Is er een mogelijkheid dat Trump niet wint?quote:Op zondag 15 november 2020 17:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan doe jij toch alvast alsof hij gewonnen heeftHet lijkt wel alsof je alvast goedkeuring van iedereen nodig hebt .
Ze zet wel haar reputatie op het spel. Dat zal ze niet zomaar doen lijkt mij.quote:Op zondag 15 november 2020 17:36 schreef illusions het volgende:
ROFL
"We have so much evidence, we feel like it's coming in through a firehose."
"How will you prove this, Sidney?"
"Well i've got lots of ways to prove it Maria but i'm not gonna tell on national television what all we have."
Wordt het niet eens tijd om dat bewijs aan de rechter te laten zien dan? Of is het alleen leuk om over de schreeuwen op Twitter?
Wat een shitshow.
Readyquote:Op zondag 15 november 2020 14:04 schreef Ardava het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wat extra popcorn inslaan voor de komende tijd.
Wat is dat dan voor logicaquote:Op zondag 15 november 2020 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles kan nog veranderen anders zou Trump wel opgeven
Met bewijs van grootschalige verkiezingsfraudequote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor logicaEn hoe kan hij winnen dan?
Volgens mij is het zo dat er daadwerkelijk onomstotelijk bewezen wordt dat er op een bepaalde schaal fraude is gepleegd dat ze dan met die zelfde bewijzen gaan uitzoeken hoe en wat er gebeurd is met de stemmen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat bewijs niet in bij de rechtzaken?quote:Op zondag 15 november 2020 18:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Met bewijs van grootschalige verkiezingsfraude
Ik heb geen overzicht over wat er achter de schermen gebeurdquote:Op zondag 15 november 2020 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat bewijs niet in bij de rechtzaken?
Ik zou haast zeggen dat Trump bezig is een staatsgreep te plegen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou dat achter de schermen zijn?quote:Op zondag 15 november 2020 18:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb geen overzicht over wat er achter de schermen gebeurd
Zoals je in het filmpje kon kijken kan Sidney powell nu niet alles vertellen , pff rare vragen altijdquote:Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou dat achter de schermen zijn?
Zoals je eerder in dit topic kon lezen zijn er ook gewoon transcripts van rechtzaken. Daar kan je dus in zien dat er helemaal geen bewijs wordt ingebracht door de juristen van Trump.quote:Op zondag 15 november 2020 19:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Zoals je in het filmpje kon kijken kan Sidney powell nu niet alles vertellen , pff rare vragen altijd
en dus ? Meer dan de informatie die Sidney powell vandaag heeft gegeven heb ik ook niet dus weer gewoon afwachten .quote:Op zondag 15 november 2020 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals je eerder in dit topic kon lezen zijn er ook gewoon transcripts van rechtzaken. Daar kan je dus in zien dat er helemaal geen bewijs wordt ingebracht door de juristen van Trump.
Waarom gebruiken ze het bewijs wat ze zouden hebben niet in die rechtszaken?quote:Op zondag 15 november 2020 19:24 schreef Summers het volgende:
[..]
en dus ? Meer dan de informatie die Sidney powell vandaag heeft gegeven heb ik ook niet dus weer gewoon afwachten .
Roepen heel veel, maar leveren ho maar.quote:
En weer gaat het niet over het onderwerp maar over de persoon , zo leuk om te doen alsof ik persoonlijk alle bewijs heb en ff in de agenda van de amerikaanse president kan kijken om je te kunnen vertellen wat de volgende stap is en welk bewijs ze precies in de rechtbank gaan tonenquote:Op zondag 15 november 2020 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Roepen heel veel, maar leveren ho maar.
Instant karma voor je haat en het steunen van the dark sidequote:
Doe maar een onsje.quote:
Nou, dan wachten we de resultaten van die handmatige volledige hertelling audit in Georgia maar af hè.quote:Op zondag 15 november 2020 20:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Volgens mij is t bij zulke stemsystemen ook tamelijk lastig om fraude aan te tonen.
Twee keer de helft.quote:Op zondag 15 november 2020 20:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe maar een onsje.
Wat kost dat?
volgens mij zijn er toen toch ook stemmachines in nederland afgekeurd daardoor. Ik heb dat niet helemaal paraat meer. Dat speelde rond 2010 geloof ik.quote:Op zondag 15 november 2020 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is er bij het ontwerpen en goedkeuren van die telmachines natuurlijk wel degelijk nagedacht over hoe je fraude moet voorkomen en hoe je manipulatie zou kunnen aantonen.
Lijkt mij ook een behoorlijke vereiste.quote:Op zondag 15 november 2020 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is er bij het ontwerpen en goedkeuren van die telmachines natuurlijk wel degelijk nagedacht over hoe je fraude moet voorkomen en hoe je manipulatie zou kunnen aantonen.
Daar kun je waarschijnlijk wel van uit gaan.quote:Op zondag 15 november 2020 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
Haha waarom betrek je die post op jezelf? Het gaat duidelijk om het Trump kamp die geen bewijs kan leveren, niemand verwacht dat JIJ bewijs voor fraude hebt hoor.quote:Op zondag 15 november 2020 20:09 schreef Summers het volgende:
[..]
En weer gaat het niet over het onderwerp maar over de persoon , zo leuk om te doen alsof ik persoonlijk alle bewijs heb en ff in de agenda van de amerikaanse president kan kijken om je te kunnen vertellen wat de volgende stap is en welk bewijs ze precies in de rechtbank gaan tonen
Tuurlijk. Zooo'n groot verhaal, het komt nu BIJNA naar buiten. Nog HEEL even wachten, en dan gooien ze echt een stapel bewijs op tafel jongen, daar zeg je u tegen!quote:Op zondag 15 november 2020 20:19 schreef Summers het volgende:
En toch maar even een berichtje posten van anonymous omdat dit verhaal msschien nog groter is dan we dachten
[ afbeelding ]
Ongelooflijk zijn de mensen die de msm geloofden en uitgebreid feest gingen vieren en nu een realiteits kater hebbenquote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zooo'n groot verhaal, het komg nu BIJNA naar buiten. Nog HEEL even wachten, en dan gooien ze echt een stapel bewijs op tafel jongen, daar zeg je u tegen!
Maar nu nog even niet, voorlopig nog even bij wat rechters weggestuurd worden omdat je helemaal niks aan bewijs hebt meegenomen.
Ongelofelijk.
Terwijl de deep state die Trump daadwerkelijk aan het opzetten is hier in alle toonaarden genegeerd wordt.quote:Op zondag 15 november 2020 22:07 schreef Haushofer het volgende:
Realiteitskater, yeah rightHad jij bewijs, zei je? Wat de uitslag ook zal zijn, Summers verwijt het de MSM.
Als Biden straks geinaugureerd wordt, is er vast weer een duister complot. En Summers doorziet dat allemaal, in tegenstelling tot al die schapen, die kritiekloze sheaple die gewillig de MSM volgenOh, wat is Summers toch in haar nopjes nu zij oh zo bijzonder is in een wereld vol debielen. En wat wordt die complexe wereld toch heerlijk overzichtelijk zo met dat grote complot
![]()
Heerlijk badend in een warm badje vol zwart-wit denken
Schitterend hoe sommigen hier menen "kritisch" te zijn door hun wantrouwen te leggen bij de Democraten, maar eigenlijk daarmee vertrouwen te leggen in een democratie-ondermijnende narcist die leugens verkoopt als "alternative facts".
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom horen we hier eigenlijk niemand over het uithollen van de democratie en rechtsstaat door Trump die de facto een deep-state aan het opzetten is door gehoorzame niet-verkozen overheidsmedewerkers (lees: marionetten) op belangrijke posities te plaatsen.
Waarom lees je hier niks over de voorbereiding op een staatsgreep waarbij hij probeert de machtsoverdracht naar zijn democratisch gekozen opvolger te frustreren en daarbij geen enkel middel schuwt om vast te houden aan de macht (wellicht om zo te voorkomen dat hij zijn presidentiële onschendbaarheid verliest)?
Waarom heeft niemand het erover dat zijn bedelbriefjes voor dat Election Defense Fund gewoon een smerige vorm van misleiding zijn en dat er in de praktijk geen cent naar dat Election Defense Fund gaat? Goed... het is natuurlijk nog niet zo erg als stelen van kinderen met kanker, maar je bloedeigen deplorables zo oplichten verdient ook geen schoonheidsprijs.
Drain the swamp, toch?
Och jee, daar hebben we het al... indoctrinatie in het onderwijs.quote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Maar i.i.g. bedankt, ik ga binnenkort een mentorles draaien over complotdenken, dan kan ik mooi dit topic gebruiken
Dat zou niet mogen..quote:Op zondag 15 november 2020 21:16 schreef Orwell het volgende:
[..]
Daar kun je waarschijnlijk wel van uit gaan.
Misschien is er tevens nagedacht over het inbouwen van een achterdeurtje voor in geval van "nood".
Zou ik zelf misschien ook wel doen als software designer als ik het ongezien kon doen.
Just in case een nieuwe Hitler democratisch gekozen mocht dreigen te worden, oid.
en dat ik dan even stiekem wat stemmen heen en weer kon schuiven.
Nja heb al aangeraden omdat op de site achter te laten of even te bellen..quote:Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha waarom betrek je die post op jezelf? Het gaat duidelijk om het Trump kamp die geen bewijs kan leveren, niemand verwacht dat JIJ bewijs voor fraude hebt hoor.![]()
Banden met de families Pelosi, Obama of Clinton zijn niet aangetoond.quote:
Ik kies zelf wel waar ik naar op zoek ga , ik heb jouw aanwijzingen NIET nodigquote:Op zondag 15 november 2020 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Banden met de families Pelosi, Obama of Clinton zijn niet aangetoond.
Dominion heeft lobbyisten gelieerd aan beide partijen ingeschakeld. Nu je dit weet, ga je dan ook op zoek naar fraude in het voordeel van Trump?
Hoe groot, op een schaal van 1 op 10, schat je de kans in dat Trump fraude aantoont en hierna de verkiezingen wint?quote:Op zondag 15 november 2020 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kies zelf wel waar ik naar op zoek ga , ik heb jouw aanwijzingen NIET nodig
Zoek dat met jezelf uit , ik vind het echt raar dat mensen geen geduld hebben in een lopend onderzoek van megaproporties maar het elke dag willen kortsluiten met een eindresultaat terwijl die eindresultaat bij de rechters liggen en bij mensen in Amerika .quote:Op zondag 15 november 2020 22:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe groot, op een schaal van 1 op 10, schat je de kans in dat Trump fraude aantoont en hierna de verkiezingen wint?
Goed zo, lekker klakkeloos kopiëren!quote:
Mooi verhaal. En op welke gronden doet de US Army dat dan wel in een land waar de VS niet mee in oorlog is?quote:
De beschrijving van het filmpje:quote:Op zondag 15 november 2020 22:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi verhaal. En op welke gronden doet de US Army dat dan wel in een land waar de VS niet mee in oorlog is?
Aan de andere kant lijk jij er dan weer weinig problemen mee te hebben om bij voorbaat al te concluderen dat er sprake was van grootschalige verkiezingsfraude.quote:Op zondag 15 november 2020 22:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Zoek dat met jezelf uit , ik vind het echt raar dat mensen geen geduld hebben in een lopend onderzoek van megaproporties maar het elke dag willen kortsluiten met een eindresultaat terwijl die eindresultaat bij de rechters liggen en bij mensen in Amerika .
En dat is nogal slecht engels, overigens. En dan de random caps?quote:Op zondag 15 november 2020 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
De beschrijving van het filmpje:
People on the ground in Germany report that Scytl, which hosting YOUR elections data Improperly through Spain, was raided by a large US ARMY force & their Servers were Seized in Frankfurt.
Scytl heeft niet eens kantoren of servers in Frankfurt.
Alsof het Amerikaanse leger eventjes een datacenter in Frankfurt binnenwandelt om een stapel servers uit een rack te trekken....quote:Op zondag 15 november 2020 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
De beschrijving van het filmpje:
People on the ground in Germany report that Scytl, which hosting YOUR elections data Improperly through Spain, was raided by a large US ARMY force & their Servers were Seized in Frankfurt.
Prachtig toch? En dan klakkeloos overnemen, want het past immers in het straatje.quote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof het Amerikaanse leger eventjes een datacenter in Frankfurt binnenvalt om een stapel servers uit een rack te trekken....
Nou ja, dit is dezelfde Gohmert die ooit beweerde dat de US military een staatsgreep zou plegen in Texas op orders van Obama, he? Jade Helm 15, dat verhaal moet je eens opzoeken, ik heb hard gelachen.quote:Op zondag 15 november 2020 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof het Amerikaanse leger eventjes een datacenter in Frankfurt binnenwandelt om een stapel servers uit een rack te trekken....
quote:Op zondag 15 november 2020 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
quote:The US government, once they determined that this Dominion server was involved in switching votes, then the intelligence community began a search for the server and discovered that the server was in Germany. In order to get access to that server and have it available for use in a legal manner they had to have the State Department work in tandem with the Department of Justice. They had to request that the government of Germany cooperate in allowing this seizure of this server.
The appropriate documents required to affect that kind of seizure were put in place, signed off on, and it appears there was also US military support in this operation. The US military was not in the lead. But this helps explain why Esper was fired and Miller and Kash Patel were put in place — so that the military would not interfere with the operation in any way.
By getting ahold of the server they now are going to have the direct evidence of when they were instructed to stop counting. They will also discover who gave the direction to stop counting and who initiated the algorithm that started switching votes. The CIA was completely excluded from this operation.
https://www.thegatewaypun(...)ebsitesharingbuttons
quote:Nov. 15, 2020 - 12:05 - President Trump's personal attorney Rudy Giuliani tells 'Sunday Morning Futures' that 'right now our cases are the most developed in Pennsylvania and in Michigan.'
Nogmaals, Scytl heeft geen servers in Frankfurt.quote:
Vast niet zo hard als de mensen die hoorden dat creepy crooky demente Joe president elect wasquote:Op zondag 15 november 2020 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, dit is dezelfde Gohmert die ooit beweerde dat de US military een staatsgreep zou plegen in Texas op orders van Obama, he? Jade Helm 15, dat verhaal moet je eens opzoeken, ik heb hard gelachen.
En zijn account is suspendedquote:
quote:Rudy giuliani :
Stay tuned for big news tomorrow.
@SidneyPowell1
and I have substantial evidence of fraud and I can confirm that we have Dominion in our hands and are analyzing the logs. It will expose fraud to such extent it will be irrefutable that
@realDonaldTrump
won in a landslide.
quote:Op zondag 15 november 2020 22:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Nogmaals, Scytl heeft geen servers in Frankfurt.
Zelfs de US army ontkent het, dus wat is precies je punt met zo'n bronloos artikel?
Ik kan zijn twitteraccount nog zien, zijn account is niet suspended zo te zien. Die tweet zie ik echter niet.quote:
Raar toen ik op zijn tweet klikte stond er account suspendedquote:Op zondag 15 november 2020 23:25 schreef Ardava het volgende:
[..]
Ik kan zijn twitteraccount nog zien, zijn account is niet suspended zo te zien. Die tweet zie ik echter niet.
Ik heb het gekopieerd morgen meer nieuws dus en de tweet was van 2 uur geledenquote:Op zondag 15 november 2020 23:25 schreef Ardava het volgende:
[..]
Ik kan zijn twitteraccount nog zien, zijn account is niet suspended zo te zien. Die tweet zie ik echter niet.
Ik had het eigenlijk vooral over Trump, maar dat ook jaquote:Op zondag 15 november 2020 20:09 schreef Summers het volgende:
[..]
En weer gaat het niet over het onderwerp maar over de persoon , zo leuk om te doen alsof ik persoonlijk alle bewijs heb en ff in de agenda van de amerikaanse president kan kijken om je te kunnen vertellen wat de volgende stap is en welk bewijs ze precies in de rechtbank gaan tonen
Dat is de afgelopen 5 jaar al moeilijk te geloven.quote:Op zondag 15 november 2020 22:44 schreef illusions het volgende:
Het is echt BIZAR om de stapels onwaarheden te zien waar degenen mee komen die het hardste "fraude" en "fake news" schreeuwen.
https://www.zerohedge.com(...)ults-multiple-statesquote:Trump Lawyer Sidney Powell: "We're Getting Ready To Overturn Election Results In Multiple States"
Profile picture for user Tyler Durden
by Tyler Durden
Sun, 11/15/2020 - 18:00
TwitterFacebookRedditEmailPrint
Authored by Jack Phillips via The Epoch Times,
Former federal prosecutor Sidney Powell, a Trump campaign lawyer, suggested in a Sunday interview that there is still more evidence coming out in President Donald Trump's claims of voter fraud and irregularities.
"We're getting ready to overturn election results in multiple states," Powell said, saying that she has enough evidence of election fraud to launch a widespread criminal investigation.
"I don't make comments without having the evidence to back it up," she added, saying that elections software switched "millions of votes" from Trump to Democratic nominee Joe Biden.
Powell notably provided legal counsel to Gen. Michael Flynn in 2019. She was named to Trump's legal team in the past several days.
Powell said a whistleblower came forward and said the elections software was designed to "rig elections," saying that "he saw it happen in other countries," referring to voting systems Dominion Voting Systems and Smartmatic, or perhaps other software and machines.
"We have so much evidence, I feel like it's coming in through a fire hose," Powell said, while noting that she won't reveal the evidence that she has.
"They can stick a thumb drive in the [voting] machine, they can upload software to it even from the Internet ... from Germany or Venezuela even," she said, adding that operations "can watch votes in real-time" and "can shift votes in real-time," or alleged bad actors can "remote access anything."
"We've identified mathematically the exact algorithm they've used--and planned to use from the beginning" that allegedly switched votes to Biden, Powell remarked.
Powell also made reference to a 2019 investigation from Sens. Amy Klobuchar (D-Minn.), Elizabeth Warren (D-Mass.), Ron Wyden (D-Ore.), as well as other Democratic lawmakers into Dominion Voting Systems, Election Systems & Software, and Hart InterCivic. The senators had expressed concerns about the security of the voting systems.
"(W)e have concerns about the spread and effect of private equity investment in many sectors of the economy, including the election technology industry--an integral part of our nation's democratic process," wrote the lawmakers in their letters to the firms about a year ago.
"These problems threaten the integrity of our elections and demonstrate the importance of election systems that are strong, durable, and not vulnerable to attack."
Later in the Sunday morning interview, Powell said that her team has "detected voting irregularities that are inexplicable" in states where officials believe they have valid systems.
Democratic presidential nominee Joe Biden, left, and President Donald Trump in file photographs. (Getty Images; Reuters)
During the election, Republicans in the House were able to flip at least 11 seats while the GOP is poised to maintain control of the Senate. Some conservatives have questioned how such a voting pattern is possible for Biden to win the presidential election, let alone receive more votes than any other presidential candidate in American history, including President Barack Obama's victory in 2008.
Companies Respond
The Department of Homeland Security's cybersecurity agency issued a statement on Thursday calling the 2020 general election the "most secure in American history," despite multiple legal challenges alleging a variety of alleged voting irregularities across a number of battleground states.
"The November 3rd election was the most secure in American history. Right now, across the country, election officials are reviewing and double-checking the entire election process prior to finalizing the result," read the statement released by the Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA).
Smartmatic, in a statement on Saturday, said that it has no ties with Dominion Voting Systems. Powell suggested that Smartmatic is operated by Dominion in the interview.
Dominion, over the past several weeks, has repeatedly denied its systems were compromised in some way.
NEVER MISS THE NEWS THAT MATTERS MOST
ZEROHEDGE DIRECTLY TO YOUR INBOX
Receive a daily recap featuring a curated list of must-read stories.
Your email...
"In the aftermath of the 2020 general election, there has been a great deal of misinformation being circulated about Smartmatic and other companies that provide election technology to voting jurisdictions in the US. We would like to dispel these incorrect statements with facts," the firm wrote, adding that it "has never owned any shares or had any financial stake in Dominion Voting Systems."
Dominion also refuted allegations that its machines changed votes from Trump to Biden on Election Day and beyond.
"Dominion Voting Systems categorically denies any claims about any vote switching or alleged software issues with our voting systems," a company spokesperson said in a statement to The Denver Post. "Our systems continue to reliably and accurately count ballots, and state and local election authorities have publicly confirmed the integrity of the process."
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
het is natuurlijk nog niet zo erg als stelen van kinderen met kanker, maar je bloedeigen deplorables zo oplichten verdient ook geen schoonheidsprijs.
quote:Joe Biden’s cancer charity spent more than $3.7million on staff salaries but distributed ZERO towards research grants over two years, tax filings reveal
* Documents showed the charity received $4,809,619 and spent $3,070,301 on staff salaries between 2017 and 2018
* Gregory Simon, the charity’s president, received $429,850 in fiscal year 2018
*The Biden Cancer Initiative spent nearly $1million on travel and conference expenses in those two fiscal years
*Joe and Jill Biden founded the charity in 2017 after his oldest son, Beau Biden, died of a brain cancer diagnosis
Ze hadden in Frankfurt tijdelijk backup servers voor de 2019 EU Parlement verkiezingen, deze waren in september 2019 al opgeheven. Overigens zegt Scytl zelf heel duidelijk dat er helemaal niets van ze is ingenomen.quote:
Voor zover ik heb begrepen zijn ze dit aspect nog aan het verwerken tot een case. Aan het einde van deze week zouden ze er klaar mee moeten zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat bewijs niet in bij de rechtzaken?
Ja gemerkt en wereldwijd iemand op facebook had het gepost en mensen uit New Zeeland , Engeland , Amerika , Nederland enz hadden gereageerd en gezegt dat het er bij hun ook uitlag .quote:Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?
Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.
Geen flauw idee of het waar is natuurlijk, maar vond het wel opmerkelijk.
YouTube heeft altijd wel geniale storing pagina.quote:Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?
Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.
Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
YouTube heeft altijd wel geniale storing pagina.
Als je last hebt van de storing, verschijnt er een aapje inbeeld, vergezeld door een grote lap HTML-code. “Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation", vermeldt YouTube daarbij.
Wat ik heb begrepen zijn er aantal nieuwe filters aangebracht zodat ze bepaalde zoektermen makkelijker kunnen uitfilteren en blokkeren, dit hebben ze stelselmatig uitgerold waarbij dus of een vertraging optrad of de de server kon het niet aan en klapte er uit, deze code werd doorgevoerd in de broncode.
Althans bij Youtube.
Bij mij deed hij het wel maar heel traag, als je op filmpje klikte dan kreeg je de naam van filmpje in beeld en duurde het vaak wel 5 min voor deze daadwerkelijk ging lopen.quote:Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.
Dat gebeurt wel eens, dat een webpagina eruit ligt. Irritant, verder niets.quote:Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.
Was een behoorlijk aantal sites waaronder Youtube, Facebook, Google wat wereldwijd inderdaad een aantal dagen geleden eruit lag een poosje. (was hier 's nachts)quote:Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
13 nov... 3 dagen geledenquote:
Jody Brownlow Hice (born April 22, 1960) is an American politician, radio show host, and political activist serving as the U.S. Representative for Georgia's 10th congressional district since 2015. He is a member of the Republican Party.quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee, daar hebben we het al... indoctrinatie in het onderwijs.
Inderdaad. Maar dat gebeurt open en bloot, dus daar kun je weinig sappige complotten aan vast hangen. Dat is kennis die voor iedereen beschikbaar is, dus dan kun je je niet verheffen tot de sheaple.quote:Op zondag 15 november 2020 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Terwijl de deep state die Trump daadwerkelijk aan het opzetten is hier in alle toonaarden genegeerd wordt.
Als blijkt dat de democratische partij grootschalige fraude heeft gepleegd, dan zullen vele stemmers op Biden zich afkeren van de partij. En dan ook de overwinning van Trump accepteren. Er zullen vast een paar diehards zijn die het niet zullen accepteren. De kans dat dit scenario zich voor gaat doen, acht ik ongeveer 0,000000001%quote:Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?
Zou men dat zonder meer accepteren of niet?
Allereerst: 100% overtuigd ben ik niet (die zekerheid heb je immers nooit), maar ik acht het vanwege het uitblijven van concreet bewijs voor fraude, het feit dat er eerder in de geschiedenis geen grootschalige fraudes zijn geweest, en het karakter van de persoon Trump, erg waarschijnlijk dat Biden uiteindelijk als winnaar overeind blijft staan. Als ik er gevoelsmatig een kans op zou moeten plakken, dan zou ik het als 90% waarschijnlijk achten dat Biden heeft gewonnen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?
Je bedoelt dat je moet nadenken over de wiskunde die je toepast en dat een wiskundige uitkomst niet altijd hout snijdt zodat je wiskunde niet als goddelijke leidraad kunt gebruiken?quote:Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Interessante video over hoe het nou zit met het toepassen van Benford's law op election data. Moraal van het verhaal, een test kan je niet zomaar blind op elke data toepassen.
Dan is de democratie failliet.quote:Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hier zijn meerdere mogelijkheden voor:
Uit hertellingen blijkt dat sommige staten toch voor Trump waren.
De telling in sommige swingstaten wordt niet legitiem verklaard en dus niet meegerekend.
De stemming gaat naar het huis van afgevaardigden, waar elke staat 1 stem heeft (https://en.wikipedia.org/wiki/Contingent_election)
Zou men dat zonder meer accepteren of niet?
Aub geen antwoorden 'dat gebeurt toch niet blabla'.
Alleen hertellingen of grootschalige fraude zou ‘acceptabel’ zijn.quote:
Naaaahhhhhh, zo hard is de realiteit toch vast nietquote:Op maandag 16 november 2020 13:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je moet nadenken over de wiskunde die je toepast en dat een wiskundige uitkomst niet altijd hout snijdt zodat je wiskunde niet als goddelijke leidraad kunt gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |