SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Planet Coaster Console Edition 10-11-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
gamepassquote:Op maandag 9 november 2020 17:32 schreef DKUp het volgende:
Nog niks gehoord van de Media Markt.
Xbox Series X haal ik trouwens wel een keer als het aanbod qua nieuwe games interessant is.
Toch maar besloten om het (nog) niet te doen.
Twee consoles bijna tegelijkertijd kopen gaat wat ver. Ik heb er toch weinig tijd voor.
Ja als nieuwe games zoals Halo Infinite, Forza, Fable en Avowed, TES VI, Starfield en Hellblade 2 uitkomen is het prima maar nu meh.quote:
Mja ik heb geen one oid gehad, dus voor mij gaat er een hele wereld aan xbox games openquote:Op maandag 9 november 2020 17:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja als nieuwe games zoals Halo Infinite, Forza, Fable en Avowed, TES VI, Starfield en Hellblade 2 uitkomen is het prima maar nu meh.
Vind het vooral vervelend dat er niet staat dat je elke maand 1/2 ps5 games krijgt (logisch?)quote:Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef KennyPowers het volgende:
Lijkt dat die PS+ collectie gewoon voor onbepaalde tijd is.
Ik verwacht 2 maanden per PS5 game bij plus.
Bugsnax, Destruction Allstars, GTA V online
Heel erg maakt dat toch ook niet uit?quote:Op maandag 9 november 2020 18:18 schreef Jimbo het volgende:
V
[..]
Vind het vooral vervelend dat er niet staat dat je elke maand 1/2 ps5 games krijgt (logisch?)
Het is nu gewoon van, ja soms geven we je een ps5 titel, en anders kan je backwards ps4 spelen, dikke doei kusje
heb mij altijd wel vermaakt met de ps4 indies. Tuurlijk heb ik liever een goede ps4 game met ps5 optimalisatie, maar die indies hadden toch ook wel iets charmants af en toe, als was het alleen maar om het schelden erop met mijn fok makkers en affiliatenquote:Op maandag 9 november 2020 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg maakt dat toch ook niet uit?
Bij de PS Plus op de PS4 in het begin was het ook toch een beetje zo. Je kreeg van die kleine of middelmatige PS4-spellen.
Ik vind het maar armoedige vullingquote:Op maandag 9 november 2020 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb mij altijd wel vermaakt met de ps4 indies. Tuurlijk heb ik liever een goede ps4 game met ps5 optimalisatie, maar die indies hadden toch ook wel iets charmants af en toe, als was het alleen maar om het schelden erop met mijn fok makkers en affiliaten
Horizon Chase Turbo, Fallen Legion, Onrush, The Witness, SOMA, Edith Finch, Iconoclastsquote:Op maandag 9 november 2020 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb mij altijd wel vermaakt met de ps4 indies. Tuurlijk heb ik liever een goede ps4 game met ps5 optimalisatie, maar die indies hadden toch ook wel iets charmants af en toe, als was het alleen maar om het schelden erop met mijn fok makkers en affiliaten
Als er geen ps5 games zijn kan je ze ook niet krijgen hequote:Op maandag 9 november 2020 18:18 schreef Jimbo het volgende:
V
[..]
Vind het vooral vervelend dat er niet staat dat je elke maand 1/2 ps5 games krijgt (logisch?)
Het is nu gewoon van, ja soms geven we je een ps5 titel, en anders kan je backwards ps4 spelen, dikke doei kusje
quote:Op maandag 9 november 2020 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als er geen ps5 games zijn kan je ze ook niet krijgen he
In het begin zaten er juist geweldige games bij. Het laatste half jaar heb ik geloof ik maar 2 PS+ titels gespeeld.quote:Op maandag 9 november 2020 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg maakt dat toch ook niet uit?
Bij de PS Plus op de PS4 in het begin was het ook toch een beetje zo. Je kreeg van die kleine of middelmatige PS4-spellen.
Ik speel ze zelden. Al gespeeld of geen interesse.quote:Op maandag 9 november 2020 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het begin zaten er juist geweldige games bij. Het laatste half jaar heb ik geloof ik maar 2 PS+ titels gespeeld.
Misschien...moet je gewoon je ps+ afzeggenquote:Op maandag 9 november 2020 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik speel ze zelden. Al gespeeld of geen interesse.
Ooo ja. Deze game valt me niet tegen. Ik wil steeds iets verder gaan om te kijken wat er allemaal te doen is. Om dan keihard afgemaakt te worden en juist een stap terug worden gezet naar de laatst bezochte bench haha.quote:
Altijd benieuwd naar het volgende gebied, dat maakt Hollow Knight zo goed. Het benaderd Breath of the Wild wat betreft curiosity.quote:Op maandag 9 november 2020 20:55 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ooo ja. Deze game valt me niet tegen. Ik wil steeds iets verder gaan om te kijken wat er allemaal te doen is. Om dan keihard afgemaakt te worden en juist een stap terug worden gezet naar de laatst bezochte bench haha.
Ik speel COD multiplayerquote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien...moet je gewoon je ps+ afzeggen
Shadow of Mordor gaan ze 31/12 de servers sluiten.quote:Op maandag 9 november 2020 21:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik speel COD multiplayer
PS Plus Collection is ook nice en Shadow of War ga ik ook spelen na Shadow of Mordor![]()
Oh wat fake dat je internet nodig hebt voor die platinum trophyquote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Shadow of Mordor gaan ze 31/12 de servers sluiten.
Misschien snel kopen voordat de plat unobtainable is
Oh godver. Dat gaan me geld kosten. Want dan wil ik hem misschien toch wel halenquote:
Blakka lives matters suitsquote:Op maandag 9 november 2020 21:46 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Remastered New Game Plus Playtrough JAAAAAA
Raimi-suit en DLC gemist dus genieten nu op de OLED-tv![]()
Tijdje terug al gedaan, in 1 dag. Dan word je wel gaar.quote:Op maandag 9 november 2020 21:46 schreef DKUp het volgende:
Raimi-suit![]()
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War staan in de winkelwagenquote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blakka lives matters suits
Altijd al willen hebben.
Zo veel zin om weer rond te zwaaien door New York maar dan met mooiere graphicsquote:Op maandag 9 november 2020 21:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tijdje terug al gedaan, in 1 dag. Dan word je wel gaar.
Lab -> homeless shelter -> Do crimes to unlock next mission -> lab -> MJ -> homeless shelter -> Miles ..![]()
Oke en dan afentoe een vette missie
Zou gewoon even wachten tot alles uit is, of bij budgetgaming kijken wat goedkoop isquote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War staan in de winkelwagen![]()
Twijfel alleen om AC Valhalla en eventueel Planet Coaster er nog bij te halen.
Xbox Series X gaat toch niet meer lukken dit jaar
PS4 games zijn niet gemaakt voor SSD dus GPU is de bottleneckquote:Op maandag 9 november 2020 22:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is er gebeurd met de super speciale SSD ?
De Series X was ook sneller met opstarten zag ik. Niet veel sneller; 1 seconde of zo.quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
PS4 games zijn niet gemaakt voor SSD dus GPU is de bottleneck
Het is wachten op de next gen 3rd party games vergelijking.
Ik heb die geplat, was de moeite niet waard imo.quote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh shit, ik wil ook nog wel een Spider-Man NG+ doen met DLC. Ik wil alleen niet wéér het spel moeten kopen.quote:Op maandag 9 november 2020 21:46 schreef DKUp het volgende:
Raimi-suit en DLC gemist dus genieten nu op de OLED-tv![]()
quote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee 1 maar. Dus als je die haalt voor eind december dan kan je de plat halen. Je moet een vijand verslaan die een PSN vriend heeft gekilled. Kwam bij mij vanzelf.quote:
Bedankt voor de tip! Deze maar spelen Dan vanmiddag.quote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De PS4 Spiderman krijgt toch gewoon de gratis upgrade naar de Remasterd PS5 versie?quote:Op maandag 9 november 2020 23:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh shit, ik wil ook nog wel een Spider-Man NG+ doen met DLC. Ik wil alleen niet wéér het spel moeten kopen.
Misschien over een jaar dan.
Gratis upgrade wel maar er is ook een paid remaster (dan moet je MM Ultimate Edition kopen voor 15-20 euro extra)quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De PS4 Spiderman krijgt toch gewoon de gratis upgrade naar de Remasterd PS5 versie?
Optimalisatie is het woord wat je zoekt. Is bij deze last gen games natuurlijk niet gebeurd voor de next gen!quote:Op maandag 9 november 2020 22:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is er gebeurd met de super speciale SSD ?
Daar maak ik uit op dat enkel de PS4 versie van MM een gratis upgrade krijgt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gratis upgrade wel maar er is ook een paid remaster (dan moet je MM Ultimate Edition kopen voor 15-20 euro extra)
https://blog.playstation.(...)remastered-detailed/
Sony zelf heeft al aangegeven niks te verschepen naar winkels om hordes mensen voor de winkels te voorkomen. Dus "even naar de winkel" om te kijken of er nog wat is in de losse verkoop zit er denk ik sowieso niet in.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik begin hem nou toch wel een beetje te knijpen dat ik mis ga grijpen.
Ik was er vanuit gegaan dat, buiten de preorders, ze op launch day zelf (dat is immers de dag dat vanaf wanneer ze verkrijgbaar zijn) ook verkocht zouden gaan worden.
En na het Series X debacle gisteren op Coolblue heb ik daar ook een hard hoofd in.
Maar als ik het Xbox draadje op Tweakers zie, is er niks meer verkrijgbaar op de launch dag van de Xbox.
Al wil dat natuurlijk niks zeggen aangezien Microsoft en Sony twee verschillende bedrijven zijn.
Ik las (op Budgetgaming meen ik) dat Walmart in de VS op launch day de 2e levering kreeg.
Dat is inderdaad al ruime tijd bekend.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat enkel de PS4 versie van MM een gratis upgrade krijgt.
Niet de standaard Marvels Spider-Man PS4 versie kennelijk
Ah, crap... dat had ik ff gemistquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al ruime tijd bekend.
Alleen Miles Morales heeft een free ps5 upgrade.
Spider-Man remastered is (vooralsnog) alleen via de Miles Morales ultimate edition verkrijgbaar en niet los.
Damnquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg net een mailtje van Nedgame dat ze weer te bestellen zijn voor 'levering begin 2021'.
Even gebeld met de klantenservice en met 'begin 2021' werd bedoeld dat ze verwachten dat dat maart 2021 wordt.
Die reeks was overigens ook alweer bijna uitverkocht.
Hopelijk krijgen de grote jongens (Bol, MM etc.) eerder nieuwe leveringen.
Ik sta bij m'n lokale MM nummer 180 op de lijst... geen idee hoe groot die leveringen zijn, maar ik denk niet dat ik hem dit jaar nog ga zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg net een mailtje van Nedgame dat ze weer te bestellen zijn voor 'levering begin 2021'.
Even gebeld met de klantenservice en met 'begin 2021' werd bedoeld dat ze verwachten dat dat maart 2021 wordt.
Die reeks was overigens ook alweer bijna uitverkocht.
Hopelijk krijgen de grote jongens (Bol, MM etc.) eerder nieuwe leveringen.
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat enkel de PS4 versie van MM een gratis upgrade krijgt.
Niet de standaard Marvels Spider-Man PS4 versie kennelijk
Dat is alleen een eis voor de PS+-collectionquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik sta bij m'n lokale MM nummer 180 op de lijst... geen idee hoe groot die leveringen zijn, maar ik denk niet dat ik hem dit jaar nog ga zien.
Wel prut als je dan dus BugSnacks niet gratis kunt claimen als de eis is dat je een ps5 aan je account gekoppeld hebt.
Ow, dat zou wel heel nice zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is alleen een eis voor de PS+-collection
Bugsnax moet je gewoon kunnen claimen via de store (pc) zodra hij in de store staat (overmorgen?)
Kerel, gozer, chill.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was er vanuit gegaan dat, buiten de preorders, ze op launch day zelf (dat is immers de dag dat vanaf wanneer ze verkrijgbaar zijn) ook verkocht zouden gaan worden.
En na het Series X debacle gisteren op Coolblue heb ik daar ook een hard hoofd in.
Maar als ik het Xbox draadje op Tweakers zie, is er niks meer verkrijgbaar op de launch dag van de Xbox.
Al wil dat natuurlijk niks zeggen aangezien Microsoft en Sony twee verschillende bedrijven zijn.
Ik las (op Budgetgaming meen ik) dat Walmart in de VS op launch day de 2e levering kreeg.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Regio Nijmegen/Wijchen/Malden.quote:
Wat is er precies gebeurd? De website van Coolblue vloog eruit ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ja, Series X pagina kwam iets voor 12 online. Mensen konden hem wel in de mandje plaatsen maar mandje was vervolgens leeg, pagina's werden niet geladen etc.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd? De website van Coolblue vloog eruit ofzo?
dat wordt genieten 18 novemberquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, Series X pagina kwam iets voor 12 online. Mensen konden hem wel in de mandje plaatsen maar mandje was vervolgens leeg, pagina's werden niet geladen etc.
Binnen een minuut uitverkocht.
Genaaid.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
In het Xbox topic en op Tweakers lees ik dat er toch een aantal mensen zijn die de S hebben ontvangen ipv de X.
En de X is natuurlijk nergens meer te krijgen.
@Noppie2000quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Genaaid.
Mijn X kwam binnen en ik begon er meteen keihard op te stampen.
hehehe die postbezorger helemaal flippen natuurlijk (hey dat is mijn Xbox, wat doe je?)
ik zo van ja, ik heb er toch voor betaald whehehehe
Ik hou mijn hart al vast voor volgende week, zul je zien dat ik ook een PS5 Digital Edition krijgquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Noppie2000
Hij had een X besteld en een S gekregen
Eén troost is in dat geval dan in ieder geval nog dat die, op de disc drive na, identiek is qua kracht en mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor volgende week, zul je zien dat ik ook een PS5 Digital Edition krijg
Da's waarquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eén troost is in dat geval dan in ieder geval nog dat die, op de disc drive na, identiek is qua kracht en mogelijkheden.
In tegenstelling tot het verschil tussen de S en de X.
En ergens in Nederland is nu iemand die voor 299 euro een X heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Da's waarDie zou ik dan ook wel houden, in ieder geval tot de normale weer op voorraad is. Wil next-gen gamen
Nog wel meer ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ergens in Nederland is nu iemand die voor 299 euro een X heeft
Kan waarschijnlijk op release day pas, spel is nog niet beschikbaar (de PS4 versie ook niet).quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is de ps5 nog ergens te krijgen? Heb er een gekregen voor mn verjaardag![]()
En hoe kan ik alvast Bugsnax aan mn library toevoegen? Zie m niet staan bij de plus games in de store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik tijdelijk een andere trouwens.
Cyberpunk pas in 2021?
https://www.9lives.be/ger(...)naar-2021-verschuift
[ Bericht 23% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 10-11-2020 15:00:14 ]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die nieuwe headset komt ook op het goede moment.
De mijne is aan vervanging toe, valt letterlijk uiteen.@hotgirlvideo69 dan moet het wel waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik tijdelijk een andere trouwens.
Cyberpunk pas in 2021?
https://www.9lives.be/ger(...)naar-2021-verschuift
Zou ik wel grappig vinden.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Omdat Rockstar in de loop van 2021 een remaster gaat aankondigen en voor ¤79,- per stuk gaat verkopen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef Scrummie het volgende:
Waarom ben ik in de veronderstelling dat RDR2 (en dan niet als backhands compatibility maar 'enchanced') naar de PS5 komt?
AC: Odyssey zou ik niet eens aan beginnen. Te groot, te leeg, voelt als werken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef dud0r het volgende:
heuh weer een platinum gehaald. mw2 remastered. Nu maar weer verder gaan met re5 platinum halen ofzo. of aan vampyr beginnen, of aan ac odyssey. teveel keus
het is wel weer 100 uur voor de plat van ac o dat is wel een boel tijd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
AC: Odyssey zou ik niet eens aan beginnen. Te groot, te leeg, voelt als werken.
Vampyr is wel een leuke.
Eens maar van vraagteken naar vraagteken rijden kan je ook in betere games, zie The Witcher 3, Ghost of Tsushima.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is wel weer 100 uur voor de plat van ac o dat is wel een boel tijd.
beide niet gespeeld. en beide niet hier liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens maar van vraagteken naar vraagteken rijden kan je ook in betere games, zie The Witcher 3, Ghost of Tsushima.
Alright, dan kan ik TW3 GOTY sowieso aanraden, staat regelmatig voor ¤15 in de store, op disc is ie ¤17 bij Amazon,quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
beide niet gespeeld. en beide niet hier liggen.
ac od wel
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alright, dan kan ik TW3 GOTY sowieso aanraden, staat regelmatig voor ¤15 in de store, op disc is ie ¤17 bij Amazon,
Geen platquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog lekker wat trophies opvegen.
[ afbeelding ]
![]()
Wel raar dat je niks hoort dat Hitman 3 ook gewoon in januari naar de PS5 komt.
Maar goed volgens mij is het voor stervelingen dan nog niet echt mogelijk om een PS5 te kopen zonder pre-order.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben geen PS speler maar deze review van Bugsnax is geweldig! En het lijkt me nog een super grappige game ook
Ik wacht op de PS5 upgrade.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik geniet met volle teugen van mijn nieuwe playthrough.
Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niksquote:
Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niks), dus deze playthrough, op Death March, zal wel uiteindelijk voortgezet gaan worden op de PS5.
Ik was eigenlijk van plan om deze playthrough ook voor de platinum te gaan, totdat ik zag dat Gwent ook trophies heeft (een toernooi zelfs).quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel.
Zou het zo over doen.
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.quote:
Dat mag wel na vijf of zes jaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.
Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.
Daarom juist, als ze dit kleine dingetje ook nog aan weten te pakken.. met raytracing, 4k, ga ik nog een keer volop genieten. En het mooie is, ondanks al het enthousiasme erover heb ik nog nooit de uitbreidingen gedaan, dus The Witcher 3 gaat mij nog wel wat uren plezier opleveren.
Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.
Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Ondanks dat ik een énorme Soulsborne fan ben, staat deze daar toch nog boven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.
Heb ooit deel 1 geprobeerd op de pc maar wilde alle quests doen etc en toen raakte ik snel...burned out?
Wat ik persoonlijk het beste vond aan The Witcher was de sfeer van de wereld. Ik had echt het gevoel soms door een groot bos te lopen, echt de bergen in te gaan, echt een stad of dorpje in te lopen, echt ruīnes te verkennen, etc. Het zoog je echt in die wereld, dat was echt briljant.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.
Nu op de Pro en mijn 55" oled is het helemaal een pareltje, voor een 2015 game.
De game heeft destijds voor de Pro een 4K patch gekregen.
Daar waren wat problemen mee, met name performance issues, maar dat is later weer keurig gepatchd.
Ben wat dat betreft ook érg benieuwd naar hoe die straks op de next gen is, met ray tracing en verbeteringen![]()
Die hele game ademt op elk vlak kwaliteit van de bovenste plank en je kunt merken dat er heel veel liefde in is gestopt.
Die uitbreidingen zijn absoluut de moeite waard![]()
Zo zegt men althans
Is het ook met een mix van God of War.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet overigens zeggen, dat wat ik tot nu toe van Valhalla gezien heb, ik de spelwereld (dus niet de game an sich) een Witcher 3 achtige vibe vind hebben.
En die iddquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het ook met een mix van God of War.
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War in ieder geval. AC Valhalla vermoedelijk ook nog. Demon’s Souls tja ik weet het niet, ziet er heel tof uit maar ik weet niet een Soul’s game.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En die idd![]()
Dat is toch wel een compliment voor Ubisoft, dat ze iig die vibe/sfeer hebben weten neer te zetten.
Na Demon's Souls gaat dat mijn 2e game voor op de PS5 worden. Mits ik geluk heb volgende week.
🙄quote:
SOONYEDquote:
Looks cool.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kom net deze tegen.
Cyberpunk 2077: Belgium
Ik vond het wel goed gemaakt.
quote:
Leuk als je die via MP gekocht hebt...quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
5 playtroughs en 600 uur verder, eindelijk één van de meest gespeelde spellen deze generatie op 100%.
#193 met 100%, best hoog nog.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
gisterenavond aan hollow knight begonnen, dat leek me korter dan vampyr voor een half uurtje.
Maar die game sleept je er ook in. Gestopt nadat ik m'n eerste power gehaald heb.
Nice.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
5 playtroughs en 600 uur verder, eindelijk één van de meest gespeelde spellen deze generatie op 100%.
#193 met 100%, best hoog nog.
Is dat een leuk spel?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oe GT Sport 10tje.
Moet me ff inhouden.
als je van gt houdt welquote:
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?
dan zou ik voor NFS gaanquote:Op woensdag 11 november 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?
Wou dit net postenquote:
Ben wel benieuwd naar de Jezusfall reviews.quote:
quote:
en hij is leukquote:Op woensdag 11 november 2020 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heb ik vorige maand natuurlijk via ps plus gehad
weggooienquote:Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tering helemaal vergeten dat hey launchday in de usa is, nice man die reviews, weten we eindelijk wat we met godfall aanmoeten
Prima toch. Rond een 7 vind ik prima. Vermaak ik me er een uur of 20 mee. Zie het probleem niet. Niet alles hoeft een 9 te zijnquote:
Godfall is a massive surprise. It borrows combat from God of War and has enough loot to make Diablo blush. It may look garish but it's well designed and has that "one more go" factor.quote:
you've had me at diablo.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Godfall is a massive surprise. It borrows combat from God of War and has enough loot to make Diablo blush. It may look garish but it's well designed and has that "one more go" factor.
Klinkt wel als iets voor jou.
De in-progress reviews zijn iets positiever dan wat er nu staat. Ik denk uiteindelijk Godfall rond de 7 en sackboy 7.5 - 8.0
Je kan een spoiler tag maken met de game in de titel, je doet dan spoiler=naam (met hekjes). Zie hier onder:quote:Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Tyr80 het volgende:
Is dit topic trouwens een safe-space voor spoilers etc, of moet er een apart topic komen per game waarin we dat wel netjes doen?
SPOILER: Naam van de gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit meestal wel goed voor een paar maanden.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Tyr80 het volgende:
Is dit topic trouwens een safe-space voor spoilers etc, of moet er een apart topic komen per game waarin we dat wel netjes doen?
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef TjjWester het volgende:
Vandaag is de release?? Ik zag dat een of andere onbullige dj er al eentje had gekregen.
12-11 is release date toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.
Hij heeft hem gewoon van sony nederland ontvangen, is niet eens een reviewer. En het volk mag maar wachten.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.
wij krijgen ds morgen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
12-11 is release date toch?
Alleen in Nieuw Zeeland en Australie nu dus
Reviewers hebben vandaag Demon's Souls gekregen
Mja so be it. Reclame maken heet dat.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft hem gewoon van sony nederland ontvangen, is niet eens een reviewer. En het volk mag maar wachten.
Een radio dj die uitzend als de meeste mensen liggen te slapen?? Ken wel betere figuren om de ps5 te promotenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja so be it. Reclame maken heet dat.
Als jij bekend was had je er nu ook 1 om te posten op insta
tsja je weet niet wat voor dealtje er achter zit, zal vast iets goed achter zitten.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:21 schreef TjjWester het volgende:
end als de meeste mensen liggen te slapen?? Ken wel betere figuren om de ps5 te promoten vind zoiets gewoon associaal, reviewers en influencers met bizar veel volgers snap ik nog wel maar di
In de tijd van mooie doosjes / boekjes vond ik dat juist geweldig. Dagenlang dat boekje bestuderen, plaatjes in detail onderzoeken. Maja, die tijd is voorbij ja...quote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij krijgen ds morgen.
Maar kunnen hem niet spelen. Vind dacht echt heel slecht geregeld.
must....not....watch....quote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef Dagger87 het volgende:
Mensen spelen al demon's souls
https://m.twitch.tv/twoangrygamerstv
blijf er dan ook bij dat ACV een flop gaat wordenquote:Op woensdag 11 november 2020 16:10 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla heeft flinke screen tearing op alle consoles![]()
Waarom hou je je zo erg vast aan wat andere vindenquote:
Ik wacht lekker tot begin volgend jaar. Op zich wel zin in een Viking avontuur.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:26 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor hele lyrische en negatieve verhalen over Valhalla.
Nou ja zoals iedere Ubisoft.
Paar patches verder en het zal een stuk beter zijn.
Haast en ongeduld zijn de grootste vijanden in games als Nioh en Dark Souls e.d.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:20 schreef Black-Hole het volgende:
In probeer al avonden goed te worden in Nioh maar blijf het ontzettend lastig vinden terwijl ik wel heel graag verder wil komen. Progressie gaat zo langzaam en moet vooral leren om rustig te blijven en niet te willen rushen nadat ik voor de zoveelste keer dood gegaan ben....
Ik heb mezelf ook voorgenomen om helemaal niks te kijken, op de trailers na die ik gezien heb.quote:
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vindenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wut, morgen ontvang ik van bol.com al m'n dualsense chargingdock
Nu nog een jaar wachten tot ik daadwerkelijk een dualsense controller heb
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.quote:
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).quote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Tot nu toe zijn de verschillen erg klein op alle gebieden. Mooi dat de hardware vrij gelijkwaardig is. Kom maar op met de exclusives oorlogquote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Leuk joh al die modes.quote:
Ja dat zal wel vaker voorkomen. Is ook wel betere console denk ik hoor. Het is alleen dat ik niets hoor over PS4 games op een Series Xquote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vinden
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Helemaal kut, automatisch koop ik dan al Valhalla.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijken
NEXT GENNED
Je was niet op de hoogte dat de game niet full length is?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Dat vind ik wel heel erg kortquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Uhhhhggg
Wel, maar ik had wel iets van 10 uur verwacht.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je was niet op de hoogte dat de game niet full length is?
Bij deze dan.
Is niet voor niks $50 ipv $60 a $70.
60 euro voor een standalone DLC.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Uhhhhggg
Niet kijken maakt het leuker.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef KennyPowers het volgende:
1 uur koekoek
maarja dit wil je toch eerst zelf zien tijdens het spelen
Of een euro of 42 in de Amerikaanse storequote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
60 euro voor een standalone DLC.
Wat leuk, ik spreek alleen geen Japansquote:
Lolquote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef DKUp het volgende:
Maar ja was wel duidelijk Miles Morales Ultimate Edition of niet. ¤60,- voor een lange tech demo gaat wat ver.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat leuk, ik spreek alleen geen Japans
(人◕ω◕)quote:Op woensdag 11 november 2020 20:47 schreef Aether het volgende:
[..]
sushi
anime
bonsai
kanban
karaoke
manga
origami
sake
judo
ninja
karate
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:47 schreef Aether het volgende:
[..]
sushi
anime
bonsai
kanban
karaoke
manga
origami
sake
judo
ninja
karate
560quote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef Jimbo het volgende:
@:Stateofmind
@:friday12
@:bl4ckst4r @:blackst4r @:bl4ckstar of hoe de fuck je ook heet tegenwoordig
Ik weet dat jullie alle 3 interesse hadden in een ps5 disk versie als ik er één over had. Zou geen idee hebben wie van jullie het eerste was of hoe of wat en en gun hem jullie alle 3 ipv dat ik hem op marktplaats flikker
Ik denk dat ik er max 1 over heb, vind het dan ook lastig om 1 van jullie iets te beloven en de andere niet. Wat ik wil afspreken is dat we even afwachten of je er één bij coolblue weet te scoren voor launch. Zo niet regelen we dat we iets van een loting doen onder jullie door middel van een getal in de DM of en dat iemand anders (@:pheno? @:dkup?) een random getal kiest van de winnaar of iets. Zo blijft het voor iedereen eerlijk.
Zoals aangegeven vraag ik wel 550 voor de machine, maar dan nog heb je een koopje t.o.v de woeker prijzen op marktplaats. Als je ziet dat de XsX nu al voor 700 gaat...
Anyhow, we kijken de 18e even aan en dan regelen we dat savonds even dat je de 19e een machine hebt staan om lekker dark souls, godfall, sackboy of iets op te spelen
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna een topic openen waar ze er op stampen.
Neuh man, deal is een deal. 550 voor deze boys. Hopelijk kunnen ze er allemaal een scoren bij coolblue, maar na het zien hoe het met de xdoos daar ging zal het lastig worden. (maar zou wel chill zijn, dan gaat deze voor 700 op mp natuurlijkquote:
Lekker pikkie! Superrelaxed van je! Ik zal weer (een waarschijnlijk tevergeefse) poging wagen om hem op coolblue te getten. Daarna zien we wel even verder mii mang!quote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef Jimbo het volgende:
Ik weet dat jullie alle 3 interesse hadden in een ps5 disk versie als ik er één over had. Zou geen idee hebben wie van jullie het eerste was of hoe of wat en en gun hem jullie alle 3 ipv dat ik hem op marktplaats flikker
Ik denk dat ik er max 1 over heb, vind het dan ook lastig om 1 van jullie iets te beloven en de andere niet. Wat ik wil afspreken is dat we even afwachten of je er één bij coolblue weet te scoren voor launch. Zo niet regelen we dat we iets van een loting doen onder jullie door middel van een getal in de DM of en dat iemand anders (@:pheno? @:dkup?) een random getal kiest van de winnaar of iets. Zo blijft het voor iedereen eerlijk.
Zoals aangegeven vraag ik wel 550 voor de machine, maar dan nog heb je een koopje t.o.v de woeker prijzen op marktplaats. Als je ziet dat de XsX nu al voor 700 gaat...
Anyhow, we kijken de 18e even aan en dan regelen we dat savonds even dat je de 19e een machine hebt staan om lekker dark souls, godfall, sackboy of iets op te spelen
Ik mis jouw oude usernamequote:Op woensdag 11 november 2020 21:14 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Lekker pikkie! Superrelaxed van je! Ik zal weer (een waarschijnlijk tevergeefse) poging wagen om hem op coolblue te getten. Daarna zien we wel even verder mii mang!
550 is een prima prijs mocht het niet lukken de 18e.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef Jimbo het volgende:
Dark soulsquote:Op woensdag 11 november 2020 21:16 schreef DKUp het volgende:
Welke games gaan we halen allen?
Ik weet het niet meer zo goed.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las wel een hele hoop over de nieuwe Xbox. Dat hij gaten zou hebben, en daarom mensen met angsten triggered.
Weinig positiefs iig.
Maar goed, ik kijk wel na april hoeveel geld er nog op de rekening staat voor entertainment.
https://kotaku.com/xbox-s(...)ing-holes-1845584570quote:Op woensdag 11 november 2020 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]wut.. Angsten triggerd...
Vind het een mooi ding, niet heel groot, lekker stil (valt me wel op dat ie 24/7 draait volgens mij). Gewoon een mooi kastje met een hele zware controller. Nu is het te hopen dat het aanbod games beter wordt. Gamepass is echt wel tof maar ondanks dat ik een hele generatie gemist heb, heb ik weinig games die ik écht wil spelen erop. Nu met sunset overdrive bezig, die ziet er wel leuk uit iig. En medium binnenkort, maar die is utigesteld.
Dat kotaku nog niet klaagt dat de xbox zwart is, en dat ze daarom vinden dat de console onderdrukt is ofzoquote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://kotaku.com/xbox-s(...)ing-holes-1845584570
Niet te defensief/voorzichtig spelen. De gevechten duren daar langer door wat de vijand alleen maar meer kansen geeft om jou pijn te doen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:20 schreef Black-Hole het volgende:
In probeer al avonden goed te worden in Nioh maar blijf het ontzettend lastig vinden terwijl ik wel heel graag verder wil komen. Progressie gaat zo langzaam en moet vooral leren om rustig te blijven en niet te willen rushen nadat ik voor de zoveelste keer dood gegaan ben....
Het maakt niet uit wat je op die website aanklikt, het is allemaal pure aids.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat kotaku nog niet klaagt dat de xbox zwart is, en dat ze daarom vinden dat de console onderdrukt is ofzo
kotaku
Zat relnichtjes met blauw haar die het supportenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je op die website aanklikt, het is allemaal pure aids.
Dat ze nog in de lucht zijn, is op zijn minst verbazend te noemen.
Of ik nou met de launch een PS5 heb, of volgend jaar pas, als ik pech heb, de eerste game wordt sowieso Demon's Souls.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:16 schreef DKUp het volgende:
Welke games gaan we halen allen?
Ik weet het niet meer zo goed.
Zit nu een beetje met Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition, COD Black Ops Cold War en Assassin’s Creed Valhalla (Gold Edition).quote:Op woensdag 11 november 2020 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of ik nou met de launch een PS5 heb, of volgend jaar pas, als ik pech heb, de eerste game wordt sowieso Demon's Souls.
Waarom heb jij geen xbox?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit nu een beetje met Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition, COD Black Ops Cold War en Assassin’s Creed Valhalla (Gold Edition).
Demon’s Souls en Planet Coaster Console Edition wil ik eigenlijk wel maar twijfel.
Drie spellen vind ik eigenlijk de max.
Watch Dogs Legion en Dirt 5 in de sale.
Tja, spijt komt altijd laterquote:Op woensdag 11 november 2020 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen xbox?allemaal multiplats die daar (blijkbaar) beter spelen en Planet coaster bij gamepass
kusje opquote:
Twee consoles hoef ik niet meteen te hebben.quote:
Waarom eigenlijk PC niet op...PC? Speelt toch veel fijner dan een controller?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee consoles hoef ik niet meteen te hebben.
Was wel een beetje ziek over Planet Coaster.
Dan was is voor Series X, Game Pass Ultimate en AC Valhalla gegaan.
Nu een of twee exclusives, COD en eventueel AC Valhalla en Planet Coaster.
yes, ik hem heb geclaimed.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:31 schreef KennyPowers het volgende:
https://store.playstation(...)_00-BSNAX60962576975
Bugsnax in de store. Kunnen jullie hem claimen? Ik ben niet ingelogd.
Omdat PCquote:Op woensdag 11 november 2020 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk PC niet op...PC? Speelt toch veel fijner dan een controller?
Dat moet toch haast wel een speld bericht zijn?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ook via de iPhone app.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:31 schreef KennyPowers het volgende:
https://store.playstation(...)_00-BSNAX60962576975
Bugsnax in de store. Kunnen jullie hem claimen? Ik ben niet ingelogd.
Via Android ook.quote:
Boh Demon's Soulsquote:
Zit ik in Bananasplit?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bukkakequote:Op woensdag 11 november 2020 20:47 schreef Aether het volgende:
[..]
sushi
anime
bonsai
kanban
karaoke
manga
origami
sake
judo
ninja
karate
Same.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:51 schreef Black-Hole het volgende:
Lees wisselende reviews meer het is typisch weer een Ubisoft game en nog groter dan Odyssey... Ik laat hem voorlopig wel liggen ondanks de toffe setting.
Will PS5 be available in other color schemes?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Waar kan ik een zwarte ps5 disc versie bestellen? Ik zie genoeg wit, maar die wil ik echt niet.
Witte kopen, faceplates loshalen, en een zwarte spuitbus bij de Action halen.?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Waar kan ik een zwarte ps5 disc versie bestellen? Ik zie genoeg wit, maar die wil ik echt niet.
zwart spuiten. Doe ik hier ook als ie binnen komt.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Zo niet.... lvl 1200 LEGOOOquote:Op donderdag 12 november 2020 09:40 schreef Tyr80 het volgende:
Ben zo benieuwd of ze dupen gefixed hebben in DeS....gaat een enorm verschil maken, ook voor online.
Weet echt helemaal niks erover eigenlijk, dus ik stel mezelf in op een exacte remake met enkel gfx verbeteringen, dan kan het alleen maar meevallen.
10/10quote:
Ugh wat moeten we er nou meeeeehéééééquote:Op donderdag 12 november 2020 09:18 schreef StateOfMind het volgende:
Godfall review van het onvolprezen Fextralife.
was dat maar zo, pokemon snap was awesomequote:Op donderdag 12 november 2020 07:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is bugsnax gewoon niet hetzelfde als die oude pokémon game waar je pokémon moet fotograferen?
Ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit in het kamp 'ik vind het mooi', dus ik laat hem wit.
ik zit in het kamp. het kan me geen reet schelen welke kleur mijn ps5 isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit in het kamp 'ik vind het mooi', dus ik laat hem wit.
Vuilniszak erover, merk je niets van.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Al mijn apparaten zijn zwart, de ps5 gaat echt uit te toon vallen als ik die wit laat.
Target (US) had vandaag 3 drops of zo. Beetje zelfde verhaal als Cool blue verder.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft iemand gevolgd hoe de launch gisteren in de overige delen van de wereld is verlopen?
Zijn er alleen preorders verzonden of is er op de dag zelf nog wat te koop geweest?
Ubisoft blabla SJW (63)quote:Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ubisoft verwijdert bijdrage stemacteur uit Watch Dogs: Legion
Welke problemen zijn er met de opslag dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dacht dat de versie zonder drive wel geschikt zou zijn voor mij, koop al graag en veel digitaal. Maar als er voor de launch al problemen zijn met opslag, tja.
Ik krijg helemaal jeuk. Man man man wat een onzin.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef KennyPowers het volgende:
Dit snap ik nog wel dat het niet fijn is om te lezen als brandwondslachtoffer. Maar van de terminologie krijg ik een beetje jeuk
[ twitter ]
Vriendje, doe het nou niet. Geen Godfall kopen en nog even geduld hebben tot je een betere (coop) game kan kopen.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zwart spuiten. Doe ik hier ook als ie binnen komt.
[..]
Zo niet.... lvl 1200 LEGOOO
[..]
10/10
[..]
Ugh wat moeten we er nou meeeeehééééé
Zelden zo'n twijfel gehad bij een gameIn streams ziet het er zo dood uit tho, niets open wereld gewoon overal grote muren om heen zodat je één pad heb met hier en daar wat verdwaalde mobs ipv echt het mmo gevoel.
[..]
was dat maar zo, pokemon snap was awesome.. Als ik t zo zie is het wel pokemon like waar je beestjes moet vangen
Help even mijn onwetendheid...quote:Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef KennyPowers het volgende:
Dit snap ik nog wel dat het niet fijn is om te lezen als brandwondslachtoffer. Maar van de terminologie krijg ik een beetje jeuk
[ twitter ]
Zie die vieze gore SJW bek. Goor ongewassen baggervolk.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
Ik krijg m'n controller morgenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:
Controller en Spider-Man binnen, wel een tease dit hoor
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:40 schreef Tyr80 het volgende:
DeS binnen!!![]()
Geen boekje, niks, kannie kaler.
jezus ga even janken anders, weer zo'n mongool met een kleurtje in het haarquote:Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]
2 kiekjesquote:Op donderdag 12 november 2020 13:36 schreef Starhopper het volgende:
Net mijn PS5 headset opgehaald bij IntertoysPrachtig design, zit comfortabel en prima geluid!
Ik ben benieuwd hij hou straks is met 3D geluid van de PS5
Uiteraardquote:Op donderdag 12 november 2020 13:49 schreef DKUp het volgende:
Als ik Demon’s Souls haal gaan jullie mij wel helpen![]()
![]()
Nu wil ik dit ook. Ik wil alles....quote:Op donderdag 12 november 2020 13:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
2 kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
git gudquote:Op donderdag 12 november 2020 13:49 schreef DKUp het volgende:
Als ik Demon’s Souls haal gaan jullie mij wel helpen![]()
![]()
Nice ! Ik heb een paar maanden geleden nog de PS4 Gold Headset gekocht dus ik hoef voorlopig nog geen nieuwe maar ben wel benieuwd of dat 3d audio een beetje werkt.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
2 kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik ook! 3D audio werkt helaas niet via de PC dus kan dat nog niet testenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice ! Ik heb een paar maanden geleden nog de PS4 Gold Headset gekocht dus ik hoef voorlopig nog geen nieuwe maar ben wel benieuwd of dat 3d audio een beetje werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |