Ik wacht op de PS5 upgrade.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik geniet met volle teugen van mijn nieuwe playthrough.
Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niksquote:
Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niks), dus deze playthrough, op Death March, zal wel uiteindelijk voortgezet gaan worden op de PS5.
Ik was eigenlijk van plan om deze playthrough ook voor de platinum te gaan, totdat ik zag dat Gwent ook trophies heeft (een toernooi zelfs).quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel.
Zou het zo over doen.
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.quote:
Dat mag wel na vijf of zes jaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.
Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.
Daarom juist, als ze dit kleine dingetje ook nog aan weten te pakken.. met raytracing, 4k, ga ik nog een keer volop genieten. En het mooie is, ondanks al het enthousiasme erover heb ik nog nooit de uitbreidingen gedaan, dus The Witcher 3 gaat mij nog wel wat uren plezier opleveren.
Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.
Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Ondanks dat ik een énorme Soulsborne fan ben, staat deze daar toch nog boven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.
Heb ooit deel 1 geprobeerd op de pc maar wilde alle quests doen etc en toen raakte ik snel...burned out?
Wat ik persoonlijk het beste vond aan The Witcher was de sfeer van de wereld. Ik had echt het gevoel soms door een groot bos te lopen, echt de bergen in te gaan, echt een stad of dorpje in te lopen, echt ruïnes te verkennen, etc. Het zoog je echt in die wereld, dat was echt briljant.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.
Nu op de Pro en mijn 55" oled is het helemaal een pareltje, voor een 2015 game.
De game heeft destijds voor de Pro een 4K patch gekregen.
Daar waren wat problemen mee, met name performance issues, maar dat is later weer keurig gepatchd.
Ben wat dat betreft ook érg benieuwd naar hoe die straks op de next gen is, met ray tracing en verbeteringen![]()
Die hele game ademt op elk vlak kwaliteit van de bovenste plank en je kunt merken dat er heel veel liefde in is gestopt.
Die uitbreidingen zijn absoluut de moeite waard![]()
Zo zegt men althans
Is het ook met een mix van God of War.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet overigens zeggen, dat wat ik tot nu toe van Valhalla gezien heb, ik de spelwereld (dus niet de game an sich) een Witcher 3 achtige vibe vind hebben.
En die iddquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het ook met een mix van God of War.
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War in ieder geval. AC Valhalla vermoedelijk ook nog. Demon’s Souls tja ik weet het niet, ziet er heel tof uit maar ik weet niet een Soul’s game.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En die idd![]()
Dat is toch wel een compliment voor Ubisoft, dat ze iig die vibe/sfeer hebben weten neer te zetten.
Na Demon's Souls gaat dat mijn 2e game voor op de PS5 worden. Mits ik geluk heb volgende week.
🙄quote:
SOONYEDquote:
Looks cool.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kom net deze tegen.
Cyberpunk 2077: Belgium
Ik vond het wel goed gemaakt.
quote:
Leuk als je die via MP gekocht hebt...quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
5 playtroughs en 600 uur verder, eindelijk één van de meest gespeelde spellen deze generatie op 100%.
#193 met 100%, best hoog nog.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
gisterenavond aan hollow knight begonnen, dat leek me korter dan vampyr voor een half uurtje.
Maar die game sleept je er ook in. Gestopt nadat ik m'n eerste power gehaald heb.
Nice.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:22 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
5 playtroughs en 600 uur verder, eindelijk één van de meest gespeelde spellen deze generatie op 100%.
#193 met 100%, best hoog nog.
Is dat een leuk spel?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oe GT Sport 10tje.
Moet me ff inhouden.
als je van gt houdt welquote:
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?
dan zou ik voor NFS gaanquote:Op woensdag 11 november 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook als je legendarisch slecht bent in racegames en geen interesse hebt in multiplayer?
Wou dit net postenquote:
Ben wel benieuwd naar de Jezusfall reviews.quote:
quote:
en hij is leukquote:Op woensdag 11 november 2020 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heb ik vorige maand natuurlijk via ps plus gehad
weggooienquote:Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tering helemaal vergeten dat hey launchday in de usa is, nice man die reviews, weten we eindelijk wat we met godfall aanmoeten
Prima toch. Rond een 7 vind ik prima. Vermaak ik me er een uur of 20 mee. Zie het probleem niet. Niet alles hoeft een 9 te zijnquote:
Godfall is a massive surprise. It borrows combat from God of War and has enough loot to make Diablo blush. It may look garish but it's well designed and has that "one more go" factor.quote:
you've had me at diablo.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Godfall is a massive surprise. It borrows combat from God of War and has enough loot to make Diablo blush. It may look garish but it's well designed and has that "one more go" factor.
Klinkt wel als iets voor jou.
De in-progress reviews zijn iets positiever dan wat er nu staat. Ik denk uiteindelijk Godfall rond de 7 en sackboy 7.5 - 8.0
Je kan een spoiler tag maken met de game in de titel, je doet dan spoiler=naam (met hekjes). Zie hier onder:quote:Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Tyr80 het volgende:
Is dit topic trouwens een safe-space voor spoilers etc, of moet er een apart topic komen per game waarin we dat wel netjes doen?
SPOILER: Naam van de gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit meestal wel goed voor een paar maanden.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Tyr80 het volgende:
Is dit topic trouwens een safe-space voor spoilers etc, of moet er een apart topic komen per game waarin we dat wel netjes doen?
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef TjjWester het volgende:
Vandaag is de release?? Ik zag dat een of andere onbullige dj er al eentje had gekregen.
12-11 is release date toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.
Hij heeft hem gewoon van sony nederland ontvangen, is niet eens een reviewer. En het volk mag maar wachten.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overal behalve eu, tenzij je geld hebt.
wij krijgen ds morgen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
12-11 is release date toch?
Alleen in Nieuw Zeeland en Australie nu dus
Reviewers hebben vandaag Demon's Souls gekregen
Mja so be it. Reclame maken heet dat.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft hem gewoon van sony nederland ontvangen, is niet eens een reviewer. En het volk mag maar wachten.
Een radio dj die uitzend als de meeste mensen liggen te slapen?? Ken wel betere figuren om de ps5 te promotenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja so be it. Reclame maken heet dat.
Als jij bekend was had je er nu ook 1 om te posten op insta
tsja je weet niet wat voor dealtje er achter zit, zal vast iets goed achter zitten.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:21 schreef TjjWester het volgende:
end als de meeste mensen liggen te slapen?? Ken wel betere figuren om de ps5 te promoten vind zoiets gewoon associaal, reviewers en influencers met bizar veel volgers snap ik nog wel maar di
In de tijd van mooie doosjes / boekjes vond ik dat juist geweldig. Dagenlang dat boekje bestuderen, plaatjes in detail onderzoeken. Maja, die tijd is voorbij ja...quote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij krijgen ds morgen.
Maar kunnen hem niet spelen. Vind dacht echt heel slecht geregeld.
must....not....watch....quote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef Dagger87 het volgende:
Mensen spelen al demon's souls
https://m.twitch.tv/twoangrygamerstv
blijf er dan ook bij dat ACV een flop gaat wordenquote:Op woensdag 11 november 2020 16:10 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla heeft flinke screen tearing op alle consoles![]()
Waarom hou je je zo erg vast aan wat andere vindenquote:
Ik wacht lekker tot begin volgend jaar. Op zich wel zin in een Viking avontuur.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:26 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor hele lyrische en negatieve verhalen over Valhalla.
Nou ja zoals iedere Ubisoft.
Paar patches verder en het zal een stuk beter zijn.
Haast en ongeduld zijn de grootste vijanden in games als Nioh en Dark Souls e.d.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:20 schreef Black-Hole het volgende:
In probeer al avonden goed te worden in Nioh maar blijf het ontzettend lastig vinden terwijl ik wel heel graag verder wil komen. Progressie gaat zo langzaam en moet vooral leren om rustig te blijven en niet te willen rushen nadat ik voor de zoveelste keer dood gegaan ben....
Ik heb mezelf ook voorgenomen om helemaal niks te kijken, op de trailers na die ik gezien heb.quote:
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vindenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wut, morgen ontvang ik van bol.com al m'n dualsense chargingdock
Nu nog een jaar wachten tot ik daadwerkelijk een dualsense controller heb
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.quote:
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).quote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Tot nu toe zijn de verschillen erg klein op alle gebieden. Mooi dat de hardware vrij gelijkwaardig is. Kom maar op met de exclusives oorlogquote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Leuk joh al die modes.quote:
Ja dat zal wel vaker voorkomen. Is ook wel betere console denk ik hoor. Het is alleen dat ik niets hoor over PS4 games op een Series Xquote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vinden
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Helemaal kut, automatisch koop ik dan al Valhalla.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijken
NEXT GENNED
Je was niet op de hoogte dat de game niet full length is?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Dat vind ik wel heel erg kortquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Uhhhhggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |