quote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/me(...)voetballer~a5fc1605/
Nee, dit kan niet.
In de Comedytent zeker.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/me(...)voetballer~a5fc1605/
Nee, dit kan niet.
Welke?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik meende die laatste opmerking.
Ik heb net de eerste van de avond op.quote:
Ja, topdingetje hoor. Al is het allemaal niet veel nieuws, maar het design trekt me wel veel meerquote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He maat.
Nog tevreden met je nieuwe iPhone?
Klopt, design is wel het grootste verschil.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, topdingetje hoor. Al is het allemaal niet veel nieuws, maar het design trekt me wel veel meer![]()
Wanneer ga jij ‘m halen? Slechts een kwestie van tijd neem ik aan?
Dat heb ik hem niet horen zeggen idioot.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat hij je een ongelofelijke debiel vindt.
User @maxi-mus heeft een IQ van <70. Neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen idioot.
Ik ook nu.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste van de avond op.
Genot.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, design is wel het grootste verschil.
Ja, morgen komt ie binnen. De Pro Max.
Ah, sorry voor mijn eigen woordkeuze dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:maxi-mus heeft een IQ van <70. Neem het hem niet kwalijk.
JAAAA IK HEB DUS HOGERquote:Op donderdag 12 november 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:maxi-mus heeft een IQ van <70. Neem het hem niet kwalijk.
Dat is zeker mooi ja. Kom ook van een Xs, elke nacht aan de lader.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot.
Ik vind zo’n nieuwe batterij ook altijd wel chill. Mijn Xs moest ik zeker 1 á 2 keer per dag opladen. Deze gaat rustig 2 dagen mee.
Steekt hij verder uit dan je buik?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport boys @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Die chest HELEMAAL GESLOOPT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |