Alleen is het geen staatsgreep maar het 'beschermen van de integriteit van de stembusgang', zolang je er maar de juiste spin aan kan geven is er heel veel mogelijk in de VS.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind die persoonlijk nogal ononderbouwd gelul. Kijk, dat er bij een verkiezing waarbij de kiezer bepaalt en middels een krom systeem je met een minderheid van de stemmen nog steeds de macht kunt pakken een uitkomst kan ontstaan die je liever niet had gezien betekent niet dat een staatsgreep tot de realistische mogelijkheden behoort.
Maar wat is er precies hoe mogelijk?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen is het geen staatsgreep maar het 'beschermen van de integriteit van de stemming', zolang je er maar de juiste spin aan kan geven is er heel veel mogelijk in de VS.
Behalve Rusland, Brazilie, China en Turkije...quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:35 schreef Beathoven het volgende:
Vind het ook bijzonder dat Putin Biden nog niet heeft gefeliciteerd.
Als leider van een ander land is het gebruikelijker en gepaster de winnaar in de officiële uitslag te benaderen. Net als zo'n beetje iedereen heeft gedaan.
Ik heb 'm als startpagina.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Puddington het volgende:
Had iemand al op www.loser.com gekeken?
Erdogan al wel, vandaag pas, dat welquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:35 schreef Beathoven het volgende:
Vind het ook bijzonder dat Putin Biden nog niet heeft gefeliciteerd.
Als leider van een ander land is het gebruikelijker en gepaster de winnaar in de officiële uitslag te benaderen. Net als zo'n beetje iedereen heeft gedaan.
Bolsonaro en Erdogan hebben 't ook nog niet gedaan lees ik. Mooi cirkeltje.
Check, https://thehill.com/regul(...)-on-winning-election.quote:
Ah toch wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Erdogan al wel, vandaag pas, dat wel
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Puddington het volgende:
Had iemand al op loser.com gekeken?
Site is niet bereikbaar...quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb 'm als startpagina.
Zo lang Biden niet op z'n plek zit is er nog heel veel onzekerheid. Er worden nu op allerlei plekken mensen ontslagen of ze stappen uit zichzelf op, wat alleen maar bijdraagt aan die onzekerheid. Het kan puur opportunisme/wanhoop zijn, maar ook een plan wat wordt uitgerold. Het moet nog blijken waar dit heen gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind die persoonlijk nogal ononderbouwd gelul. Kijk, dat er bij een verkiezing waarbij de kiezer bepaalt en middels een krom systeem je met een minderheid van de stemmen nog steeds de macht kunt pakken een uitkomst kan ontstaan die je liever niet had gezien betekent niet dat een staatsgreep tot de realistische mogelijkheden behoort.
Poitieke opportuniteit draait het om.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah toch wel.
Wat ik me afvraag is of ze zelf uitslagen kijken, en zelf bepalen wanneer ze er zeker van zijn, of dat ze wachten het van iemand te horen die ze vertrouwen oid.
Ik hoor nog steeds niet concreets. Hoe gaat dit een presidentschap van Biden voorkomen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang Biden niet op z'n plek zit is er nog heel veel onzekerheid. Er worden nu op allerlei plekken mensen ontslagen of ze stappen uit zichzelf op, wat alleen maar bijdraagt aan die onzekerheid. Het kan puur opportunisme/wanhoop zijn, maar ook een plan wat wordt uitgerold. Het moet nog blijken waar dit heen gaat.
Je bedoelt dat ze hem feliciteren als ze menen dat er meer te winnen valt bij de nieuwe president ipv de oude?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poitieke opportuniteit draait het om.
Er was toch een loophole om de verkiezingen als geheel als onwettig te verklaren en dat daardoor de Delegaties de president kiezen met 1 stem per delegatie(=staat)quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds niet concreets. Hoe gaat dit een presidentschap van Biden voorkomen?
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze hem feliciteren als ze menen dat er meer te winnen valt bij de nieuwe president ipv de oude?
Wel leuk dat Turkije en Brazilie eigenlijk net iets slimmere versies van Trump hebben. Een Erdogan is veel actiever in zn afbraak geweest, ook omdat hij zn tijd nog weleens nuttig gebruikt ipv op de golfbaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Behalve Rusland, Brazilie, China en Turkije...
gewoon loser.com gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Site is niet bereikbaar...
Dat filmpje van Ryan3? Met Van Jones?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er was toch een loophole om de verkiezingen als geheel als onwettig te verklaren en dat daardoor de Delegaties de president kiezen met 1 stem per delegatie(=staat)
Ja die legt het redelijk goed uit, maar ben ik alweer vergeten hoe het nu precies zat. Mijn Engels is goed genoeg om een vloeiend gesprek te voeren, maar juridisch technisch kom ik te kort.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat filmpje van Ryan3? Met Van Jones?
Niet echt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er was toch een loophole om de verkiezingen als geheel als onwettig te verklaren en dat daardoor de Delegaties de president kiezen met 1 stem per delegatie(=staat)
Hoe moet ik dat weten? Alles is mogelijk want je weet niet hoe ver Trump wil gaan en wie er loyaal aan hem gaan zijn in alle mogelijke situaties die kunnen ontstaan. Hij kan toch bij alle federale instituties iedereen aanstellen die hij maar wil?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds niet concreets. Hoe gaat dit een presidentschap van Biden voorkomen?
- Druk uitoefenen op state legislatures in Pennsylvania, Winsonsin, Michigan, Georgia (allemaal in Republikeinse handen) om de verkiezingsuitslag niet te ratificerenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar wat is er precies hoe mogelijk?
Is dat niet gewoon het scenario in geval van een gelijkspel wat hier dus niet aan de orde is?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Boven jou post staat de situatie om een gelijkspel te forceren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:49 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het scenario in geval van een gelijkspel wat hier dus niet aan de orde is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |