Ook niet zo gek. Die eerste invalbeurten waren echt om te janken. Alsof hij dat jaar op voetbal was gegaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
Ik geloof dat ik nog negatiever was over Sinisterra.
Dit ter info
Idd. Ruikt naar mijn studententijdquote:Op donderdag 12 november 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de middag in de winter in zo'n kroeg stappen waar het nog stinkt naar de drank van de avond ervoor?
Die geur.
Oh ik vind @Muskusboktor57 wel een prima user eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb alleen muskusboktor op de lijst. Dit ter info.
Precies waar ik je hebben wil, Gekke Gerrit uit Helmond.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb alleen muskusboktor op de lijst. Dit ter info.
Die wedstrijd tegen Gemertquote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook niet zo gek. Die eerste invalbeurten waren echt om te janken. Alsof hij dat jaar op voetbal was gegaan.
Gelukkig heeft @onlogisch redelijk snel door of een speler potentie heeftquote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook niet zo gek. Die eerste invalbeurten waren echt om te janken. Alsof hij dat jaar op voetbal was gegaan.
Ben je nu al terug?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft @:onlogisch redelijk snel door of een speler potentie heeft.
Dat mag. Het is een vrij land.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik vind @:muskusboktor57 wel een prima user eigenlijk
Dat is toch het idee van blokken? Dat je het niet meer hoeft te lezen?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
Maar eerlijk gezegd vind ik mensen blokken altijd zo kneuzerig. Als je berichten van bepaalde users niet leuk vindt dan lees je ze toch niet. Dat doe ik met die @:shreyas ofzo
Kijk je wel uit dat je adres er niet weer instaat?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga nu écht! (Ik zal een foto op Twitter plaatsen voor mijn volgers)
Heel goed Lennyquote:Op donderdag 12 november 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van blokken? Dat je het niet meer hoeft te lezen?
Gelachen.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Zo, @:onlogisch weet weer waar hij staat in het Feyenoord topic.
Ik ga even eten bij mijn ouders, een stukje wandelen met mijn nichtje en boodschappen doen.
Die posts lees ik ook nooit inderdaad. Dat xG vind ik zo'n onzin.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Users blokkeren vind ik niet zo nodig, maar ik zou bij sommige users het wel willen blokkeren als ze over bepaalde onderwerpen praten.
Iets met xG.
Dat is die anti-trump gekkie.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Starhopper ken ik niet. Neef_wuppie meer dan terecht. Scrupuleus kan ik ook wel in meegaan.
Terechte lijst.
Dat was journalist Rik Elfrink.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die posts lees ik ook nooit inderdaad. Dat xG vind ik zo'n onzin.
Volgens weet ik veel wie had Dumbfries gisteren twee expected assists (xA)
Hier moesten @:caland en ik smakelijk om lachen!
Heb jij mensen geblokkeerd op twitter?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
Maar eerlijk gezegd vind ik mensen blokken altijd zo kneuzerig. Als je berichten van bepaalde users niet leuk vindt dan lees je ze toch niet. Dat doe ik met die @:shreyas ofzo
Niet dat ik weet, hooguit wat van die advertentie tweets. Als je bijvoorbeeld Amazon blokkeert krijg je die Borat-advertenties niet meer te zien.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij mensen geblokkeerd op twitter?
Het is een redelijke statistiek om het rendement tov aantal kansen van een individuele speler over een lange periode te berekenen. Zo kan je uit de xG-statistieken concluderen dat Linssen niet kan schieten. Maar goed, dat zag ik ook in wedstrijden ook wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die posts lees ik ook nooit inderdaad. Dat xG vind ik zo'n onzin.
Volgens weet ik veel wie had Dumbfries gisteren twee expected assists (xA)
Hier moesten @:caland en ik smakelijk om lachen!
@JR-Style-93quote:Op donderdag 12 november 2020 17:22 schreef Coco het volgende:
Wie is die user die altijd met dat xG geneuzel komt?
Heb je het nou wel of niet gedaan?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hooguit wat van die advertentie tweets. Als je bijvoorbeeld Amazon blokkeert krijg je die Borat-advertenties niet meer te zien.
Maar niet echt mensen, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |