Ja dat zei ik ook al, maar toen kreeg ik geen reactiequote:Op dinsdag 10 november 2020 23:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Langs de weg der democratische geleidelijkheid staat niets een machtsoverdracht aan Biden in de weg.
Ik zeg alleen: ga bij Trump liever uit van het onwaarschijnlijke, moeilijk voorstelbare en misschien wel irreële scenario.
Heb je jezelf eenmaal buiten de wet geplaatst, dan heb je instrumenten tot je beschikking die binnen de wet ondenkbaar zijn. Het is echt gevaarlijk om zulke machtsspellen strikt juridisch te benaderen.
Je merkt wel ook echt dat de pers weer even moet wennen aan het feit dat je een Amerikaanse president een inhoudelijke vraag kunt stellen, daadwerkelijk de kans krijgt om die vraag af te maken en vervolgens nog een min of meer relevant antwoord krijgt ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Je kunt raden waar de vragen na zijn speech over gaan.
Gisteren al toch? Of is dit alweer iemand anders die bezig was met klimaat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trump gooit er nog even iemand uit
Gisteren was toch iemand van het leger/politiemacht?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren al toch? Of is dit alweer iemand anders die bezig was met klimaat?
Gisteren was Chatterjee, de baas van de energieauthoriteit. Die had zich iets te positief uitgelaten over windmolens.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren al toch? Of is dit alweer iemand anders die bezig was met klimaat?
Het aantal ontslagen per dag is volgens mij al nauwelijks meer op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Gisteren was toch iemand van het leger/politiemacht?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het aantal ontslagen per dag is volgens mij al nauwelijks meer op 1 hand te tellen
Als dit in enig ander land gebeurde, stonden de Amerikaanse ambassade aldaar en Pompeo vanuit Washington met opgeheven vinger vooraan om op te roepen de democratische rechtsstaat te respecteren want anders volgen er sanctiesquote:
In dit tempo heeft die Diane die bij Buitenhof zat voor het eind van de maand ook een hoge functiequote:
Je kan erom lachen maar ik lees her en der op Twitter dat Amerikanen zich afvragen of Trump een soort van coup aan het plannen is. Zal wel niet, maar het is het despotische gedrag van een dictator.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Als dit in enig ander land gebeurde, stonden de Amerikaanse ambassade aldaar en Pompeo vanuit Washington met opgeheven vinger vooraan om op te roepen de democratische rechtsstaat te respecteren want anders volgen er sancties.
Dat doet hij dus net wél. Zichtbaar. Transparant. Maar mag verdorie hopen dat het niet lukt.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan erom lachen maar ik lees her en der op Twitter dat Amerikanen zich afvragen of Trump een soort van coup aan het plannen is. Zal wel niet, maar het is het despotische gedrag van een dictator.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Deze Project Veritas hoax ging ook weer net zo goed als je zou verwachten. Gelukkig had ie in de tussentijd $134k voor zijn eigen gofundme campagne uit simpele MAGAs geschud, dus eind goed al goed.
Duitsland had toch het grootste deel voor dat onderzoek betaald? Tenminste, zoiets kreeg ik mee vandaag...quote:Op woensdag 11 november 2020 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Tussen het ontslaan door, heeft hij nog wel tijd om wederom jaloers is op credits die hij niet krijgt, terwijl er uberhaupt niemand credits gekregen heeft en hij de potentiele bron van de credits in de basis niets eens erkent
[ twitter ]
Dan citeer je dus een verhaal waarin staat dat Biden een ambulance-chaser is, waarmee je insinueert dat Biden credits probeert te nemen voor het vaccin (wat hij niet doet), probeer je daarmee terloops zelfs credits te claimen (onterecht) vanwege je Warp Speed plan (waar Pfizer niet bij hoort) en de geweldige wetenschap (die je net vier jaar lang hebt ontkend en afgebroken) voor een pandemie (die volgens hem niet eens bestaat).
Ik heb dat ook gehoord maar geen flauw idee meer waar.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Duitsland had toch het grootste deel voor dat onderzoek betaald? Tenminste, zoiets kreeg ik mee vandaag...
Waar komt die claim van Levin vandaan dat Biden Pfizer naar zich toe trekt? Dat is toch wel ergens op gebasseerd hoop ikquote:Op woensdag 11 november 2020 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Tussen het ontslaan door, heeft hij nog wel tijd om wederom jaloers is op credits die hij niet krijgt, terwijl er uberhaupt niemand credits gekregen heeft en hij de potentiele bron van de credits in de basis niets eens erkent
[ twitter ]
Dan citeer je dus een verhaal waarin staat dat Biden een ambulance-chaser is, waarmee je insinueert dat Biden credits probeert te nemen voor het vaccin (wat hij niet doet), probeer je daarmee terloops zelfs credits te claimen (onterecht) vanwege je Warp Speed plan (waar Pfizer niet bij hoort) en de geweldige wetenschap (die je net vier jaar lang hebt ontkend en afgebroken) voor een pandemie (die volgens hem niet eens bestaat).
En zo gaat het al 4 jaarquote:Op woensdag 11 november 2020 00:18 schreef BlackLining het volgende:
[ twitter ]
Ja, en als dit spelletje te ver uit de hand loopt wordt het ook nog interessant om te gaan zien hoe andere machtsblokken reageren. Het lijkt me verstandig dat men in Brussel vast gaat nadenken over hoe te handelen in een dergelijk geval.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet hij dus net wél. Zichtbaar. Transparant. Maar mag verdorie hopen dat het niet lukt.
Die bullshit is een reactie op dit statementquote:Op woensdag 11 november 2020 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar komt die claim van Levin vandaan dat Biden Pfizer naar zich toe trekt? Dat is toch wel ergens op gebasseerd hoop ik
#teamTrump liegt toch niet alles bij elkaar? Toch?
Scaramucci tweette dat voor de grap. Dat was wel komisch want daar trapten mensen massaal in. Satire is dood.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar komt die claim van Levin vandaan dat Biden Pfizer naar zich toe trekt? Dat is toch wel ergens op gebasseerd hoop ik
#teamTrump liegt toch niet alles bij elkaar? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |