Klinkt engquote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
Ik heb een gaskachel. Ook een gezellig geluidquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn![]()
[ afbeelding ]
@:Deisyy @:espri
[ afbeelding ]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag wasquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag was
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰
Binnenkort weer onderzoeken (die al gepland stonden) , dan kom ik er hopelijk ook weer vanaf.quote:
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷quote:
Oké, ik ga ff teruglezen hoe hij gisteren wasquote:
Dat is balen zeg. Dan worden de dagen ook wel lang.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Verstandig, waar kijk ik naarquote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
vroeg onder de wol vandaag
Da's balen, zeg! Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Ik maar denke dat het een UFO was.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hier om de hoek hangt er één aan het hoofdkantoor van ProRail. Dat is dan een UHO.
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik maar denke dat het een UFO was.
Toch wel raar een UFO op de inktpot.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja. Het valt mij allang niet meer op.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch wel raar een UFO op de inktpot.
Ik denk dat UHO wel de lading dektquote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
heet dat de inktpot?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch wel raar een UFO op de inktpot.
Zo wordt dat gebouw genoemd ja.quote:
Een begrip in Utrecht.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo wordt dat gebouw genoemd ja.
Jouw onderschrift, dat is van een liedje.quote:
Klopt. Laat me slapen van Acda&deMunnik en is weer een citaat van John Lennon.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Jouw onderschrift, dat is van een liedje.
Beautiful boy.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Laat me slapen van Acda&deMunnik en is weer een citaat van John Lennon.
Die dus.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:34 schreef FaithHealer het volgende:
Life is what happens to you while you're making other plans.
Oh ik heb wel wat met the Beatles.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef FaithHealer het volgende:
Heel raar, ik had niks met the Beatles. Mo wel. Soms leer je dan ook iets waarderen.
awquote:
Hey menquote:Op donderdag 12 november 2020 07:45 schreef pullup het volgende:
Eerste tripje was droogziet er redelijk uit nu
Hier inmiddels ook droogquote:Op donderdag 12 november 2020 07:45 schreef pullup het volgende:
Eerste tripje was droogziet er redelijk uit nu
Hier nu droog, zo eerst even met de hond weg dus.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker ..
Hier een zonnetje door de regen ....
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel zequote:Op donderdag 12 november 2020 08:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier nu droog, zo eerst even met de hond weg dus.
Vanmorgen regende het koekoek hard.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel ze
Nat geworden?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen regende het koekoek hard.
Is helemaal goed gekomenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel ze
Dat zijn nog halloween koekjes?quote:
Die moeten dus snel opquote:Op donderdag 12 november 2020 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn nog halloween koekjes?
Maar durf je dat aan met roepende koekjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moeten dus snel op![]()
Hoe is het nu met jou? Een beetje bijgekomen van de shock en alles?
Spacehutquote:
Trillseeker ben ikquote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar durf je dat aan met roepende koekjes?
Mwah, duf enzo. Net een paar uur werk zitten overdragen, nog wel op ook eigenlijk.
Deisquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trillseeker ben ik![]()
Rustig aan doen dan maar, voorlopig zeker niet aan het werk ook?
ze zijn er nogquote:
Melk zulke dure pratende koekjes wel jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trillseeker ben ik![]()
Rustig aan doen dan maar, voorlopig zeker niet aan het werk ook?
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.quote:
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzitquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Melk zulke dure pratende koekjes wel ja
Ik heb nu weekend, hoop maandag weer gewoon te kunnen.
En Treehut is ook primaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.
Het woord loos zal wel duur zijn jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzit
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!
Kijk eens, een liedje voor jou
Dat verklaart de prijzen van dat winkeltje, het zit ook in de naamquote:Op donderdag 12 november 2020 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het woord loos zal wel duur zijn ja
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.quote:
Ik heb daar niets mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.quote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm landquote:Op donderdag 12 november 2020 11:44 schreef pullup het volgende:
Je moet ook echte Keesmuziek draaien Deis
Beetje zwoel en zulks
Echt welquote:Op donderdag 12 november 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm land
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoordequote:
Nu ik chufs post zie wel minderquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoorde
Iedereen moet gewoon op zijn eigen (ei)land blijven.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef chufi het volgende:
Curacao zal ook wel zo op oranje gaan,... 50 nieuwe besmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |