pijntjes heeft en het een afspraak is maar anders vind ik dat echt onverklaarbaar.quote:
Geen Veerman, walgelijkquote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de volledigheid ook nog even Jong Oranje, omdat daar rekening mee werd gehouden:
[ twitter ]
Een EK van jong is minder belangrijk dan spelen tegen de manken en blinden van Gibraltar?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar Stengs heeft niet bepaald een beter seizoen dan Lang. Uiteindelijk moet kwaliteit van het eerste elftal boven de kwaliteit van het jeugdelftal gaan.
Speelt Tete uberhaupt ergens?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar vooral Karsdorp snap ik niet. Zou natuurlijk kunnen dat hij pijntjes heeft en het een afspraak is maar anders vind ik dat echt onverklaarbaar.
Begin van het seizoen blessure maar volgens mij speelt hij laatste weken het meeste wel ja. Geen idee hoe goed.quote:
Ik denk dat iemand als Lang er meer baat bij heeft om aan het echte elftal te ruiken dan nu weer met jong te gaan spelen. Wat moet hij nog meer laten zien dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een EK van jong is minder belangrijk dan spelen tegen de manken en blinden van Gibraltar?
Het draait dan ook niet om zijn belang maar het belang van jong oranje.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand als Lang er meer baat bij heeft om aan het echte elftal te ruiken dan nu weer met jong te gaan spelen. Wat moet hij nog meer laten zien dan?
Hoeft zich dan ook niet te bewijzen maar kan met zijn ervaring wellicht al wel een en ander op sleeptouw nemen en als je met een sterke selectie EK kan winnen, prima toch. Wordt hij later dit jaar opgeroepen voor het echte oranjequote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand als Lang er meer baat bij heeft om aan het echte elftal te ruiken dan nu weer met jong te gaan spelen. Wat moet hij nog meer laten zien dan?
Lang lag er ook net 3 weken ofzo uit met kerona h.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het belang van Jong Oranje is toch juist spelers afleveren aan het echte oranje? Een anonieme speler van Krasnodar of een smaakmaker uit de Belgische competitie, ik zou het wel weten hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het draait dan ook niet om zijn belang maar het belang van jong oranje.
Tuurlijk is dat prima, maar ik ben er een voorstander van om de beste spelers bij het echte oranje te selecteren. Babel en Strootman voor de ervaring vind ik prima, maar spelers als Stengs, Vilhena en St. Juste vind ik niet aanspraak maken op een plek in oranje momenteel.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft zich dan ook niet te bewijzen maar kan met zijn ervaring wellicht al wel een en ander op sleeptouw nemen en als je met een sterke selectie EK kan winnen, prima toch. Wordt hij later dit jaar opgeroepen voor het echte oranje
Ver komen op een toernooi is denk ik ook wel een waardevolle ervaringquote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het belang van Jong Oranje is toch juist spelers afleveren aan het echte oranje? Een anonieme speler van Krasnodar of een smaakmaker uit de Belgische competitie, ik zou het wel weten hoor.
Dat is waar, maar ook vandaag toch gelijk weer een goaltje te pakken.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang lag er ook net 3 weken ofzo uit met kerona h.
Jong Oranje is in de KNVB-hoofden een doel op zich geworden.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het belang van Jong Oranje is toch juist spelers afleveren aan het echte oranje? Een anonieme speler van Krasnodar of een smaakmaker uit de Belgische competitie, ik zou het wel weten hoor.
Dat zit er dik in ja, volgens mij hoorde ik de vorige keer dat er ook wat onvrede was omdat hij toen met een blessure was weggegaan bij een trainingskamp. Maar goed, privredenen kan natuurlijk ook dat er een familielid ziek is oid en hij niet teveel van huis wil.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, apart
Heeft ‘ie een tyfushekel aan die Looi ofzo?
Bizotquote:
Net als Verstappen en Van der Poel. Weg ermee.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pascal Struijk
Voetballer
Pascal Augustus Struijk is een Nederlands-Belgisch voetballer die als verdediger voor Leeds United AFC speelt. Wikipedia
Geboren: 11 augustus 1999 (21 jaar), Deurne, Antwerpen, Belgi
Dit noem ik een Belg.
Oproepen, opstellen en daarna aan de kant zetten zodat de Belgen er ook niks meer mee kunnenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net als Verstappen en Van der Poel. Weg ermee.
Strootman omdat die net als Drank lekker boos kan kijken met zijn PaasEilandhoofdquote:
Zit Babel er weer bij?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Strootman omdat die net als Drank lekker boos kan kijken met zijn PaasEilandhoofd
deed hij dat maarquote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de boer alles afbreekt waar Koeman aan begonnen was.
Lang zit bij jong ja, maar als hij nodig is voor de grote boys moet hij altijd naar de grote boysquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef Kriegel het volgende:
Wr geen Weghorst, wel AIDS de Jong, geen Lang, wel Babel. Veltman.
Of moest Lang met Jong Oranje mee? Hoe zat het ook weer?
Kan ik niet echt over oordelen, maar zal denk ik alleen bij gebrek aan Ak en De Vrij zijn, en Botman die met Jong mee is.quote:
Die gaat uit de Bundesliga degraderen met Mainz. Toen ik hier schreef dat Struijk geselecteerd moest worden, ook met het oog op zijn eventuele keuze voor Belgie verklaarde iedereen me hier voor gek 'want we hebben voor de toekomst nog genoeg talent'.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kan ik niet echt over oordelen, maar zal denk ik alleen bij gebrek aan Ak en De Vrij zijn, en Botman die met Jong mee is.
Ook gek ja, in dat opzicht. Haal die er dan even bij als St. Juste ook geen wonderseizoen beleeft en niet opeens een veel betere speler is geworden dan Struijk op dit moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die gaat uit de Bundesliga degraderen met Mainz. Toen ik hier schreef dat Struijk geselecteerd moest worden, ook met het oog op zijn eventuele keuze voor Belgie verklaarde iedereen me hier voor gek 'want we hebben voor de toekomst nog genoeg talent'.
Dat St Juste is geselecteerd snap ik wl. Mainz was ronde het vertrek van Achim Beierlorzer begin dit seizoen een grote samengeraapte rotzooi, die eigenlijk om n reden samen optrok, namelijk toen Beierlorzer Adam Szalai uit de selectie wilde gooien. Toen ineens keerden ze zich als een man tegen de vijand (helaas wel de verkeerde) Na aanstelling van Svensson als trainer werd de ploeg veel beter en zijn ook Botius en St Juste veel beter gaan spelen. St. Juste speelt alleen niet mooi voetbal, hij speelt zoals Alvarez nu bij Ajax of Tete bij Fulham, een jongen voor het vuile werk, het ballen afpakken, duels winnen, man uitschakelen. En dat doet ie gewoon prima, want Mainz is van kansloze degradant opgeklommen naar een mogelijke degradant (ze stonden er net zo slecht voor als Schalke en nu zitten ze met nog drie ploegen - Hertha, Bielefeld, Keulen - te knokken om wie er gaat degraderen omdat het verschil in punten nu nihil is). Nee St Juste is een goeie gemene voetballer, en die hebben we nodig naast alle ballerina'squote:
Struijk heeft bedankt voor Jong Oranje. Hij wil in principe voor Nederland kiezen maar wanneer hij niets van de KNVB hoort en Martinez hem bij Belgie wel voor het EK vraagt kiest hij voor Belgie.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ook gek ja, in dat opzicht. Haal die er dan even bij als St. Juste ook geen wonderseizoen beleeft en niet opeens een veel betere speler is geworden dan Struijk op dit moment.
Zelfs Jong Oranje negeert 'mMaar goed, dat wordt dan ook geleidt door dezelfde staatsmongool die Ihattaren dropt voor Harroui.
Nee, dan kun je beter Babel een kwartier voor tijd inbrengen, die scoort altijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:44 schreef Sabata het volgende:
Dat De Bier dan juist nu Weghorst wr negeert daar kan ik dan weer met mijn verstand niet bij. Is ie soms bang dat de Nederlandse oudjes te traag zijn om Wout in de spits te kunnen vinden ofzo?
Babel blijft wel een vreemd verhaal maar welke speler is nog meer niet geselecteerd die dat zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter Babel een kwartier voor tijd inbrengen, die scoort altijd.
Ahh, ok.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Struijk heeft bedankt voor Jong Oranje. Hij wil in principe voor Nederland kiezen maar wanneer hij niets van de KNVB hoort en Martinez hem bij Belgie wel voor het EK vraagt kiest hij voor Belgie.
Bij de KNVB zijn ze aartsconservatief en koppig dus die zullen we wel verliezen. Net als Ihattaren overigens, die binnen een jaar wel voor Marokko zal spelen.
De Jong voldoet als pinchhitter dus ik vind dat geval nog niet zo vreemd maar keek net even naar wat Babel bij elkaar gevoetbald heeft de afgelopen maand en dat is bijzonder weinig (100 minuten) met maar liefst 1 assistquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Van Weghorst is voorheen wel eens gezegd dat het een complete debiel is, kleeft dat dan nog aan 'm ofzo?
Hoezo wel eens gezegd, dat zie je toch meteen bij Woutdebiel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Van Weghorst is voorheen wel eens gezegd dat het een complete debiel is, kleeft dat dan nog aan 'm ofzo?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat St Juste is geselecteerd snap ik wl. Mainz was ronde het vertrek van Achim Beierlorzer begin dit seizoen een grote samengeraapte rotzooi, die eigenlijk om n reden samen optrok, namelijk toen Beierlorzer Adam Szalai uit de selectie wilde gooien. Toen ineens keerden ze zich als een man tegen de vijand (helaas wel de verkeerde) Na aanstelling van Svensson als trainer werd de ploeg veel beter en zijn ook Botius en St Juste veel beter gaan spelen. St. Juste speelt alleen niet mooi voetbal, hij speelt zoals Alvarez nu bij Ajax of Tete bij Fulham, een jongen voor het vuile werk, het ballen afpakken, duels winnen, man uitschakelen. En dat doet ie gewoon prima, want Mainz is van kansloze degradant opgeklommen naar een mogelijke degradant (ze stonden er net zo slecht voor als Schalke en nu zitten ze met nog drie ploegen - Hertha, Bielefeld, Keulen - te knokken om wie er gaat degraderen omdat het verschil in punten nu nihil is). Nee St Juste is een goeie gemene voetballer, en die hebben we nodig naast alle ballerina's
"Muh stormram"quote:Dat De Bier dan juist nu Weghorst wr negeert daar kan ik dan weer met mijn verstand niet bij. Is ie soms bang dat de Nederlandse oudjes te traag zijn om Wout in de spits te kunnen vinden ofzo?
Hoorde op een podcast van die Yordi Yamali dat hij wel weer redelijk meevoetbalde en belangrijk bij de derby, geloof ik, maar het is echt te mager ja. Kan je net zo goed iemand van Jong meenemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong voldoet als pinchhitter dus ik vind dat geval nog niet zo vreemd maar keek net even naar wat Babel bij elkaar gevoetbald heeft de afgelopen maand en dat is bijzonder weinig (100 minuten) met maar liefst 1 assist
Een beetje melodramatisch en fanatiek zijn maakt je nog geen debiel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo wel eens gezegd, dat zie je toch meteen bij Woutdebiel.
SPOILER: Ik wil bovendien best graag wat meer van dit zien in plaats van dat doorsnee gemompel:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wout geeft een fuck om het hele zooitje, dat moet je 'm toch in elk geval nageven.
Zoals ik al in een eerder topic schreef Struijk omdat ik niet overtuigd ben van de andere talenten op de CV-positie naast de Ligt. Verder zou hij natuurlijk alleen al voor het selecteren van Babel handelingsonbekwaam verklaard moeten worden, al vrees ik dat hij de Baab al een EK-plek heeft toegezegd. De rest van de selectie kan ik inderdaad wel begrijpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Babel blijft wel een vreemd verhaal maar welke speler is nog meer niet geselecteerd die dat zou moeten zijn?
Niveau van z’n club hoeft niet alles te zeggen over z’n eigen niveau natuurlijk, er is ook iemand geslecteerd die niet op het hoogste niveau actief is..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die gaat uit de Bundesliga degraderen met Mainz. Toen ik hier schreef dat Struijk geselecteerd moest worden, ook met het oog op zijn eventuele keuze voor Belgie verklaarde iedereen me hier voor gek 'want we hebben voor de toekomst nog genoeg talent'.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een beetje melodramatisch en fanatiek zijn maakt je nog geen debiel.Wout lijkt me nou typisch zo’n gozer waar de overige 23 een tyfushekel aan hebbenSPOILER: Ik wil bovendien best graag wat meer van dit zien in plaats van dat doorsnee gemompel:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wout geeft een fuck om het hele zooitje, dat moet je 'm toch in elk geval nageven.
Een beetje de omgekeerde Babel zeg maarVBL SC influencer
Left, right, behind
Klopt, ik moet ook bekennen dat ik hem dit seizoen niet heb zien spelen, maar ik vind die staartploegen in de Bundesliga erg zwak en Struijk acteert natuurlijk op een tien keer hoger niveau.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niveau van z’n club hoeft niet alles te zeggen over z’n eigen niveau natuurlijk, er is ook iemand geslecteerd die niet op het hoogste niveau actief is..
Geen idee, ik zie 'm niet dagelijks. Heb echter nooit echt de indruk gehad bij AZ en Wolfsburg dat ie een onuitstaanbaar strebertje is of zo, gewoon heel veel drive.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wout lijkt me nou typisch zo’n gozer waar de overige 23 een tyfushekel aan hebben
Een beetje de omgekeerde Babel zeg maar
Daar hebben ze opzich wel een geschiedenis van populaire randdebielen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie 'm niet dagelijks. Heb echter nooit echt de indruk gehad bij AZ en Wolfsburg dat ie een onuitstaanbaar strebertje is of zo, gewoon heel veel drive.
Als ze 'm totaal niet moesten krijgt ie daar in Duitsland echt niet telkens de bal voor z'n poten.
Die heeft rona.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
De Vrij is er ook niet bij
strontziek van die 020 coach
Die heeft corona vriendquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
De Vrij is er ook niet bij
strontziek van die 020 coach
God heeft hem gestraftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die heeft corona vriend
heb ik hem niet gegund trouwens @:coco @:zipportal
Drank heeft het niet op scorende spitsen , was bijv ook geen fan van Suarez toen die nog bij Ajax speelde omdat die niet in zijn boerenkool-systeem pastequote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:48 schreef viagraap het volgende:
Over vijf a tien jaar hoor je pas welke vreemde reden Weghorst niet mee mag, benieuwd wat hij geflikt heeft. Er is altijd wel iets met gezeik tussen spelers en/of staf. Zonder zulke perikelen waren we minimaal n keer vaker wereldkampioen geweest.
Spreekt die gozer eigenlijk wel Frans?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Het heeft geholpen, hij is erbij.
Het verbaast me eigenlijk dat hij heel redelijk Engels schrijft.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Spreekt die gozer eigenlijk wel Frans?
Het is ook echt niet te geloven.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat Weghorst er niet bij is.
Zijn selectiebeleid is wel iets om gelijk mee aan zijn poten te zagen als de resultaten kut blijven. Frank maakt het zichzelf niet makkelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is ook echt niet te geloven.
Frank de Boer OUT
Niet nodig, Emile Smith Rowe sloopt iedereen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een topic over het EK U21?
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een topic over het EK U21?
Rare suggestie. Bij geen van zijn clubs heb ik slechte verhalen gehoord. En overal speelde hij gewoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:48 schreef viagraap het volgende:
Over vijf a tien jaar hoor je pas welke vreemde reden Weghorst niet mee mag, benieuwd wat hij geflikt heeft. Er is altijd wel iets met gezeik tussen spelers en/of staf. Zonder zulke perikelen waren we minimaal n keer vaker wereldkampioen geweest.
Ik weet het anders ook niet, het gaat er niet in bij mij dat je Babel en De Jong wel meeneemt. Ik vind oprecht dat Frank de Boer vooralsnog blijk jeeft gegeven van persoonlijke groei en professionele, maar wie weet gaat er wat Weghorst betreft nog steeds iets fout in die inteeltkop van m.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rare suggestie. Bij geen van zijn clubs heb ik slechte verhalen gehoord. En overal speelde hij gewoon.
Het is ook geen keus tussen Babel en Weghorst maar tussen L. de Jong en Weghorst, dan is de keus wel verklaarbaar. Als pinchhitter is De Jong beter geschikt, veel meer kopkracht dan Weghorst.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:21 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik weet het anders ook niet, het gaat er niet in bij mij dat je Babel en De Jong wel meeneemt. Ik vind oprecht dat Frank de Boer vooralsnog blijk jeeft gegeven van persoonlijke groei en professionele, maar wie weet gaat er wat Weghorst betreft nog steeds iets fout in die inteeltkop van m.
Tja. Babel, de Jong en Weghorst zijn alledrie niet perse basisklanten. Maar Weghorst al een stuk meer. Je wilt toch met de sterkste selectie op pad zou je zeggen, een speelwijze komt daarna. Andersom redeneren is voor clubverband waar je daar de tijd voor hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is ook geen keus tussen Babel en Weghorst maar tussen L. de Jong en Weghorst, dan is de keus wel verklaarbaar. Als pinchhitter is De Jong beter geschikt, veel meer kopkracht dan Weghorst.
Dat ie Babel selecteert is een ander verhaal maar heeft verder niets met Weghorst van doen.
Depay is je eerste spits dus ook Weghorst hoort niet te spelenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Luuk de Jong is alleen goed als wisselspeler, niet als een speler die meteen in de basis staat. Gewoon een speler die je inzet tussen de 60-70e minuut als je achter staat. Dat heeft hij in het verleden ook bewezen.
Tyf even op joh dat is ook geen discussie. Weghorst hoort gewoon te spelen punt uit.
ik heb Weghorst al een tijd niet gezien maar kan hij opeens voetballen?quote:Op zondag 21 maart 2021 12:19 schreef Solstice1 het volgende:
Met ons gebrek aan fatsoenlijke vleugelspelers zou ik trouwens sowieso altijd met twee spitsen spelen. Dan zou bij mij de keuze in eerste instantie altijd op Malen en Depay vallen mits fit. Maar Weghorst in een twee-spitsen-systeem heeft met wat afstand de voorkeur boven mensen als Promes, Bergwijn en Babel op de flank.
4-4-2 in een ruit zou trouwens mijn voorkeur hebben.
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
Weghorst krijgt geen kans omdat hij niet voor ajax gespeeld heeft. De Boer gaat dit echt compleet verneuken...
Beter dan voornoemde spelers. Eigenlijk boeit het trouwens ook niet zo, ik besef me ineens dat we in de WK-kwalificatie zitten en daar wil ik gewoon niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Weghorst al een tijd niet gezien maar kan hij opeens voetballen?
Wat wou je er nog meer aan doen dan ?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Derksen had wel gelijk, wat een slap gelul in die persco van De Boer en Wijnaldum.
"ja we kunnen het niet alleen, we moeten samen met andere federaties een punt maken". En dat was het dan ongeveer wel.
Ik merk ook dat ik mn binding met het NL elftal verlies. Het kan me niet zoveel meer schelen of ze winnen of verliezen. Dat komt onder andere door dit soort zaken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Wijnaldum is zo'n ongekend hypocriet en dom figuur. Nog net geen Depay maar komt aardig in de buurt. Hopelijk verliezen ze van die Turken.
De Jong ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
Weghorst krijgt geen kans omdat hij niet voor ajax gespeeld heeft. De Boer gaat dit echt compleet verneuken...
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Derksen had wel gelijk, wat een slap gelul in die persco van De Boer en Wijnaldum.
"ja we kunnen het niet alleen, we moeten samen met andere federaties een punt maken". En dat was het dan ongeveer wel.
Zijn broer wel.quote:
Ah, ja, precies. Men begon over racisme, dan is hij ineens weer erg fanatiek. Hypocriete sneuneus.quote:
Racisme wanneer het hem uitkomt ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ja, precies. Men begon over racisme, dan is hij ineens weer erg fanatiek. Hypocriete sneuneus.
quote:
Hij zet zichzelf wel een beetje buitenspel ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook direct het 'ik vind niet dat je dat mag zeggen'. Typisch.
voetbal neemt wat dat betreft ook een hele rare plaats in, gekleurd is oververtegenwoordigd in verhouding met de maatschappijquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Hij zet zichzelf wel een beetje buitenspel ja.
Sinds ze in de Premier League zijn gaan knielen voor iedere wedstrijd zijn ze daar een beetje de weg kwijt.quote:
Dit inderdaad, heb er helemaal niks meer mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:11 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik mn binding met het NL elftal verlies. Het kan me niet zoveel meer schelen of ze winnen of verliezen. Dat komt onder andere door dit soort zaken.
Die is (wissel)speler bij Jong Oranje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom doet Brobbey niet mee eigenlijk?
wie is daar de 1e spits al zag ik dat hoe heet die nobody 4-2-2-2 speeltquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is (wissel)speler bij Jong Oranje.
Boadu met iemand erom heen, denk Kluivert.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie is daar de 1e spits al zag ik dat hoe heet die nobody 4-2-2-2 speelt
Vraag me ook af wat voor rel er was ontstaan als niet Wilfried Zaha maar bijvoorbeeld Harry Kane was blijven staan bij het BLM knielen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sinds ze in de Premier League zijn gaan knielen voor iedere wedstrijd zijn ze daar een beetje de weg kwijt.
Gakpo eventueelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boadu met iemand erom heen, denk Kluivert.
Ik denk dat dit nieuws als een bom is ingeslagen bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:11 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik mn binding met het NL elftal verlies. Het kan me niet zoveel meer schelen of ze winnen of verliezen. Dat komt onder andere door dit soort zaken.
Ik pleit voor een white history month.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat voor rel er was ontstaan als niet Wilfried Zaha maar bijvoorbeeld Harry Kane was blijven staan bij het BLM knielen.
zo verdedigend spelen ze?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de Wit fit is speelt die waarschijnlijk trouwens op die positie
Nee best aanvallend hoor, dan staan bijvoorbeeld Gakpo en Lang op de 'half-10en'. Backs staan ook heel diep. (net als bij PSV)quote:
OK vreemd wel die De Wit er dan voorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee best aanvallend hoor, dan staan bijvoorbeeld Gakpo en Lang op de 'half-10en'. Backs staan ook heel diep. (net als bij PSV)
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ja, precies. Men begon over racisme, dan is hij ineens weer erg fanatiek. Hypocriete sneuneus.
Ja, dat gelijktrekken doet dan ook helemaal niemand. Behalve Gini.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn toch ook totaal andere situaties? Bij racisme benadeel je niemand door een statement te maken. Hier staan de spelers en de bond voor een lastig dilemma. Het lijkt heel simpel om zo'n WK zomaar even te boycotten, maar als je dat in je eentje doet heb je de kans dat niemand meedoet en je nog een schorsing van de FIFA er bovenop krijgt. Bovendien hebben spelers er jaren naartoe gewerkt en is op een WK spelen het hoogst haalbare.
Waarom wordt de verantwoordelijkheid nu bij de individuele spelers gelegd, terwijl sponsors er hun handen vanaf kunnen trekken en het WK dan binnen een week verplaatst wordt? Bovendien is al jaren bekend dat er mensenrechten schendingen plaatsvinden (en dat het WK op een corrupte manier is toegewezen) en hadden de FIFA en de bonden toen gewoon in kunnen grijpen. Ik snap best dat dit geen makkelijke kwestie is voor een speler. Heel dom om dat gelijk te trekken met het veroordelen van racisme.
Dat doe je automatisch door ernaar te vragenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat gelijktrekken doet dan ook helemaal niemand. Behalve Gini.
Rene le Blanc lacht in zijn vuistje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is geen fijne achternaam dezer dagen
Maakt me verder niet uit, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nieuws als een bom is ingeslagen bij het Nederlands elftal.
Nee, dat doe je dus niet automatisch. Dat zei Wijnaldum ook, en als vervolgens die journalist het uit wil leggen gaat ie er doorheen praten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat doe je automatisch door ernaar te vragen
Maar je probleem is dus dat ie boos wordt ipv uitlegt waarom het twee verschillende dingen zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat doe je dus niet automatisch. Dat zei Wijnaldum ook, en als vervolgens die journalist het uit wil leggen gaat ie er doorheen praten.
Haha als de FIFA iemand moet schorsen moeten ze dat bij hun eigen doenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn toch ook totaal andere situaties? Bij racisme benadeel je niemand door een statement te maken. Hier staan de spelers en de bond voor een lastig dilemma. Het lijkt heel simpel om zo'n WK zomaar even te boycotten, maar als je dat in je eentje doet heb je de kans dat niemand meedoet en je nog een schorsing van de FIFA er bovenop krijgt. Bovendien hebben spelers er jaren naartoe gewerkt en is op een WK spelen het hoogst haalbare.
Maar waarom zegt Wijnaldum dat dan niet? Hij kan zeggen, ik heb er geen antwoord op. Ik weet niet welk statement we moeten maken. Wij sporters worden gestuurd naar een land, we hebben er geen keuze in gemaakt. Dus ja, ik wil een graag een statement maken, maar ik wil ook niet benadeeld worden, bijvoorbeeld door niet meer mee te mogen doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Omdat hij te dom is om zelfstandig te poepen en BLM is dan heel makkelijk te verdedigen voor dat volk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar waarom zegt Wijnaldum dat dan niet? Hij kan zeggen, ik heb er geen antwoord op. Ik weet niet welk statement we moeten maken. Wij sporters worden gestuurd naar een land, we hebben er geen keuze in gemaakt. Dus ja, ik wil een graag een statement maken, maar ik wil ook niet benadeeld worden, bijvoorbeeld door niet meer mee te mogen doen.
Ik vind niet meer mee mogen doen aan toernooien van de Fifa eigenlijk lang niet zo erg als het feit dat er daar 6500 doden zijn gevallen. Misschien makkelijk lullen voor mij omdat ik toch nooit een WK zou spelen, maar het zou voor mij reden zijn om gewoon niet te gaan en daar de consequenties dan ook van te dragen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar waarom zegt Wijnaldum dat dan niet? Hij kan zeggen, ik heb er geen antwoord op. Ik weet niet welk statement we moeten maken. Wij sporters worden gestuurd naar een land, we hebben er geen keuze in gemaakt. Dus ja, ik wil een graag een statement maken, maar ik wil ook niet benadeeld worden, bijvoorbeeld door niet meer mee te mogen doen.
Grote voetballers zijn ook machtig. Als ze een sterk politiek statement geven kan Qatar ook vrij weinig doen. Of wil Qatar Wijnaldum en Van Dijk de toegang tot Qatar ontzeggen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik vind niet meer mee mogen doen aan toernooien van de Fifa eigenlijk lang niet zo erg als het feit dat er daar 6500 doden zijn gevallen. Misschien makkelijk lullen voor mij omdat ik toch nooit een WK zou spelen, maar het zou voor mij reden zijn om gewoon niet te gaan en daar de consequenties dan ook van te dragen.
De argumentatie die steeds aangevoerd wordt ten faveure van de spelers die hier dat statement niet durven maken is precies waarom tyrannen uit Qatar en verder nog steeds kunnen doen wat ze willen.
Apart, Engeland ook 74% kans in een aanmerkelijk zwakkere poule. Die groep van Denemarken is trouwens welquote:
Ik denk dat dat wel meevalt. Letland is echt niet veel beter dan Andorra, Montenegro niet veel beter dan Albani en Noorwegen, Turkije, Hongarije en Polen zijn ook van een vergelijkbaar niveau.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Apart, Engeland ook 74% kans in een aanmerkelijk zwakkere poule. Die groep van Denemarken is trouwens wel
Turkije en Noorwegen schat ik echt wel veel hoger in dan Hongarije, Albanie en Polen. Noorwegen heeft met Odegaard, Haaland en Berge in ieder geval drie echt goede spelers en Turkije heeft een van de betere cv duo's in de wereld met Demiral en Soyuncu en is verder overall heel sterk, Under en Calhanoglu hebben ze natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Letland is echt niet veel beter dan Andorra, Montenegro niet veel beter dan Albani en Noorwegen, Turkije, Hongarije en Polen zijn ook van een vergelijkbaar niveau.
Waarom nog stemmen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef Vriezzer het volgende:
Kunnen we even een stemronde houden om FDB weg te stemmen als bondscoach?
Eh, nee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:20 schreef TLC het volgende:
Geen paniek mensen, in 2028 is er weer een WK.
Vooral Berghuis. Bij Feyenoord is hij vaak belangrijk maar in wedstrijden op topniveau komt hij eigenlijk bijna altijd tekort, zoals de Europese wedstrijden. Typisch een eredivisievoetballer waar je op een hoger niveau geen reet aan hebtquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ga gewoon vanaf nu voor een 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van de tegenstander, met buitenspelers als Malen en Berghuis ga je de oorlog niet winnen...
Malen heeft ook veel te veel kansen nodig om een goal te maken. Ga maar met Depay en De Jong/Weghorst (in de toekomst) spelen, en dan een middenveld met Frenkie, Wijnaldum en Gravenberch/Klaassen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vooral Berghuis. Bij Feyenoord is hij vaak belangrijk maar in wedstrijden op topniveau komt hij eigenlijk bijna altijd tekort, zoals de Europese wedstrijden. Typisch een eredivisievoetballer waar je op een hoger niveau geen reet aan hebt
Met Karsdorp en Wijndal op de backposities, niet eens zo'n gek ideequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ga gewoon vanaf nu voor een 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van de tegenstander, met buitenspelers als Malen en Berghuis ga je de oorlog niet winnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |